Chirurgia spinală minim invazivă
Chirurgia spinală minim invazivă oferă pacienților oportunitatea unui tratament eficient, permițându-le o recuperare ultra rapidă și nu în ultimul rând minimizând leziunile induse chirurgical. Echipa noastră utilizează un spectru larg de tehnici minim invazive, din care enumerăm câteva: endoscopia cu variantele ei (transnazală, transtoracică, transmusculară, etc), microscopul operator, abordurile trans tubulare și nu în ultimul rând infiltrațiile la toate nivelurile coloanei vertebrale. www.neurohope.ro |
Tarom
Last Updated: Apr 09 2024 22:45, Started by
szv
, Dec 18 2007 14:10
·
7
#1531
Posted 06 September 2020 - 23:30
#1532
Posted 29 September 2020 - 03:49
Macar au avut putin "noroc" si n-au patit asta la inceputul vacantei
Avion TAROM, aterizare de urgență pe Otopeni. Radarul meteo de la bord s-a defectat Mărturia unui pasager din avionul care a aterizat de urgență pe aeroportul Otopeni. Ce s-a întâmplat în timpul zborului |
#1533
Posted 01 October 2020 - 09:04
#1534
Posted 01 October 2020 - 18:09
A primit cineva banii înapoi pe bilete?Am un zbor anulat de acum 3 luni și nu am primit nimic până acum,deși mi s-a spus când am sunat la ei acum 3 luni că voi primi banii în 2-3 luni.Cred că trebuie să mă adresez Anpc.E vorba de aproape 3000 de lei.
|
#1535
Posted 03 October 2020 - 14:44
Astept si eu de vreo 5-6luni sa primesc inapoi 20euro pt taxe de aeroport... si nimic. Ce sa mai zicem de sume mai mari
|
#1536
Posted 06 October 2020 - 08:47
#1537
Posted 14 October 2020 - 19:36
#1538
Posted 21 October 2020 - 22:18
#1540
Posted 22 October 2020 - 19:26
Aveam 2 randuri de bilete pt. Larnaca, cumparate de la agentii diferite. Avion.ro si Travelgenio. Amandoua mi-au raspuns initial ca au demarat procedurile de rambursare, zborurile fiind anulate de Tarom.. Interesandu-ma de starea rambursarii, deoarece au trecut cateva luni bune, Tarom mi-a raspuns ca ca nu au primit nicio cerere de rambursare si sa iau legatura cu agentiile emitente. In acelasi timp spunandu-mi ca ei pot sa-mi ofere vouchere. La agentiile emitentente, jale. Am vazurt comentariile si de pe forumurile straine ca nu raspund. Am revenit la ultimul mail primit de la Tarom, mailuri la care se poate raspunde!(mare lucru, cu semnatura celui care a raspuns) si am cerut transformarea biletelor anulate in vouchere, ceea ce s-a intamplat. le-am primit in 48 ore.La valoarea biletelor, ca agentiile imi luau taxa de serviciu. Consider ca am facut o treaba buna si chiar ma invat minte sa nu mai pun botul la cativa euro mai putin la bilete cumparate la alte agentii. Adica, direct Tarom.Voucherele valabile un an deeci practic pot cumpara bilete pana in octombrie 2022.
|
|
#1541
Posted 23 October 2020 - 09:12
Pana in oct 2022 nu sunt 2 ani? Sau te referi la perioada de calatorie?
Edited by AlexEn, 23 October 2020 - 09:36. |
#1542
Posted 23 October 2020 - 18:24
andipanda, on 22 octombrie 2020 - 19:26, said:
Aveam 2 randuri de bilete pt. Larnaca, cumparate de la agentii diferite. Avion.ro si Travelgenio. Amandoua mi-au raspuns initial ca au demarat procedurile de rambursare, zborurile fiind anulate de Tarom.. Interesandu-ma de starea rambursarii, deoarece au trecut cateva luni bune, Tarom mi-a raspuns ca ca nu au primit nicio cerere de rambursare si sa iau legatura cu agentiile emitente. In acelasi timp spunandu-mi ca ei pot sa-mi ofere vouchere. La agentiile emitentente, jale. Am vazurt comentariile si de pe forumurile straine ca nu raspund. Am revenit la ultimul mail primit de la Tarom, mailuri la care se poate raspunde!(mare lucru, cu semnatura celui care a raspuns) si am cerut transformarea biletelor anulate in vouchere, ceea ce s-a intamplat. le-am primit in 48 ore.La valoarea biletelor, ca agentiile imi luau taxa de serviciu. Consider ca am facut o treaba buna si chiar ma invat minte sa nu mai pun botul la cativa euro mai putin la bilete cumparate la alte agentii. Adica, direct Tarom.Voucherele valabile un an deeci practic pot cumpara bilete pana in octombrie 2022. Seara buna, Eu am avut luate bilete pt Mauritius, in ianuarie 2020, pentru un sejur in mai 2020, via Air France. A venit covidul si am amanat pentru noiembrie, toata discutia purtandu-se pe mess iar in 2 zile avand re-emise noile bilete. Au schimbat de 2 ori, si cu acordul meu, datele de plecare/sosire. Am cerut, cand am vazut ca imi conditioneaza sejurul de alegerea unui hotel oferit de ei, fara posibilitatea de a te misca liber, rambursarea contravalorii biletelor. Am intrat pe site, am completat datele cerute de ei si in 2 saptamani am avut banii in cont, fara niciun comision. Poate ca verii lor romani ar trebui sa invete cate ceva de la francezi... |
#1543
Posted 23 October 2020 - 18:57
lls869, on 23 octombrie 2020 - 18:24, said: Seara buna, Eu am avut luate bilete pt Mauritius, in ianuarie 2020, pentru un sejur in mai 2020, via Air France. A venit covidul si am amanat pentru noiembrie, toata discutia purtandu-se pe mess iar in 2 zile avand re-emise noile bilete. Au schimbat de 2 ori, si cu acordul meu, datele de plecare/sosire. Am cerut, cand am vazut ca imi conditioneaza sejurul de alegerea unui hotel oferit de ei, fara posibilitatea de a te misca liber, rambursarea contravalorii biletelor. Am intrat pe site, am completat datele cerute de ei si in 2 saptamani am avut banii in cont, fara niciun comision. Poate ca verii lor romani ar trebui sa invete cate ceva de la francezi... AlexEn, on 23 octombrie 2020 - 09:12, said:
Pana in oct 2022 nu sunt 2 ani? Sau te referi la perioada de calatorie? |
#1544
Posted 24 October 2020 - 13:18
lls869, on 23 octombrie 2020 - 18:24, said: Seara buna, Eu am avut luate bilete pt Mauritius, in ianuarie 2020, pentru un sejur in mai 2020, via Air France. A venit covidul si am amanat pentru noiembrie, toata discutia purtandu-se pe mess iar in 2 zile avand re-emise noile bilete. Au schimbat de 2 ori, si cu acordul meu, datele de plecare/sosire. Am cerut, cand am vazut ca imi conditioneaza sejurul de alegerea unui hotel oferit de ei, fara posibilitatea de a te misca liber, rambursarea contravalorii biletelor. Am intrat pe site, am completat datele cerute de ei si in 2 saptamani am avut banii in cont, fara niciun comision. Poate ca verii lor romani ar trebui sa invete cate ceva de la francezi... Depinde cine e emitentul biletelor. La ei degeaba vrea Tarom sa le dea banii, nu ei sunt emitentul ci agenția. Unul din motivele serioase sa iei bilete direct de la compania aeriana și nu prin agenții. Compania aeriana nu poate modifica/ rambursa nimic, doar emitentul poate. În cazul lor Tarom a făcut servicii de binefacere. Au emis vouchere pentru ceva ce nici ei nu știu va trebui sa de-a banii înapoi agenției care probabil va dispărea subit cu banii tuturor. Edited by Lex404, 24 October 2020 - 13:21. |
#1545
Posted 24 October 2020 - 17:49
#1546
Posted 28 October 2020 - 22:25
#1548
Posted 26 November 2020 - 12:35
Azi am primit banii de la Tarom pe un zbor dus-întors anulat la început de iulie.
|
Anunturi
▶ 0 user(s) are reading this topic
0 members, 0 guests, 0 anonymous users