Faruri si stopuri de ceata aprinse, faruri reglate prost.
#235
Posted 10 December 2010 - 11:57
Eu in ultima vreme merg doar cu faza lunga aprinsa. Cand ma orbesc idiotii, ma oftic si ii tin in faza lunga pana le vine acru. De vazut vad doar marginea din dreapta a soselei, si de regula incetinesc. La un rahat de tir am si oprit, ca nimic nu mai vedeam.
Pe masinile pe care am faruri de ceata le tin aprinse noaptea, cand incep sa ma deranjeze farurile altora. Imi plac proiectoarele de offroad, sa mai chiorasc cu ele. Nu stiu altii, insa pe mine ma deranjeaza sa merg noaptea. Tata cica nu e deranjat, da i-a facut odata praf pe unii cu caruta, si aveau saracii si felinar, da cine sa-l mai vada daca e orbit? Rar-ul din pacate nu se preocupa de sistemele de iluminat de pe masini. |
#236
Posted 10 December 2010 - 12:18
Deci ori mergi numai cu faza lunga, ceea ce inseamna ca orbesti tu pe toti - ceea ce nu m-ar mira la ce dovezi de bun simt ai mai dat cand nu voiai tu sa te dai cu cameonu pe dreapta preferand sa bag pe altii in sant. Ori dai faza lunga doar cand te orbeste un altu'?
|
#237
Posted 10 December 2010 - 12:26
raduupri, on 10th December 2010, 10:17, said: Aseara am mers cu masina unui prieten, Opel Astra de prin '96, cu farurile reglate recent in service. Cu masina plina primeam flash-uri de la majoritatea celor ce veneau de pe contrasens. Farurile erau lasate la maxim in jos, asa erau si cand a venit cu ea din service, ceea ce ma face sa cred ca asa au facut si reglajul poate ar fi bine sa faca un polish daca sunt farurile din fabrica. cand imbatraneste plasticul ala incepe sa disperseze lumina. |
#239
Posted 10 December 2010 - 13:59
Highlander91, on 10th December 2010, 11:57, said: Eu in ultima vreme merg doar cu faza lunga aprinsa. Cand ma orbesc idiotii, ma oftic si ii tin in faza lunga pana le vine acru. De vazut vad doar marginea din dreapta a soselei, si de regula incetinesc. La un rahat de tir am si oprit, ca nimic nu mai vedeam. Pe masinile pe care am faruri de ceata le tin aprinse noaptea, cand incep sa ma deranjeze farurile altora. Imi plac proiectoarele de offroad, sa mai chiorasc cu ele. Nu stiu altii, insa pe mine ma deranjeaza sa merg noaptea. Tata cica nu e deranjat, da i-a facut odata praf pe unii cu caruta, si aveau saracii si felinar, da cine sa-l mai vada daca e orbit? Rar-ul din pacate nu se preocupa de sistemele de iluminat de pe masini. |
#240
Posted 10 December 2010 - 15:04
ticodriver, on 10th December 2010, 12:18, said: Deci ori mergi numai cu faza lunga, ceea ce inseamna ca orbesti tu pe toti - ceea ce nu m-ar mira la ce dovezi de bun simt ai mai dat cand nu voiai tu sa te dai cu cameonu pe dreapta preferand sa bag pe altii in sant. Ori dai faza lunga doar cand te orbeste un altu'? Dau faza lunga cand ma orbeste cate unu... da in ultima vreme sunt cat mai multi. Imi dau seama de un Xenon aftermarket de la 200m. Sunt masini care din fabrica au lumina proasta. Matiz este cel mai bun exemplu. Oricum ar fii, Matizul bate in copaci. eu as interzice circulatia Matizului noaptea. toti au ceata aprinsa, si asta ma deranjeaza. Si le-o aprind si eu... cand am. In special pe asfalt ud. Am vederea buna, acum depinde de masini. De ce sa incetinesc eu, ca m-a orbit altu? prefer sa il orbesc si eu, ca sa incetineasca si el. Pai eu ce am, sunt mai fraier? Faza lunga este deranjanta si de la distanta mare. Si desi la multi le dau flash din departare sa o dea pe mica, idiotii doar la 100m schimba... dar de la distanta asta, eu nu le-o mai schimb. M-am automatizat sa ii pedepsesc pe cei ce ma chiorasc. Fac asta reflex. Pe camioneta mi-am legat zilele astea, ca a fost in service, doua proiectoare halogen de 120W pe faza lunga. Abia astept @Nicu90 Daca nu mai circul noaptea imi imbunatatesc vederea? Vad foarte bine, si ambitie au taranii care nu stiu sa isi regleze farurile. Sau sa circule corespunzator. Edited by Highlander91, 10 December 2010 - 15:05. |
#241
Posted 10 December 2010 - 15:18
Adica si daca esti orbit nu reduci viteza, mergi asa in orb doar "sa nu fii mai fraier"? Vezi ca prin inconstienta ta poti provoca(cuma i si facut ) accidente fara sa-ti dai seama , asa ca las-o mai usor cu mandria si mergi atat cat te tine , lasa figurile .
LE:Din tot ce scrii tu, rezulta lipsa de experienta . Edited by Nicu90, 10 December 2010 - 15:27. |
#242
Posted 10 December 2010 - 15:49
Highlander91, on 10th December 2010, 15:04, said: Faza lunga este deranjanta si de la distanta mare. Si desi la multi le dau flash din departare sa o dea pe mica, idiotii doar la 100m schimba... dar de la distanta asta, eu nu le-o mai schimb. Si incazul asta, ai impresia cumva ca esti mai bun decat ei???? Highlander91, on 10th December 2010, 15:04, said: M-am automatizat sa ii pedepsesc pe cei ce ma chiorasc. Fac asta reflex. Pe camioneta mi-am legat zilele astea, ca a fost in service, doua proiectoare halogen de 120W pe faza lunga. Abia astept Io zic sa lasi fazele astea de Ciac Noris al soselei, care-i pedepseste pe toti.... Nu stii niciodata ce vine din fata mai ales noaptea, si nu-ti doresc sa bagi lumanarile alea de 120w in ochii unui tirist care are 4x200w pe cabina. Ca s-ar putea sa nu-ti placa...... Condu cu bun somt, anticipeaza prostiile altuia, nu-ti iesii din fire intr-atat incat sa faci o nefacuta, ai grija d cei din jurul tau, daca vrei sa fi respectat pe sosea. In momentul in care raspunzi unui ghertoi cu aceeasi moneda, si iti faci un obicei din asta, diferenta dintre tine si el se estompeaza pana la disparitie.... Drumuri bune! Edited by calinkgb, 10 December 2010 - 15:50. |
#243
Posted 10 December 2010 - 15:58
calinkgb, on 10th December 2010, 15:49, said: Condu cu bun somt, anticipeaza prostiile altuia, nu-ti iesii din fire intr-atat incat sa faci o nefacuta, ai grija d cei din jurul tau, daca vrei sa fi respectat pe sosea. In momentul in care raspunzi unui ghertoi cu aceeasi moneda, si iti faci un obicei din asta, diferenta dintre tine si el se estompeaza pana la disparitie.... Drumuri bune! |
#244
Posted 10 December 2010 - 16:55
Highlander91, on 10th December 2010, 15:04, said: Daca nu mai circul noaptea imi imbunatatesc vederea? Vad foarte bine, si ambitie au taranii care nu stiu sa isi regleze farurile. Sau sa circule corespunzator. Cred ca Nicu se referea la ochelarii aceia speciali, galbeni, despre care producatorii / vanzatorii spun ca sunt special conceputi pt. conducere in conditii de vizibilitate proasta - nu stiu cat sunt de eficienti, n-am folosit niciodata. |
|
#245
Posted 10 December 2010 - 16:59
@nicu90 vezi ca intr-un post mai sus am spus ca m-am saturat sa incetinesc cand sunt orbit. Daca merc pe un DE cu 110-130, cand vad ceva din fata las acceleratia, ba chiar franez daca ma orbeste. Odata am si oprit, ca nu mai vedeam nimic.
@calinkgb mersi de post. Insa faptul ca nu vad nici un militian pus pe luat carnete, nici un RAR pus pe masurat disttributia farurilor, si o generalizare a condusului cu ceata pe fata mereu aprinsa, genereaza frustrari, care se vindeca cu high beam. lumanarile au venit cu bec. Intentionez sa pun in ele un xenon. Merg mult pe drumuri proaste, industriale, si caut sa reduc umbrele, inmultin penumbrele. Mi-am luat-o si de la tiruri, da nu mi s-a parut cine stie ce. Xenoanele in ceata sunt mai daunatoare. Si mai periculosi sunt aia cu ceata pe spate. Intre posturile astea, am fost pana la supermarchet, si era sa-l pocnesc pe unu din spate, ca nu am observat ca a pus frana. Stopurile de frana sunt mult mai putin vizibile cand e aprins stopul de ceata |
#246
Posted 10 December 2010 - 17:53
Eu niciodata nu raspund cu aceeasi moneda daca cel de pe contrasens uita sau nu vrea sa schimbe faza lunga, dintr-un singur rationament: daca il orbesc si intra in mine frontal ce-am rezolvat? Sau ce-am castigat daca nu intra in mine dar intra in copacul de pe dreapta?
|
#247
Posted 10 December 2010 - 18:00
Highlander91, on 10th December 2010, 16:59, said: @calinkgb mersi de post. Insa faptul ca nu vad nici un militian pus pe luat carnete, nici un RAR pus pe masurat disttributia farurilor, si o generalizare a condusului cu ceata pe fata mereu aprinsa, genereaza frustrari, care se vindeca cu high beam. Pana vine unul cu un high beam mai competent.....of, of, of. Highlander91, on 10th December 2010, 16:59, said: lumanarile au venit cu bec. Intentionez sa pun in ele un xenon. Merg mult pe drumuri proaste, industriale, si caut sa reduc umbrele, inmultin penumbrele. Mi-am luat-o si de la tiruri, da nu mi s-a parut cine stie ce. Nu intelegi, asa-i? De cat timp conduci, cati km ai, ca sa poti afirma faptul ca "nu mi s-a parut cine stie ce"? Niciodata nu stii ce surprize iti rezerva drumul, nu fi arogant. ti se poate intampla si tie, te asigur. Si ma crezi sau nu, dar csenoanele tale din proiectoare, vor fi fix zero in fata unuia cu multe lumini si dispus sa le foloseasca. Am vazut in TM minim 2 FH12 cu 8 (opt) proiectoare, 4 sus, si 4 pe bara. Si inca destule in tara. In fata unuia de asta, "intepeatura" ta, se va transforma intr-o mare de lumina in ochii tai. crezi ca esti pregatit sa te descurci cu asa ceva? Si sa mai si ramai pe drum? Gandeste-te la asta. A, si mai o chestie. De multe ori nu sunteti tu si cel din fata pe drum, mai sunt si altii care vin in spatele celui de pe contrasens. Cand tu "il pedepsesti" pe nesimtit, isi iau si ei faza lunga in ochi gratuit. Ei cu ce sunt de vina? Highlander91, on 10th December 2010, 16:59, said: Si mai periculosi sunt aia cu ceata pe spate. Intre posturile astea, am fost pana la supermarchet, si era sa-l pocnesc pe unu din spate, ca nu am observat ca a pus frana. Cu asta sunt de acord. Din pacate sunt prea multi care vor "sa sa vada valoareaaa si talentuuuuu....." |
#248
Posted 10 December 2010 - 18:18
off. lasa tiristii ca paia ii vad si ii ocolesc. Daca au lumini de gabarit.
Proiectoarele le-am pus pentru atunci cand sunt singur pe drum, si nu se aprind la flash. Doar la faza lunga. nu pot sa pun mai mari, ca trebuie sa ii refac instalatia electrica. Baterie, alternator. si e scumpa. Oricum xenonu de 120-125 e mai eficient decat halogenu, si da mai multi lumeni. Sunt singuru, care la 2-3 spalari de parbriz ma dau jos sa spal farurile? nu am pe nici o masina spalator automat. de regula vine cu xenonu din fabrica. Ps. Vreau sa-mi pun xenon pe faza lunga si proiectoare, numai ca ala se aprinde cam intr-o secunda. Si nu-l pot folosi la flash. Cum sa fac oglinda din faza scurta sa se retraga si la flash? |
#249
Posted 10 December 2010 - 18:37
Mai bine pune xenoanele si proiectoarele alea intr-un sertar si circula cu tramvaiul / taxiul !
|
|
#250
Posted 10 December 2010 - 18:52
Highlander91, on 10th December 2010, 18:18, said: off. lasa tiristii ca paia ii vad si ii ocolesc. Daca au lumini de gabarit. Proiectoarele le-am pus pentru atunci cand sunt singur pe drum, si nu se aprind la flash. Doar la faza lunga. nu pot sa pun mai mari, ca trebuie sa ii refac instalatia electrica. Baterie, alternator. si e scumpa. Oricum xenonu de 120-125 e mai eficient decat halogenu, si da mai multi lumeni. Sunt singuru, care la 2-3 spalari de parbriz ma dau jos sa spal farurile? nu am pe nici o masina spalator automat. de regula vine cu xenonu din fabrica. Ps. Vreau sa-mi pun xenon pe faza lunga si proiectoare, numai ca ala se aprinde cam intr-o secunda. Si nu-l pot folosi la flash. Cum sa fac oglinda din faza scurta sa se retraga si la flash? Sa inteleg ca ai lupe pe farurile in care pui csenon, nu? Ca altfel vei fi fix ca aia de care ziceai ceva posturi mai sus. Teroare pe sosea. Sui stai linistit, ca nu ai descoerit apa calda. Si altii isi spala farurile periodic, si asta cu tot cu instalatie de spalare. nu e eficienta 100%, sa stii. |
#251
Posted 10 December 2010 - 19:47
Highlander91, on 10th December 2010, 15:04, said: .........................Imi dau seama de un Xenon aftermarket de la 200m. ............................................... toti au ceata aprinsa, si asta ma deranjeaza. Si le-o aprind si eu... cand am................................... prefer sa il orbesc si eu, ca sa incetineasca si el. Pai eu ce am, sunt mai fraier? .............................................................................. M-am automatizat sa ii pedepsesc pe cei ce ma chiorasc. Fac asta reflex................................................. ...........................ambitie au taranii care nu stiu sa isi regleze farurile. Sau sa circule corespunzator. In rest...esti intruchiparea soferului roman frustrat, nervos, agresiv. Iti spun ca multe accidente au fost din ambitiile astea prostesti. Si eu - sunt convins ca 99% din soferi- ne mai cedeaza nervii la volan, dar nu trebe sa facem un obicei din asta (adica sa-i f...tem pe toti care n-au o conduita corespunzatoare in trafic). Si dupa cum vezi toti colegii de forum care ti-au dat replica, n-au fost in asentimetul tau. Nu de alta, dar sa nu crezi cumva ca tu esti destept si restu este prosti ))) PS: si dupa restu postului realizez ca nu prea stii sa apreciezi distanta. Ai de grija. Edited by Octavian___, 10 December 2010 - 19:48. |
#252
Posted 10 December 2010 - 20:50
Highlander91, on 10th December 2010, 16:59, said: @nicu90 vezi ca intr-un post mai sus am spus ca m-am saturat sa incetinesc cand sunt orbit. Daca merc pe un DE cu 110-130, cand vad ceva din fata las acceleratia, ba chiar franez daca ma orbeste. Odata am si oprit, ca nu mai vedeam nimic. @calinkgb mersi de post. Insa faptul ca nu vad nici un militian pus pe luat carnete, nici un RAR pus pe masurat disttributia farurilor, si o generalizare a condusului cu ceata pe fata mereu aprinsa, genereaza frustrari, care se vindeca cu high beam. lumanarile au venit cu bec. Intentionez sa pun in ele un xenon. Merg mult pe drumuri proaste, industriale, si caut sa reduc umbrele, inmultin penumbrele. Mi-am luat-o si de la tiruri, da nu mi s-a parut cine stie ce. Xenoanele in ceata sunt mai daunatoare. Si mai periculosi sunt aia cu ceata pe spate. Intre posturile astea, am fost pana la supermarchet, si era sa-l pocnesc pe unu din spate, ca nu am observat ca a pus frana. Stopurile de frana sunt mult mai putin vizibile cand e aprins stopul de ceata La fel poate ai crezut si cand ziceai ca urcai pe banda 2 si "oamenii normali" te depaseau pe dreapta , poate asa e si in cazul asta .Daca iti pui xenoane , nu iti imagina ca le arati tu lor, mereu se va gasi unul sa te orbeasca . Faptul ca nu l-ai observat pe ala de ti-a franat in fata, iara denota lipsa de experienta , cum vad ca distanta dintre mine si ala din fata se micsoreaza cum reduc . I-ale mai in ansamblu , cat ai sa conduci o sa ai de invatat si nici o zi nu seamana cu alta . Si stai linistit, ca cred ca majoritatea spala farurile (uneori cand n-am cu ce, cu vreun servetele sau bucata de carton tot le frec sa nu aibe noroi pe ele ) . barboso, on 10th December 2010, 16:55, said: Nu era vorba ca-ti imbunatatesti vederea, ci sa nu mai circuli orbeste. Cred ca Nicu se referea la ochelarii aceia speciali, galbeni, despre care producatorii / vanzatorii spun ca sunt special conceputi pt. conducere in conditii de vizibilitate proasta - nu stiu cat sunt de eficienti, n-am folosit niciodata. |
Anunturi
▶ 0 user(s) are reading this topic
0 members, 0 guests, 0 anonymous users