Siara bedah
Last Updated: Apr 24 2024 16:33, Started by
buntzi
, Dec 06 2007 22:24
·
4
#1099
Posted 28 April 2017 - 16:31
#1100
Posted 29 April 2017 - 18:07
N-am mai petrecut multă vreme făcând poze, așa că dacă nu vă plac, asta e.
20170429_170451.jpg 339.88K 148 downloads 20170429_170534_2.jpg 119.68K 139 downloads 20170429_170640.jpg 279.86K 129 downloads 20170429_170711.jpg 434.75K 133 downloads Și de afară: 20170429_170803.jpg 735.98K 152 downloads 20170429_170818.jpg 411.31K 137 downloads 20170429_170829.jpg 749.99K 133 downloads 20170429_170840.jpg 475.21K 144 downloads De descris nu e mare lucru, că am pus confirgurația de când am comandat-o. Două luni de tras de o mașină de categorie net inferioară au redus simțitor standardele, așa că acuma sunt plin de elogii la adresa mașinii. Oricum, răspunde foarte frumos și la volan și la pedală și se lipește minunat de șosea în viraje. Dacă apeși mai cu spor accelerația, scoate un sunet absolut superb, complet neașteptat pentru un 2.0. Frânele sunt mai brutale decât la A4, dar nu e nimic deranjant. În portbagaj e loc arhisuficient, un troller mare și unul mijlociu plus două rucsăcele au încăput cu destul loc rămas gol în jurul lor. Copiloiul meu (are 1.70 deja) stă bine-mersi în spatele oricăruia dintre noi fără să atingă spătarul din față cu genunchii. E mult mai confortabilă după stat în soare, materialul scaunelor e clar mult mai potrivit pentru mine și zona asta decât pielea artificială de la cea veche. Se și simte mult mai mișto la spinare, dar nici nu arde posteriorul după o jumate de zi de stat la plajă (și erau deja 33°C la 7:30 când am plecat spre aeroport). Acuma, să nu credeți că toate-s roz-bombon și nu e nimic de cârcotit. Sistemul start-stop e mai intrusiv și mai sensibil decât la cea veche, și văd că îl dezactivez mult mai des. Încă nu am reușit să dozez pedala atât de bine încât să nu intre. La cealaltă nu intra decât dacă vroiam eu, dar e drept că și frâna era mult mai moale față de asta. Poate de-aia mă obișnuisem mai repede. În continuare am probleme cu orientatul în parcare. Oglinzile sunt mult mai mici și unghiurile mult diferite, așa că încă parchez ca o blondă. Fie o pun strâmb și vai de mama ei, fie îmi trebuie 45345236 de mișcări ca s-o aliniez. 20170429_083958.jpg 329.03K 144 downloads Ăsta e un exemplu. Se vede clar că e strâmbă, da' măcar am reușit s-o pun între linii suficient de bine cât să aibă loc și vecinul să intre cu Mercedesul și să am și eu loc să deschid ușa. Stâlpul ăla nu e tocmai prietenul meu. Nu, dunga aia nu e de la mine, era acolo când m-am mutat. Țelul suprem e să bag mașina cu cauciucul exact la marginea opritorului de beton. Să văd cât îmi ia să ating performanța asta. Edited by buntzi, 29 April 2017 - 18:17. |
#1101
Posted 29 April 2017 - 18:57
O sa te obisnuiesti cu ea, mai repede decat crezi, si o sa-i stii limitele foarte bine.
Imi place interiorul, tapiteria a fost aleasa cu gust, in armonie cu exteriorul. |
#1102
Posted 29 April 2017 - 19:00
Sistem start-stop pe masini vandute in Dubai? Nerusinarea producatorilor a atins cote maxime. Adica cine le-a cerut asta?
Plus mie mi-ar fi jena sa nu resusesc sa parchez o masina mica cu 8 senzori de parcare. Edited by Groot, 29 April 2017 - 19:14. |
#1103
Posted 29 April 2017 - 19:37
E oarecum ciudat, pentru că A4 îl parcam în același loc fără probleme, da' probabil sunt șofer mult mai prost decât tine.
|
#1105
Posted 30 April 2017 - 08:57
Și eu cred că e vorba de obișnuință, dar mă stresează că durează atâta obișnuirea. Până la urmă, repetiția e mama învățăturii așa că na, a 4587-a parcare probabil o să iasă țuț!
Nu e o problemă a park-pilotului, că același sistem îl aveam și la cealaltă și nu prea mă uitam la el, oglinzile îmi erau (sau deveniseră) suficiente. Pe moment, cred că e o problemă să mă obișnuiesc / adaptez la suprapunerea imaginilor (din oglindă sau de pe ecran) la realitate și cu dimensiunile reduse ale oglinzilor. Nici în trafic nu sunt foarte sigur pe oglinzile astea, mi se par cam mici. Desigur, aici poate fi vorba de comparația imediată cu farfuriile alea de pe Lancer (sincer, nu mai țin minte cât de mari erau alea de pe A4 acum), dar probabil e parte din prețul pe care trebuie să-l plătești ca să fie ceva mai liniște în mașină. Mai e o chestie care ar putea să aibă influență, și anume unghiul de bracaj. Mi se pare diferență destul de mare între comportamentul A3 vs. A4 în ceea ce privește corespondența între rotitul volanului și unghiul roților. Poate și de-asta o duc așa strâmb. Well, cam așa. Interiorul e grozav. Se simte super-mișto alcantara asta sub fund, și faptul că nu se încinge la soare e mană cerească. În plus, parcă se și răcorește ceva mai repede înăuntru. Dacă n-ar fi stressul ăsta cu parcarea cu spatele (și prin asta înțeleg s-o pun drept, pe poziția pe care o vreau, din maxim trei mișcări) aș fi ca peștele în apă. |
#1106
Posted 30 April 2017 - 17:31
So o stapanesti fericit! Arata misto masinuta, doar consola aia centrala, cu gurile alea rotunde, luate de la A1 parca arata .. meh.. O masina mai mica in dimensiuni, teoretic este mai usor de parcat, dupa ce te obisnuiesti cu gabaritul.
|
#1107
Posted 09 May 2017 - 17:50
Doar atât:
20170509_143544.jpg 223.82K 87 downloads Încă nu s-a aprins becul, dar nici nu s-au făcut 600km de la alimentare (doar 596 până am ajuns acasă). Presupun că o să se întâmple mâine în drum spre job, că m-a anunțat că mai am numa' pentru 75km. E primul anunț cu 5 în coadă, eram obișnuit numai din 10 în 10 km. Edited by buntzi, 09 May 2017 - 17:52. |
#1108
Posted 09 May 2017 - 19:00
II faci plinul si ai rezolvat beleaua. Oricum, la voi e mai ieftina ca apa...
|
|
#1109
Posted 10 May 2017 - 07:48
S-a aprins becul la 604km. Cică 7.5% media
20170509_094026.jpg 295.5K 49 downloads Desigur că o să fac plinul, dar nu, benzina nu este și n-a fost mai ieftină decât apa. Apa minerală: 1.70 dhs/ sticla 1.5 litri Benzina: 2.01 dhs/litru Edited by buntzi, 10 May 2017 - 08:04. |
#1110
Posted 10 May 2017 - 09:10
sunt singurul care își dorește rezervor mai mare sau mai mic e mai bun? m-am și abonat.
|
#1111
Posted 10 May 2017 - 09:20
Hai ca nu se mai sta la coada in benzinarii. Doar nu faci plinul tot la 3 zile, cum fac/faceau americanii.
|
#1112
Posted 10 May 2017 - 09:40
Ohoo, dac-ai ști ce tare te înșeli
Se stă la coadă la benzinării și încă destul. Nu în tot orașul, dar nu am de gând sa merg 35km (plus 35 întors) numai ca să nu stau la coadă la benzină. Altfel, asta a fost de probă, eram curios să văd cât merg cu plinul. De-acum o să alimentez în fiecare vineri sau sâmbătă când vin de la plajă (de la una din benzinăriile care de obicei nu sunt foarte aglomerate) indiferent de câtă benzină mai am. La 600km autonomie, îmi cam ajunge un plin pe săptămână. Edited by buntzi, 10 May 2017 - 09:47. |
#1113
Posted 10 May 2017 - 09:49
eu am două orori. de benzinării (nu mereu îmi este la îndemâna una dintre cele pe care le prefer) și de spălătorii (la cea la care merg se stă în weekend și 2 ore până te bagă pe rampa de spălare).
Marele avantaj de a cumpăra o mașină nouă: alegi opțiunile care îți sunt utile (și am văzut că tu ai făcut asta) |
|
#1114
Posted 10 May 2017 - 10:16
#1115
Posted 10 May 2017 - 10:17
Don't even get me started...
Ziceam mai demult p-aici că de cele mai multe ori, există un serviciu de spalat mașina în clădire. Plătești niște bani (100-120dhs), și la fiecare 2 sau 3 zile îți spală mașina. De obicei seara târziu sau dimineața foarte devreme. Din păcate, clădirea în care locuiesc din octombrie NU are disponibil acest serviciu. Asta e de porq mistreț, pentru că urăsc să am mașina murdară. Deh, obicei prost căpătat de mai devreme. Așa încât, mă bazez în principal pe tovarășii care spală mașinile în parcare la mall (tot firme autorizate, nu vă gândiți la gigel cu o găleată). La spălătorie ajung cam o dată la 5 luni când îmi vin fetele în vizită, să fie mașina curață și pe interior pentru ele. De ce numai la 5 luni? Păi exact din motivul pe care l-ai zis, că aștepți cu orele să te bage la spălat. Panaramele automate (cu jeturi, nu cu perii) nu fac mare lucru, așa că e indicat să intri la spălatoria manuală ca să fii sigur că ia tot rapănul de pe mașină, inclusiv nisipul sărat de pe dedesubt. Mașina nouă: da, avantajul e că poți configura mai aproape de preferințele proprii, dar asta are dezavantajul că trebuie să aștepți livrarea (ca pe sfintele moaște în cazul meu). Asta e prima mașină pe care o iau pe comandă. Celelalte două le-am luat de pe stoc. Golful nevestei nu se pune, că nu eu am stat să aștept mașina ci ea. |
Anunturi
Bun venit pe Forumul Softpedia!
▶ 0 user(s) are reading this topic
0 members, 0 guests, 0 anonymous users