Chirurgia spinală minim invazivă
Chirurgia spinală minim invazivă oferă pacienților oportunitatea unui tratament eficient, permițându-le o recuperare ultra rapidă și nu în ultimul rând minimizând leziunile induse chirurgical. Echipa noastră utilizează un spectru larg de tehnici minim invazive, din care enumerăm câteva: endoscopia cu variantele ei (transnazală, transtoracică, transmusculară, etc), microscopul operator, abordurile trans tubulare și nu în ultimul rând infiltrațiile la toate nivelurile coloanei vertebrale. www.neurohope.ro |
Siara bedah
Last Updated: Apr 24 2024 16:33, Started by
buntzi
, Dec 06 2007 22:24
·
4
#1063
Posted 03 February 2017 - 17:42
Auch, ce nasol! Bina ca nu s-a mai stricat si altceva!
Edited by DannyMC, 03 February 2017 - 17:43. |
#1064
Posted 03 February 2017 - 19:10
Da, asta e. Oricum, se apropie de 3 ani și i se cam face de alta...
|
#1065
Posted 03 February 2017 - 22:53
Nasoăla întâmplarea. Am pățit același lucru acum câțiva ani, dar iarna într-o parcare. Am îndoit janta și am stricat rulmentul de la roata respectiva.
|
#1066
Posted 05 February 2017 - 14:00
buntzi, on 03 februarie 2017 - 17:26, said: Cam atâta: 20170203_101456.jpg Încă 120km făcuÈi azi, nici o problemă. Aparent, singurul efect a fost ăla de ordin estetic. Eu mi-am zgariat o janta cand le-am "manipulat" spre pivnita, si le-am trantit anapoda una peste alta. Edited by tfmercedez, 05 February 2017 - 14:00. |
#1067
Posted 08 February 2017 - 16:48
Mboooon.
Syyara 2 e înapoi la dealer prin programul de buy-back. Syyara 3 o să fie un A3 2.0tfsi de 190CP, da' pe moment încă nu s-a născut. Chipintaci. |
#1068
Posted 09 February 2017 - 16:59
buntzi, on 20 februarie 2010 - 07:20, said:
Asa cum ziceam si pe la cafenea, ieri am fost la munca. Din nefericire, am muncit juma' de ceas si am asteptat 5 ore ca sa am conditiile necesare. Si pentru ca tot a fost multa asteptare, am facut cateva poze cu peisaj industrial. Cam asa: Photo_0004.jpg Photo_0005.jpg Photo_0003.jpg Photo_0006.jpg on topic: la cat au evaluat masina la buyback? |
#1069
Posted 10 February 2017 - 06:51
La vremea respectivă nu erau așa de stresați, acuma sunt mai morcoviți și n-aș mai încerca așa ceva. Pe de altă parte, nu e nimic ieșit din comun. Ce se vede în pozele alea e identic cu instalații similare din toată lumea, se vede destul de bine din google earth dacă știi ce cauți și probabil se găsesc pe internet poze și simulări și din alte părți. Nu sunt foarte multe moduri în care poți amenaja instalațiile astea.
Mașina au evaluat-o la 85000 dhs (21700€ sau așa ceva). Chestia care mă stresează e așteptarea mașinii noi, pentru că am vrut s-o configurez cum îmi place mie, nu cum le place în general arabilor (și deci disponibile pe stoc). Motorul de 2.0TFSI 190CP, pentru că mi se pare cel mai echilibrat dintre toate. 1.4TFSI de 150CP (care vine standard pe modelele din stoc) mi se pare prea umflat, S3 vine cu un 2.0 umflat cu pompa la 280CP (WTF!?) și fără free service, așa că ăsta mi s-a părut cel mai potrivit ca raport putere/caroserie. Culoarea și roțile, nici o problemă, nu mă interesează foarte mult. Am ales Monsoon Grey pentru că vreau să fie anti-jeg să nu se vadă praful pe ea în 20 de minute după ce am plecat de la spălătorie. culoare.png 197.43K 83 downloads Interiorul l-am vrut în alcantara pentru că îmi place cum se simte și echiparea standard e ceva "piele ecologică" (adică un fel de mușama) pe care mi se închinge kwwrul de numa'. Plus că ăștia vor negru sau cafeniu închis ca să nu se cunoască pe ele că se înnegrește de la abaya, în timp ce eu vreau ceva deschis să nu se încingă foarte tare când stă mașina în soare la plajă. Alcantara vine la pachet cu scaune sport în față. Sunt eu nițel mai aerodinamic, da' încap foarte bine în ele și îmi place suportul lateral oferit. interior.png 644.13K 85 downloads Suspensie S-Line sport cu drive select. Uneori mă simt moș și vreau suspensie moale și confortabilă, alteori mi-ar place suspensie rigidă ca să stea mai țeapănă în curbe. Suspensia mai rigidă (și comportamentul în viraje) e una din chestiile care mi-a lipsit mult la SyyB2. Comfort key: m-am obișnuit să țin cheia în borsetă în loc s-o tot frec prin buzunare. Oglinzile reglabile cu funcție antiorbire automată, aia din dreapta cu funcția aia de ajutor la parcare, am uitat cum îi spune. Pentru că îmi place să parchez dracului pe mijloc între liniile albe, să aibă și ăilalții loc să intre sau să iasă din mașină. În felul ăsta, poate nu-mi mai pizdifică mie ușile. 'tards...În plus, ăștia oricum NU se prea uită în oglinzi în trafic, așa că lor nu le trebuie. Mie da. Senzori de parcare față-spate: m-am obișnuit cu ei, plus că sunt foarte utili la parcat în locuri strâmte. Pe de altă parte, n-am vrut să dau banii pe cameră. A3 design Bogdan.pdf 334K 55 downloads |
#1070
Posted 10 February 2017 - 07:48
#1071
Posted 10 February 2017 - 08:11
Noul A4 e prea scump pentru buznarele mele și devine și prea mare, fizic. Fiecare model devine din ce în ce mai mare în comparație cu cel pe care îl înlocuiește. A4 B9 mi se pare inutil de mare pentru mine. Chestie de gusturi și de preferințe.
În plus, în afară de 6-7 săptămâni pe an (maxim) sunt singur în mașină. Nu am nevoie de locul suplimentar din spate și nici de 100 de litri în plus la portbagaj. Pe de altă parte, nu sunt foarte mare amator de hatchback. A3 sedan mi s-a părut compromisul optim. Edited by buntzi, 10 February 2017 - 08:13. |
#1072
Posted 10 February 2017 - 13:33
Foarte frumoasa configuratia, pot sa spun ca-mi place ceea ce ai ales.
|
|
#1074
Posted 11 February 2017 - 14:50
fltudor, on 10 februarie 2017 - 07:48, said: Ce te-a determinat sa faci downgrade de la A4 la A3? Inainte A3 era un simplu hatchback, accuma gata, e fata mare. Si arata chiar bine sedan. Defapt , cand am vazut prima data eram sigur ca este A4. Sa vezi cata-i namila de A4 combi cu all road, ca zici ca e A6. |
#1075
Posted 11 February 2017 - 17:16
Chiar m-am uitat la chestia asta cu dimensiunile
A4 B7 (aia veche albă) = 4586mm A4 B9 = 4726mm A3 Sedan = 4458mm Edited by buntzi, 11 February 2017 - 17:17. |
#1076
Posted 11 February 2017 - 17:29
buntzi, on 11 februarie 2017 - 17:16, said: Chiar m-am uitat la chestia asta cu dimensiunile A4 B7 (aia veche albă) = 4586mm A4 B9 = 4726mm A3 Sedan = 4458mm |
#1077
Posted 16 February 2017 - 17:34
Am vazut cum se deschid portierele la noul A4.. se inclina in sus mînerul.. si am avut asa o senzatie ca daca trag mai tare mi se rupe in mana..
[ https://www.youtube-nocookie.com/embed/O7-Ympu7ivc?feature=oembed - Pentru incarcare in pagina (embed) Click aici ] Defapt eu incercam sa vad cum se inchid si se deschid usile la modelele Audi, avand impresia ca la skoda mea se aude nu stiu cum, asa ca se tramteste ca la o dacie. Defapt nu difera aproape deloc acel clack cand se inchide usa. La Audi A3 manerele sunt "clasice" se trag in afara nu in sus. Totusi A3 este un pic mai mica decat A4, vazut live in show room una langa alta. Cu ocazia asta am vazut ca exista si Audi Q2. Ce m-a mirat pe mine insa, la datele tehnice, erau un A3 cu acelasi motor cum am eu pe skoda, 1.6 tdi- 110cp, 250Nm, viteza maxima 220km/h, in timp ce la skoda are 192 sau 200 ceva de genul. O fi mai usoara probabil. |
|
#1078
Posted 17 February 2017 - 06:09
Da, mânerele la A3 sunt clasice. Zgomotul la închiderea ușii mi s-a părut suficient de înfundat, senzație de solid. E o chestie psihologică probabil, urăsc ușile care sună a tablă când le închizi.
Despre motoare nu am ce să spun, probabil depinde de piața pe care sunt oferite. Aici nu se vinde nimic diesel (în afară de utilitare și asemenea) iar motoarele tind să fie mai mari și mai gurmande. Q2 apare în configurator, dar nu e adus pe stoc așa că n-am putut să-l văd de aproape. Oricum nu prezenta interes pentru mine, dacă era să sar în barca SUV-iștilor, aș fi luat ceva 4x4. Cel mai probabil Q3 (din motive de buget) dar nu era exclus nici Q5, dat fiind că modelul nou trebuie să apară în showroom luna viitoare și deci era cazul să scape de alea vechi din stoc și erau posibile oferte și reduceri. Oricum e irelevant la momentul ăsta, dat fiind că deja am ales mașina cea nouă. |
#1079
Posted 21 March 2017 - 10:43
Dear Mr. Bogdan,
Your car build today in the factory. Chassis Number WAUAFJFF3H1066422 Engine Number CZP 036006 Best Regards Abdulla Abdulqadir Sales Consultant |
Anunturi
▶ 0 user(s) are reading this topic
0 members, 0 guests, 0 anonymous users