Chirurgia spinală minim invazivă
Chirurgia spinală minim invazivă oferă pacienților oportunitatea unui tratament eficient, permițându-le o recuperare ultra rapidă și nu în ultimul rând minimizând leziunile induse chirurgical. Echipa noastră utilizează un spectru larg de tehnici minim invazive, din care enumerăm câteva: endoscopia cu variantele ei (transnazală, transtoracică, transmusculară, etc), microscopul operator, abordurile trans tubulare și nu în ultimul rând infiltrațiile la toate nivelurile coloanei vertebrale. www.neurohope.ro |
Lanturi antiderapante
#37
Posted 07 December 2008 - 15:39
Si eu care nu am reusit sa merg sn.. ce fac ??
Edited by mihaiC1, 07 December 2008 - 15:41. |
#38
Posted 09 December 2008 - 17:55
Mai bune decit lanturile e autosock (un fel de ciorap pentru roata).
Avantajul ca nu strici nici cauciucurile si nici jantele. In plus daca esti prins cu cauciucuri de vara te scoate din belea . Mai multe pe http://www.autosock.co.uk In pricipiu se pun rotile pe care ai tractiunea. Am vazut ca sunt si pentru camioane si au vinzari in toata lumea. Si cum au aprobarea TUV a nemtilor inseamna ca e ok. Mai greu cu gasitul unui magazin in Romania un singur magazin aduce si la noi si pretul e mai mic decit in Anglia . Magazinul se numeste Lahorama si telefoane de contact 0213101436 sau 0722626246 |
#39
Posted 09 December 2008 - 19:46
Nu stiu cat e market-ing si cat realitate insa, sa rulezi cum am rulat eu aproape 300km numai cu lanturile, ma indoiesc ca ar fi aratat altfel decat arata sosetele unuia ce umbla incaltat doar in acestea pana se zdrentuiesc....
Spuneam la inceputul anului ca am fost placut impresionat de setul de lanturi speciale, ICEMAN Z6, a caror rezistenta e cu mult mai mare si decat a clasicelor lanturi. Pana acum, daca foloseam in mod constant lanturile, nu reuseam sa ies cu ele din iarna (si asta nu ca nu as fi stiut cum sa plec de pe loc, sau cum sa reduc viteza, fara a le smulge...)...pentru ca, fie se rupea o za, care la randul ei imi reteza cablul de la senzorii de presiune sau de placute, fie se rupea dispozitivul de intindere (atat crichet cat si cauciuc). Vad ca ICEMAN Z6 au rezistat si acum doua saptamani, la traversarea Balcanilor, vad ca mi-au fost foarte utile si in Bucegi.... Va dau un link ca sa vedeti despre ce e vorba.... http://www.lanturian...tiderapant.html Bafta mihaiC1, on Dec 7 2008, 15:39, said: Si eu care nu am reusit sa merg sn.. ce fac ?? Glumesti, nu? Cum sa nu reusesti sa mergi? Iesi ca un tanc din nameti, totul e sa nu fortezi pentru ca altfel or sa sara, existand chiar pericolul ruperii acestora. Nu exista sa nu te poti deplasa, asta, bineinteles, daca nu esti prins intr-un ambuteiaj sau blocaj produs tot de vreun auto fara lanturi. sebulbus, on Dec 6 2008, 23:49, said: Maxim 100m cu lanturile proaspat puse, pentru asezare uniforma, si cu maxim 20 km/h. Apoi opresti si le tensionezi bine si asiguri din nou capetele. Scuze pentru greseala de mai sus. Acum am citit in intructiunile unui set de lanturi romb KN 050, luate de un amic dintr-o benzinarie, unde, pe langa alte recomandari legate de intretinere, depozitare, etc, sunt si recomandari legate de montarea si utilizarea acestora: -dupa montarea acestora pe anvelope, sa se ruleze aproximativ 50-100m, dupa care, se opreste si se mai intind inca o data; -viteza maxima recomandata e de 40-50km/h, -plecarile si opririle sa se faca cu grija, fara bruscari, pentru a evita ruperea lanturilor. Cata Edited by videosuzy, 09 December 2008 - 19:51. |
#40
Posted 10 December 2008 - 00:02
uitati pe [ https://www.youtube-nocookie.com/embed/rIV7DFvTcXY?feature=oembed - Pentru incarcare in pagina (embed) Click aici ]
si la Related Videos sunt mai multe tipuri de antiderapante. |
#41
Posted 15 December 2008 - 13:11
Glumesti, nu?
Cum sa nu reusesti sa mergi? Iesi ca un tanc din nameti, totul e sa nu fortezi pentru ca altfel or sa sara, existand chiar pericolul ruperii acestora. Nu exista sa nu te poti deplasa, asta, bineinteles, daca nu esti prins intr-un ambuteiaj sau blocaj produs tot de vreun auto fara lanturi. Lanturile sunt ineficiente in momentul cand stratul de zapada e mare (masina ajunge pe "burta") si nu au contact cu ceva dur gheata, asfalt, pietris, beton... atunci folosesti lanturile pt. tractare , gumele pe care le am pe masina "sapa" la fel ca si lanturile deci nu voi folosi lanturi! |
#42
Posted 15 December 2008 - 14:58
mihaiC1, on Dec 15 2008, 13:11, said: Lanturile sunt ineficiente in momentul cand stratul de zapada e mare (masina ajunge pe "burta") si nu au contact cu ceva dur gheata, asfalt, pietris, beton... atunci folosesti lanturile pt. tractare , gumele pe care le am pe masina "sapa" la fel ca si lanturile deci nu voi folosi lanturi! Nu am facut referire decat la situatii in care roata, cu sau fara cauciuc de iarna, se invarte in gol (ca nu e chiar asa cum spui, adica sa pui semnul egal intre lanturi si cauciucul de iarna)...E usor sa spui ca sunt la fel daca mare parte din timp rulezi intr-un oras in care doar strazile cartierelor sunt pline de nameti...Ia sa te vad coborand de pe Platoul Bucegi sau Semenic cu cauciucurile de iarna, sa vezi ce senzatie de nesiguranta ai cand vezi ca bruma de speranta pe care o aveai se spulbera lasand loc deznadejdii...Lanturile mele au ajutat doi amici sa iasa din nameti, fara a avea masinile suspendate, in ciuda echiparii cu cauciucuri cu profil foarte agresiv (nu cum mai sunt unele de zici ca-s de vara)...si carora zapada adunata in profilul acestora, le-a transformat de spuneai ca-s camere de cauciuc cum aveau Daciile pe vremuri... Partea cu suspendatul am patit-o si eu insa, pe mine m-a ajutat functia Hydractive 3+ cu ajutorul careia am ridicat Citroenul la ultima pozitie si am plecat fara nici o problema (trosc !!!, a facut zapada ce incepuse sa inghete si sa-mi prinda masina in "ghearele ei nemiloase"... )... Ce Dumnezeu Mihai, daca nu m-ai cunoaste din "n" forumuri, unde mai amintesc din cand in cand de cate misiuni si in ce conditii le fac, as spune...Nu exagerez si crede-ma ca exploatez atat cauciucurile cat mai ales lanturile, acolo unde e nevoie... Cu stima, Cata Edited by videosuzy, 15 December 2008 - 14:59. |
#43
Posted 28 December 2008 - 23:13
ionut_ionut, on Dec 19 2007, 22:35, said: eu am vaz,nush pe unde,o chestie ce tine loc de lant facuta dintr-un material special era in jur de 70-80euro...poate gasesc link-ul |
#44
Posted 30 December 2008 - 16:53
Ce haz a fost acum 4zile cand cumnatu-miu a pus lanturi la 4-5cm de zapada batatorita! cu gumele pt. iarna mi-am permis 60-70km/h, el.. 20-30km/h !!
|
#45
Posted 30 December 2008 - 23:17
jiglerude4, on Dec 28 2008, 23:13, said: uite aici link-ul "lanturi" textile ... la mine au mers model 79; au fost cam 50 de euro Daca stiam ca se aduc in discutie aceste "lanturi textile" il fotografiam pe amicul cu care am traversat Balcanii in noiembrie, cand se chinuia sa adune bucati din aceste "prezervative pentru anvelope" care s-au facut zdrente de la Hamzabeyli pana la Targoviste (de Bulgaria, nu de Romania). Dar, la gerul si teama ca daca oprim masina nu mai putem pleca de pe loc, numai la fotografii haioase nu mi-a stat capul (in plus ne tremura si fundul ca dam peste vreun TIR derapat de-acurmezisul drumului si ne trezim blocati in pustietatea aceea)... El a adunat resturile ca sa ceara ulterior socoteala firmei care i le-a trimis prin posta tocmai din Germania, ele fiind achizitionate prin internet.. A primit acum vreo doua saptamani raspuns ca vina-i apartine in exclusivitate lui, nu firmei, pentru ca in filmuletul de prezentare se spune ca se circula numai pe zapada afanata nu inghetata si nu se ruleaza mult timp. Pentru acest gen de situatie exista lanturi de otel... Interesant, nu? Nu pot spune ca e sau nu aceeasi firma insa, pot spune sigur ca era tare mandru si, chiar aratau bine pe anvelope, insa, probabil ca nu trebuie sa rulezi prea mult, aspectul acestora inducandu-ti o fragilitate... Ca o paranteza, legat de lanturile clasice de zapada, am venit aproape 400 km (de la Semenic pana pe A1-la Km80) numai pe zapada, si nu a sarit o singura za de la lanturi (stiu ca am mai spus-o, stiu ca poate pare deplasat insa, e o adevarata aventura sa mergi sute si sute de km cu 20-30 km/h, sa vezi numai zapada si sa te intrebi daca, mai in fata, e drumul deblocat sau iti petreci noaptea degerand in masina)...Asta in data de 2 ianuarie 2008, pe 3 ianuarie Bucurestiul trezindu-se acoperit de zapada... Cu stima, Cata Edited by videosuzy, 30 December 2008 - 23:27. |
#46
Posted 31 December 2008 - 00:36
acum o saptamana in drum spre moeciu mi-am montat la o benzinarie lanturi. nu stiu ce marca dar cer e ca am dat pe ele 500 mii vechi.
la inceput am mers cu 20-40 si aveam vibratii destule la volan. dupa ceva timp de mers presupun ca lanturile s-au asezat mai bine pe cauciuc pentru ca vibratiile au scazut si am putut sa merg lejer cu 60-80 km/h. depinde cu iti pica norocul. pentru o expeditie la munte de 1 saptamana in care le-am folosit s-au miscat f bine. nimic rupt sau zgariat ori deteriorat. partea nasola la lanturi din cate am auzit este ca aceastea uzeaza neuniform cauciucurile si pot avaria caseta de directie. cat de repede nu stiu. |
|
#47
Posted 31 December 2008 - 10:03
huliganul, on Dec 31 2008, 00:36, said: .................................. la inceput am mers cu 20-40 si aveam vibratii destule la volan. dupa ceva timp de mers presupun ca lanturile s-au asezat mai bine pe cauciuc pentru ca vibratiile au scazut si am putut sa merg lejer cu 60-80 km/h. .................................. Sa inteleg din cele spuse de tine mai sus ca nu ai mai oprit dupa cateva sute de metri ca sa le intinzi? ...Vibratiile nu au scazut pentru ca "s-au asezat mai bine pe cauciuc" ci pentru faptul ca, marind viteza, ai transformat roata intr-un carusel...in plus, de la o anumita viteza, deja anvelopa nu mai ruleaza decat pe lanturi pentru ca, ca si in cazul trecerii cu viteza "printr-o groapa", cand constati ca, pe masura ce treci cu mai mare viteza, roata practic sare de pe o margine pe alta a gropii, nemaiajungand la fundul acesteia (in comparatie cu viteza foarte mica cand anvelopa ruleaza in toata amploarea gropii cu pricina) si aici roata anvelopa ajunge sa "sara" de pe un lant pe celalalt fara a mai atinge asfaltul, gheata sau pe ce ruleaza in acel moment...(pentru ca la zapada ar trebuii sa nu se simta ca ai lanturi la roti)... In afara de asta, ai grija ca este contraindicat sa rulezi cu viteza mai mare de 40, maxim 50 km/h... Stima Edited by videosuzy, 31 December 2008 - 10:04. |
#48
Posted 08 January 2009 - 14:25
Sa nu faceti asa ceva: lanturi pe rotile fata (motrice) si roti pt. vara pe spate!!
(o ruda a mea a ramas fara bara si aripa dreapta spate!! a facut 2-3 "piruiete" pe zapada! pe 26.12.2008 , zona de munte!) Edited by mihaiC1, 08 January 2009 - 14:27. |
#49
Posted 08 January 2009 - 14:27
asta e valabil si la 20- 30 km/h? eu asa am de gand sa procedez zilele astea
|
#50
Posted 08 January 2009 - 14:33
Pai .. nu poti merge mai repede cu lanturi ca-ti cad dintii !, mai bine un set de gume pt. iarna ! ca-ci nu cred ca urci cu masina pe drumuri forestiere cum face colegu videosuzy !
|
#51
Posted 08 January 2009 - 17:02
mihaiC1, on Jan 8 2009, 14:33, said: Pai .. nu poti merge mai repede cu lanturi ca-ti cad dintii !, mai bine un set de gume pt. iarna ! ca-ci nu cred ca urci cu masina pe drumuri forestiere cum face colegu videosuzy ! Pe 2 ianuarie 2008, cand m-am intors de pe Semenic, avea cauciucuri allseason, la acestea folosind cu brio lanturile, fara probleme majore. In noiembrie 2008, cand m-a prins ninsoare in Balcani, aveam cauciucuri de vara si, cu chiu cu vai, am mers cu lanturile pe fata, pentru ca spatele era sanie. MihaiC1 are dreptate facand recomandarea de mai sus si, in final, nu e prima oara cand nu se recomanda nici macar utilizarea de anvelope de iarna pe fata si de vara pe spate:rezultatul e acelasi ca la lanturi. |
|
#52
Posted 08 January 2009 - 17:04
Faceti pe dracu' in 4 si luati gume de iarna de care o fi, reesapate, second hand, se gasesc anunturi destule pe net, pe forumuri, se gasesc si prin targ, orice e mai bun decat un cauciuc de vara. Lasati lanturile ca ultima solutie, poate chiar dupa intorsul din drum.
|
#53
Posted 08 January 2009 - 17:41
videosuzy, on Dec 31 2008, 11:03, said: Sa inteleg din cele spuse de tine mai sus ca nu ai mai oprit dupa cateva sute de metri ca sa le intinzi? ...Vibratiile nu au scazut pentru ca "s-au asezat mai bine pe cauciuc" ci pentru faptul ca, marind viteza, ai transformat roata intr-un carusel...in plus, de la o anumita viteza, deja anvelopa nu mai ruleaza decat pe lanturi pentru ca, ca si in cazul trecerii cu viteza "printr-o groapa", cand constati ca, pe masura ce treci cu mai mare viteza, roata practic sare de pe o margine pe alta a gropii, nemaiajungand la fundul acesteia (in comparatie cu viteza foarte mica cand anvelopa ruleaza in toata amploarea gropii cu pricina) si aici roata anvelopa ajunge sa "sara" de pe un lant pe celalalt fara a mai atinge asfaltul, gheata sau pe ce ruleaza in acel moment...(pentru ca la zapada ar trebuii sa nu se simta ca ai lanturi la roti)... In afara de asta, ai grija ca este contraindicat sa rulezi cu viteza mai mare de 40, maxim 50 km/h... Stima Deci daca mergi cu viteza mare, roata "sare" peste groapa ? Hmmm... tare am impresia ca nu zici bine. Forta de greutate (G) nu isi ia vacanta niciodata. Probabil vrei sa spui ceva despre comportamentul cauciucurilor (materiale elastice) la viteze mari. |
#54
Posted 08 January 2009 - 17:43
Nu e riguros exacta explicatia dpdv stiintific, dar descrie bine comportamentul resimtit. Cu cat mergi mai repede, cu atat suspensia trebuie sa se destinda intr-un timp mai scurt ca sa ajunga pe fundul gropii, dar la o anumita limita plafoneaza si nu mai reuseste.
De aici incolo o groapa cu pereti ondulati nu se mai simte ca o denivelare, se simte ca o spartura in asfalt. |
Anunturi
▶ 0 user(s) are reading this topic
0 members, 0 guests, 0 anonymous users