Chirurgia cranio-cerebrală minim invazivă
Tehnicile minim invazive impun utilizarea unei tehnologii ultramoderne. Endoscoapele operatorii de diverse tipuri, microscopul operator dedicat, neuronavigația, neuroelectrofiziologia, tehnicile avansate de anestezie, chirurgia cu pacientul treaz reprezintă armamentarium fără de care neurochirurgia prin "gaura cheii" nu ar fi posibilă. Folosind tehnicile de mai sus, tratăm un spectru larg de patologii cranio-cerebrale. www.neurohope.ro |
ulei motor ford fiesta
Last Updated: Oct 29 2007 13:15, Started by
ticu0909
, Oct 22 2007 20:16
·
0
#1
Posted 22 October 2007 - 20:16
fiesta noua . facut 6k km. considerati ca e bine sa schimb uleiul.
|
#2
Posted 23 October 2007 - 08:42
Si eu ma dileme de astea sa-l schimb mai devreme sau nu ?
Daca il schimbi acum il schimbi si la 15000. Cred ca un mecanic stie cel mai bine. La revizia de 2500 ce ti au zis ? |
#3
Posted 23 October 2007 - 09:49
eu l-am schimbat anual (cam 12.000 km faceam pe an) si n-am avut nici o problema.
|
#4
Posted 23 October 2007 - 10:12
Nu are sens sa schimbi uleiul la 6000Km. Eu am 14600 (plus minus 20Km) si nu am schimbat deloc uleiul. Fiesta mea face anul si trebuie sa o duc la revizie. In cartea tehnica zice la 15mii sau la un an. La mine coincid
Uleiul mie mi se pare ca e la fel ca la 100Km, 2500 sau 10k Km, nici macar nivelul nu i-a scazut (sau daca a scazut putin e insesizabil) Ce motor ai pe ea? Daca e pe motorina am impresia ca revizia se face la 10mii. |
#5
Posted 23 October 2007 - 10:52
Daca ai un stil sportiv de condus, e bine sa-l schimbi mai devreme. Daca mergi normal, doar din cand in cand cate o mica competitie, il poti lasa linistit 15k.
Daca ai bani fa treaba asta, ca rau la motor nu faci. Dar e ok sa mergi cu el si 15000, daca nu-l forjezi toata ziua. Parerea mea. Eu spre ex. am sa-l schimb la 7500-8000 pt ca ii dau ''bataie'' destul de des. |
#6
Posted 23 October 2007 - 11:44
cred ca pe ticu0909 il intereseaza in special primul schimb de ulei. Exista argumente in favoarea schimbarii lui mai devreme: masinii i-a fost efectuat rodajul si, daca e sa fi fost ceva in neregula (piese care se freaca intre ele desi n-ar trebui), spanul rezultat ar fi acum in ulei. Contra-argumentul e ca la motoarele mai noi rodajul se face pe banc, nu in mers.
|
#7
Posted 23 October 2007 - 18:38
Corect.
In principiu, impuritatile se opresc in filtru, cam asta-i menirea lui. |
#8
Posted 29 October 2007 - 13:15
in general am un condus "normal" in afara cam 100- 110 , dar in oras imi place sa depasesc frecvent 4000-4500 de ture, am ajuns chiar pe la 5200.
|Cat despre motor e unul de 1,25 si contrar spuselor chiar nu e deloc deranjanta variatia de turatie la pornire, mi se pre chiar bine sa fie putin turata mai ales pe timp racoros. Cat despre viteza, nu stiu poate nu sunt eu un sofer experimentat ,dar de la 120 in sus orice adiere , mai serioasa , de vant din lateral iti da senzatia ca te arunca de pe sosea?! |
Anunturi
▶ 0 user(s) are reading this topic
0 members, 0 guests, 0 anonymous users