Jump to content

SUBIECTE NOI
« 1 / 5 »
RSS
Info Coronavirus/Vaccinare vs Fake News

Vacanta Suedia - Danemarca sfaturi

Ce cadou ati face amantei vostre ...

Recomandare upgrade PC
 legile din Italia

Exista pentru Android un ceas car...

Achizitie proprietate (inclusiv c...

Cadou 12 ani
 probleme vizionare netflix

Ajutor alimentare plita inductie

Recunoasteti aceasta boxa

partitionare ssd 1T laptop Asus
 Recomandare enclosure usb 3.0 to ...

Stropire planseu beton

Am neaparat nevoie de firma SRL/P...

Recomandare Aer conditionat pentr...
 

PC Garage - Pareri / Sugestii / Reclamatii

- - - - -
  • Please log in to reply
761 replies to this topic

#37
Olimpiu G

Olimpiu G

    New Member

  • Grup: Members
  • Posts: 18
  • Înscris: 12.12.2005
Sa fiu sincer cind am avut acest incident cu PC garage, am crezut ca sint singurul sau sint eu mai special (recunosc ca in anumite cazuri devin dificil ca si client).

Insa intr-o discutie pe care am avut-o cu un amic mi-a confirmat aceeasi calitate a serviciilor pe care le-am expimentat saptamana trecuta.

Cred sincer ca rolul acestui post este de a ne ajuta pe noi clientii sa nu repetam aceleasi experiente triste pe care cei dinaintea noastra le-au avut precum si sa ajutam firma PC Garage tragind un semnal de alarma in ceea ce priveste calitatea angajatilor.

Este trist ca o firma care se lauda cu o experienta de citiva ani pe piata sa dea asemenea rateuri lamentabile din cauza unor angajati neseriosi.

Olimpiu

#38
Predator3

Predator3

    New Member

  • Grup: Members
  • Posts: 5
  • Înscris: 22.10.2007
Am si eu o intrebare ... daca am platit comanda online ( deci inainte sa mi primesc produsele) , care este termenul in care pot face reclamatie in cazul in care nu mi sosesc produsele? Normal ar fi o saptamana dar asta e ca n am gasit undeva legea asta.Repet produsele au fost platite dar nu primite.

#39
Predator3

Predator3

    New Member

  • Grup: Members
  • Posts: 5
  • Înscris: 22.10.2007
OK... mersi pt informatie. Astept pana maine ( data implinirii unei sapt de la achitarea produselor) , si in caz ca nu primesc nici un semn de la curier voi vorbi cu doamna director.

P.S. Astazi aprox la ora 14 am mai dat un tel sa intreb,dupa ce pe site nu mi s a raspuns... mi s a zis ca desi in status la comanda nu apare , ea "s ar putea" sa fie deja pe drum. Oricum este deja ora 18.30 si nu vad nici o schimbare, adica sa mi dea nr de inregistrare al comenzii pt fan curier sau macar " comanda a fost trimisa".Imi pare rau sa zic asta dar este o lipsa totala de comunicare cu clientii.

Uitati si detaliile comenzii...(deocamdata numele consultantului nu l voi da pt a nu cauza probleme)

Detalii comanda #52638
Data comenzii: Miercuri, 17 Octombrie 2007, ora 15:57
Status comanda: pregatita
Consultant vanzari: ===
Modalitate de livrare: Gratuita, in tara
Modalitate de plata: Online, cu card bancar

Produse din comanda
Produs Pret cu TVA Cantitate Valoare cu TVA
Western Digital 320 GB SATA-II 7200RPM 16MB [ WD3200KS ] 244,63 RON 1 244,63 RON
PC Garage Expediere [ gratuita ] 0 RON 1 0 RON
Asus GeForce 8800GTS 320MB DDR3 320-bit [ EN8800GTS/HTDP/320M ] 972,38 RON 1 972,38 RON
Intel Core2 Quad Q6600 2.4GHz Box [ BX80562Q6600 ] 865,00 RON 1 865,00 RON
Asus P5K-E/WIFI-AP [ P5K-E/WIFI-AP ] 495,81 RON 1 495,81 RON
Mushkin 2GB DDR2 800MHz CL4 SP2-6400+ Dual Channel Kit [ 996567+ ] 295,76 RON 1 295,76 RON
Total: 2.873,59 RON

Detalii facturare
Nume: Norbert T.
Cod fiscal: -
Nr. inreg. reg. com.: -
Banca: -
Cont bancar: -
Adresa facturare: confidential :)

Detalii livrare
Adresa livrare: -----
Tip livrare: Fan Courier Express
Programare livrare: -

Istoric comanda
Data De la Mesaj Status
2007-10-17 15:57:07 Norbert T. Comanda #52638 a fost receptionata. nepreluata
2007-10-17 16:05:04 Operator Comanda dvs #52638 a fost preluata de un consultant de vanzari PC Garage. [SMS] preluata
2007-10-17 16:05:04 Operator Comanda dumneavoastra a fost preluata de un consultant vanzari PC Garage. preluata
2007-10-17 16:06:46 Operator Comanda dumneavoastra este in desfasurare. in desfasurare
2007-10-17 16:12:32 Operator Din comanda a fost retras produsul Geil Ultra 2GB DDR2 800MHz CL4 Dual Channel Kit [ GX22GB6400UDC ] (1 buc.)
Pretul produsului PC Garage Expediere [ gratuita ] a fost setat zero. in desfasurare
2007-10-17 16:15:19 Operator Pretul produsului PC Garage Expediere [ gratuita ] a fost setat zero.
In comanda a fost adaugat un produs nou: Mushkin 2GB DDR2 800MHz CL4 SP2-6400+ Dual Channel Kit [ 996567+ ] Cantitate: 1 in desfasurare
2007-10-17 16:17:44 Operator Pretul produsului PC Garage Expediere [ gratuita ] a fost setat zero.
In comanda a fost adaugat un produs nou: Asus GeForce 8800GTS 320MB DDR3 320-bit [ EN8800GTS/HTDP/320M ] Cantitate: 1 in desfasurare
2007-10-17 16:17:57 Operator   Din comanda a fost retras produsul EVGA e-GeForce 8800 GTS ACS3 KO 320MB DDR3 320-bit [ 320-P2-E817-AR ] (1 buc.)
Pretul produsului PC Garage Expediere [ gratuita ] a fost setat zero. in desfasurare
2007-10-17 16:18:40 Operator   Pretul produsului PC Garage Expediere [ gratuita ] a fost setat zero. in desfasurare
2007-10-22 18:36:16 Operator   Comanda dumneavoastra este pregatita pentru livrare. pregatita
2007-10-23 11:19:14 Norbert T. Buna ziua... Comanda va ajunge azi sau maine? pregatita

Edited by Predator3, 23 October 2007 - 17:44.


#40
Predator3

Predator3

    New Member

  • Grup: Members
  • Posts: 5
  • Înscris: 22.10.2007
Mda, dupa cateva minute de la ultimul meu post am primit sms ul in care ma anunta "Comanda dvs va fi trimisa....".Va anunt maine daca totu a sosit ok  :mellow: .
Oricum, baietilor de la pcgarage no offense , dar mai aveti mult de lucru la domeniul PR.

#41
mailman

mailman

    Member

  • Grup: Members
  • Posts: 510
  • Înscris: 04.11.2005

View PostPredator3, on Oct 23 2007, 17:59, said:

Am si eu o intrebare ... daca am platit comanda online ( deci inainte sa mi primesc produsele) , care este termenul in care pot face reclamatie in cazul in care nu mi sosesc produsele? Normal ar fi o saptamana dar asta e ca n am gasit undeva legea asta.Repet produsele au fost platite dar nu primite.
Reclamatie la banca emitenta a cardului pentru nelivrare de produse platite online. Iti iei banii inapoi instant.

Edited by mailman, 24 October 2007 - 17:21.


#42
Andreas1

Andreas1

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 2,826
  • Înscris: 08.10.2005
Am avut o experienta destul de nasoala cu PC Garage. Dar ma declar foarte multumit de modul in care s-au comportat cu mine.
Sa va spun mai pe larg ce-am patit.
Ma hotarasc sa-mi iau un sitem, pe componente. Dau comanda, ma suna sa-mi zica_ca a daoua zi vor trimite produsele.
Ma duc la Fan Courier Arad, ridic coletele. Buuun.
Cand sa-l asamblez....surpriza. Carcasa era prea mica. Era alt format.(Ceea ce eu nu aveam de unde sa stiu. Putea nenea ala care m-a sunat sa-mi spuna ca ceva nu e in regula cu carcasa. Dar sa zicem ca e vina mea).
Nicio problema. Imi iau repede alta carcasa. Asamblez PC-u.
Ajung acasa, dau drumu la comp. Instalez Windows-ul. Toate bune si frumoase, pana cand dupa nici macar 24 de ore de functionare mi se strica HDD-ul.
Dupa 3 zile ii sun.(adica, eu ii sunam, imi respingeau apelul si ma sunau)
Le zic ce-am patit si mi se zice sa trimit HDD-ul inapoi.
Il trimit inapoi.
Niciun raspuns timp de vreo 12 zile. A 13-a zi le las un mesaj pe site, pe la ora 18.30. Desi era dupa program, mi s-a raspuns cam pe la ora 17.00
Banii pe carcasa inca nu i-am primit. Probabil o sa-i primesc pe la sfarsitul lunii. Sau cred ca au uitat de mine si va trebui sa le dau un telefon. :D
Ce vreau sa spun de fapt este ca desi am avut multe probleme s-au comportat frumos cu mine, m-au sunat de fiecare cand de fapt eu vroiam sa-i sun. Customer Service-ul lor e de nota 10. Sau poate am nimerit eu un angajat (mai) compentent(Cosmin Buciu-poate a mai avut si altcineva de-a face cu el).
In mare, ma declar multumit de ei. Doar nu era vina lor ca s-a stricat HDD-ul.
Doar ca a fost destul de nasol.
Elev fiind, a trebuit sa ma invoiesc de la multe ore pentru a-mi rezolva treaba. Produsele trebuiau trimise prin Fan Courier. Cel mai apropiat sediu este la vreo 40 de km distanta de unde locuiesc. M-am plimbat foarte mult, am cheltuit o groaza de bani pe transport si mancare+ca e timp pierdut degeaba. :)

(nu am fost prea coerent, dar sper sa intelegeti in mare ce vroiam sa zic :D )

Edited by Andreas1, 24 October 2007 - 17:40.


#43
romaximusro

romaximusro

    ↑↑ Fiabilitate by Fauve :D ↑↑

  • Grup: Banned
  • Posts: 40,874
  • Înscris: 16.05.2005

View Posthalford, on Oct 11 2007, 20:13, said:

Ce e asa complicat ? Idioata aia e pusa acolo ca sa ne serveasca pe noi, clientzii, nu invers. Daca asa de mult s-a dat rotunda cu mailul ala nu mai cumpar nici eu de la ei. Vreau sa iau 2 laptopuri si uite ca nu am chef sa-mi las banii la ei. Ma duc la o firma care-mi face operatiunile asa cum vreau eu si daca am chef sa zic la vanzator ca e bou ala zice "da, sa traitzi, va mai dau un laptop". Asta inseamna sa fii comerciant, altfel mori de foame cu lectia ta de competenta cu tot.


au mai spus-o si altii, da faptul ca cumperi ceva nu iti da dreptul sa jignesti pe cei de la care cumperi. Ca odata cu marfa nu ai cumparat si demnitatea acelei persoane. Nu zic, sunt unele situatii in care unii sunt chiar nesimtiti,insa ii zici in fata ca ii nesimtit, iti iei banii si pleci in alt loc unde gasesti o servire cum iti place. Eu is de parere, ca pentru a primi respect trebuie sa oferi respect. Valabil si pentru client dar si pentru vanzator

#44
Predator3

Predator3

    New Member

  • Grup: Members
  • Posts: 5
  • Înscris: 22.10.2007
Eh baieti componentele au ajuns in sfarsit la mine.Am asamblat,merge ok... deocamdata nu sunt probleme.

P.S. Stiu ca e cam offtopic dar am o intrebare: Am 2 hdduri : pe unu am instalat Vista si pe celalalt Xp ; cum fac sa mi apara meniul de selectie la botare? (partitiile pe care am instalat SO-urile sunt primare si botabile)
THX.

#45
DVI

DVI

    New Member

  • Grup: Members
  • Posts: 8
  • Înscris: 30.10.2007

View Postromaximusro, on Oct 24 2007, 17:41, said:

au mai spus-o si altii, da faptul ca cumperi ceva nu iti da dreptul sa jignesti pe cei de la care cumperi. Ca odata cu marfa nu ai cumparat si demnitatea acelei persoane. Nu zic, sunt unele situatii in care unii sunt chiar nesimtiti,insa ii zici in fata ca ii nesimtit, iti iei banii si pleci in alt loc unde gasesti o servire cum iti place. Eu is de parere, ca pentru a primi respect trebuie sa oferi respect. Valabil si pentru client dar si pentru vanzator

Ce mama dracului sa jignesti la niste nesimtiti, care merg la munca sa se joace solitaire pe calculator. Incompeteti sunt peste tot in lume nu numai in Romania. M-am plimbat putin prin Europa si am intalnit peste tot genul asta de oameni. Numai ca la noi sti sigur ca o sa ii intalnesti, iar in alte tari trebuie sa ai ghinion sa dai peste ei. Si de obicei sunt niste copii care lucreaza pe timpul verii.
Am citit toate posturile despre subiectul asta pentru ca vreau si eu sa imi iau ceva componente si nu am timp de plimbari prin oras. Insa poate adevaratul motiv pentru care o sa comand online este ca nu vreau sa am de a face, fata in fata cu nesimtitii care lucreaza in domeniul IT. Si aici vorbesc de TOTI care sunt vanzatori in acest domeniu. Ma tot gandesc cat de retardat poti sa fi, ca sa ajungi sa lucrezi in acest domeniu unde chiar si o maimuta poate sa te serveasca la fel de bine. Insa se plang de stres si de multa munca. Nici macar nu stiti ce e ala stres. Sunte-ti niste neadaptati si frustrati cu salarii de mizerie pe care nici macar nu le meritati. Faptul ca sunte-ti jigniti in cand in cand ar trebui sa va faca sa va revizuiti comportamentul sau sa va faca sa cautati alte locuri de munca de preferat undeva unde nimeni nu sa nu depinda de voi.
Oricum asta e pretul pe care trebuie platit cand iti cumperi ceva din domeniul IT pe la noi. Identic cu rahatul pe care trebuie sa i-l inghiti in orice institutie a statului.

#46
CUSTOMERCUS

CUSTOMERCUS

    Member

  • Grup: Members
  • Posts: 357
  • Înscris: 06.01.2004
DVI mai  bine stai fara calculator  ca nu meriti sa ai voie sa cumperi.

Edited by CUSTOMERCUS, 30 October 2007 - 20:48.


#47
DVI

DVI

    New Member

  • Grup: Members
  • Posts: 8
  • Înscris: 30.10.2007

View PostCUSTOMERCUS, on Oct 30 2007, 20:46, said:

DVI mai  bine stai fara calculator  ca nu meriti sa ai voie sa cumperi.

Eu am dreptul sa cumpar de unde vreau , insa cel care imi vinde are datoria sa ma trateze ca pe un client, cu tot respectul care i-l implica asta.
De ce daca ma duc sa iau tigari la chioscu' din colt ma trateaza vanzatoarea cu respect? Poate in cauza bunului simt ceea ce lipseste cu desavarsire unor vanzatori din aria IT. Nu sunt nici mai destepti nici mai cu mot decat restul oamenilor ,si in nici un caz cumparatorul nu le datoreaza ceva care sa justifice lipsa de respect de care dau dovada de fiecare data cand au ocazia.
Crede-ma ca de vreo 10 ani imi tot cumpar calculatoare si am avut de-a face cu zeci de vanzatori , insa cred ca doar vreo doi stiau sa isi vanda marfa.

#48
MihaiC

MihaiC

    New Member

  • Grup: Members
  • Posts: 1
  • Înscris: 02.08.2005
Eu am cumparat de la PCGarage de 2 ori in 2006. Un prieten mi-a recomandat firma, ca el a cumparat mai multe de la ei si sunt OK.

I. Cumpar un HDD. Fac comanda online, ma duc la ei si platesc cash, primesc HDD-ul. Era desigilat (au zis ca pentru ca l-au verificat) - am zis ca atata timp cat imi dau garantie la ei nu e o problema. La o adica, ii si inteleg ca mai bine verifica ei produsul inainte decat sa vina clientul cu el inapoi. Hardul a mers si merge bine in continuare fara probleme.

II. Fac comanda pentru un sistem complet, dar nu unul oferit de ei, cu unul facut din componentele mentionate de mine. Ii rog daca se poate sa imi fie livrat gata asamblat. Trec pe la sediul lor si platesc, urmeaza sa imi fie livrat intr-o anumita zi, seara.

Acum incep problemele:

1 Sunt contactat ca nu mai au carcasa pe care o doream eu, dar pot sa imi dea alta mai buna (si un pic mai scumpa, bineinteles). Sunt de accord (la telefon), dar sa nu fiu nevoit sa platesc in plus - din moment ce este greseala lor, sa suporte ei costul suplimentar. Mi se spune ca e OK.

2 In ziua respectiva livrarea intarzie. Ii sun si mi se spune ca marfa este pe drum. Or sa ajunga intr-o ora. Dupa o ora si ceva sun din nou si mi se spune ca ajung in 30 min. Etc. Pana la urma livrarea ajunge ceva dupa ora 23:00. Eu deja putin nervos, ca a doua zi trebuia sa fiu devreme si fresh la birou. Cand vad ca livrarea era facuta de 2 tineri care aratau si ei destul de obositi, nu le-am mai zis nimic. Mi-au dat calculatorul asamblat si toate cutiile de la componente.

3. La factura era atasata si o chitanta pentru diferenta de pret dintre carcasa livrata si cea comandata. Diferenta nu era asa de mare si ce sa fac - sa le pun baietilor marfa in brate si incep discutii cu firma? Treaca de la mine.

4. Dupa vreo 2 saptamani, calculatorul meu face "pac" si scoate fum. Il scot din priza si chem un prieten ITist. Cand vine, incepem sa observam:
4.1 Carcasa nu este sigilata - zic e OK, comanda a fost pe componente, garantia este pentru fiecare in parte.
4.2 Problema era la sursa, care se arsese. Sursa avea un sigiliu, dar era rupt. Cand am cerut sa imi fie livrat gata asamblat, era evident ca trebuie sa scoata piesele din ambalajele originale, dar nu m-am gandit ca sursa trebuia sa aiba totusi un sigiliu. Sigiliu rupt = fara garantie. Am mers pe incredere si m-am fript. Asta e viata.
4.3 Bomboana pe coliva - cand vad de ce fusese rupt sigiliu. Sursa era second-hand, cositorita destul de grosolan.

Sa fac reclamatie? Cuvant cu sigiliu rupt contra semnatura de primire.

Concluzie - prostia se plateste.
Prostia mea ca nu am verificat - am platit un pic mai mult pentru carcasa si a trebuit sa iau de la prietenul meu ITist o alta sursa (tot second-hand).
Prostia firmei - pierd clienti. Nu ma refer doar la mine, ca nu sunt un client asa de important, dar un nume prost se corecteaza greu.

#49
Andreas1

Andreas1

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 2,826
  • Înscris: 08.10.2005
Nu am avut o experienta atat de nefericita cu PC Garage, dar totusi. Am rams mai mult de o luna fara calculator(plus ca pierdusem si date[vezi postul meu de putin mai sus]) si banii pe care trebuiau sa mi-i trimita in 30 de zile mi i-au trimis in 35 de zile, da nah, macar au ajuns toti. :D
Cand cumperi de pe net trebuie sa iti asumi niste riscuri.
Conclcuzie: nu o sa mai cumpar NICIODATA componente de pe net. Mai bine dau cu 30 de lei mai mult pe ele decat sa ma plimb toata ziua la Fan Courier. :lol:

#50
SINEKT

SINEKT

    Cyber-omul

  • Grup: Banned
  • Posts: 4,047
  • Înscris: 23.02.2007
In ultima vreme am inceput sa-mi comand tot felul de chestii de la Pc-Garage, am facut nenumarate comenzi. De fiecare data seriozitate maxima, punctualitate, ambalaje sigilate si ok.

MihaiC, daca tu nu verifici un sistem dupa ce iti vine ansamblat de niste indivizi pe care nu ii cunosti, nu stiu cum sa iti zic dar, vina e numai a ta :D Primu lucru cand iei ceva desfaci (daca este cazul), te uiti dintr-o mie de unghiuri, testezi, nu gata, am luat sistemul hai sa-l bag repede in priza. In plus, mi se pare si logic ca ti-au dat teapa. Daca nu le cereai sa ansambleze sistemul, trebuiau sa-ti vina componenta si cutia sigilata, pentru toate componentele, fara exceptie. Astfel nu mai aveau cum sa-ti tranteasca cine stie ce second-hand.

#51
intel_p

intel_p

    Junior Member

  • Grup: Members
  • Posts: 32
  • Înscris: 09.05.2007
SINEKT cum poti sa spui ca ti se pare logic ca i-au tras teapa?
1) Daca nu vroiau sa-i asambleze calculatorul, trebuiau sa-i comunice acest lucru, nu sa o faca aiurea.
2) Omul a mers pe incredere in firma respectiva si nu s-a pus sa desfaca calculatorul sa vada cei cu el (probabil de aceea l-a si vrut gata asamblat, sa nu-si mai bata capul cu el), dar atat de "serioasa" pare a fi firma respectiva, ca a si gasit un mod de a trage "tzeapa" clientului...foarte profesionist.
P.S.: Observ ca rebutatul nu a mai raspuns la acest topic, sa fie din cauza ca nu prea are ce argumente sa aduca in favoarea Pc Garage?

#52
SINEKT

SINEKT

    Cyber-omul

  • Grup: Banned
  • Posts: 4,047
  • Înscris: 23.02.2007

View Postintel_p, on Nov 7 2007, 02:20, said:

SINEKT cum poti sa spui ca ti se pare logic ca i-au tras teapa?
1) Daca nu vroiau sa-i asambleze calculatorul, trebuiau sa-i comunice acest lucru, nu sa o faca aiurea.
2) Omul a mers pe incredere in firma respectiva si nu s-a pus sa desfaca calculatorul sa vada cei cu el (probabil de aceea l-a si vrut gata asamblat, sa nu-si mai bata capul cu el), dar atat de "serioasa" pare a fi firma respectiva, ca a si gasit un mod de a trage "tzeapa" clientului...foarte profesionist.
P.S.: Observ ca rebutatul nu a mai raspuns la acest topic, sa fie din cauza ca nu prea are ce argumente sa aduca in favoarea Pc Garage?
Omule trage-ti o palma peste fata si trezeste-te. Suntem in Romania. Spune-mi tu o firma de IT mai serioasa decat Pc Garage. Eu nu cunosc. La Depozitul de Calculatoare mi-au dat cooler "nou" plin de praf, la Best am cerut o placa de baza cu video onboard si cand am ajuns acasa ia mufa VGA de unde nu-i... Chiar te rog sa imi spui care firma din Romania nu tepuieste pe nimeni niciodata.  :naughty:

Asta in primul rand, in al doilea rand, este vorba de faptul ca nu e normal sa mergi pe incredere, chiar de nici o culoare. Putea sa-mi fi venit sistemul ansamblat de Bill Gates, de Dumnezeu etc. eu tot l-as fi intors pe toate partile, desfacut, testat s.a.m.d.  Dupa cum spuneam, daca el comanda separat fiecare componenta si ansambla sistemul acasa (chestie care dureaza 5 minute cu pauza de odihna cu tot), nu avea nici o problema. Componenta si cutia. Cutie desigilata - te duci si-i bagi in ***** mamilor lor. Cutie sigilata - desfaci cutia, stai si te uiti juma' de ora la produs din toate unghiurile, verifici mufe, fire, suruburi etc. E ceva in neregula, te duci si ii bagi iar in ****, daca e totul ok iti montezi sistemul si aia e.

#53
Asassin

Asassin

    Member

  • Grup: Members
  • Posts: 414
  • Înscris: 21.05.2006
Si eu de 2 zile ma uitam pe site la PCGarage...sa imi iau o placa video (8800)....:))
Va salut din mers, si multa bafta in continuare, ca eu daca patesc sa imi zica una ca sunt nesimtit ma duc si o bat in firma acolo...ca multa minte nu am...(oricum  nu am patit).

P.S. Mentionez ca sunt extraordinar de calm in aceste discutii client-vanzator, dar daca isi doreste din tot diandinsul sa ma scoata din sarite, atunci sunt sigur ca va reusi, ii voi inchide telefonul in nas si ma voi duce la firma si o pocnesc. Scurt si la obiect.

Edited by Asassin, 07 November 2007 - 09:15.


#54
Maresalul

Maresalul

    Gata cu joaca, la munca!!!

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 7,346
  • Înscris: 18.09.2007
Ascultați la mine oameni buni!
Fraza care face să le tremure chiloții este: "vreau să vorbesc patronul"
Eu am avut probleme cu cei de la F***. Am cumpărat un LCD și acasă am descoperit că avea 6 pixeli morți.
I-am sunat și, fără pic de rușine, mi-au spus că au service și să mă duc la ei. Eu le-am spus că nu am cumpărat un produs nou ca să-l plimb prin tot orașul.
Mă rog, am discutat mai mult dar nu am reușit să-i conving să-mi schimbe monitorul.
Într-un final le-am spus că o să fac plângere, trimițând mail de pe site-ul lor, și tot nu mă las până nu vorbesc cu cineva din șefii mari.
Credeți-mă, au închis imediat telefonul și după câteva minute m-au sunat să-mi spună că pot veni cu el în magazin pentru a fi schimbat. Ba mi-au dat 3 variante, să-l schimb cu același model, să-l schimb cu altul mai performant la care-mi fac discount sau să-mi dea banii înapoi.
Într-o situație asemănătoare am fost cu un mobil luat de la Metro dar acolo s-a rezolvat pe loc cu șefa de raion.

În caz că și patronul e bandit atunci trebuie făcută plângere la OPC.
Celor de la OPC le ceri notificare în scris cu măsurile luate și te asigur că or să facă "maximum damage" printre garagiști.
E culmea nesimțirii să posteze produse care nu le pot vinde.
Eu le-aș da 1000 RON amendă pentru fiecare produs expus pe site doar ca să umple paginile.

Anunturi

Chirurgia cranio-cerebrală minim invazivă Chirurgia cranio-cerebrală minim invazivă

Tehnicile minim invazive impun utilizarea unei tehnologii ultramoderne.

Endoscoapele operatorii de diverse tipuri, microscopul operator dedicat, neuronavigația, neuroelectrofiziologia, tehnicile avansate de anestezie, chirurgia cu pacientul treaz reprezintă armamentarium fără de care neurochirurgia prin "gaura cheii" nu ar fi posibilă. Folosind tehnicile de mai sus, tratăm un spectru larg de patologii cranio-cerebrale.

www.neurohope.ro

0 user(s) are reading this topic

0 members, 0 guests, 0 anonymous users

Forumul Softpedia foloseste "cookies" pentru a imbunatati experienta utilizatorilor Accept
Pentru detalii si optiuni legate de cookies si datele personale, consultati Politica de utilizare cookies si Politica de confidentialitate