Chirurgia spinală minim invazivă
Chirurgia spinală minim invazivă oferă pacienților oportunitatea unui tratament eficient, permițându-le o recuperare ultra rapidă și nu în ultimul rând minimizând leziunile induse chirurgical. Echipa noastră utilizează un spectru larg de tehnici minim invazive, din care enumerăm câteva: endoscopia cu variantele ei (transnazală, transtoracică, transmusculară, etc), microscopul operator, abordurile trans tubulare și nu în ultimul rând infiltrațiile la toate nivelurile coloanei vertebrale. www.neurohope.ro |
Motorete si motociclete romanesti
Last Updated: Apr 30 2009 20:27, Started by
djl
, Jun 26 2004 23:18
·
0
#55
Posted 27 April 2008 - 16:54
Mobra are marele avantaj ca nu are baterie...
Hoinarul are marlee avantaj ca estic, nu era o motoreta urata, si chiar, azi s-ar vinde in draci, la un pret corespunzator, de maximum 20-22 milioane... Am avut ambele , de noi....Nu pot sa zic cati km am mers su ele-cea mai proasta piesa la ele era kilometrajul...Viteza maxima l amOBRA era de 70-75 iar l aHoinar chiar 80-85km/h...si da, la cursele de specialitate, la clasa 50cmc, se dezvoltau viteze in jur si peste 100km/h... Apropos, Mobra nu e LASTUNUL, Mobra e o masinarie viabila, care a fost prezenta pe sosele si a functionat OK. Avea si politia in dotare... . Spre deosebire de LASTUN, ACEA PORCARIE CARE S-A NASCUT MOARTA SI A FOST URGENT AVORTATA... |
#56
Posted 03 May 2008 - 14:25
Am avut si eu un hoinar, iar dupa ceva vreme aveam o intelegere jumate de drum ma ducea ea jumate o duceam eu ...impingand-o:)
|
#57
Posted 03 June 2008 - 19:33
#58
Posted 09 July 2008 - 17:09
offtopic: era si o vorba: "Moarte sigura cu cobra, dar mai sigura cu Mobra" )
am vrut sa mai destind un pic atmosfera |
#59
Posted 10 July 2008 - 14:02
as dori sa construiesc un prototip cu care sa pot esi pe drum public....ce as vrea sa construiesc ar fi ceva de genul acesta... http://www.trirodmot...hoto/index.html stau la casa am atelier cu toate uneltele necesare...(normal ca nu vreau sa construiesc si motorul voi folosi pt inceput un motor de motocicleta 4 cilindri) vreau sa stiu pot sa cumpar o motocicleta si sa pastrez motorul si sa construiesc un nou cadru pe care eventual sa gravez seria de pe cadrul vechi..astfel sa pot esi cu (trikul) pe un drum public. Singuru lucru ce as pastra de la motocicleta ar fi motorul si cutia de viteze...restul construit.... la naiba cu legile lor
|
#60
Posted 30 November 2008 - 20:09
Salutare.Are cineva idee ce serii au cauciucurile si camerele de mobra 50???Cu respect...
Se potrivesc piesele cum ar fi:piston,cilindru,segmenti de la scutere la mobra 50??? |
#61
Posted 01 December 2008 - 21:55
sorinn25, on Nov 30 2008, 20:09, said: Salutare.Are cineva idee ce serii au cauciucurile si camerele de mobra 50???Cu respect... Se potrivesc piesele cum ar fi:piston,cilindru,segmenti de la scutere la mobra 50??? De la scutere parca se potrivesc de la Honda Dyo segmentii si pistonul. De cauciucuri trebuie sa merg la garaj sa le vad ca nu le stiu pe de rost. Daca nu reusesti sa dai de capat mai repede te ajut eu cand am timp sa ajung sa le vad. |
#62
Posted 10 December 2008 - 17:50
Tata avea un hoinar in tinerete, lolz vremurile alea
|
#64
Posted 03 April 2009 - 15:26
salutare poate sa ma ajute si pe mine cineva cu o schema ceva la cutia de viteze pentru o o Mobra Super plss ?
ca s-a rupt o piesa am schimbato dar nu mai stiu cum vine acu si nu mai nimeresc nu mai am viteze aproape deloc si nu mai nimeresc ba am 2 viteze ba una ... ms mult Edited by OverClock, 03 April 2009 - 15:28. |
|
#65
Posted 05 April 2009 - 23:07
rz, on Jun 28 2004, 14:28, said: Iata si celalalt model (mai vechi) de Mobra... Poate gasim si Carpati & MiniMobra am eu o miniMobra da week-endul asta cand m-am plimbat cu ea mi a cazut lantu si dupa ce l-am pus nu mai cupleaza motorul,apas ambreiajul si cand dau din pedale e ca si cum as merge pe bicicleta:(( stie cineva ce s-a intamplat??????? daca da vb pe mess x_adytzzu_x ms anticipat am si eu o miniMobra si week-endul asta cand am fost la tara m-am plimbat putin si dupa ce am venit de la plimbare cand am mai vrut sa o pornesc numai cupleaya motorul, apas ambreiajul si degeaba stie cineva de ce??????? daca da vb pe mess x_adytzzu_x ms anticipat |
#66
Posted 06 April 2009 - 21:24
OverClock, on Apr 3 2009, 16:26, said: salutare poate sa ma ajute si pe mine cineva cu o schema ceva la cutia de viteze pentru o o Mobra Super plss ? ca s-a rupt o piesa am schimbato dar nu mai stiu cum vine acu si nu mai nimeresc nu mai am viteze aproape deloc si nu mai nimeresc ba am 2 viteze ba una ... ms mult deci am mai desfacut azi motorul si am incercat sa fac vitezele alea am reusit un pic mergea a intaia, liberu si a doua. bun am iesit cu ea am mers un pic si s-a blocat in a doua si acolo a ramas blocata se pricepe careva sa ma ajute si pe mine sa fac vitezele la o Mobra Super plss ? ms mult |
#67
Posted 14 April 2009 - 22:59
Salut.
Am si eu o problema cu un motor de mobra. S-au rupt garniturile la cutia de viteze si nu am de unde sa iau altele. Pot folosii silicon de etansare in loc de garnitura? Si vreau si eu schema la cutia de viteze ca poate o sa am probleme la montare.Caci am tot manualul ei dar nu are in el chema motorului. |
#68
Posted 30 April 2009 - 17:50
Am vazut si eu topicul acesta si am citit ce ati scris pe aici...interesant pentru ca sunt din zona de unde s-au facut chestiile astea(mobra si hoinar).Si am vazut k unii din voi erati curiosi daca se mai gasesc de vanzare noi:raspunsul este NU!Mai poti gasii pe la oamenii mai in varsta care au avut asa ceva si nu le -au vandut pentru k au fost toata viata lor.Am un prieten care a avut un hoinar si tin minte k de fiecare data cand iesea cu el la plimbare imi zicea k a 2-a trebuie sa-l segmenteze )-era mai toata ziua cu mainile in el.1 zi se plimba cu harbul si 2 zile era cu mainile negre si bagate pana la cot in motor.
|
#69
Posted 30 April 2009 - 20:27
Hoinarul a fost o experienta nereusita, au adoptat racirea pe aer la un motor care avea peste 10.000 de turatii(sper sa nu ma insel). Din aceasta cauza cadeau...
Cel de mobra avea racirea tot pe aer dar ajutat de o turbina(gen oltcit) de asta au fost mai fiabile decat hoinarul . Cine isi mai aduce aminte reclama de la mobra ? "puterea a 4 cai(si apareau 4 calareti pe cai)...motoreta mobra " ! |
|
Anunturi
▶ 0 user(s) are reading this topic
0 members, 0 guests, 0 anonymous users