Jump to content

SUBIECTE NOI
« 1 / 5 »
RSS
Instalatii sanitare

Program de slabire cu succes gara...

Reconditionare cada baie din fonta

Problema imprimanta
 Here goes nothing

BCR sau Raiffeisen

Visual Studio 2022 instaleaza Epi...

Sfat alegere parbriz
 EMAG - recenzii false facute de ei?

Recomandare telefon 900-950

Nivel de trai

Semnal bun da'... prost
 De ce statiile de radio FM nu ren...

Pe unde pot sa gasesc statistici ...

Este reconditionat acest laptop?

Prelungire fire electrice
 

Motorete si motociclete romanesti

- - - - -
  • Please log in to reply
68 replies to this topic

#19
Johnnywal

Johnnywal

    Member

  • Grup: Members
  • Posts: 479
  • Înscris: 20.05.2004

Fane, on Jul 23 2005, 07:39, said:

avea un vecin de al meu o Mobra pe vremuri si cam toata ziua mesterea la ea. cred ca mai mult timp petrecea surubaind, decat plimbanduse cu ea. cand termina o tura de surubait si facea teste cu motorul turat aflau toti vecinii pe o raza de cateva strazi bune.

<{POST_SNAPBACK}>

eh, daca reuseai sa ii dai de capat mergea bine si Mobra (performanta maxima a fost de 74km/h cu doua persoane, masurat cu vitezometru digital  :w00t: ). Oricum, mult prea complicata pentru 50cmc cat avea. Si foarte galagioasa. Destul de nasol era si consumul, care era in jur de 3 litri  ;) . Totusi exista si masini care consuma doar putintel mai mult...

#20
addicted

addicted

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 4,723
  • Înscris: 18.07.2003
dar nu din 50cc, si oricum trec de 74/h

edit: e normal ca motoarele 2T sa manance mai mult. si sa scoata zgomotul ala de drujba pe steroizi.

Edited by addicted, 23 July 2005 - 10:50.


#21
Johnnywal

Johnnywal

    Member

  • Grup: Members
  • Posts: 479
  • Înscris: 20.05.2004
Daca ai timp si chef de surubarit e chiar fun o Mobra. Daca vrei sa si faci kilometri cu ea, nu prea... De fapt cam asta e situatia si cu restul de motociclete "comuniste": repari o saptamana si mergi duminica (cunoscatorii stiu  :coolspeak: ).

#22
///Mircea

///Mircea

    Member

  • Grup: Members
  • Posts: 412
  • Înscris: 13.11.2004
Am eu onoarea sa ma dau cu un hoinar si cu o minimobra.  Hoinarul este superfun, si nu este chiar asa de galagios. Cica atinge 100km/h, dar eu n-am avut curaj sa-l duc pana acolo.Consuma cam 2litri... uiti sa-i mai bagi benzina. De fapt aseara am ramas fara si am mers cam 1km pe langa el :lol:, dar ultima oara fusese alimentat vara trecuta.
Minimobra este foarte galagioasa.

@rz tine-ne la curent daca se mai gaseste hoinarul, caci m-am indragosit de el.  http://www.tohan.ro/page15.html

#23
djl

djl

    Smrt fačizmu, sloboda narodu! Șah la bărboși.

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 112,792
  • Înscris: 13.06.2004
I  :inlove:  2 strokes engines!

#24
cdan

cdan

    Active Member

  • Grup: Members
  • Posts: 1,144
  • Înscris: 17.11.2003
...cum ziceti voi
SAU
GoPOP

#25
dany_ygd

dany_ygd

    Junior Member

  • Grup: Members
  • Posts: 84
  • Înscris: 20.12.2005
Daca va gandi-ti ce sa alege-ti dintre mobra si hoinar va zic eu:Hoinarul nu se compara cu mobra.Eu am un hoinar si va zic, ca nu este nici galagios,nu trebuie mesterit foarte mult la el, decat segmentii mai trebuie schimba-ti din an in an.Eu i-am marit pistonul si prinde 100 km/h cu 2 persoane.Pentru la tara e super bun.

#26
1NebunDupaMotoare

1NebunDupaMotoare

    Junior Member

  • Grup: Members
  • Posts: 112
  • Înscris: 23.01.2006
a fost si motoreta carpati si o minimobra ( un moped) despre care nu stiu prea multe.
In istoria mobra se cunosc 3 modele fabricate: Mobra 50, Mobra 50S si Mobra Hoinar.
Prima varianta (Mobra 50) a fost o copie inspirata dupa o Honda de la vremea respectiva ( pana si forma de aripa in relief de pe rezervor).Model foarte reusit dealtfel.
Asta a durat pana cand au mirosit ceva astia de la Honda si atunci, romanashu a scos Mobra 50S, "imbunatatind modelul", in realitate eliminand elemete de pe cea initiala, ca sa nu mai semene. ( ex. furca fata originala in triunghi, au inlocuit-o cu cea simpla). Model .. cu ceva esec, dar fara concurenta pe piata la vremea respectiva;)
A urmat Hoinarul, care s-au laudat ca fiind concept 100% romanesc. ( dar nu stiu daca asta e un lucru ce ar trebui sa ne bucure)
Hoinarul are un armasar in plus ( au eliminat turbina de racire de la mobra, ceea ce nu te mai lasa sa stai pe loc prea mult timp cu motorul pornit, racirea fiind cu curent de aer).
Stiu ca nu demult (acum 2-3ani cred) am vazut prin magazin Hoinar nou de vanzare, deci presupun ca acum 2-3 ani inca se mai fabrica, si e posibil ca inca sa se mai fabrice.

Edited by 1NebunDupaMotoare, 03 February 2006 - 14:05.


#27
djl

djl

    Smrt fačizmu, sloboda narodu! Șah la bărboși.

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 112,792
  • Înscris: 13.06.2004
Deci și prin urmare, în concluzie să mă risc și eu la o Mobră sau la un Hoinar?  :coolspeak:

#28
1NebunDupaMotoare

1NebunDupaMotoare

    Junior Member

  • Grup: Members
  • Posts: 112
  • Înscris: 23.01.2006

View Postdjl, on Feb 4 2006, 08:44, said:

Deci și prin urmare, în concluzie să mă risc și eu la o Mobră sau la un Hoinar?  :coolspeak:

parere personala bazata pe experienta:
cea mai buna e Prima aparuta: mobra 50..aia copiata de pe Honda.
mobra 50S e cea mai penala, exceptie face motorul, care este identic cu cel de la prima.

Hoinarul e mai nou, dar nu se ridica la asteptari. Are totusi o viteza si un armasar in plus.
it's your choice.

#29
Johnnywal

Johnnywal

    Member

  • Grup: Members
  • Posts: 479
  • Înscris: 20.05.2004

View Postdjl, on Feb 4 2006, 07:44, said:

Deci și prin urmare, în concluzie să mă risc și eu la o Mobră sau la un Hoinar?  :coolspeak:
tie iti plac chestiile vechi, asa ca go for one! :console:

#30
coliscip

coliscip

    Junior Member

  • Grup: Members
  • Posts: 32
  • Înscris: 06.06.2006
Pentru mai multe informatii despre mobra 50 S   (Super) click AICI

Daca are cineva nevoie de cartea tehnica de la Minimobra, am brosura respectiva acasa si o pot scana.

#31
mariusabo

mariusabo

    New Member

  • Grup: Members
  • Posts: 1
  • Înscris: 01.07.2006

View Postcoliscip, on Jun 7 2006, 23:53, said:

Pentru mai multe informatii despre mobra 50 S   (Super) click AICI

Daca are cineva nevoie de cartea tehnica de la Minimobra, am brosura respectiva acasa si o pot scana.
Salut! Eu as avea nevoie de cartea tehnica de minimobra.Daca o poti scana adresa  mea de mail e [email protected]  Multumesc!

#32
flash3x45

flash3x45

    New Member

  • Grup: Members
  • Posts: 4
  • Înscris: 31.08.2006
mobra a fost un lucru bun la vremea ei.pacat ca nu au mai avansat-o!dupa parerea mea mobra50 si dupa varianta mai romanizata mobra50super au fost piesele d rezistenta,hoinarul a fost putin fortat,desi avea partile lui bune k de pilda coarnele (care la 50s erau oribile) si acel cal in plus si a 5-a viteza,parca...in schimb renuntarea la racirea cu turbina a fost o prostie!!!cu m50 si 50s puteai sa mergi cu a-ntaia pana ramaneai fara benzina!!!dar sau dus la fund!!!si totusi ink mai vad creaturile alea simpatice pe strazi....

#33
ipman

ipman

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 2,810
  • Înscris: 16.05.2004
Inca mai exista. Destule as putea spune. Chiar am vazut una la munte.

#34
ShefooXXX

ShefooXXX

    New Member

  • Grup: Members
  • Posts: 11
  • Înscris: 04.04.2006

View Postdany_ygd, on Dec 24 2005, 22:37, said:

Daca va gandi-ti ce sa alege-ti dintre mobra si hoinar va zic eu:Hoinarul nu se compara cu mobra.Eu am un hoinar si va zic, ca nu este nici galagios,nu trebuie mesterit foarte mult la el, decat segmentii mai trebuie schimba-ti din an in an.Eu i-am marit pistonul si prinde 100 km/h cu 2 persoane.Pentru la tara e super bun.
Spune-mi si mie, te rog, de unde pot cumpara un cilindru nou pentru motoreta Hoinar!

View Postsepguy, on Jun 28 2004, 14:27, said:

Hoinaruri inca se mai gasesc pe la Zarnesti (sau cel putin sa gaseau acum vreo 2 ani) si sunt si foarte ieftine!
Spune-mi si mie, te rog, de unde mai pot cumpara un cilindru nou pentru motoreta Hoinar!

#35
augustin87r

augustin87r

    Active Member

  • Grup: Members
  • Posts: 1,013
  • Înscris: 11.09.2005
Nu se poate pune cutia de viteze de hoinar pe motorul de s50?   Ma gandesc si eu asa simplu ,ca probabil puneau ei din fabrica doar cutie cu 5 trepte fara sa renunte la turbina. Poate a facut cineva experimental.......

#36
ParazitSocial

ParazitSocial

    New Member

  • Grup: Members
  • Posts: 4
  • Înscris: 24.10.2006
[font=Tahoma] Salutare lume... Am gasit topicul asta cu motorete si motociclete romanesti si m-am gandit ca nu are rost sa mai deschid unul... Vreau sa-mi cumpar un motor... si primul dealtfel...
Mi-a zis un tip ca are o mobra-hoinar, modificata sa ajunga pana in 180 la ora. Ceva gen pistonii mariti... E posibil? Cik ceva model facut in colaborare cu nemtii... sau doar modificat de nemti... nu stiu. Mi se pare ciudat ca o firma nemteasca sa investeasca intr-un motor gen mobra hoinar.
Are rost sa ma duc sa o vad (ca e cam departe de orasul unde stau) sau nu?
Help...  :huh:

Anunturi

Chirurgia cranio-cerebrală minim invazivă Chirurgia cranio-cerebrală minim invazivă

Tehnicile minim invazive impun utilizarea unei tehnologii ultramoderne.

Endoscoapele operatorii de diverse tipuri, microscopul operator dedicat, neuronavigația, neuroelectrofiziologia, tehnicile avansate de anestezie, chirurgia cu pacientul treaz reprezintă armamentarium fără de care neurochirurgia prin "gaura cheii" nu ar fi posibilă. Folosind tehnicile de mai sus, tratăm un spectru larg de patologii cranio-cerebrale.

www.neurohope.ro

0 user(s) are reading this topic

0 members, 0 guests, 0 anonymous users

Forumul Softpedia foloseste "cookies" pentru a imbunatati experienta utilizatorilor Accept
Pentru detalii si optiuni legate de cookies si datele personale, consultati Politica de utilizare cookies si Politica de confidentialitate