Neurochirurgie minim invazivă
"Primum non nocere" este ideea ce a deschis drumul medicinei spre minim invaziv. Avansul tehnologic extraordinar din ultimele decenii a permis dezvoltarea tuturor domeniilor medicinei. Microscopul operator, neuronavigația, tehnicile anestezice avansate permit intervenții chirurgicale tot mai precise, tot mai sigure. Neurochirurgia minim invazivă, sau prin "gaura cheii", oferă pacienților posibilitatea de a se opera cu riscuri minime, fie ele neurologice, infecțioase, medicale sau estetice. www.neurohope.ro |
Hellgate: London
Last Updated: Feb 20 2012 20:06, Started by
Necronomikon
, Sep 30 2007 03:33
·
0
#1
Posted 30 September 2007 - 03:33
Ma surprinde ca nimeni de pe aici (in special fanii de Diablo) n-a mentionat nimic de Hellgate: London. Dupa cum se stie (sper), jocul este facut de echipa care a lucrat la Diablo 2, Warcraft 3 si StarCraft, incluzandu-l pe Bill Roper, care au plecat de la Blizzard si si-au fondat propria firma, Flagship Studios.
Hellgate: London este in dezvoltare de aproximativ 2 ani iar acum a ajuns in sfarsit in ultimele faze, urmand a fi lansat pe 31 octombrie. Jocul este o "clona" serioasa de Diablo, dar din cate am vazut pana acum este mai mult decat atat. Mare parte din actiune este fondata pe principiile care au facut din Diablo (2) un joc de mare succes: actiune dinamica, nivele generate aleator, un numar impresionant de obiecte generate aleator, poveste antrenanta, monstri variati generati aleator s.a.m.d. Spre deosebire de Diablo, poveste se petrece intr-un viitor alternativ, in Londra invadata de o armata de demoni. Jucatorul face parte dintr-o "secta" de cavaleri templieri a caror scop este, evident, sa scape de acesti demoni. Exista 3 clase in joc: Templar, Cabalist si Hunter, respectiv clasa de melee, clasa de vraji si clasa de ranged, impartite la randul lor in 2 sub-clase. Actiunea are loc in general la persoana a 3-a dar se poate schimba oricand in persoana a 1-a. Pt Hunter, de fapt este recomandat modul la persoana a 1-a deoarece pentru prima data intr-un astfel de action-RPG, aceasta clasa se va comporta foarte apropiat de un 3D shooter. Pe langa grafica excelenta (suport pt DX10), scalabila pe o varietate mare de masini, inclusiv masini mai vechi, alte inovatii ce mi se par foarte interesante ar fi: - pe langa obiectele generate aleator poti gasi pe monstri chiar skill-uri speciale generate tot aleator, diferind insa de cele pe care le are personajul in mod obisnuit, astfel incat 2 personaje de aceeasi clasa pot fi diferite - daca gasesti de ex. o arma pe care n-o poti folosi, poti in schimb s-o dez-asamblezi in componentele ei esentiale care ocupa mai putin spatiu in inventoriu, dar si mai important le poti combina pt a crea cu totul alte obiecte - armele pot fi imbunatatite prin tot felul de module care se adauga la arma de baza, facand-o in felul asta mult mai puternica Ce-i interesant e ca jocul e gandit pe principiul lui Diablo 2 si la modul de multiplayer. Astfel, poti sa-l joci linistit in single player, dar pe deasupra poti juca online, gratis, fara limitari. Pt aproximativ $10 pe luna poti avea parte de niste avantaje cand joci online dar abonamentul asta nu e deloc necesar. In ceea ce ma priveste, astept cu mare nerabdare jocul asta. Sincer sa fiu nici nu ma mai intereseaza cand va aparea Diablo 3 (care sunt convins ca va aparea la un moment dat, in special cand Blizzard o sa vada potentialul lui Hellgate:London). Deja am pre-comandat jocul iar ca bonus pt asta am obtinut cheie de beta. Din pacate baietii prefera sa dea drumul treptat la testeri probabil pt a nu incarca aiurea serverele si trebuie sa-mi astept inca randul dar sper ca se va intampla oricand din zilele urmatoare. |
#2
Posted 30 September 2007 - 05:13
Daca merge pe Celeron, reneg LOD si chiar Morrowind
Am salivat si eu de cateva ori uitandu`ma la cateva trailere de gameplay, jocul arata extrem de bine si pare foarte distractiv (nu, nu vrem Rainbow Six, ca s`tem fani hack&slash). Daca tot pui de un beta, asteptam detalii, inclusiv configuratia pe care`l pui. |
#3
Posted 30 September 2007 - 17:53
Mai avem putin de asteptat pana vor lansa specificatiile minime oficiale. Interesul lor (au spus-o de nenumarate ori) este sa faca jocul accesibil pt o varietate mare de masini.
Ce frecventa are Celeronul? Cred ca mai important decat procesorul ar fi placa video pe care o ai si cantitatea de memorie. Eu pot inca de acum sa listez configuratia mea. Calculatorul are cam 2 ani vechime dar momentan inca ruleaza majoritatea jocurilor la 1280x1024 la calitatea high fara probleme. Asadar... - AMD 3200+ - 1GB RAM (stiu, e putin ) - placa video ATI Radeon 800XL cu 256MB |
#4
Posted 06 October 2007 - 02:42
Gata baieti (si fete), am intrat in beta. Era sa fac infarct azi cand am primit mailul cu invitatia, dupa o asteptare de o saptamana.
Deocamdata trag clientul care are 3.5GB si cam intr-o ora o sa pot intra in joc. Din pacate n-o sa pot da detalii specifice pt ca ma aflu sub incidenta unui NDA (Non-Disclosure Agreement) dar o sa pot da pareri despre joc. |
#5
Posted 06 October 2007 - 03:03
Important e cum merge pe configuratia ta, sa ne facem o idee.
Celeron D oc la 3.2 Ghz, 1 GB RAM, 7300GT DDR3. Dupa cum ii stim pe baietii de la Blizzard (adica tot oamenii astia), sigur treburile grafice sunt scalabile pentru a putea sa se bucure de joc si cei fara boala upgradeului. Mentionez ca`mi merge Oblivion decent, 1024X768, setari mid-low, AA 2X, reflections si alte artificii on. |
#6
Posted 06 October 2007 - 06:49
O sa mearga la tine, stai linistit.
Problema e ca... am o problema. Dupa ce am downloadat clientul de 3.5GB, prostia de downloader de la Firefox mi-a bulit fisierul asa ca pune-te nenica sa tragi din nou. Bun... am tras din nou, instalez frumusel jocu... dau run si surpriza... nu vrea sa mearga decat cu XP SP2 sau Vista. Fu-ck... io n-am SP2 din diverse motive stupide. Asa ca acum m-am pus sa instalez SP2 dar ma tot astept sa-mi bulesc de tot sistemul. Sa vedem ce-o fi... |
#7
Posted 07 October 2007 - 02:35
OK, am reusit pana la urma sa intru in beta dupa niste obstacole.
Momentan sunt la lv.9 cu un Marksman. As putea sa povestesc pagini intregi despre partile bune si rele ale jocului dar deocamdata nu e momentul. La stadiul actual jocul este inca BETA, deci neterminat si prin urmare are multe probleme. Sunt convins ca majoritatea vor fi fixate in versiunea finala dar sunt alte lucruri care ma ingrijoreaza... |
#8
Posted 09 October 2007 - 09:17
#9
Posted 13 October 2007 - 18:03
OK, am fost absent o vreme dar asta pt ca am fost ocupat in beta
Din pacate nu pot sa dau multe detalii dar am sa spun asa: Initial am fost dezamagit pt ca ma asteptam ca asta sa fie un urmas fidel al lui D2. Ei bine, multe lucruri sunt similare dar multe altele sunt diferite. Conceptul de baza ramane acelasi si anume asta e un action-RPG cu un factor foarte mare de re-jucabilitate. O data ce am renuntat sa-l mai compar cu D2, am inceput sa-l apreciez cu adevarat. E chiar foarte adictiv. Daca ii rezolva anumite bug-uri, jocul asta va avea un adevarat succes. In orice caz, cu timpul vor elimina bug-urile si vor adauga mult continut iar jocul se va maturiza. Deja fura jucatori de la WoW si speranta mea e sa fure suficienti de mult incat sa le dea de gandit celor de la Bliz. |
#10
Posted 14 October 2007 - 12:07
Ca fapt divers,se lanseaza pe 2 noiembrie in EU,chiar in ziua aceea apare si in magazinele Diverta din tara?
|
|
#11
Posted 17 October 2007 - 21:07
din cate am auzit ea games a grabit lansarea jocului si ca urmare sunt sanse mari ca jocul sa se lanseze neterminat :cu multe glitch-uri si prost balansat.ar fi pacat ca un joc cu un asa potential sa fie realizat pe jumate dar asta-i viata...oricum probabil cei de la flagship studios vor scoate patchuri dar pana atunci mai trebuie sa mai asteptam.
|
#12
Posted 18 October 2007 - 01:48
OK, haideti sa va mai spun cateva chestii despre joc.
In primul rand, beta este doar versiunea de multiplayer si este o versiune limitata, atat in nivelul pe care-l poti atinge precum si in continut. Deci foarte mult din continutul final lipseste. In al 2-lea, varianta care va fi lansata pe 31 octombrie este varianta de single player. Se aude ca FSS au lustruit foarte bine versiunea asta pt a nu avea bug-uri majore. De asemenea se pare ca imediat dupa lansare se va putea downloada un patch care sa fixeze potentialele probleme. In afara de astea, FSS au de gand sa lanseze patch-uri frecvente si update-uri de continut. Nu trebuie sa priviti jocul asta ca pe un joc normal de single player care primeste un update din an in paste. Ci trebuie privit ca un joc online care este intretinut si imbunatatit incontinuu. Ceva in genul lui WoW. Pt cei care-si mai amintesc, WoW la lansarea din 2004 a fost dezastru. Cu toate astea, in ziua de azi a ajuns un joc matur cu o gramada de continut si foarte putine bug-uri. Eu sunt in continuare in beta. Sunt constient la tot pasul ca lipseste continut dar asta nu ma impiedica sa ma simt bine pt ca jocul e foarte adictiv si distractiv (cel putin pt mine). Daca as sta sa numar bug-urile sau lipsa de diverse chestii, m-as frustra degeaba. Tind sa cred ca va fi unul din jocurile cele mai jucate in urmatorii ani, cu conditiile ca producatorii sa se tina de cuvant si sa-l imbunatateasca incontinuu. Mai multe detalii nu pot da din cauza regulamentului la care am fost de acord cand am fost invitat in beta dar chiar daca as putea povesti tot ce exista si se intampla in joc, nu are relevanta cu continutul final, care probabil ca o sa fie o surpriza placuta chiar si pt mine. Mai e putin pana va fi lansat, sub 2 saptamani si cam tot in aceeasi perioada vom vedea si niste review-uri oficiale. Edited by Necronomikon, 18 October 2007 - 01:49. |
#13
Posted 19 October 2007 - 19:19
Am jucat azi demo-ul si mie cel putin nu mi se pare asa stralucit. Grafica cam slabuta, la fel si gameplay, inamicii stau ca prostii nu prea te ataca. Cel putin asta e parerea mea.
|
#14
Posted 19 October 2007 - 20:13
gabimada, on Oct 19 2007, 20:19, said: Am jucat azi demo-ul si mie cel putin nu mi se pare asa stralucit. Grafica cam slabuta, la fel si gameplay, inamicii stau ca prostii nu prea te ataca. Cel putin asta e parerea mea. Deci nu pot sa cred daca aia e grafica naspa de grafica din WoW ce mai zici care are jdemii de milioane de jucatori ala chiar nasol cu grafica nasoala Hellgate chiar ARE grafica buna foarte buna si sunt sigur foarte sigur are un engine foarte bun pt. ca merge si pe calculatoare mai slabuta. Si despre inamci pai ce vrei sa-ti faca e demo ma crezi ca A.I e complet acolo asteapta full.Eu unul chiar m-am luptat cu inamicii destul de greu. Edited by TupaC, 19 October 2007 - 20:15. |
#15
Posted 20 October 2007 - 13:01
TupaC, on Oct 19 2007, 21:13, said: Deci nu pot sa cred daca aia e grafica naspa de grafica din WoW ce mai zici care are jdemii de milioane de jucatori ala chiar nasol cu grafica nasoala Hellgate chiar ARE grafica buna foarte buna si sunt sigur foarte sigur are un engine foarte bun pt. ca merge si pe calculatoare mai slabuta. Si despre inamci pai ce vrei sa-ti faca e demo ma crezi ca A.I e complet acolo asteapta full.Eu unul chiar m-am luptat cu inamicii destul de greu. Mie nu-mi place, mi-am dat si eu cu parerea, nu trebuia sa te enervezi. Calm down |
|
#16
Posted 20 October 2007 - 23:08
Gata, s-a ridicat NDA-ul. Jocul e gold acum si testerii au voie sa spuna totul
Mi-ar fi cam greu sa povestesc tot ce am vazut in joc pana acum asa ca mai bine puneti aici intrebari specifice cu ce va intereseaza si o sa va raspund la ele daca pot. Despre DEMO... Demo-ul e o mica particica din beta, iar beta in sine e doar jumate din joc sau chiar mai putin. Beta a fost limitat la lv.22. Nivelul maxim va fi 50, urmand sa mai creasca cu viitoare expansiuni (in modelul WoW). Pana la 22 nu mi-a luat chiar asa de mult sa ajung. Nu pot sa zic cate ore au fost dar se zice ca toate cele 5 acte din joc pot fi terminate cam in 40 de ore. La 22 am ajuns cu Marksman-ul. De fapt m-am blocat la 21 si ceva din cauza unui bug dar oricum eram in ultima zona din joc. Cel mai mult am jucat cu Marksman (lv.21), Engineer (lv.12), Evoker (lv.6), Summoner (lv.6), Blademaster (lv.5). Guardian n-am incercat pt ca e foarte similar cu Blademaster iar clasele astea de melee mi-au placut cel mai putin. Motivul este ca au cam dat-o in bara (in parerea mea) cu clasele de melee. In primul rand, nu ai optiunea de a juca la persoana 1-a. In al 2-lea, cand misti personajul nu e o miscare naturala, ceva nu e sincronizat la animatie. In al 3-lea, cand lovesti cu sabia, personajul face un mic salt inainte, ceea ce e cam aiurea. Nu in ultimul rand, cand lovesti un inamic nu simti efectiv ca ai lovit. E greu de explicat. Chestia e ca multora la plac clasele astea 2. In plus, pe timp ce urci in nivele, problemele astea devin mai putin acute si incepi sa te concentrezi mai mult pe echipament si skill-uri. Cu Marksman am jucat cel mai mult dar si cu Engineer. Ambele sunt clase ranged si au anumite skill-uri in comun dar Marksman are mult mai multe skill-uri de facut damage, pe cand Engineer-ul are boti si drone. Dronele sunt interesante pt ca poti accesa skill-uri cu care poti sa echipezi arme si armuri pe drona, ceea ce o face foarte puternica la un moment dat. Clasele astea 2 se joaca cel mai bine la persoana 1-a unde sunt foarte similare cu un FPS. Cu toate astea, trebuie pastrat in vedere ca jocul este totusi un RPG si nu un FPS. In fine, ma opresc aici pt ca deja sunt prea multe de spus. Ideea e ca in ciuda bug-urilor prezente in beta si lipsurilor la interfata, skill-uri etc, jocul a fost foarte adictiv pt mine. Ceea ce nu poate sa fie decat un lucru bun. Cei care au fost descurajati de beta sau de demo probabil ca ar trebui sa mai astepte pana jocul se mai maturizeaza dupa cateva patch-uri dar eu o sa-l joc din prima zi pt ca per total e foarte distractiv. In plus, am mari sperante ca va fi adaugat continut interesant pe viitor + vor fi facute schimbari mari ca sa "repare" problemele actuale. Despre grafica, nu-s de acord ca e slaba. Cu siguranta e peste WoW. Ce-i drept, nu e de rangul lui Crysis dar sa tinem cont ca au vrut sa produca un joc accesibil pt cat mai multa lume, ceea ce inseamna ca va merge bine pe sisteme vechi de 2-3-4 ani (al meu e vechi de 2 ani si zboara jocul in majoritatea situatiilor cu grafica setata pe high-medium la toate capitolele, in 1280x1024). |
#17
Posted 20 October 2007 - 23:20
Acum niste imagini din joc.
Personajul new_char.jpg 199.91K 102 downloads char_select.jpg 178.42K 80 downloads char_select_color_1.jpg 171.56K 57 downloads char_select_color_2.jpg 170.65K 49 downloads2.jpg] char_select_color_3.jpg 174.16K 60 downloads Ultimele 3 imagini arata variatii in tema de culori a echipamentului. Fiecare bucata de armura are o tema de culori. Asta se poate folosi ca tema pt tot restul echipamentului in asa fel incat personajul sa se "asorteze" si sa nu arate ca un clovn. Skill-uri la Marksman MM_skill_tree.jpg 219.39K 80 downloads MM_escape_skill.jpg 32.59K 40 downloads MM_explosive_grenade_skill.jpg 51.17K 36 downloadsg] MM_homing_shot_skill.jpg 32.23K 21 downloads MM_multishot_skill.jpg 42.25K 19 downloadsl l.jpg] MM_napalm_strike_skill.jpg 55.18K 20 downloads MM_ricochet_skill.jpg 41.94K 14 downloadss kill.jpg] MM_shock_and_awe_skill.jpg 43.46K 22 downloads MM_sniper_skill.jpg 83.68K 20 downloads_ skill.jpg] Cateva din skill-urile mele favorite precum si unele de nivel mai inalt. Obiecte MM_zeus_rifle.jpg 33.47K 46 downloads MM_zeus_rifle_mod.jpg 139.34K 53 downloads Una din armele mele favorite, precum si detaliile armei cu mod-urile de pe ea. unique_focus_1.jpg 35.46K 49 downloads unique_focus_2.jpg 101.25K 56 downloads O arma unica de Cabalist. Edited by Necronomikon, 20 October 2007 - 23:21. |
Anunturi
▶ 0 user(s) are reading this topic
0 members, 0 guests, 0 anonymous users