Second Opinion
Folosind serviciul second opinion ne puteți trimite RMN-uri, CT -uri, angiografii, fișiere .pdf, documente medicale. Astfel vă vom putea da o opinie neurochirurgicală, fără ca aceasta să poată înlocui un consult de specialitate. Răspunsurile vor fi date prin e-mail în cel mai scurt timp posibil (de obicei în mai putin de 24 de ore, dar nu mai mult de 48 de ore). Second opinion – Neurohope este un serviciu gratuit. www.neurohope.ro |
Culmea Ghinionului sau culmea neprofesionalismului?
Last Updated: Sep 23 2007 21:44, Started by
miborion
, Sep 19 2007 08:19
·
0
#1
Posted 19 September 2007 - 08:19
Povestea incepe asa: am cumparat vineri un autoturism nou, de la firma Radacini, dealer Daewoo, marca...Matiz...ideea este ca autoturismul era nou, tocmai pt ca stiam ca sunt un foarte mare ghinionist...
Dupa ce toata ziua am mers cu el, sambata dimineata cand sa-l pornesc NIMIC!!! Parca era mort...adica nu avea niciun semnal din punct de vedere electric....Initial am crezut ca poate dintr-un motiv sau altul s-o fi descarcat bateria..dar totusi farurile mergeau in rest alteceva nimic....nici macar claxonul nu mergea...Evident am sunat la numerele pe care vanzatorul mi le daduse in momentul achizitiei autoturismului..evident nimic...unele nu raspundeau...altele apartineau altor persoane...ideea este ca nimeni nu a putut sa ma scoata din impas, de la firma care teoretic trebuia ca 3 ani sa imi asgure garantia autoturismului...Dupa circa 2 ore de sunat la toate numerele din factura, brosura firmei si chiar la Craiova la fabrica..evident ca nu am primit niciun alt raspuns decat..."vi-o tractez dar contra cost", "noi nu ne ocupam de garantie, dar veniti totusi cu masina la noi ca ne intelegem la pret" (cum sa ajung la ei....eventual sa o iau in carca pana la ei la sediu..)... Dupa 2 ore de nervi, am aruncat o privire asupra sistemului electric al masinii si am inceput sa apas pe cabluri si sa le misc poate...poate.... Ideea este ca dupa juma' de ora de pipait tot felul de sigurante si busoane pana la urma a venit curentul!!! Adica am putut sa claxonez, sa activez stergatoarele de parbriz, etc, evident sa pornesc motorul...Am masurat si bateria, toate datele Ok... Evident dupa aceasta intamplare am crezut ca era doar un contact prost care se rezolvase...Dar surpriza NU!!!! In fiecare dimineata cand plec la servici masina nu merge!!!nu are curent!!!Cand ma intorc acasa seara evident ca merge!!! Si chiar am mers seara cu ea si e ok...dar dimineata nici moarta nu vrea sa mai merga...Deci am o masina noua de 4 zile care merge doar seara!!! Ideea este ca daca ma duc cu ea in service seara cand pot sa o urnesc o duc degeaba ca ea merge perfect...Iar dimineata nu pot decat sa o tractez..lucru mai putin usor de facut...What to do?? Inafara de a ma duce in service si sa o iau asa cum o sa o duc? Va rog daca ati mai avut problema aceasta sa ma sfatuiti cum sa procedez sau daca pot sa fac o plangere la OPC sau ...orice pt ca deja am ajuns la capatul rabdarii!!! |
#2
Posted 19 September 2007 - 08:43
e aiurea, in general matizul nu are probleme deosebite
stiu o groaza chinuite de agenti imobiliari, distribuitori, plimbate sute de mii de km fara mari figuri iar cu garantia ar trebui sa se rezolve fara probleme la orice service daewoo, dar trebuie sa stii ca numai piesele sunt acoperite, nu si manopera/tractarea/consumabilele incearca la city center, pe dorobanti, eu nu am avut probleme legate de garantie acolo cu un matiz (de alta natura da, in schimb...neprofesionalism cat cuprinde la mecanicii aia, dar poate am avut eu ghinion) |
#3
Posted 19 September 2007 - 08:51
Da, interesanta problema.
Oare varianta ca problema sa apara din cauza frigului care e? Ma gandesc la asta pentru ca seara e mai rece, si ai zis ca doar dimineata nu vrea sa porneasca. In timpul zilei e mai cald si... intelegi tu. Ca sa scapi de tractare, ai putea sa vorbesti cu un prieten/vecin sa te "traga" pana acolo intr-o dimineata, sau varianta mai neplacuta, sa o duci seara pe langa service si dimineata sa mergi si tu ================= Service DAEWOO Judetul ILFOV AUTO CENTER Parintele Galeriu, Nr.12-14, Sect. 2, BUCURESTI, jud. ILFOV Telefon: 021-211.52.41, 021-211.52.51 Fax: 021-210.91.69 Web: www.acb.ro AUTOMEC 99 SRL SOS. PANTELIMON NR.266, SECT.2, BUCURESTI, jud. ILFOV Telefon: 021/2557535;021/2557536;021/2557537 Fax: 021/2557535;021/2557536 AUTONET SOS. GIULESTI NR.125, BUCURESTI, jud. ILFOV Telefon: 021/2219139;021/2219138 Fax: 021/2207874;021/2219139 Web: www.auto-net.ro CITY CENTER I SRL CL. DOROBANTILOR NR.31-33, SECT.1, BUCURESTI, jud. ILFOV Telefon: 021/2103676 Fax: 021/2103676 Web: www.citycenter.ro E-Mail: [email protected] CITY CENTER II SRL B-DUL POLIGRAFIEI NR.1 SECT. 1, BUCURESTI, jud. ILFOV Telefon: 021/2244637 Fax: 021/2244637 EUROSERVICE OTOPENI SOS. BUCURESTI-PLOIESTI 165 -169, BUCURESTI, jud. ILFOV Telefon: 021/3190631;021/3190642 Fax: 021/3190635 EUROSERVICE UNIREA STR. RADU VODÃ NR.14 SECT. 4, BUCURESTI, jud. ILFOV Telefon: 021/3304196;021/3306128;021/3303999 Fax: 021/3303999;021/3306128;021/3304196 GRAND GARAGE STR. VALEA CASCADELOR NR.3-5 SECT. 6, BUCURESTI, jud. ILFOV Telefon: 021/4934450;021/4934451 Fax: 021/4934450;021/4934451;021/4934493 RÃDÃCINI FERDINAND BD-UL FERDINAND I, NR.111-113, SECT. 2, BUCURESTI, jud. ILFOV Telefon: 021/2528154;021-2522027 Fax: 021/2522027 RÃDÃCINI GIURGIULUI SOS. GIURGIULUI NR.52-54, BUCURESTI, jud. ILFOV Telefon: 021/3373965;021/3373966 Fax: 021/3373965 RÃDÃCINI LEASING SRL STR. CALEA VITAN NR. 112, BUCURESTI, jud. ILFOV Telefon: 021/3231670;021/3222147 Fax: 021/3231670;021/3222147 Web: www.radacinileasing.ro RÃDÃCINI SRL CALEA PLEVNEI NR.226 SECT. 6, BUCURESTI, jud. ILFOV Telefon: 021/3174881;021/3196770 Fax: 021/3174881;021/3196770;021/3186770 Web: www.radacini.ro E-Mail: [email protected] S.C. PRESTIGE IMPEX 97 SRL str. Turnu Magurele, nr.66, sector 4, BUCURESTI, jud. ILFOV Telefon: 021/461.01.66 Fax: 021/461.01.66 SEBASTIAN STR. ÎMPÃRATUL TRAIAN 32 SECT. 4, BUCURESTI, jud. ILFOV Telefon: 021/3322852;021/3322009 Fax: 021/3322009;021/3322852;021/3324304 Web: www.sebastian.ro E-Mail: [email protected] SERVICE CICLOP BD. MAGHERU NR.6-8 SECT. 1, BUCURESTI, jud. ILFOV Telefon: 021/3137989;021/2119171;021/3154905 Fax: 021/3157105;021/3150976 |
#4
Posted 19 September 2007 - 09:29
Da intradever e de la frig...dar ce kkt o sa fac acum??dar la iarna?? o sa stau cu lampa cu gaz sa incalzesc ...ceva ..din masina ca sa mearga???WTF??kkt de tara!!
|
#6
Posted 19 September 2007 - 09:39
Probabil este un contact imperfect, insa localizarea iti va da mari batai de cap. Plus de asta, sa te apuci sa surubaresti singur la o masina nou nouta nu mi se pare normal. Altfel, ai putea incepe sa verifici toate conexiunile incepand de la conectorii bateriei spre blocul de sigurante, relee, etc....pana la contactul de la volan. Undeva pe traseu vei gasi problema si sunt convins ca nu e nimic grav. Problema e in blocul de sigurante sau relee mai mult ca sigur.
Ai putea sa incerci sa-i parchezi masina dealerului in poarta si sa-l pui pe el sa o porneasca dimineata.... Edited by Cipsu, 19 September 2007 - 09:41. |
#7
Posted 19 September 2007 - 18:10
asta cu parcatul masinii la dealer in fata nu prea e o optiune pt ca nu am casco inca si dealerul e chiar in spatele garii de nord...si risc sa raman si fara masina...iar dc reusesc sa o pornesc...degeaba o mai duc....
Da nu exista o lege prin care dc un lucru nou e stricat sa iti dea altul in schimb sau banii inapoi? O sa stau mereu sa caut ce fir nu merge?? |
#8
Posted 19 September 2007 - 18:37
eu unul as lasa masina la service ; de cand domnii militieni au fost dotati cu logane en-gros furtul din si de masini a scazut considerabil .. nu cred ca mai sunt multi care sa-si doreasca sa fure matiz-uri , cu atat mai mult unul care nu porneste
cea ce stiu si eu de la anumiti baieti de prin cartier este ca astemenea marsavii nu se fac la miezul noptii ci mai spre dimineata ..asa ca daca se incumeta cineva s-o fure s-ar putea sa aibe ghinion ) |
#9
Posted 19 September 2007 - 18:41
lol axel ..s-ar putea sa ai dreptate...hai ca m-ai facut sa rad...da o sa incerc sa o las la service dar tare mi-e ca o sa o iau asa cum am lasat-o....
|
#10
Posted 20 September 2007 - 08:39
Pai las-o chiar in curtea service-ului, nu pe strada!
|
|
#11
Posted 20 September 2007 - 10:05
Fa plangere la OPC.De pe net, ca sa nu te chinui prea mult.Eu asa am facut, intr-o saptamana , te suna ei.Avand in vedere ca ei lucreaza numai ziua, adica cand iti apare tie problema, e super bine ptr. tine.
Pregateste si contractul, ti-l vor cere, sa vada si ei care e treaba cu garantia, etc. apoi va veti duce frumos la dealer si apoi... INCEPE DISTRACTIA.Sa vezi pupaturi dorsale si alte temenele, n-o sa-ti vina sa crezi.Pe urma se rezolva! BAFTA multa! |
#12
Posted 20 September 2007 - 10:11
bogdan2007, on Sep 20 2007, 11:05, said: Sa vezi pupaturi dorsale si alte temenele, n-o sa-ti vina sa crezi.Pe urma se rezolva! On: Ai incercat de fapt sa stai de vorba omeneste cu dealerul? Din postul tau eu inteleg ca ti-e frica sa nu fii refuzat, insa as zice sa le acorzi prezumptia de nevinovatie, sa mergi acolo, sa discuti cu ei, le explici "patologia" si incercati sa gasiti o solutie amiabila...cum ar fi sa lasi msina in service pana a doua zi cand, dupa cum spui se manifesta problema la pornire la rece. Asta inainte de a-i ameninta cu OPC. Daca nu sunt cooperanti bineinteles ca merita pusi la zid. Cat despre simptome, ar mai putea fi de vina un lucru: acumulatorul...poate avea o placa bulita sau un lucru de genul asta. |
#13
Posted 20 September 2007 - 14:13
Intrebare: Ai incercat sa pornesti masina si cu cealalta cheie?
Te intreb asta pentru ca Matiz-ul are in cheie un chip fara de care masina nu porneste, se manifesta cam ca la tine, nu ai curent defel.Poate e defect chipul de la o cheie. Si eu sunt posesor de matiz, insa din fericire al meu n-are nici pe dracu`.Nu conteaza cat e de frig, porneste la sfert de cheie.Singurul lucru nashpa la el este tabla foarte moale, plastica si in timp o sa ai fel si fel de urme pe el de la pietre sarite pe traseu sau de la parcari (cand deschid unii portierele nu se uita ca ti-o atinge). |
#14
Posted 20 September 2007 - 14:28
florinel, on Sep 20 2007, 15:13, said: Intrebare: Ai incercat sa pornesti masina si cu cealalta cheie? Te intreb asta pentru ca Matiz-ul are in cheie un chip fara de care masina nu porneste, se manifesta cam ca la tine, nu ai curent defel.Poate e defect chipul de la o cheie. Si eu sunt posesor de matiz, insa din fericire al meu n-are nici pe dracu`.Nu conteaza cat e de frig, porneste la sfert de cheie.Singurul lucru nashpa la el este tabla foarte moale, plastica si in timp o sa ai fel si fel de urme pe el de la pietre sarite pe traseu sau de la parcari (cand deschid unii portierele nu se uita ca ti-o atinge). @florinel..... chestia aia cu cheia de rezerva eu, cel putin, cred ca e praf in ochii...asa mi-au mai zis toti..Asta si chestia ca am uitat eu sa sting farurile noaptea si ca de aia am ramas fara baterie... Ideea e ca am incercat cu ambele chei originale date de la dealer si nimic si s-a intamplat aseara sa merg si sa "moara" in mers!!de-a trebuit sa o imping pana acasa...O sa ma duc si la dealear sa i-o las in parcul auto si sa vad cum rezolva el situatia dar cel mai probabil o sa ma puna sa ma duc in serivice-urile autorizate si o sa se spele el pe maini....oricum daca ar fi sa fiu obiectiv si sincer mi-e foarte greu sa fiu...nu are ce sa fie de vina dealerul pt ca el doar vinde ce ii aduce fabrica...dar ma rog...oricum maine, vineri mi-am luat zi de concediu, special pt a rezolva problema....iar daca o sa fie asa cum am intuit eu...adica o sa o gasesc asa cum o sa o las...o sa incerc sa apelez si la OPC pt ca e strigator la cer.... @zetics... nu am avut cum sa o las in curtea service-ului pt ca pana ajungeam eu la service de la munca gaseam mereu inchis..iar cu masina dimineata nu putea sa plec nici la munca nici la service, din motivul pt care am deschis acest thread.... Edited by miborion, 20 September 2007 - 14:32. |
#15
Posted 20 September 2007 - 15:52
Las'o in fata portii dealerului, la usa, undeva unde sa blocheze accesul in unitate. Si dimineata cand vin angajatii la munca si comenteaza de masina le dai cheia si le spui sa'ti mute masina iar daca nu reusesc sa le ceri sa o repare moca.
Edited by eminem4ever, 20 September 2007 - 15:52. |
|
#16
Posted 21 September 2007 - 18:41
am fost azi la service si surpriza-surpriza...."Domne' n'are nimic masina dvs..." tot ce-au facut dupa ce m-au pus sa astept 2 ore a fost sa verifice cu un voltmetru nenorocit bateria si s-au jucat putin cu faza...ATAT!!!
Evident ca nu m-au rezolvat si maine o sa am accesi problema... GOD!!!!! |
#17
Posted 22 September 2007 - 00:59
miborion, on Sep 19 2007, 19:10, said: asta cu parcatul masinii la dealer in fata nu prea e o optiune pt ca nu am casco inca si dealerul e chiar in spatele garii de nord...si risc sa raman si fara masina...iar dc reusesc sa o pornesc...degeaba o mai duc.... Da nu exista o lege prin care dc un lucru nou e stricat sa iti dea altul in schimb sau banii inapoi? O sa stau mereu sa caut ce fir nu merge?? ba da, exista o lege. Nu stiu daca e corect, dar parca la minim 3 intrari in service cu probleme la masina in prima jumatate a perioadei de garantie, ii poti actiona in judecata si sunt obligati sa iti schimbe masina cu una noua. Acum problema e ca..peste 1 an jumate nu va mai fabrica nimeni Matiz. Gata, nu se mai fabrica...a preluat uzina Ford, si aia nici piese nu vor sa mai faca pt actualele masini Daewoo. |
#18
Posted 23 September 2007 - 21:44
mie mi se pare incredibil in primul rand ca nu au tractare gratuita in caz de probleme legate de garantie. Adica de ce ar fi vina ta ca aia au facut o masina de tot rahatu (exemplaru tau) si de ce ar trebui sa platesti ceva ce s-a intamplat din cauza lor? De exemplu la Dacia (din cate stiu eu) ai vre-o cateva zeci de km gratuiti cu platforma daca se strica ceva. Ia si citeste garantia, poate totusi ai tractare gratuita 24 din 24.
nu stiu ce sa zic despre defect, insa cand mai apare dai telefon si ar trebui macar sa trimita o echipa mobila (prin reclame mai vechi se laudau ca au asa ceva) care sa incerce sa rezolve problema. Si insista ca de toate datile sa iti treaca totul in carnetul de service, adica sa constate singuri ca nu porneste masina dimineata, sa o treaca in carnet si daca nu is in stare sa ti-o faca la 3 defecte in prima jumatate a perioadei de garantie ai dreptul sa iti fie returnati toti banii inapoi |
Anunturi
▶ 0 user(s) are reading this topic
0 members, 0 guests, 0 anonymous users