Chirurgia endoscopică a hipofizei
"Standardul de aur" în chirurgia hipofizară îl reprezintă endoscopia transnazală transsfenoidală. Echipa NeuroHope este antrenată în unul din cele mai mari centre de chirurgie a hipofizei din Europa, Spitalul Foch din Paris, centrul în care a fost introdus pentru prima dată endoscopul în chirurgia transnazală a hipofizei, de către neurochirurgul francez Guiot. Pe lângă tumorile cu origine hipofizară, prin tehnicile endoscopice transnazale pot fi abordate numeroase alte patologii neurochirurgicale. www.neurohope.ro |
Abonament Orange
Last Updated: Oct 18 2007 01:10, Started by
ghitapg2
, Aug 29 2007 17:43
·
0
#1
Posted 29 August 2007 - 17:43
Acum o sapt aveam in jur de 16 euro cost (reincarcari prepay in mare parte). In urma cu vreo 2-3 zile vad ca am ~21 euro. Ce-i drept ca am vorbit pe Orange Student in ultima vreme, m-am uitat in telefon la durata apeluri efectuate... ok... sa zicem ca asta mai inteleg.
Astazi, vad la Cronos 31.87 euro. WTF? Ce-i drept, am ramas fara minute in orange si minute nationale, dar n-am mai dat mai sunat in ultima vreme. 2-3 telefoane scurte (cu nr favorite). De sunat nu a sunat nimeni de pe telefonul meu, sunt sigur de asta. Roaming-ul imi este dezactivat. A mai patit careva ceva asemanator? Pot face in cazul asta? In ultimele 2 luni tot peste 1 mil aveam de platit, da acuma imi baga ei bonus-uri.... sa depasesc milionu??? Inainte sa-mi bag Orange Young, aveam obiceiu in fiecare luna noua sa-mi resetez contoarele la registru apel cu duratele convorbirilor. Acum, am cam incetat sa fac asta. La apeluri efectuate am 14 ore si 15 min. Asta inseamna 855 min, din care se scad 360 (optiunea+young) si 34 minute nationale si asta ar insemna 461 minute vorbite peste (asta daca as fi resetat contorul cand am avut luna noua, dar sincer nu cred c-am facut-o). Sa zicem ca as fi resetat contorul, asta inseamna ca minutele astea le-am vorbit in Orange student ~4.6 euro, ceea ce e posibil... avand in vedere trecrea de la 16 la 21. Problema mea e cu acei 10 euro cu care m-am trezit asa, din senin... Minutele le primesc in data de 6. Factura detaliata pot cere doar dupa ce mi se termina luna, din ce stiu eu, si asa... ar ajunge in vreo 2 sapt (asa zic ei, dar am patit ca am cerut pt ab. lui maica-mea in data de 17 iulie si nici in ziua de astazi nu a ajuns, dar la ei apare la Status "Finalizata") Deci pot face ceva, inafara sa platesc factura, si sa vad partea plina a paharului ca m-am ales cu 3 pcte Thank You in plus? |
#2
Posted 29 August 2007 - 18:30
Cere de pe acum detaliata, o sa vina cu factura normala.
|
#3
Posted 29 August 2007 - 19:09
#4
Posted 31 August 2007 - 00:11
Cere factura detaliata mai intai, inainte de facturare, ca sa nu ti se trimita separat.. inca mai ai timp pana in 5 septembrie... o primesti in plic cu factura fiscala, o studiezi, iti faci calculele, daca nu esti multumit faci reclamatie.... te asigur ca oamenii aia chiar incearca sa te ajute daca intradevar e de la ei... daca in schimb ai facut justificat acel cost suplim, sa fii sanatos
|
#5
Posted 15 September 2007 - 11:26
nadiutzab, on Aug 31 2007, 01:11, said: Cere factura detaliata mai intai, inainte de facturare, ca sa nu ti se trimita separat.. inca mai ai timp pana in 5 septembrie... o primesti in plic cu factura fiscala, o studiezi, iti faci calculele, daca nu esti multumit faci reclamatie.... te asigur ca oamenii aia chiar incearca sa te ajute daca intradevar e de la ei... daca in schimb ai facut justificat acel cost suplim, sa fii sanatos Nu se poate, din cate stiu eu, sa ceri factura detaliata doar cand e gata luna. Am sunat la relatii cu clientii si am cerut sa primesc de-acuma incolo la fiecare factura detaliere. Am vazut pe detaliere ca acel surplus ar fi datorita unor convorbiri pe care le-am avut cu prietena. Eu unul sunt 99% sigur ca am sunat-o de pe Student, dar pe hartie apare c-as fi sunat-o normal. Mi-am luat o masura de siguranta sa nu mai patesc asa ceva. I-am lasat in agenda nr salvat pe student. Daca o sun si mai am minute, atunci se scad din ele, daca nu, vorbesc cu 1 cent cu ea Pentru cei cu abonament care au optiune 180 min + young: puteti suna de pe student doar daca v-ati terminat minutele incluse in abonament. Ati mai avut careva probleme cu contul de webcare la sectiunea factura detaliata? Nu-mi apare acolo factura detaliata. Am fost ieri pe la shop, si zicea tipu ca de luna viitoare doar imi va aparea si acolo, sau de nu apare sa sun, sa verifice. |
#6
Posted 15 September 2007 - 23:56
#7
Posted 16 September 2007 - 08:50
Eclectic, on Sep 16 2007, 00:56, said: Factura detaliata se poate cere oricand. Ea se emite cel devreme o data cu emiterea facturii. Asta vroiam sa zic si eu. Totusi asta poti face doar la relatii cu clientii. Pe contul de webcare daca doresti sa ti se trimita, atunci trebuie sa astepti pana la data de facturare (nu ai ce selecta )) |
#8
Posted 22 September 2007 - 08:11
#9
Posted 22 September 2007 - 11:33
#10
Posted 22 September 2007 - 23:23
|
#11
Posted 30 September 2007 - 13:48
si eu pe luna aceasta m-am trezit cu 50Euroi in plus la factura ... am sunat si m-au sfatuit sa analizez factura detaliata
si sincer 65 Euro abonamentul cu minutele + 150 cost suplimentar ... sa-mi calculeze ea sincer si sa verifice costul nejustificat ptr ca vai doamne ce chin va fi pe mine sa calculez. |
#12
Posted 18 October 2007 - 01:10
ghitapg2, on Sep 15 2007, 12:26, said: Nu se poate, din cate stiu eu, sa ceri factura detaliata doar cand e gata luna. Am sunat la relatii cu clientii si am cerut sa primesc de-acuma incolo la fiecare factura detaliere. Am vazut pe detaliere ca acel surplus ar fi datorita unor convorbiri pe care le-am avut cu prietena. Eu unul sunt 99% sigur ca am sunat-o de pe Student, dar pe hartie apare c-as fi sunat-o normal. Mi-am luat o masura de siguranta sa nu mai patesc asa ceva. I-am lasat in agenda nr salvat pe student. Daca o sun si mai am minute, atunci se scad din ele, daca nu, vorbesc cu 1 cent cu ea Pentru cei cu abonament care au optiune 180 min + young: puteti suna de pe student doar daca v-ati terminat minutele incluse in abonament. Ati mai avut careva probleme cu contul de webcare la sectiunea factura detaliata? Nu-mi apare acolo factura detaliata. Am fost ieri pe la shop, si zicea tipu ca de luna viitoare doar imi va aparea si acolo, sau de nu apare sa sun, sa verifice. nu stiu daca te-ai gandit si la varianta asta: prietena ta ti-a dat beep iar tu ai sunat-o direct din lista de apeluri nepreluate [in cazul asta, ai apelat-o fara steluta inaintea numarului, steluta neafisandu-se cand te suna cineva. cred ca de aici apare costul ;;) Edited by kaytar, 18 October 2007 - 01:15. |
Anunturi
▶ 0 user(s) are reading this topic
0 members, 0 guests, 0 anonymous users