Nissan Tiida
Last Updated: Mar 12 2010 18:05, Started by
Courage
, Aug 29 2007 11:36
·
0
#37
Posted 17 December 2007 - 10:00
E o masina care nu are ESP (Electronic Stability Program sau Electronic Skid Prevention). Pe un carosabil ud (test drive facut de mine s-a nimerit pe o vreme nu tocmai insorita), masina a avut mai tot timpul in curbe tendinta sa nu-si pastreze traiectoria impusa de mine si asta la viteze mai mari de 50-60 km/h. In fine, ABS si EBD fac treaba buna lucru care l-am laudat.
Nissan_fan, eu zic ca n-am exagerat cu concluziile. |
#38
Posted 17 December 2007 - 13:01
din cate stiu eu se poate pune esp pe tiida. cel putin pe nivelul de echipare Tekna Plus exista standard
|
#39
Posted 14 May 2008 - 14:05
AlexIP, on Nov 27 2007, 22:58, said: 15.000 pe un siamez de-al lui Logan mi se pare si mie mult. Nu stiu ce tiida si primera ati vazut sau condus voi... Eu am o primera tekna plus: motor de 2L benzina, cutie 6+1 MT, 140 CP. masina are aprox 1400 kg. deci nu e deloc submotorizata. Mai am si o tiida tekna plus (5 usi) cu cutie automatica (pt nevasta-mea) cu motor de 1,6L (benzina) 110 CP. Tiida are inchidere centralizata cu keyless entry, pornire la buton, senzori de ploaie si lumina (faruri automate), bluetooth, comenzi pe volan: audio si cruise control, directie electrica: asta e ceva super tare! odata ce conduci masina asta, compari directia la orice masina cu cea de pe tiida: foarte precisa si lejer de condus la orice viteza. si multe alte dotari... Masina e foarte stabila in curbe si la viteze mari (peste 160 Km/h), suspensiile sunt perfecte pentru drumurile noastre, in comparatie cu cele de la primera, care nu sunt tocmai potrivite pentru romania... Calitatea finisajelor interioare este net superioara celor de pe corola. Am avut o corola din 2006 inainte de tiida. Si va spun siiigur ca tiida e net superioara la finisaje fata de corola. Am vazut ca multi stigmatizeaza tiida: ca ar fi urata, proasta, etc... Cred ca acele persoane au vazut tiida doar la "radio" cum mai spunea cineva... Mergeti fratilor la un test drive sa vedeti si voi odata masina aia, apoi sa vorbiti. E gratis!!! cum ii place romanului. Intr-adevar, tiida sedan e urata. Dar hachback e super OK. Nu e o masina de iesit la agatat, dar e super OK si nu cred ca mai gasiti o masina cu dotarile astea la 15.700 euro (cat am dat eu pe ea) E mai mare decat un VW golf sau un Logan. Mai inalta si mai lata. Singurul dezavantaj la ea ar fi motorul cam slabutz... Daca avea motorul de 2.0 de pe primera, era perfect. Dar si asa e ok... cu cutie automatica. Indiferent ca e in oras sau in afara. Daca ai condus o saptamana automatica, nu-ti mai trebuie manuala. E mult mai lejer de condus. Eh... dar ce stiu eu... doar toti asiaticii, americanii, canadienii, etc... prefera masinile cu cutie automatica de prosti ce sunt. Sau nu... Sa ramanem la mentalitatea romaneasca: masina cu motor miiic , sa consume putin, diesel daca se poate, desi motorina e mai scumpa decat benzina, Sedan, cu portbagaj mare sa care saci cu cartofi, etc... PS. Inainte de a posta comentarii, mergeti la un test drive. Edited by elco, 14 May 2008 - 14:06. |
#40
Posted 06 June 2008 - 10:23
buna,
conduc o ALMERA si, uneori, un X TRAIL, si vreau sa va spun ceva sincer masinile Nissan de sosea sunt de 10 mii de ori mai fiabile ca off road-urile suv-urile si celalte. eu la almera in 100 de mii de km am bagat- o pe unde le era frica sa mearga su Jeep ul sau cu touareg-ul si nu mi s-a dus nimik de pe ea. lafel am un rpieten care are primera (nu varianta submotorizata cu motor de almera) si nu are nici o problema. insa aceasta TIIDA este o masina excrecabila din toate punctele de vedere. am incercat-o si nu mi-a placut. daca vroiam sa imi inlocuiesc masina cu un Renault ma duceam si luam un megane bicorp. sunt convins ca si fiabilitatea s-a pierdut. cred ca efectul va fi invers si vor pierde clientii fideli daca nu fac ceva repede |
#41
Posted 21 September 2008 - 19:55
Si-a luat cineva masina asta dupa oferta aparuta? Se spune ca diesel e mai ieftina decat benzina desi pe site e invers, si ar mai fi reducerea de pana la 3900 E. Pai la preturile astea pare o oferta tentanta. Rog pe cineva sa ma scoata din ceata
|
#42
Posted 21 September 2008 - 22:04
#43
Posted 04 October 2008 - 16:33
g3o_200n, on Sep 21 2008, 20:55, said: Si-a luat cineva masina asta dupa oferta aparuta? Se spune ca diesel e mai ieftina decat benzina desi pe site e invers, si ar mai fi reducerea de pana la 3900 E. Pai la preturile astea pare o oferta tentanta. Rog pe cineva sa ma scoata din ceata Da eu am facut comanda, Tiida hatchback 1.5 dci 105cp versiune Tekna+, culoare Blue perlat, pret 13842 euro DDP + alarma cadou. Pana vineri saptamana viitoare o primesc. .Am facut un drive test cu ea si sunt super incantat de raportul pret/dotari iar calitatatea materialelor ii destul de ok plus ii foarte spatioasa in interior. Cius! |
#44
Posted 04 October 2008 - 17:13
felicitari pentru masinuta. Te asteptam cu un jurnal de bord ( http://forum.softped...p?showforum=189 ) atunci cand vine masinuta
|
#45
Posted 07 October 2008 - 17:51
iulian83, on Oct 4 2008, 17:33, said: Da eu am facut comanda, Tiida hatchback 1.5 dci 105cp versiune Tekna+, culoare Blue perlat, pret 13842 euro DDP + alarma cadou. Pana vineri saptamana viitoare o primesc. .Am facut un drive test cu ea si sunt super incantat de raportul pret/dotari iar calitatatea materialelor ii destul de ok plus ii foarte spatioasa in interior. Cius! |
#47
Posted 07 October 2008 - 21:31
#48
Posted 09 October 2008 - 10:40
Neatza,
Eu mi-am cautat masina in ultimele 2 luni...Nu ma pricep la motoare/masini dar in timpul asta am inceput sa mai inteleg ceva Buget redus deci oscilam intre masina second si dacie sau ceva putin mai scump de dacie pe o perrioada de creditare mai mare dar macar sa stiu pentru ce platesc. In sfarshit am obosit cu cautarile si obsesia mea pentru masina perfecta, fie ea si second....La second, chiar si Germania, era sansa sa imi iau o tzeapa ceea ce nu imi permit. Punand una peste alta am zis ca ma duc la Dacia, apoi mai era o oferta la Hyundai Accent (fara prea multe dotari pe ea dar sa zicem ca e mai buna decat dacia....ca asa e in mentalitatea noastra: dacia naspa, masina germana rulez (nu ca hyundai e germana) - asa o fi, nu contest) In fine, printr-o intamplare fericita am luat contactul cu Nissan si am primit oferta:Nissan Tiida 5 usi (Acenta +), motor 1.5 diesel 105CP, proiectoare, jenti aliaj, comp de bord, geamuri electrice fata spate, cotiera, clima, filtru de particule, radio cd 6 boxe clarion, comenzi pe volan, inchidere centralizata, ABS + EBD + Brake Assist (asistenta la franarea de urgenta), airbaguri frontale, cortina si laterale, senzor de ploaie si de lumina. pret 12300 EU cu TVA inclus. (pretul initial era de 18800 EU). -un pret ok zic eu, nu? ca tot vazusem ca nu prea justifica pretul ala exorbitatnt. Lasand astea la o parte, as vrea sa spun ca indubitabil gusturile nu se discuta, iar afirmatii gen: e urata in spume ma lasa rece atata timp cat eu ma simt bine in masina respectiva....si chiar daca e urata masina e urata pentru cei care stau afara si se uita la ea...eu ca proprietar sper sa stau in ea si sa imi placa mie, chiar nu tin sa fac deliciul altora ci dimpotriva daca s-ar putea asa ca as alege cea mai urata masina ever...dar sa imi placa mie in ea. Una peste alta mie mi-a placut si exteriorul foarte mult...mai ales la sedan...dar totusi imi iau un hatchback. (am uitat sa zic ca imi iau masina asta) In alta ordine de idei, eu nu conduc sportiv (whatever that means in Romania si drumurile de aici) asa ca pentru mine atata timp cat masina merge si nu se aude tablaria pe ea sau alte chestii care bat la motor e perfecta. Aici nu contrazic pe nimeni, ca fiecare cu ale lui si stilul propriu de condus. Acum eu nu prea stiu nimic despre fiabilitatea Nissanurilor la masini on-road, nu off-road ca la off-road am inteles ca sunt bune. Nu prea stiu despre intretinere cam cat costa, tinand cont ca e diesel. Consum? Oricum, in ultimul timp incepe sa dispara mitul cum ca alea germane ar fi za best si mai nou orice masina e fiabila... Foarte tare interiorul, mult spatiu. Eu sunt mai inalt si ma enerveaza sa dau cu genunchii in bord. Aici nu se intampla, chiar am avut loc si in spate foarte mult. Bordul mi-a placut foarte mult: simplu si de bun gust, parerea mea. Scaunele si materialul de pe ele parea la fel foarte bun. Clantzele sunt cam plasticate, puteau sa puna ceva de metal ca la golf de ex dar pot sa trec peste asta. Ceasurile de pe bord sunt si ele frumoase. nu vine cu pachet de fumator, poate ma las. Pe mine m-a impresionat din prima masina asta si as putea s-o aseaman cu golfu daca mi se permite la confort cel putin...acu la fiabilitate va las pe voi. (cred ca stiu raspunsul dar poate sunt si alte pareri cum ca nu ar fi cele mai meseriase masini alea germane). So...cineva care are un Nissan, poate chiar Tiida modelul asta, poate sa dea niste idei? Neatza. Edited by ehlo, 09 October 2008 - 10:51. |
#49
Posted 09 October 2008 - 10:52
Reducere de la 18000 la 13000?
Foarte tare, ori la inceput era suprapreciata ori acum e subapreciata. . Mie interiorul imi displace complet, in rest e o masina normala, asta daca pretul e pana in 14000. |
#50
Posted 09 October 2008 - 11:36
melcu79, on Oct 9 2008, 11:52, said: Reducere de la 18000 la 13000? Foarte tare, ori la inceput era suprapreciata ori acum e subapreciata. . Mie interiorul imi displace complet, in rest e o masina normala, asta daca pretul e pana in 14000. Dupa cum ziceam, gusturile nu se discuta. Pe mine ma intereseaza sa nu incep sa bag bani in timp intr-o bucata de tabla cu roti. |
#52
Posted 10 October 2008 - 10:04
Problemele lor de marketing conteaza foarte putin pentru mine...ca nu cumpar ceva ca arata bine in poze si in reclame.
Eu nu sunt adeptul masinilor sport, dupa cum vad ca e majoritatea, ca nu am unde sa fiu sport in Romania...Nu ma grabesc nicaieri si nu cred ca nu m-ar duce si asta repede unde trebuie. Eu zic ca interiorul e unul reusit la Nissan Tiida pentru o masina de familie si ofera tot confortul (poate nu sunt eu pretentios). Ideea e ca reducerea asta de la 18800 la 12300 (acenta +) e foarte acceptabila. Aspectul exterior, dupa cum mai ziceam, nu ma intereseaza, oricum are ceva aparte din moment ce toata lumea vorbeste de uratzenia masinii asteia. Loc 1 la cea mai urata masina ma face fericit. Dati un model de masina despre care toata lumea striga ca e cea mai frumoasa ....nu exista asa ceva, adica sunt frumoase dar nu exceleaza. Asta macar exceleaza la uratzenie Am vazut posturi cum ca ar fi pe platforma de Dacia golan, mie nu mi se pare. Tot asa am vazut ca cica a copiat nush ce la la nush care. Puteti sa imi spuneti o masina care in toate aspectele ei are o personalitate proprie? Aici ma refer la masini din clasa asta. In fine...eu sunt mai curios daca masina asta nu o sa ceara bani de piese prea repede, ca oricum am inteles ca la diesel e scump. Am vazut un Top cele mai fiabile masini (o prostie cred) ....Nissan pe locu 7 si VW pe locu 2zeci si ceva. Mai da incredere putin. |
#53
Posted 10 October 2008 - 22:41
Tiida nu se poate asemana cu golf-ul pt ca nu sunt din aceeasi clasa: tiida e pe platforma de cls mica, nu de cls compacta. Insa asta conteaza mai putin. Din ce stiu, Nissan sta destul de bine la fiabilitate. Personal nu mi-as fi cumparat masina asta pt ca nu imi place deloc cum arata si eu tin la asta, dar si pt pretul piperat. Insa gusturile nu se discuta. De pilda mie tocmai sedan-ul mi se pare extrem de nereusit, iar hatch-ul mi se pare destul de ok. Cum am zis, depinde de gusturi.
In rest: diesel si o multitudine de dotari la pretul de 12300 euro isi merita din plin banii. Pai la pretul asta gaseai numai o masina de cls mica, ce sa fie diesel (dar motor mai slab) dar si cu dotari mai putine. Si de la vreo marca mai "certata" cu fiabilitatea. Alte variante mai erau coreencele Kia ceed si Hyundai i30, dar benzina si cu mult mai putine dotari. Considerand toate aspectele, eu cred ca ai facut cea mai buna alegere. Daca eram in cautarea unei masini ~12500 euro, probabil m-as fi oprit la tiida. De ce? Pentru ca in segmentul asta de pret, exista anumite compromisuri pe care trebuie sa le faci. La tiida e doar designul. Ceea ce daca stai sa te gandesti, nu mai conteaza, daca tu te simti bine in masina. Asa ca iti dau un sfat: ignora carcotasii si bucura-te de masina, ca oferta mai buna ca asta nu puteai prinde. Bafta si multi km inainte fara probleme. La partea cu cele mai fiabile masini, e foarte relativ. Pt ca nu conteaza numai marca, ci mai ales si modelul (in interiorul aceleiasi marci, un model poate fi extrem de fiabil si alte doua modele nu s.a.m.d). Iar asta cu topurile, nu o lua in considerare, nu prea sunt obiective de obicei, unii producatori (gen toyota) mai cotizeaza ca sa ajunga in fata. I-am mentionat pt ca sunt stiute deja si publice procesele lor in State si faptul ca sunt urmariti penal de statul american pt ca au platit angajati sa tina ascunse defecte de fabricatie si au oferit "atentii" posesorilor pt a uita de anumite probleme. Edited by Genesis, 10 October 2008 - 22:44. |
#54
Posted 11 October 2008 - 09:02
Neatza,
Merci de informatii. Eu as fi mai curios cam ce se strica mai des la un model ca asta si cam cat costa in raport cu o Dacie. Am inteles ca la astea asiatice nu se prea strica des dar si cand se strica te costa mult. As fi curios cam cat. Din auzite, ca habar nu am despre masini si ce probleme pot sa apara, astea diesel ar fi mai scumpe la intretinere si se strica nush ce injectoare (???). Daca mi se strica astea cam la cat m-ar aduce de exemplu? Merci. |
Anunturi
Bun venit pe Forumul Softpedia!
▶ 0 user(s) are reading this topic
0 members, 0 guests, 0 anonymous users