Neurochirurgie minim invazivă
"Primum non nocere" este ideea ce a deschis drumul medicinei spre minim invaziv. Avansul tehnologic extraordinar din ultimele decenii a permis dezvoltarea tuturor domeniilor medicinei. Microscopul operator, neuronavigația, tehnicile anestezice avansate permit intervenții chirurgicale tot mai precise, tot mai sigure. Neurochirurgia minim invazivă, sau prin "gaura cheii", oferă pacienților posibilitatea de a se opera cu riscuri minime, fie ele neurologice, infecțioase, medicale sau estetice. www.neurohope.ro |
Nissan Tiida
Last Updated: Mar 12 2010 18:05, Started by
Courage
, Aug 29 2007 11:36
·
0
#19
Posted 23 November 2007 - 14:17
sedanul arata binisor. hatch-ul nu prea. insa intr-adevar, pare cam inalta pentru cat e de lata. Interiorul mi se pare calitativ.
|
#20
Posted 23 November 2007 - 14:25
#22
Posted 23 November 2007 - 17:23
#23
Posted 26 November 2007 - 06:02
Tiida este o masina faina, se sta bine in ea cel putin in fata, si in spate ai loc destul, fara probleme, singura chestie e ca e cam inalta si ingusta, are profil mare la vant. Dar pentru mers din A in B este grozava si interiorul este chiar surprinzator de placut la atingere. Aici e masina de flota de inchiriat.
http://www.drivearab...issantiida.html |
#24
Posted 26 November 2007 - 07:22
Am testat Nissan Tiida modelul 1.6 110CP pe benzina. Intr-adevar exteriorul nu exceleaza insa pentru cineva mai putin pretentios e multumitor. Inainte de test drive am plecat de la ideea (citind cronicile revistelor si forumurilor de specialitate), ca masina nu prezinta un interes prea mare. De mentionat ca modelul testat costa 15 035 euro cu toate taxele versiunea "TEKNA" mai putin ESP. Pretul este cu un discount de 2000 euro. Acum sa va spun concluziile mele:
1. PLUSURI (1.6 110CP - benzina) - Masina este surprinzator de spatioasa la interior. - Sistemul audio "BOSE" - Transmisia pe lant - Franele sau comportat bine (asta pe un carosabil ud ) - Servodirectia electrica - foarte usor de manevrat. - Tinuta de drum la 140 Km/h ( zgomot redus motor in habitaclu) - Spatiul pentru persoanele din spate mai mult decat suficient. 2. MINUSURI - Demarajul lasa de dorit, nefiind o masina sprintena, acceleratia neraspunzand promt la comanda. - Stabilitatea in curbe lasa de dorit - Consumul destul de mare 9.7% in conditiile in care AC a fost oprit iar viteza medie nu a depasit 90km/h - Greutatea foarte mare a masinii in comparatie cu puterea motorului. In cartea masinii, masa totala era de 1735 kg. |
#25
Posted 26 November 2007 - 13:50
Flav, on Nov 26 2007, 07:22, said: Am testat Nissan Tiida modelul 1.6 110CP pe benzina. Intr-adevar exteriorul nu exceleaza insa pentru cineva mai putin pretentios e multumitor. Inainte de test drive am plecat de la ideea (citind cronicile revistelor si forumurilor de specialitate), ca masina nu prezinta un interes prea mare. De mentionat ca modelul testat costa 15 035 euro cu toate taxele versiunea "TEKNA" mai putin ESP. Pretul este cu un discount de 2000 euro. Acum sa va spun concluziile mele: 1. PLUSURI (1.6 110CP - benzina) - Masina este surprinzator de spatioasa la interior. - Sistemul audio "BOSE" - Transmisia pe lant - Franele sau comportat bine (asta pe un carosabil ud ) - Servodirectia electrica - foarte usor de manevrat. - Tinuta de drum la 140 Km/h ( zgomot redus motor in habitaclu) - Spatiul pentru persoanele din spate mai mult decat suficient. 2. MINUSURI - Demarajul lasa de dorit, nefiind o masina sprintena, acceleratia neraspunzand promt la comanda. - Stabilitatea in curbe lasa de dorit - Consumul destul de mare 9.7% in conditiile in care AC a fost oprit iar viteza medie nu a depasit 90km/h - Greutatea foarte mare a masinii in comparatie cu puterea motorului. In cartea masinii, masa totala era de 1735 kg. O parere pertinenta !! Respeckt !!!!!! Nu poti sa spui ca seamana cu Damas, inseamna ca nu ai vazut masina decat la "radio" . Se vinde binisor si masina asta sa stiti asa ca nu cred ca este f f f naspa . |
#26
Posted 26 November 2007 - 21:43
o masina nou lansata, de cateva luni care are deja discounturi substantiale,
inseamna un singur lucru, Nu se Vinde, de ce ... |
#27
Posted 26 November 2007 - 21:51
Scuza-ma, da sa dai in anul de gratie 2007, 15.000 euro pe o masina fara ESP mi se pare o tampenie.
|
#28
Posted 27 November 2007 - 00:19
http://www.nissanusa...ersa/index.html
Ca sa vezi , modelul e de ceva timp...Prostii macar puteau sa pastreze numele de Versa , era mai frumos decat Tiida. |
|
#29
Posted 27 November 2007 - 09:35
in state e lansata din 2006 (si e facuta in japonia), in japonia e lansata din 2004.
Edited by romaximusro, 27 November 2007 - 09:36. |
#31
Posted 27 November 2007 - 22:13
#32
Posted 14 December 2007 - 16:29
Flav, on Nov 26 2007, 06:22, said: Am testat Nissan Tiida modelul 1.6 110CP pe benzina. Intr-adevar exteriorul nu exceleaza insa pentru cineva mai putin pretentios e multumitor. Inainte de test drive am plecat de la ideea (citind cronicile revistelor si forumurilor de specialitate), ca masina nu prezinta un interes prea mare. De mentionat ca modelul testat costa 15 035 euro cu toate taxele versiunea "TEKNA" mai putin ESP. Pretul este cu un discount de 2000 euro. Acum sa va spun concluziile mele: 1. PLUSURI (1.6 110CP - benzina) - Masina este surprinzator de spatioasa la interior. - Sistemul audio "BOSE" - Transmisia pe lant - Franele sau comportat bine (asta pe un carosabil ud ) - Servodirectia electrica - foarte usor de manevrat. - Tinuta de drum la 140 Km/h ( zgomot redus motor in habitaclu) - Spatiul pentru persoanele din spate mai mult decat suficient. 2. MINUSURI - Demarajul lasa de dorit, nefiind o masina sprintena, acceleratia neraspunzand promt la comanda. - Stabilitatea in curbe lasa de dorit - Consumul destul de mare 9.7% in conditiile in care AC a fost oprit iar viteza medie nu a depasit 90km/h - Greutatea foarte mare a masinii in comparatie cu puterea motorului. In cartea masinii, masa totala era de 1735 kg. Ceau Am avut si eu posibilitatea de a conduce un Nissan Tiida 1,6l 110 CP pe o distanta de aprox 500 km si vreau sa te contrazic referitor la stabilitatea de care ziceai tu, eu consider ca e stabila si in curbe la o viteza mai mare, de franare sunt foarte multumit, se si simte ca are discuri fata ventilate si spate discuri, iar referitor la consum eu am avut un mixt de 8.2 cu AC pornit, precizez ca am mers si cu 140, 150 km/h sa nu fiu inteles gresit, intr-adevar ca nu se poate compara cu fostul Nisan Primera din punct de vedere al deasignului exterior cat si interior dar la preturile care le are acuma cu aceste reduceri de 2.000 eur eu unu zic ca e ok raport dotari motorizare , comfort si pret. |
#33
Posted 14 December 2007 - 17:19
ce reduceri? la cat ajunge tiida acum? poti sa dai un link, ceva?
|
|
#34
Posted 16 December 2007 - 02:59
Uite aici un link de la configurator, etapa echiparilor, pt 1.6 110 cai benzina:
http://www.nissan.ro...rator_step3.php La pretul afisat acolo mai scade 2000 euro, ca e discount. Deci practic masina cu primul nivel de echipare incepe de la 12900E DDP, dar nu ai aer conditionat. E reclama si pe pagina principala a site-ului. Mi se pare cam stupid, e marketing clar, pt ca niv 2 de echipare, cu aer conditionat manual, e deja cu 1000 euro mai scump: 15.850 E - 2000 (discount) = 13850E. Cam mult, avand in vedere ca nu ai proiectoare, cotiera centrala, airbag-uri perdea, volan & schimbator piele, comp de bord. Si din configurator cel putin, nu poti pune optionale. Ar fi trebuit sa fie sub 13000E in echiparea a doua, cu discount evident, ca sa se vanda cat de cat. In opinia mea cel putin..asa sunt variante mai bune si mai ieftine si care arata si mai bine. Edited by Genesis, 16 December 2007 - 03:00. |
#36
Posted 16 December 2007 - 07:21
Genesis, on Dec 16 2007, 02:59, said: Uite aici un link de la configurator, etapa echiparilor, pt 1.6 110 cai benzina: http://www.nissan.ro...rator_step3.php La pretul afisat acolo mai scade 2000 euro, ca e discount. Deci practic masina cu primul nivel de echipare incepe de la 12900E DDP, dar nu ai aer conditionat. E reclama si pe pagina principala a site-ului. Mi se pare cam stupid, e marketing clar, pt ca niv 2 de echipare, cu aer conditionat manual, e deja cu 1000 euro mai scump: 15.850 E - 2000 (discount) = 13850E. Cam mult, avand in vedere ca nu ai proiectoare, cotiera centrala, airbag-uri perdea, volan & schimbator piele, comp de bord. Si din configurator cel putin, nu poti pune optionale. Ar fi trebuit sa fie sub 13000E in echiparea a doua, cu discount evident, ca sa se vanda cat de cat. In opinia mea cel putin..asa sunt variante mai bune si mai ieftine si care arata si mai bine. probabil o sa le mai scada preturile daca nu se impune cu toate ca i se face reclama la tembelizor. De fapt nu stiu de ce am impresia ca masina nu avea de la inceput discount.. |
Anunturi
▶ 0 user(s) are reading this topic
0 members, 0 guests, 0 anonymous users