Jump to content

SUBIECTE NOI
« 1 / 5 »
RSS
Cel mai ieftin TV LED mic

Reverse proxy si htaccess pe Raps...

Statie de epurare sau fosa septic...

"enerlux p" afisaj interm...
 Adaptor usb3.1gigabit vs Adaptor ...

La multi ani @Atreides!

La multi ani @KENSINGTON!

La multi ani @burebista!
 La multi ani de Florii!

Stihl fs 70 c-e

Challengers (2024)

Care mai sunt mediile de admitere...
 Laptop cu HDD atasare memorie MMC...

Hartile google nu mai au chenarul...

Tomate in ghiveci la curte?

Idei cale de actiune recuperare g...
 

Nissan Tiida

- - - - -
  • Please log in to reply
83 replies to this topic

#19
romaximusro

romaximusro

    ↑↑ Fiabilitate by Fauve :D ↑↑

  • Grup: Banned
  • Posts: 40,874
  • Înscris: 16.05.2005
sedanul arata binisor. hatch-ul nu prea. insa intr-adevar, pare cam inalta pentru cat e de lata. Interiorul mi se pare calitativ.

#20
Marius3k

Marius3k

    Rechin de stepă, "United Gashka" member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 18,677
  • Înscris: 14.03.2006

View Postromaximusro, on Nov 23 2007, 14:17, said:

sedanul arata binisor. insa intr-adevar, pare cam inalta pentru cat e de lata.

Micra mea e lowrider pe langa Tiida! :w00t: Plus ca era si argintiu-metalizata, foarte inspirata culoarea!  :death:

#21
badegheo

badegheo

    Active Member

  • Grup: Members
  • Posts: 1,234
  • Înscris: 21.10.2007
Aproape de un Damas:)) inalta si ingusta.

Oribila

#22
Marius3k

Marius3k

    Rechin de stepă, "United Gashka" member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 18,677
  • Înscris: 14.03.2006

View Postbadegheo, on Nov 23 2007, 15:59, said:

inalta si ingusta.

Oribila

Asta nu e clona lu' BASARAB???

#23
buntzi

buntzi

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 5,327
  • Înscris: 09.09.2006
Tiida este o masina faina, se sta bine in ea cel putin in fata, si in spate ai loc destul, fara probleme, singura chestie e ca e cam inalta si ingusta, are profil mare la vant. Dar pentru mers din A in B este grozava si interiorul este chiar surprinzator de placut la atingere. Aici e masina de flota de inchiriat.
http://www.drivearab...issantiida.html

#24
Flav

Flav

    Junior Member

  • Grup: Members
  • Posts: 212
  • Înscris: 07.10.2005
Am testat Nissan Tiida modelul 1.6 110CP pe benzina. Intr-adevar exteriorul nu exceleaza insa pentru cineva mai putin pretentios e multumitor. Inainte de test drive am plecat de la ideea (citind cronicile revistelor si forumurilor de specialitate), ca masina nu prezinta un interes prea mare. De mentionat ca modelul testat costa 15 035 euro cu toate taxele versiunea "TEKNA" mai putin ESP. Pretul este cu un discount de 2000 euro. Acum sa va spun concluziile mele:

1. PLUSURI (1.6 110CP - benzina)

- Masina este surprinzator de spatioasa la interior.
- Sistemul audio "BOSE"
- Transmisia pe lant
- Franele sau comportat bine (asta pe un carosabil ud )
- Servodirectia electrica - foarte usor de manevrat.
- Tinuta de drum la 140 Km/h ( zgomot redus motor in habitaclu)
- Spatiul pentru persoanele din spate mai mult decat suficient.

2. MINUSURI

- Demarajul lasa de dorit, nefiind o masina sprintena, acceleratia neraspunzand promt la comanda.
- Stabilitatea in curbe lasa de dorit
- Consumul destul de mare 9.7% in conditiile in care AC a fost oprit iar viteza medie nu a depasit 90km/h
- Greutatea foarte mare a masinii in comparatie cu puterea motorului. In cartea masinii, masa totala era de 1735 kg.

#25
geoorge16

geoorge16

    Junior Member

  • Grup: Members
  • Posts: 222
  • Înscris: 13.12.2006

View PostFlav, on Nov 26 2007, 07:22, said:

Am testat Nissan Tiida modelul 1.6 110CP pe benzina. Intr-adevar exteriorul nu exceleaza insa pentru cineva mai putin pretentios e multumitor. Inainte de test drive am plecat de la ideea (citind cronicile revistelor si forumurilor de specialitate), ca masina nu prezinta un interes prea mare. De mentionat ca modelul testat costa 15 035 euro cu toate taxele versiunea "TEKNA" mai putin ESP. Pretul este cu un discount de 2000 euro. Acum sa va spun concluziile mele:

1. PLUSURI (1.6 110CP - benzina)

- Masina este surprinzator de spatioasa la interior.
- Sistemul audio "BOSE"
- Transmisia pe lant
- Franele sau comportat bine (asta pe un carosabil ud )
- Servodirectia electrica - foarte usor de manevrat.
- Tinuta de drum la 140 Km/h ( zgomot redus motor in habitaclu)
- Spatiul pentru persoanele din spate mai mult decat suficient.

2. MINUSURI

- Demarajul lasa de dorit, nefiind o masina sprintena, acceleratia neraspunzand promt la comanda.
- Stabilitatea in curbe lasa de dorit
- Consumul destul de mare 9.7% in conditiile in care AC a fost oprit iar viteza medie nu a depasit 90km/h
- Greutatea foarte mare a masinii in comparatie cu puterea motorului. In cartea masinii, masa totala era de 1735 kg.


O parere pertinenta !!

Respeckt !!!!!!

Nu poti sa spui ca seamana cu Damas, inseamna ca nu ai vazut masina decat la "radio" .

Se vinde binisor si masina asta sa stiti asa ca nu cred ca este f f f naspa .

#26
rares_sub

rares_sub

    Junior Member

  • Grup: Members
  • Posts: 123
  • Înscris: 25.01.2007
o masina nou lansata, de cateva luni care are deja discounturi substantiale,
inseamna un singur lucru, Nu se Vinde,
de ce ...

#27
hyp3rion

hyp3rion

    Active Member

  • Grup: Members
  • Posts: 1,369
  • Înscris: 18.03.2006
Scuza-ma, da sa dai in anul de gratie 2007, 15.000 euro pe o masina fara ESP mi se pare o tampenie.

#28
badegheo

badegheo

    Active Member

  • Grup: Members
  • Posts: 1,234
  • Înscris: 21.10.2007
http://www.nissanusa...ersa/index.html

Ca sa vezi , modelul e de ceva timp...Prostii macar puteau sa pastreze numele de Versa , era mai frumos decat Tiida.

#29
romaximusro

romaximusro

    ↑↑ Fiabilitate by Fauve :D ↑↑

  • Grup: Banned
  • Posts: 40,874
  • Înscris: 16.05.2005
in state e lansata din 2006 (si e facuta in japonia), in japonia e lansata din 2004.

Edited by romaximusro, 27 November 2007 - 09:36.


#30
AlexIP

AlexIP

    marele licurici

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 17,763
  • Înscris: 25.09.2004

View Posthyp3rion, on Nov 26 2007, 21:51, said:

Scuza-ma, da sa dai in anul de gratie 2007, 15.000 euro pe o masina fara ESP mi se pare o tampenie.

15.000 pe un siamez de-al lui Logan mi se pare si mie mult. ;)

#31
badegheo

badegheo

    Active Member

  • Grup: Members
  • Posts: 1,234
  • Înscris: 21.10.2007

View Postromaximusro, on Nov 27 2007, 09:35, said:

in state e lansata din 2006 (si e facuta in japonia), in japonia e lansata din 2004.

Da stiam

#32
Nissan_fan

Nissan_fan

    New Member

  • Grup: Members
  • Posts: 1
  • Înscris: 14.12.2007

View PostFlav, on Nov 26 2007, 06:22, said:

Am testat Nissan Tiida modelul 1.6 110CP pe benzina. Intr-adevar exteriorul nu exceleaza insa pentru cineva mai putin pretentios e multumitor. Inainte de test drive am plecat de la ideea (citind cronicile revistelor si forumurilor de specialitate), ca masina nu prezinta un interes prea mare. De mentionat ca modelul testat costa 15 035 euro cu toate taxele versiunea "TEKNA" mai putin ESP. Pretul este cu un discount de 2000 euro. Acum sa va spun concluziile mele:

1. PLUSURI (1.6 110CP - benzina)

- Masina este surprinzator de spatioasa la interior.
- Sistemul audio "BOSE"
- Transmisia pe lant
- Franele sau comportat bine (asta pe un carosabil ud )
- Servodirectia electrica - foarte usor de manevrat.
- Tinuta de drum la 140 Km/h ( zgomot redus motor in habitaclu)
- Spatiul pentru persoanele din spate mai mult decat suficient.

2. MINUSURI

- Demarajul lasa de dorit, nefiind o masina sprintena, acceleratia neraspunzand promt la comanda.
- Stabilitatea in curbe lasa de dorit
- Consumul destul de mare 9.7% in conditiile in care AC a fost oprit iar viteza medie nu a depasit 90km/h
- Greutatea foarte mare a masinii in comparatie cu puterea motorului. In cartea masinii, masa totala era de 1735 kg.

Ceau

Am avut si eu posibilitatea de a conduce un Nissan Tiida 1,6l 110 CP pe o distanta de aprox 500 km si vreau sa te contrazic referitor la stabilitatea de care ziceai tu, eu consider ca e stabila si in curbe la o viteza mai mare, de franare sunt foarte multumit,  se si simte ca are discuri fata ventilate si spate discuri, iar referitor la consum eu am avut un mixt de 8.2 cu AC pornit, precizez ca am mers si cu 140, 150 km/h sa nu fiu inteles gresit, intr-adevar ca nu se poate compara cu fostul Nisan Primera din punct de vedere al deasignului exterior cat si interior dar la preturile care le are acuma cu aceste reduceri de 2.000 eur eu unu zic ca e ok raport dotari motorizare , comfort si pret.

#33
romaximusro

romaximusro

    ↑↑ Fiabilitate by Fauve :D ↑↑

  • Grup: Banned
  • Posts: 40,874
  • Înscris: 16.05.2005
ce reduceri? la cat ajunge tiida acum? poti sa dai un link, ceva?

#34
Genesis

Genesis

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 3,043
  • Înscris: 02.07.2007
Uite aici un link de la configurator, etapa echiparilor, pt 1.6 110 cai benzina:

http://www.nissan.ro...rator_step3.php

La pretul afisat acolo mai scade 2000 euro, ca e discount. Deci practic masina cu primul nivel de echipare incepe de la 12900E DDP, dar nu ai aer conditionat. E reclama si pe pagina principala a site-ului. Mi se pare cam stupid, e marketing clar, pt ca niv 2 de echipare, cu aer conditionat manual, e deja cu 1000 euro mai scump: 15.850 E - 2000 (discount) = 13850E. Cam mult, avand in vedere ca nu ai proiectoare, cotiera centrala, airbag-uri perdea, volan & schimbator piele, comp de bord. Si din configurator cel putin, nu poti pune optionale. Ar fi trebuit sa fie sub 13000E in echiparea a doua, cu discount evident,  ca sa se vanda cat de cat. In opinia mea cel putin..asa sunt variante mai bune si mai ieftine si care arata si mai bine.

Edited by Genesis, 16 December 2007 - 03:00.


#35
polizei

polizei

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 8,291
  • Înscris: 05.06.2006

View PostAlexIP, on Nov 27 2007, 21:58, said:

15.000 pe un siamez de-al lui Logan mi se pare si mie mult. ;)


urata mai e....si nu cred ca exceleaza la nimic pt 15.000 E :puke:

Edited by cosmin_miu, 16 December 2007 - 04:41.


#36
romaximusro

romaximusro

    ↑↑ Fiabilitate by Fauve :D ↑↑

  • Grup: Banned
  • Posts: 40,874
  • Înscris: 16.05.2005

View PostGenesis, on Dec 16 2007, 02:59, said:

Uite aici un link de la configurator, etapa echiparilor, pt 1.6 110 cai benzina:

http://www.nissan.ro...rator_step3.php

La pretul afisat acolo mai scade 2000 euro, ca e discount. Deci practic masina cu primul nivel de echipare incepe de la 12900E DDP, dar nu ai aer conditionat. E reclama si pe pagina principala a site-ului. Mi se pare cam stupid, e marketing clar, pt ca niv 2 de echipare, cu aer conditionat manual, e deja cu 1000 euro mai scump: 15.850 E - 2000 (discount) = 13850E. Cam mult, avand in vedere ca nu ai proiectoare, cotiera centrala, airbag-uri perdea, volan & schimbator piele, comp de bord. Si din configurator cel putin, nu poti pune optionale. Ar fi trebuit sa fie sub 13000E in echiparea a doua, cu discount evident,  ca sa se vanda cat de cat. In opinia mea cel putin..asa sunt variante mai bune si mai ieftine si care arata si mai bine.


probabil o sa le mai scada preturile daca nu se impune cu toate ca i se face reclama la tembelizor. De fapt nu stiu de ce am impresia ca masina nu avea de la inceput discount..

Anunturi

Neurochirurgie minim invazivă Neurochirurgie minim invazivă

"Primum non nocere" este ideea ce a deschis drumul medicinei spre minim invaziv.

Avansul tehnologic extraordinar din ultimele decenii a permis dezvoltarea tuturor domeniilor medicinei. Microscopul operator, neuronavigația, tehnicile anestezice avansate permit intervenții chirurgicale tot mai precise, tot mai sigure. Neurochirurgia minim invazivă, sau prin "gaura cheii", oferă pacienților posibilitatea de a se opera cu riscuri minime, fie ele neurologice, infecțioase, medicale sau estetice.

www.neurohope.ro

0 user(s) are reading this topic

0 members, 0 guests, 0 anonymous users

Forumul Softpedia foloseste "cookies" pentru a imbunatati experienta utilizatorilor Accept
Pentru detalii si optiuni legate de cookies si datele personale, consultati Politica de utilizare cookies si Politica de confidentialitate