Chirurgia cranio-cerebrală minim invazivă
Tehnicile minim invazive impun utilizarea unei tehnologii ultramoderne. Endoscoapele operatorii de diverse tipuri, microscopul operator dedicat, neuronavigația, neuroelectrofiziologia, tehnicile avansate de anestezie, chirurgia cu pacientul treaz reprezintă armamentarium fără de care neurochirurgia prin "gaura cheii" nu ar fi posibilă. Folosind tehnicile de mai sus, tratăm un spectru larg de patologii cranio-cerebrale. www.neurohope.ro |
Nissan Tiida
Last Updated: Mar 12 2010 18:05, Started by
Courage
, Aug 29 2007 11:36
·
0
#1
Posted 29 August 2007 - 11:36
Valul schimbării continuă la Nissan
Quote Aglomeratul segment C al pieței auto este nevoit să mai primească, de voie, de nevoie, un nou membru. Dacă pentru clienții acestei clase sosirea unui nou model impune încă o vizită la dealeri și o nouă verificare a ofertei totale, pentru importatorul Renault-Nissan România noul Tiida înseamnă revenirea în zona modelelor de volum și, implicit, pe trendul ascendent al pieței importurilor. Pentru majoritatea românilor, marca Nissan este un sinonim pentru modelele de teren. x-Trail, Pathfinder, Navara sau imperialul Patrol sunt cele mai cunoscute modele ale constructorului japonez și, poate tocmai de aceea, dispariția de pe piață a vehiculelor Almera și Primera a trecut aproape neobservată de clienți. Cu toate acestea, foștii și actualii posesori ai acestor două modele au avut motive să regrete lipsa unui înlocuitor pentru mașinile de șosea Nissan. Manevrabilitatea și confortul, dar mai ales fiabilitatea modelelor Almera și Primera au pus mulți români în postura de a renunța la mitul mașinilor germane, pentru a se reorienta către mai puțin grațioasele japoneze. Conștienți de vidul existent în oferta proprie, cei de la Nissan au grăbit pe cât posibil apariția noului Tiida și au decis chiar să plaseze pe piață modelul ceva mai sus față de Almera, undeva la îmbinarea segmentelor C și D, concurând astfel modele ca Citroën C4 sau Seat Leon, dar și mașini mai mari, ca Toyota Avensis sau Opel Vectra. Mai mult, în privința spațiului interior, Tiida este mai bine plasată chiar decât Volkswagen Passat. Design cuminte și onest Ca și în cazul modelului Almera, noul Tiida sosește pe piață în două variante de carosare, cu patru sau cinci uși. Pentru ambele variante, designerii niponi au ales un design cuminte și onest. Poate prea cuminte, având în vedere aspectul din ce în ce mai radical al mașinilor concurente. Explicația celor de la Nissan pentru soluția aleasă este dată de Brian Carolin, vicepreședinte al diviziei de marketing și vânzări pentru Europa: „Ca orice producător, Nissan caută să cucerească noi clienți pentru marcă și, prin Qashqai, noi am făcut exact asta. Credem că Tiida este un alt fel de vehicul, destinat în special clienților tradiționali ai modelelor Almera și Primera, și am păstrat tot ceea ce aceștia consideră necesar“. În ciuda aspectului mai puțin revoluționar, Tiida poate fi un factor extrem de important în creșterea vânzărilor Nissan atât în Europa, cât și în România. Însuși numele modelului, care este un derivat dintr-un dialect japonez și se traduce prin „val în continuă transformare“, dă de înțeles misiunea acestei mașini pe piață. Mecanică franco-niponă Atât în privința platformei, cât și a propulsoarelor, colaborarea dintre grupul francez Renault și colegii de alianță de la Nissan este extrem de vizibilă. Același tren de rulare este utilizat în acest moment și de Nissan Note, și de Renault Clio III, iar propulsorul diesel de 1,5 litri este împrumutat de la gama Megane. Mult mai vizibile sunt detaliile de design, care amintesc de modele Renault. Revenind la caracteristicile tehnice, trebuie menționat faptul că doritorii de Tiida pot opta pentru unul dintre cele trei propulsoare disponibile, două alimentate cu benzină (1,6 litri – 110 CP și 1,8 litri – 126 CP) și un diesel de 1,5 litri care dezvoltă 105 CP. Motorul de 1,6 litri poate fi comandat în combinație cu o transmisie manuală cu cinci trepte sau cu una automată cu patru rapoarte. Pentru celelalte două uzine de forță este disponibilă o singură cutie de viteze, cu șase trepte. Dimensiunile celor două variante de carosare diferă cu peste 100 de milimetri în favoarea sedanului. Dacă hatchbackul are o lungime de 4.303 mm, adăugarea portbagajului a extins vehiculul până la 4.479 mm și a creat un spațiu destinat bagajelor de 467 litri. Pentru varianta hatchback, niponii au găsit o soluție extrem de bună de a mări capacitatea de transport: culisarea banchetei din spate cu nu mai puțin de 240 mm. Prețul cu TVA pentru versiunea de bază, Visia, cu motorizare de 1,6l - 110 CP este de 14.900 de euro. Ne place: - ideea de a păstra pe un model nou caracteristicile apreciate de clienții mai vechi ai mărcii - gama de propulsoare care asigură performanțe bune atât din punctul de vedere al consumului, cât și al sportivității - bancheta spate culisantă a variantei hatchback, care poate oferi, în funcție de necesități, un spațiu mai mare pentru pasageri sau un spațiu de încărcare mai generos - calitatea bună a materialelor utilizate în habitaclu Nu ne place: - designul exterior pare a fi o combinație între câteva modele ale colegilor francezi de la Renault, dar și ale rivalilor de la PSA Peugeot-Citroën - lipsa unui sistem audio dotat cu conector USB și cu posibilitatea de a reda fișiere mp3 - varianta de bază are în dotare numai patru air-baguri, alte două, de tip cortină, fiind disponibile opțional sau pe versiuni superioare de echipare Sursa: Capital [ http://www.nissan.com.au/tiida/images/g05m.jpg - Pentru incarcare in pagina (embed) Click aici ] [ http://www.nissan.com.au/tiida/images/g01m.jpg - Pentru incarcare in pagina (embed) Click aici ] [ http://www.nissan.com.au/tiida/images/g11m.jpg - Pentru incarcare in pagina (embed) Click aici ] [ http://www.nissan.com.au/tiida/images/g10m.jpg - Pentru incarcare in pagina (embed) Click aici ] [ http://www.nissan.com.au/tiida/images/g12m.jpg - Pentru incarcare in pagina (embed) Click aici ] |
#4
Posted 29 August 2007 - 14:00
in pozele alea renderizate in photoshop arata destul de ok. Daca vedeti masina in realitate sau intr-o poza reala, arata mult mai nasol.
|
#5
Posted 29 August 2007 - 18:19
#6
Posted 29 August 2007 - 22:10
eu am vazut una, dar ce e drept era pe trailer..era un trailer cu tiida, prin austria era asta.
|
#8
Posted 30 August 2007 - 14:27
asta e Nissan Versa care se vinde de peste 1 an in Nord-america.
E omasina onesta, aici vine cu motorul de 1.8, 122 cp si care e pe platforma de Clio 3 dar are dimensiuni f aproape de compacte(megane 2). In america masina are pret f apropiat de Toyota Yaris si e f putin mai scumpa decat Aveo deci nu vad de ce in Europa s-ar vinde mult mai scump. |
#9
Posted 31 August 2007 - 00:17
pimp, on Aug 30 2007, 15:27, said: asta e Nissan Versa care se vinde de peste 1 an in Nord-america. Just, mai au sa aduca si Sentra, nu ca ar fi prea mare diferenta. Ar fi o treaba daca ar incepe sa produca pentru europa si Altima si noul Altima Coupe, nu ca ar fi ceva spectaculos, dar cred ca s-ar vinde. |
#11
Posted 31 August 2007 - 10:27
pimp, on Aug 30 2007, 15:27, said: asta e Nissan Versa care se vinde de peste 1 an in Nord-america. E omasina onesta, aici vine cu motorul de 1.8, 122 cp si care e pe platforma de Clio 3 dar are dimensiuni f aproape de compacte(megane 2). In america masina are pret f apropiat de Toyota Yaris si e f putin mai scumpa decat Aveo deci nu vad de ce in Europa s-ar vinde mult mai scump. Se vinde in nord america pentru ca acolo se fabrica (mexic) iar in Romania a venit deocamdata cu motoru 1598 cmc benzina si 1461 diesel. Preturile sunt 11000 - 12000 benzina si 13000-14000 diesel, pret cip. Cat despre masina pot spune ca este ok, are interior de x-Trail, foarte incapator. Cat despre afirmatia cum ca s-ar vinde 10 bucati tin sa il contrazic s-au adus in tara deja 200 bucati si sunt aproape vandute!!!!!! |
#12
Posted 31 August 2007 - 14:26
pai 11-12 mii pt cea pe benzina nu mi se pare asa mult, departe de cei 15 000 care se vehiculau mai sus. Masina e f incapatoare intradevar si nu arata chiar asa rau. E o masina destul de laudata prin media americana printre sub-compacte mai ales ca are optional o cutie CVT foarte bine adaptata la motor si care-i mult mai performanta (si dinamic si dpdv al consumului) decat clasicele cutii automate in 4 viteze care vin pe Yaris, Accent sau Aveo.
GTK - singura asemanare cu Modus e platforma(de Clio3), in rest masina n-are nici o treaba. Edited by pimp, 31 August 2007 - 14:27. |
#14
Posted 31 August 2007 - 22:01
gtk, on Aug 31 2007, 01:51, said: asta-i un Renault modus alungit si rebranduit deh, incearca si ei sa "muste" din piata acolo unde brandul renault nu prinde... iar strategia se pare ca functioneaza... nissan cred ca vrea cu acest model sa isi complecteze subtirica gama de modele non4x4. vam spus ca am vazut masina in realitate si arata bine. |
#15
Posted 01 September 2007 - 13:38
pimp, gerge a zis 11-12 mii cip, deci ddp o sa ajunga la 14-15 mii. Ceea ce e mult, masina mi se pare cam stearsa
Edited by Genesis, 01 September 2007 - 13:38. |
|
#17
Posted 23 November 2007 - 09:45
the__1, on Sep 1 2007, 15:53, said: Astept sa o vad in realitate. Bazata pe Clio? Am vazut Nissan Tiida! E la fel de inalta de poponet ca si Aveo sau Logan! Chiar s-a vazut economia facuta! Mi se pare mie sau e facut pe platforma lui Clio Symbol? Imi pare acelasi lucru: ingusta si inalta ca naiba! Macar Loganu' e si lat! |
#18
Posted 23 November 2007 - 11:09
"Mai mult, în privința spațiului interior, Tiida este mai bine plasată chiar decât Volkswagen Passat."
, parca si decat A6 e mai mare putin Edited by Mig VWFan, 23 November 2007 - 11:09. |
Anunturi
▶ 0 user(s) are reading this topic
0 members, 0 guests, 0 anonymous users