Chirurgia cranio-cerebrală minim invazivă
Tehnicile minim invazive impun utilizarea unei tehnologii ultramoderne. Endoscoapele operatorii de diverse tipuri, microscopul operator dedicat, neuronavigația, neuroelectrofiziologia, tehnicile avansate de anestezie, chirurgia cu pacientul treaz reprezintă armamentarium fără de care neurochirurgia prin "gaura cheii" nu ar fi posibilă. Folosind tehnicile de mai sus, tratăm un spectru larg de patologii cranio-cerebrale. www.neurohope.ro |
Discutii, comentarii, pareri, s.a.m.d. despre DACIA LOGAN
Last Updated: Apr 01 2005 13:30, Started by
CristianDia
, Jun 03 2004 13:39
·
0
#37
Posted 06 June 2004 - 23:40
Astazi am privit la TV reportajul exact.
Iata ce se spune: Dacia va fi vanduta din toamna, septembrie. Un procent mare din productie se duce la export. Preturile sunt intre 5000 si 8000 EUR in functie de dotari. In prima faza Dacia de 5000 EUR nu va fi produsa, abia la anul, ci se va pleca acum direct cu variantele imbunatatite, si anume de la 5700 EUR in sus. Eu zic ca e logic, cati nu stau la coada, asa ca francezul trebuie sa-si scoata banu` acum cat e calda. Motoare sa tot fie: 1,4l si 70 CP si mai apoi 1,6l si 90 CP si nu mai stiu ce am auzit de unul de 105 CP dar mai tarziu evident. La anul este anuntat si dieselul de 1,5l. Nu am auzit nimik de break monovolum sau 4x4. Break e logic sa apara, poate chiar si monovolum, dar 4x4 nu prea cred. Ganditi-va ca singura tentativa de offroad a fost Meganne RX4 si au cam renuntat la treaba asta. De ce credeti?! Oricum, din cele auzite si vazute pana acum, eu zic Logan e pomana curata la cate dotari are si cu mult sub pretul unui Renault Clio de 10.000 EUR (cel mai slab). Sa nu aud pe cineva ca mai comenteaza designul si alte faze. Vorbim de categorii si piete diferite de desfacere. Fason la aceia care cumpara vectra sau pasatul cu 10.000 EUR la 2nd. Apropo, ce ziceti, bate matizele acum? La pret eu zic ca da, durata de viata a mototrului, se apropie, desi LOGAN are putere mai mare, dar ce sa mai zic de SPAAAAAATzIU, motor si cutie(go for it Logan) si iarasi SPaaaaaTzIU. Nu ma pronunt in ceea ce priveste tabla. Cine stie ? e facuta la noi tablaria ? Daca da, cam nashpa, ca pana si matizele facut la Craiova, dupa 3 ani am vazut rugina grava pe la incheieturi. P.S. Numele e chiar nashpa, auzi si tu, LOGAN ?! gg..o fi X-Men |
#38
Posted 07 June 2004 - 00:39
Am citit undeva ca varianta de 8000 de euro ar avea computer de bord, totusi in prezentarea oficiala nu aparea asa ceva pe masina. Eu inteleg prin computer de bord un disply unde se pot citi anumite informatii cum ar fi consumul mediu, distanta parcusra, viteza medie, temeperaturi, benzina ramasa etc. Ca o sa aiba o unitate de control care gestioneaza anumite functii cu totul altceva. Deci are sau nu computer de bord?
E un pdf cu date tehnice despre masina. Scrie acolo ,,steeting turns to lock 4.5 for manual power ,, Sa inteleg de aici ca volanul face 4.5 curse pentru a intoarce complet rotile? Am o Dacie break si volanul are 2 curse, care te omoara la parcari cand tre sa tragi de el pana innebunesti. In alta oride de idei eu zic ca cel putin Logan va scoate de pe piata Cielo care mie unu mi se pare inferior din mai multe puncte de vedere. Loganu pare mai tapan, la motorizare e superior, spatiu este indiscutabil mai mult etc. Depinde ce tinuta de drum are. Sa vedem totusi ce o sa fie cand o sa apara rimele modele la vanzare. |
#40
Posted 07 June 2004 - 13:05
Pan la urma ce parere aveti? Dacia Logan va scoate Cielo de pe piata sau nu? Propun aceasta comparatie pentru ca mi se par destul de apropiate masinile la ce ofera si la categorie de pret, insa Logan pare sa fie superior din anumite punct de vedere ca spatiu, confort etc. Eu unul vreau sa imi iau masina in toamna si cam intre astea 2 bat. Ce ziceti?
|
#42
Posted 07 June 2004 - 13:31
err... daca ar fi sa aleg intre un cielo din '95 intretinut bine, eventual facut in koreea, si o Dacia Logan noua, as alege cielo fara sa stau pe ganduri.
daca ar fi sa aleg intre un cielo din 2000-2003, sa zicem nou care a stat in garaj in tot acest timp si logan, as alege logan. intre un cielo nou euro 3 si logan... as mai astepta vreo 2 ani sa vad cum se comporta in timp. |
#43
Posted 07 June 2004 - 13:32
Quote Originally posted by morpheusdj Am citit undeva ca varianta de 8000 de euro ar avea computer de bord, totusi in prezentarea oficiala nu aparea asa ceva pe masina. Eu inteleg prin computer de bord un disply unde se pot citi anumite informatii cum ar fi consumul mediu, distanta parcusra, viteza medie, temeperaturi, benzina ramasa etc. Ca o sa aiba o unitate de control care gestioneaza anumite functii cu totul altceva. Deci are sau nu computer de bord? Quote E un pdf cu date tehnice despre masina. Scrie acolo ,,steeting turns to lock 4.5 for manual power ,, Sa inteleg de aici ca volanul face 4.5 curse pentru a intoarce complet rotile? Am o Dacie break si volanul are 2 curse, care te omoara la parcari cand tre sa tragi de el pana innebunesti. 2. Volanul tau - tre sa tragi de el pana innebunesti pt ca nu are servodirectie. Logan (in anumite variante de echipare) are servodirectie, si il vei putea misca cu un deget. |
#44
Posted 07 June 2004 - 13:42
bcata, mersi de lamurire. Faza cu computerul de bord o banuiam dar nu eram sigur. Dar la faza cu volanul chiar eram in ceata, ma gandeam ca se refera doar pentru o singura directie. Asa mi se pare ok. Oricum sunt sigur ca se misca mai usor asta fara servo de pe Logan decat ce am eu in garaj. De faza cu servo stiam. Mersi mult. In curios sa vad cand o iesipe piata, sa fac u drive test etc.
|
#46
Posted 08 June 2004 - 13:40
Naspa. Eu ma gandesc sa astept chiar pana apare versiunea diesel sa o cumpar ca in Bucuresti nu prea ma incanta sa merg cu masina pe benzina...
|
|
#48
Posted 11 June 2004 - 09:46
Deci maxim 8000 de EURO, eu zic ca e super elegant pentru piata romaneasca.
In toamna inteleg ca o sa avem versiunile Laureat cu 1,4MPI (7.100EURO), cea de 1,6MPI (7.500EURO) si Ambition 1,6MPI de 8000EURO. Greets, Speedo |
#49
Posted 11 June 2004 - 10:09
ce bulangeala, sa nu poata fi printat... am pierdut aseara vreo ora sa-l fac sa mearga printat...
whatever: tinand cont de faptul ca ambience are: - airbag sofer - geamuri colorate - parasolar pasager - bluc fumator - 3 manere de viraj - scaun cu reglare lombara si pe inaltime - antena radio etc se pot scoate destule pt. a mai scadea pretul cu 700 eur, ca sa ajunga la 5000. Totusi, din comparatiile dimensiunilor pe care le-am facut aseara reiese ca e mai scurta ca cielo, mai ingusta, dar mai inalta . |
#50
Posted 11 June 2004 - 10:14
Nu stiu de ce l-au protejat ca oricum mergea la presa, anyway, pentru voi acum si printabil.
Speedo Attached Files |
#51
Posted 11 June 2004 - 18:25
poza in premiera mondiala cu Dacia Logan break
[ http://www.auto-motor-si-sport.ro/img/coperta1M.jpg - Pentru incarcare in pagina (embed) Click aici ] |
|
#53
Posted 12 June 2004 - 20:29
Vai de mine....
Speram ca designerii care au lucrat la spatele Solenzei au fost concediati... Cand colo... iata-i revenind in forta !!! |
#54
Posted 14 June 2004 - 06:45
Gama de preturi Dacia Logan - disponibile din 6 iunie 2004
Dacia Logan Ambiance: 5700 euro o sa fie disponibil numai motorul de 1.4l -airbag sofer -centuri peste tot -Tetiere fata -Antidemaraj electronic -Indicatori electronici carburant, temperatura, km -reglaj interior faruri -Geamuri colorate Dacia Logan Preference: 6300 euro/ 6700 euro (motor 1,4 sau 1,6 EURO III, iar nu IV!) in plus: - airbag pasager - deconectare manuala airbag pasager - 2 tetiere spate - inchidere centralizata - geamuri fata electrice - radiocasetofon 2x15W Dacia Logan Laureate: 7100/7500 euro, in functie de motor in plus fata de Preference: - centura centrala spate in 3 puncte - inca o tetiera in spate - computer de bord - semnal sonor usi deschise - proiectoare ceata - retrovizoare electrice, degivrante - aer conditionat - stingere progresiva a luminii plafoniera - geamuri electrice fata - buzunare scaune fata - radiocasetofon 4x15W Dacia Logan Ambition (Versiunea de top): 8000 euro (doar motorul de 1,6) in plus fata de Laureate: - ABS Bosch 8.0 - geamuri electrice spate - Radio CD codat 4x15W Interior Dacia Logan Tabloul de bord de la Dacia Logan este imprumutat de la Renault Clio 2004, cu iluminare pe fond portocaliu. Cuprinde doua indicatoare analogice rotunde, intre care sunt plasate doua mici afisaje, unul pentru indicatori optici si celalalt pentru nivelul de combustibil si temperatura lichidului de racire. Volanul este aproape identic cu al modelului Solenza. Ca masuri de siguranta, Dacia Logan cuprinde airbag-ul soferului si airbag pentru pasager. Schema treptelor de viteza inscriptionata pe levierul schimbatorulu i arata ca marche arriere-ul este in stanga-sus, in loc de dreapta-spate, asa cum este la Solenza si SupeRNova. Cutia de viteze nu mai este cea folosita la Solenza, ci este preluata de la Megane. Versiunea Dacia Logan de top ofera si reglaj lombar pentru scaunul soferului. Design Dacia Logan La noua Dacia Logan se remarca imediat noua grila a radiatorului, asemanatoare celei de la Solenza, si noua emblema a marcii, care este prezenta si pe capacul portbagajului. In plus fata de Solenza, deasupra grilei apare un element cromat. In spate, stopurile au designul de la Solenza. Linia laterala a caroseriei Dacia Logan este destul de inalta, inspirand soliditate. Taietura usii din spate este mai dreapta, pentru a asigura un acces mai bun in interior. Si linia portbagajului de la Dacia Logan este foarte inalta, pentru a putea oferi un volum interior suficient, iar silueta in trei volume este evidenta. Plansa de bord este un hibrid interesant Dacia-Renault. Gurile de ventilatie sunt rotunde, ca la Solenza. Date tehnice Dacia Logan Vor exista 3 game de motoare: Renault 1.4 de 75 CP si cel de 1.6 si 90 CP, la care se va adauga, in viitor, varianta diesel 1.5 dCi de 65 CP. Va exista si o varianta diesel de 85 CP dCi. Transmisia: cutie manuala cu cinci trepte. Trenul de rulare: punte fata tip McPherson, spate - semirigida. Frane: discuri fata neventilate (238 mm fara ABS, 259 mm cu ABS), spate - tamburi. Pneuri: 165/80 R14, jante 5.5 J14 sau pneuri 185/65 R14, jante 6 J15. Dimensiunile modelului Logan DIMENSIUNE VALOARE (mm) A - Ampatament (distanta intre axe) 2.630 B - Lungime totala 4.250 C - Consola fata 777 D - Consola spate 843 E - Distanta intre roti fata 1.466* F - Distanta intre roti spate 1.456* G - Latime totala / cu retrovizoare 1.735 / 1.975 H - Inaltimea fara incarcatura 1.525 J - Inaltimea planseului fara incarcatura 690 K - Garda la sol cu incarcatura 155 L - Lungime habitaclu (pedalier / spatar bancheta spate) 1.685 M - Latime la coate fata 1.418 M1 - Latime la coate spate 1.428 N - Latime la bandouri fata 1.390 N1 - Latime la bandouri spate 1.420 P1 - Distanta de la sezut pentru scaunele din fata pina la pavilion sub unghi de 14 grade 906 P2 - Distanta de la sezut pentru scaunele din spate pina la pavilion sub unghi de 14 grade 873 Y - Deschidere superioara portbagaj 1.072 Y1 - Deschidere inferioara portbagaj 941 Y2 - Deschidere maxima portbagaj 1.127 Y3 - Latime interioara intre locasul rotilor 1.030 Z1 - Lungimea maxima a incarcaturii 1.005 Z2 - Inaltimea portbagajului 535 Volumul portbagajului (in litri) 510 * pe versiunile de 15" Caracteristici Logan Logan Benzina Motor K7J K7M Cutie de viteze BVM BVM Nivel de depoluare Euro 4 Euro 4 TIP MINE LSRAEH LSRAFH Numar de locuri 5 5 MOTOR Tipul motorului K7J710 K7M710 Cilindree (cm3) 1.390 1.598 Alezaj x Cursa (mm) 79,5x70 79,5x80,5 Numar cilindri 4 4 Raport volumetric 9,5 9,5 Numar total de supape 8 8 Putere maxima kW CEE (CP) 55 (75) 64 (90) Regim putere maxima (r/min) 5.500 5.500 Cuplu maxim Nm CEE (m.kg) 112 128 Regim cuplu maxim (r/min) 3.000 3.000 Injectie multipunct multipunct Carburant benzina benzina Catalizator S S CUTIE DE VITEZE Tip JH1 JH3 Numar rapoarte A.V. 5 5 Viteza (km/h) la 1.000 r/min in viteza 1 de BV 7,24 7,24 In a 2-a 13,18 13,18 In a 3-a 19,37 19,37 In a 4-a 26,21 26,21 In a 5-a 33,94 33,94 DIRECTIE Raza de bracaj intre trotuare (m) 10,50 Numar de ture de volan (manuala / asistata) 4,5 / 3,2 PUNTI Tip punte fata Pseudo Mc-Pherson cu brat triangular Tip punte spate Osie in H cu profil deformabil si epura programata - resorturi elicoidale Raza bara antiruliu fata (mm)* 24,5 ROTI SI PNEURI Jante de referinta (") 5,50 J 14 6,0 J 15 Pneuri de referinta fata / spate 165/80 R14 185/65 R15 FRINARE Tipul circuitului de frinareitX A.B.S. Bosch 8.0 Optional/Serie* Repartitor electric al fortei de frinare Optional/Serie* Servofrina: simpla (S), dubla (D) - raza (") S-9" fata: disc in mm 238 / 259** spate: tamburi in toli 7" / 8" ** PERFORMANTE Viteza maxima (km/h) 162 175 0-100 km/h (s) 13,00 11,80 1.000 m D.A. (s) 34,90 33,50 AERODINAMICA Cx 0,36 CONSUM norme CEE nr. 99/100 (in l/100 km) CO2 (g/km) 164 175 urban 9,2 10,0 extraurban 5,5 5,8 mixt 6,8 7,3 CAPACITATE Rezervor de carburant (l) 50 MASE (kg), CA Optional Gol in ordine de mers 975 980 Gol in ordine de mers in fata 580 585 Gol in ordine de mers in spate 395 395 maxima autorizata (M.M.A.C.) 1.535 1.540 total rulant (M.T.R.) 2.300 Sarcina utila (CU) 425 Masa maxima cu remorca frinata 1.100 Masa maxima cu remorca nefrinata 525 *Optional sau in serie in functie de tara **in functie de versiune |
Anunturi
▶ 0 user(s) are reading this topic
0 members, 0 guests, 0 anonymous users