Jump to content

SUBIECTE NOI
« 1 / 5 »
RSS
Cel mai ieftin TV LED mic

Reverse proxy si htaccess pe Raps...

Statie de epurare sau fosa septic...

"enerlux p" afisaj interm...
 Adaptor usb3.1gigabit vs Adaptor ...

La multi ani @Atreides!

La multi ani @KENSINGTON!

La multi ani @burebista!
 La multi ani de Florii!

Stihl fs 70 c-e

Challengers (2024)

Care mai sunt mediile de admitere...
 Laptop cu HDD atasare memorie MMC...

Hartile google nu mai au chenarul...

Tomate in ghiveci la curte?

Idei cale de actiune recuperare g...
 

Discutii, comentarii, pareri, s.a.m.d. despre DACIA LOGAN

- - - - -
  • Please log in to reply
396 replies to this topic

#1
CristianDia

CristianDia

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 2,195
  • Înscris: 08.04.2003
Aici vom discuta mult asteptatul model Dacia Logan. Aici il vom critica, aici il vom lauda, aici isi va lasa experienta primul proprietar al acestui model. ;) Cu alte cuvinte, un thread cu rating mare.

Este un thread de mare interes, postati numai pe subiect, calitativ, fara povestii inutile, s.a.m.d. Altfel se sterge, in cel mai fericit caz se editeaza.

De pe site-ul constructorului respectiv www.daciagroup.com:

Logan pe scurt:

Logan este o berlina familiala si polivalenta, caracterizata printr-o arhitectura care ii confera un stil modern. Liniile bine definite, de la capota pana la partea din spate, dinamizeaza profilul acestei masini. Dimensiunile generoase ii asigura un spatiu interior extrem de incapator, pe bancheta din spate putand lua loc in conditii confortabile chiar si 3 pasageri de talie mare.

Volumul portbagajului de 510 l, precum si geometria sa, permit o incarcare usoara a obiectelor de forme variate.

Logan dispune de doua grupuri moto-propulsoare Renault 1,4l (75ch) si 1.6l(90 ch), 8 supape, cu o cutie de viteze JH, care ii confera calitati rutiere deosebite.

Robusta, L90 este garantata 6 ani impotriva coroziunii. Avand un pret de cumparare competitiv, L90 este economica si in perioada utilizarii. Ocupand o pozitie avantajoasa in segmentul sau, Logan se caracterizeaza printr-un consum moderat si un cost de intretinere corect.

Cateva dintre imaginile oficiale de pe acelasi site:

[ http://www.daciagroup.com/eKontentDaciaXFiles/home/gamme/logan/images/83.jpg - Pentru incarcare in pagina (embed) Click aici ]
[ http://www.daciagroup.com/eKontentDaciaXFiles/home/gamme/logan/images/85.jpg - Pentru incarcare in pagina (embed) Click aici ]
[ http://www.daciagroup.com/eKontentDaciaXFiles/home/gamme/logan/images/91.jpg - Pentru incarcare in pagina (embed) Click aici ]

So, sa dam drumul istoriei! :D

#2
AcidMan

AcidMan

    Acid Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 5,650
  • Înscris: 08.09.2003
In alta ordine de idei, cand va fi in magazine pentru achizitionare?
Conditii rate-leasing?

#3
Speedo

Speedo

    Super Moderator

  • Grup: Super Moderators
  • Posts: 9,061
  • Înscris: 26.11.2001
Deocamdata dupa ce am citit prezentarea tehnica a masinii si a productiei pare 60% Clio si inca 35% Renault.

Am inteles ca versiunea de baza se numeste Ambient iar cea de top Laureat, despre cea medie nu se pomeneste numele...

ABS-ul este la fel ca la Megane II, adica Bosch 8.0 ABS, cu distributie electronica, motoarele chiar daca sunt cele de la Clio nu sunt exact la fel, axa cu came este modificata, camera de ardere este redesenata pentru a obtine cuplu mai bun de la turatii mai reduse....

Si tot asa...

Greets,
Speedo

#4
neostar

neostar

    Junior Member

  • Grup: Members
  • Posts: 193
  • Înscris: 25.03.2004
si  mie mi se pare ca e beeton masina; poate ca nu se compara cu un Mercedes (din '89 - '91) de 5000 de euro ca si dotari dar macar e nou , are garantie si e facuta de Renault ; cred ca-mi iau si eu una soon; :)

#5
BIGphAntom

BIGphAntom

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 3,206
  • Înscris: 30.11.2001
care a gasit in ce CULORI va fi disponibila?

ce culoare ziceti ca i s-ar potrivi ?!

#6
MATRIXU

MATRIXU

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 3,930
  • Înscris: 09.10.2003
Daca si interiorul precum si calitatea produselor utilizate este ok, atunci merita banii!!!
Motorul si cutia s-au vazut ca sunt fiabile pe restu' modelelor(super nova si solenza)!
SI la 8000E cea mai scumpa nu mi se pare mult deloc! la dotarile care le are si motoru de 90cp!
O parere mai obiectiva se poate forma doar dupa un drive test!Parerea mea ;)

#7
muscarul

muscarul

    Member

  • Grup: Members
  • Posts: 432
  • Înscris: 07.11.2003
mie imi place, si avand in vedere modelele precedente ale grupului Dacia, cred ca e un model reusit si cu mare priza la public....

#8
AcidMan

AcidMan

    Acid Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 5,650
  • Înscris: 08.09.2003
sa inteleg ca din Septembrie in magazine?

#9
BIGphAntom

BIGphAntom

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 3,206
  • Înscris: 30.11.2001
si daca scot si ver diesel, va fii okay

#10
bugs bunny

bugs bunny

    Banned

  • Grup: Banned
  • Posts: 26
  • Înscris: 29.05.2004
Modelul "de baza" va costa (reactualizat) 5.700 euro (poate n-ati ascultat stirile).

#11
morpheusdj

morpheusdj

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 2,036
  • Înscris: 21.05.2004
Ca o sa fie 5700 sau 5000 de euro nu e chestia cea mai importanta. Tocmai am ajuns din intamplare pe site la un dealer Dacia. Berlina de acuma costa exact 4200 de euro.

Si atunci eu imi pun intrebarea fireasca, cat de buna este Logan in comparatie cu berlina daca diferenta de pret este de numai 800 de euro?

#12
Courage

Courage

    Founder

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 21,665
  • Înscris: 26.11.2001
Eu cred ca Logan va fi un real succes de piata in Romania, unde Dacia deja si-a trait prea mult traiul.
Nu uitati ca Nova/Solenta au fost concepute la Pitesti.
Aceasta este o masina frantuzeasca, nu una romaneasca.
Pana acum.. imi place. pare o corcitura intre un Megane II Sedan si un Clio

Faptul ca este facuta in Romania are multe avantaje:
- cost scazut
- valuta ramane in tara
- locuri de munca
- piese de schimb ieftine.

Nu uitati ca se doreste a fi o masina modesta. Cine are $, poate oricand sa opteze pentru destul modele de top.

Cred ca Renault si-a dat tot concursul pt realizarea unui succes.
Daca era Renault Logan si era facut in Turcia, credeti ca era mai bun decat actualul si "exceptionalul" Clio, care costa o caruta de bani ( 10 000 euro)  ?

Eu astept sa vad cat este de fiabil si daca am bafta, poate la anu o sa am un Logan diesel.

P.S Cand si unde avem posibilitatea de a-l pipai ?

#13
Speedo

Speedo

    Super Moderator

  • Grup: Super Moderators
  • Posts: 9,061
  • Înscris: 26.11.2001
Comparatia cu berlina veche nici nu-si are rostul, pentru ca diferenta este enorma, also pentru ea s-a incetat fabricatia de mai mult de o luna, iar acum se vinde de pe stoc si pana la toamna trebuie epuizata.

...Ceva ce poate nu stiati, pentru a nu se canibaliza Solenza  acesta va scadea cam cu ~1000EURO, in functie de echipare, astfel ca la lansarea Logan-ului full echipat, Laureat, cel de 8700EURO cu tot cu TVA, si a variantei medii (care deja am stabilit ca nu stim cum se cheama), pe la 7500EURO, Solenza va da inapoi cu ceva sute de EURO.

Oricum, cei care au condus-o spun ca masina este foarte OK, cel putin sasiul si motorul sunt de provenienta Renault, finisarile sunt bune pentru clasa de pret, si cred ca ar fi o rautate pentru noi/voi sa comentam negativ pana nu ne urcam in ea sau facem drive-test.

Referitor la firele acelea care ar spanzura, aceasta este din nou o rautate avand in vedere ca se spune asa ceva fara macar a se citi caietul tehnic.
Repet, computerul de bord si electronica vor fi de cele de la Clio.
Mai mult, farurile sunt astfel concepute incat sa se poate desface foarte usor si oricine sa poata schimba becul, sa nu fie nevoie de interventie la service, deci se economisesc bani.

Un alt aspect important este ca pentru tarile cu drumuri foarte bune prima revizie se poate face la 30.000Km, probabil ca la noi o sa fie la 15.000Km, oricum, la fel ca la ceilalti.

Masina este calculata sa aiba o durata de viata medie de 6-8 ani cu 20.000Km/an, adica pana la acest termen sa nu necesite altceva decat verificari si revizii.


Partea buna pentru noi consumatorii este ca toti ceilalti care concureaza in clasa, Skoda, Hyundai, Daewoo, Chevrolet, Fiat Albea o sa aiba hard-time cu noua Dacia, si vor trebui sa scada si ei preturile, so, noi nu avem decat de castigat.
Cei care-si luau acum o Solenza SH (full) cu 4500EURO, la anul o s-o ia poate cu maxim 2500EURO si vor avea cat de cat o masina buna pentru inceput, o Nova probabil va fi 2000-1500EURO si tot asa multi mai mult isi vor permite un automobil.

Greets,
Speedo

#14
madman2711

madman2711

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 4,134
  • Înscris: 18.12.2003
eu zic sa mai asteptam sa vedem o masina si dupa aia sa dam verdicte
nu sunt entuyiasmat pt ca dja au inceput cu modificarile de pret de optiuni.

asa cum au mai zis si concurentii lui Logan, varianata de 5000 de E va fis slab dotata, practic nedotata cu vreun accesoriu cat de cat contemporan

#15
blindshutter

blindshutter

    Member

  • Grup: Members
  • Posts: 567
  • Înscris: 11.08.2003
Loganul este o masina care va prinde nu la pretul de 5000 euro, ci la cel de 7000-8000 euro. Acolo unde va oferi si ABS, si servodirectie, si dublu airbag, si climatizare, si geamuri electrice, si stofe de calitate acceptabila, si toate celelalte stutze care fac o masina moderna. Iar pe la vreo 8500-9000 euro, suparatii pot avea si un motor de 16v 107CP, cu care sa atinga cei 200km/h atat de visati de toti pustanii.

Ar trebui sa intelegem ca Loganul este prima Dacie care permite, prin optionalele ei, o personalizare cat mai larga: de la masina ieftina pentru tarani, care nici nu sunt interesati de ABS samd, dar dau 5000 euro pe ea, pana la tinerii care sunt suficient de destepti sa nu dea 13000 euro pe o masina straina medium options, ci 8500 euro pe una frantuzeasca produsa in Romania full options. Si cu restul de bani, sa poata calatori, distra sau amenaja o casa.

Carcoteala asta e haioasa uneori, dar arata si cat de pustani sunt romanii la minte...

#16
vladc

vladc

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 3,923
  • Înscris: 19.09.2002
parerea mea e ca o sa prinda chiar foarte bine...
pana nu o vad fizic (nu poze/tv) ma abtin de la alte comentarii...

asa cum s-a umplut pamantul (mioritic, doooh) de solnita, eu zic ca de 2x mai repede se va intampla cu loganu'

:D

#17
arty

arty

    Senior Member

  • Grup: Banned
  • Posts: 8,563
  • Înscris: 09.12.2001
ce garantie are masina asta?

#18
BIGphAntom

BIGphAntom

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 3,206
  • Înscris: 30.11.2001
6 ani garantie la caaroserie anticoroziune !
e ceva pt Dacia, zic eu

Anunturi

Chirurgia cranio-cerebrală minim invazivă Chirurgia cranio-cerebrală minim invazivă

Tehnicile minim invazive impun utilizarea unei tehnologii ultramoderne.

Endoscoapele operatorii de diverse tipuri, microscopul operator dedicat, neuronavigația, neuroelectrofiziologia, tehnicile avansate de anestezie, chirurgia cu pacientul treaz reprezintă armamentarium fără de care neurochirurgia prin "gaura cheii" nu ar fi posibilă. Folosind tehnicile de mai sus, tratăm un spectru larg de patologii cranio-cerebrale.

www.neurohope.ro

0 user(s) are reading this topic

0 members, 0 guests, 0 anonymous users

Forumul Softpedia foloseste "cookies" pentru a imbunatati experienta utilizatorilor Accept
Pentru detalii si optiuni legate de cookies si datele personale, consultati Politica de utilizare cookies si Politica de confidentialitate