Chirurgia cranio-cerebrală minim invazivă
Tehnicile minim invazive impun utilizarea unei tehnologii ultramoderne. Endoscoapele operatorii de diverse tipuri, microscopul operator dedicat, neuronavigația, neuroelectrofiziologia, tehnicile avansate de anestezie, chirurgia cu pacientul treaz reprezintă armamentarium fără de care neurochirurgia prin "gaura cheii" nu ar fi posibilă. Folosind tehnicile de mai sus, tratăm un spectru larg de patologii cranio-cerebrale. www.neurohope.ro |
Discutii, comentarii, pareri, s.a.m.d. despre DACIA LOGAN
Last Updated: Apr 01 2005 13:30, Started by
CristianDia
, Jun 03 2004 13:39
·
0
#1
Posted 03 June 2004 - 13:39
Aici vom discuta mult asteptatul model Dacia Logan. Aici il vom critica, aici il vom lauda, aici isi va lasa experienta primul proprietar al acestui model. Cu alte cuvinte, un thread cu rating mare.
Este un thread de mare interes, postati numai pe subiect, calitativ, fara povestii inutile, s.a.m.d. Altfel se sterge, in cel mai fericit caz se editeaza. De pe site-ul constructorului respectiv www.daciagroup.com: Logan pe scurt: Logan este o berlina familiala si polivalenta, caracterizata printr-o arhitectura care ii confera un stil modern. Liniile bine definite, de la capota pana la partea din spate, dinamizeaza profilul acestei masini. Dimensiunile generoase ii asigura un spatiu interior extrem de incapator, pe bancheta din spate putand lua loc in conditii confortabile chiar si 3 pasageri de talie mare. Volumul portbagajului de 510 l, precum si geometria sa, permit o incarcare usoara a obiectelor de forme variate. Logan dispune de doua grupuri moto-propulsoare Renault 1,4l (75ch) si 1.6l(90 ch), 8 supape, cu o cutie de viteze JH, care ii confera calitati rutiere deosebite. Robusta, L90 este garantata 6 ani impotriva coroziunii. Avand un pret de cumparare competitiv, L90 este economica si in perioada utilizarii. Ocupand o pozitie avantajoasa in segmentul sau, Logan se caracterizeaza printr-un consum moderat si un cost de intretinere corect. Cateva dintre imaginile oficiale de pe acelasi site: [ http://www.daciagroup.com/eKontentDaciaXFiles/home/gamme/logan/images/83.jpg - Pentru incarcare in pagina (embed) Click aici ] [ http://www.daciagroup.com/eKontentDaciaXFiles/home/gamme/logan/images/85.jpg - Pentru incarcare in pagina (embed) Click aici ] [ http://www.daciagroup.com/eKontentDaciaXFiles/home/gamme/logan/images/91.jpg - Pentru incarcare in pagina (embed) Click aici ] So, sa dam drumul istoriei! |
#2
Posted 03 June 2004 - 13:54
In alta ordine de idei, cand va fi in magazine pentru achizitionare?
Conditii rate-leasing? |
#3
Posted 03 June 2004 - 13:56
Deocamdata dupa ce am citit prezentarea tehnica a masinii si a productiei pare 60% Clio si inca 35% Renault.
Am inteles ca versiunea de baza se numeste Ambient iar cea de top Laureat, despre cea medie nu se pomeneste numele... ABS-ul este la fel ca la Megane II, adica Bosch 8.0 ABS, cu distributie electronica, motoarele chiar daca sunt cele de la Clio nu sunt exact la fel, axa cu came este modificata, camera de ardere este redesenata pentru a obtine cuplu mai bun de la turatii mai reduse.... Si tot asa... Greets, Speedo |
#4
Posted 03 June 2004 - 18:59
#5
Posted 03 June 2004 - 19:46
care a gasit in ce CULORI va fi disponibila?
ce culoare ziceti ca i s-ar potrivi ?! |
#6
Posted 03 June 2004 - 20:29
Daca si interiorul precum si calitatea produselor utilizate este ok, atunci merita banii!!!
Motorul si cutia s-au vazut ca sunt fiabile pe restu' modelelor(super nova si solenza)! SI la 8000E cea mai scumpa nu mi se pare mult deloc! la dotarile care le are si motoru de 90cp! O parere mai obiectiva se poate forma doar dupa un drive test!Parerea mea |
#10
Posted 03 June 2004 - 22:57
Modelul "de baza" va costa (reactualizat) 5.700 euro (poate n-ati ascultat stirile).
|
|
#11
Posted 04 June 2004 - 00:22
Ca o sa fie 5700 sau 5000 de euro nu e chestia cea mai importanta. Tocmai am ajuns din intamplare pe site la un dealer Dacia. Berlina de acuma costa exact 4200 de euro.
Si atunci eu imi pun intrebarea fireasca, cat de buna este Logan in comparatie cu berlina daca diferenta de pret este de numai 800 de euro? |
#12
Posted 04 June 2004 - 01:20
Eu cred ca Logan va fi un real succes de piata in Romania, unde Dacia deja si-a trait prea mult traiul.
Nu uitati ca Nova/Solenta au fost concepute la Pitesti. Aceasta este o masina frantuzeasca, nu una romaneasca. Pana acum.. imi place. pare o corcitura intre un Megane II Sedan si un Clio Faptul ca este facuta in Romania are multe avantaje: - cost scazut - valuta ramane in tara - locuri de munca - piese de schimb ieftine. Nu uitati ca se doreste a fi o masina modesta. Cine are $, poate oricand sa opteze pentru destul modele de top. Cred ca Renault si-a dat tot concursul pt realizarea unui succes. Daca era Renault Logan si era facut in Turcia, credeti ca era mai bun decat actualul si "exceptionalul" Clio, care costa o caruta de bani ( 10 000 euro) ? Eu astept sa vad cat este de fiabil si daca am bafta, poate la anu o sa am un Logan diesel. P.S Cand si unde avem posibilitatea de a-l pipai ? |
#13
Posted 04 June 2004 - 09:37
Comparatia cu berlina veche nici nu-si are rostul, pentru ca diferenta este enorma, also pentru ea s-a incetat fabricatia de mai mult de o luna, iar acum se vinde de pe stoc si pana la toamna trebuie epuizata.
...Ceva ce poate nu stiati, pentru a nu se canibaliza Solenza acesta va scadea cam cu ~1000EURO, in functie de echipare, astfel ca la lansarea Logan-ului full echipat, Laureat, cel de 8700EURO cu tot cu TVA, si a variantei medii (care deja am stabilit ca nu stim cum se cheama), pe la 7500EURO, Solenza va da inapoi cu ceva sute de EURO. Oricum, cei care au condus-o spun ca masina este foarte OK, cel putin sasiul si motorul sunt de provenienta Renault, finisarile sunt bune pentru clasa de pret, si cred ca ar fi o rautate pentru noi/voi sa comentam negativ pana nu ne urcam in ea sau facem drive-test. Referitor la firele acelea care ar spanzura, aceasta este din nou o rautate avand in vedere ca se spune asa ceva fara macar a se citi caietul tehnic. Repet, computerul de bord si electronica vor fi de cele de la Clio. Mai mult, farurile sunt astfel concepute incat sa se poate desface foarte usor si oricine sa poata schimba becul, sa nu fie nevoie de interventie la service, deci se economisesc bani. Un alt aspect important este ca pentru tarile cu drumuri foarte bune prima revizie se poate face la 30.000Km, probabil ca la noi o sa fie la 15.000Km, oricum, la fel ca la ceilalti. Masina este calculata sa aiba o durata de viata medie de 6-8 ani cu 20.000Km/an, adica pana la acest termen sa nu necesite altceva decat verificari si revizii. Partea buna pentru noi consumatorii este ca toti ceilalti care concureaza in clasa, Skoda, Hyundai, Daewoo, Chevrolet, Fiat Albea o sa aiba hard-time cu noua Dacia, si vor trebui sa scada si ei preturile, so, noi nu avem decat de castigat. Cei care-si luau acum o Solenza SH (full) cu 4500EURO, la anul o s-o ia poate cu maxim 2500EURO si vor avea cat de cat o masina buna pentru inceput, o Nova probabil va fi 2000-1500EURO si tot asa multi mai mult isi vor permite un automobil. Greets, Speedo |
#14
Posted 04 June 2004 - 10:28
eu zic sa mai asteptam sa vedem o masina si dupa aia sa dam verdicte
nu sunt entuyiasmat pt ca dja au inceput cu modificarile de pret de optiuni. asa cum au mai zis si concurentii lui Logan, varianata de 5000 de E va fis slab dotata, practic nedotata cu vreun accesoriu cat de cat contemporan |
#15
Posted 04 June 2004 - 10:38
Loganul este o masina care va prinde nu la pretul de 5000 euro, ci la cel de 7000-8000 euro. Acolo unde va oferi si ABS, si servodirectie, si dublu airbag, si climatizare, si geamuri electrice, si stofe de calitate acceptabila, si toate celelalte stutze care fac o masina moderna. Iar pe la vreo 8500-9000 euro, suparatii pot avea si un motor de 16v 107CP, cu care sa atinga cei 200km/h atat de visati de toti pustanii.
Ar trebui sa intelegem ca Loganul este prima Dacie care permite, prin optionalele ei, o personalizare cat mai larga: de la masina ieftina pentru tarani, care nici nu sunt interesati de ABS samd, dar dau 5000 euro pe ea, pana la tinerii care sunt suficient de destepti sa nu dea 13000 euro pe o masina straina medium options, ci 8500 euro pe una frantuzeasca produsa in Romania full options. Si cu restul de bani, sa poata calatori, distra sau amenaja o casa. Carcoteala asta e haioasa uneori, dar arata si cat de pustani sunt romanii la minte... |
|
#16
Posted 04 June 2004 - 11:04
parerea mea e ca o sa prinda chiar foarte bine...
pana nu o vad fizic (nu poze/tv) ma abtin de la alte comentarii... asa cum s-a umplut pamantul (mioritic, doooh) de solnita, eu zic ca de 2x mai repede se va intampla cu loganu' |
#18
Posted 04 June 2004 - 11:53
Anunturi
▶ 0 user(s) are reading this topic
0 members, 0 guests, 0 anonymous users