Second Opinion
Folosind serviciul second opinion ne puteți trimite RMN-uri, CT -uri, angiografii, fișiere .pdf, documente medicale. Astfel vă vom putea da o opinie neurochirurgicală, fără ca aceasta să poată înlocui un consult de specialitate. Răspunsurile vor fi date prin e-mail în cel mai scurt timp posibil (de obicei în mai putin de 24 de ore, dar nu mai mult de 48 de ore). Second opinion – Neurohope este un serviciu gratuit. www.neurohope.ro |
Discutii, comentarii, pareri, s.a.m.d. despre DACIA LOGAN
Last Updated: Apr 01 2005 13:30, Started by
CristianDia
, Jun 03 2004 13:39
·
0
#20
Posted 04 June 2004 - 12:03
http://www.gsp.ro/in...php?c=1&a=14444
nu am gasit inca aceasta informatie Quote Date importante Mașina e adaptată drumurilor noastre, avînd garda la sol cu 2 centimetri mai mare decît cea a mașinilor din Vest și suspensii mai rezistente Ăn 2006, cei de la Renault declară că va fi lansată o variantă Logan care va merge cu gaz lichefiat Potrivit estimărilor Renault, doar a zecea parte dintre Logan-uri se vor vinde cu 5.000 euro. Ăn Turcia, varianta de bază va costa peste 8.000 euro, în Iran mai mult de 6.000, în Rusia va depăși 7.000. Varianta de 5.000 euro va putea fi cumpărată doar din România Prețul unei mașini - între 5.000 și 8.000 euro - este prețul la client, care include TVA Varianta de 5.000 euro - care va avea airbag șofer, dar nu și servodirecție, casetofon, ABS sau geamuri electrice - nu va fi disponibilă de la lansare, pentru a nu "ucide" vînzarea modelului Solenza. Ea va fi disponibilă, probabil, din vara viitoare |
#21
Posted 04 June 2004 - 12:30
Quote Originally posted by arty si masina... cati km? Probabil 100.000km, ca si Supernova, Solenza. |
#22
Posted 04 June 2004 - 13:25
Haideti sa vedem si ce NU s-a spus despre Logan, din motive lesne de inteles (nu prea il mai puteai critica asa, in voie):
Motoarele de 1.4 8v 75CP si 1.6 8v 90CP sunt EURO IV !! Rotile standard sunt de 165/80 R14 si 185/65 R15. Spre deosebire de 165/70 R113, ca pana acum. Franele sunt dotate (optional) cu un sistem ABS Bosch 8.0 si repartitor electronic (aka EBD). Computer de bord! Portbagajul are 510 litri, fata de 321 la Hyundai Accent de exemplu. Roata de rezerva a fost mutata in portbagaj, intr-un spatiu special amenajat sub mocheta (ca la Clio). Rezervorul nu se mai afla sub portbagaj, ci sub bancheta spate (again, ca la Clio). A fost necesara treaba asta pt a imbunatati "performantele" la impact din spate. Masina are 975 / 980 Kg!! Este deci, foarte usoara, tinand cont de dimensiunile ei. In fine, daca vreti sa obtineti o idee mai clara (si DOCUMENTATA) asupra acestui model, uitati-va pe materialele prezente pe site-urile oficiale (renault.com si daciagroup.com) |
#23
Posted 04 June 2004 - 13:27
Nici mie nu imi place dalia asta Logan sincer sa fiu. la banii astia merita o masina SH. Va avea succes la cei care isi cumparau solenta. au alternativa la acest pret. sa nu uitam ca solenta a adus un boost al vanzarilor dacia
bcata: incalzirea se regleaza prin parghie ca la Dacia bunicului meu ( e din '79 masina) ramforsari? sau suduri in un singur punct? asta consideri siguranta? Civa vor sa o duca la crash teste... PS treaba cu sudurile o stiu din surse sigure. casetofonul costqa 3 milioane la importatorul philips local. 5 milioane e un MP3 player sony. spaga lor daca il cumpara dublu... Uita-te in poze sa vezi obturatoarele de la suruburile din plafon .. asta, dupa mine inseamna ordinar ... In alta ordine de idei. Cati ati condus o fabia? are motor de polo dar il omoara caroseria prea grea. Ceva gen aro10 cu motor de dacia pe vremuri. Bafta si nu va entuziasmati prea tare... |
#24
Posted 04 June 2004 - 13:42
Quote Civa vor sa o duca la crash teste... Quote casetofonul costqa 3 milioane la importatorul philips local. 5 milioane e un MP3 player sony. spaga lor daca il cumpara dublu... Quote Uita-te in poze sa vezi obturatoarele de la suruburile din plafon .. asta, dupa mine inseamna ordinar ... Quote In alta ordine de idei. Cati ati condus o fabia? are motor de polo dar il omoara caroseria prea grea. Ceva gen aro10 cu motor de Dacia pe vremuri. |
#25
Posted 04 June 2004 - 13:59
Quote Originally posted by bcata Suie-te intr-un Clio si vei vedea acelasi lucru. Ordinar ar fi daca te-ai zgaria in ele. De aia prefer 206 la aceeasi categorie de pret sau o masina SH, mai buna ca amandoua, la aceeasi categorie de pret. Cum dracu sa apara capacele alea in plafon? Apropos... ordinar |
#26
Posted 04 June 2004 - 14:05
In primul rand s-a tinut mult la pret si a fost nevoie sa scoata toate acele optionale obligatorii in zilele de astazi, dar chiar si cu ele prezente nici un alt producator nu le ofera la acelasi pret la o masina noua, deci tot este ceva.
Referitor la comentariile in ciuda p... v-am anexat acum cele 3 .pdf-uri vestite despre LOGAN , .pdf-uri care care sunt release oficial de la Renault, acolo scrie tot tot ce este si in presa in zilele acestea, despre motoare, despre caroserii, despre preturi, despre unde se vinde cu un nume, unde cu altul. Va rog insistent sa citit si apoi sa vorbiti la obiect pentru ca exista foarte multi din off care citesc acest topic si-mi spun ca se pierd comentariile tehnice si de valoare printre o gramada de junk post-uri. Greets, Speedo |
#27
Posted 04 June 2004 - 16:06
personal as impune ca toate masinile sa nu mearga cu mai mult de 10km/h sa nu accidentezi pietonii, sa aiba tabla groasa de 2 cm sa nu patesti nimic la o lovire, etc... dar nu se poate, nu?
|
#28
Posted 04 June 2004 - 16:06
Quote Originally posted by ro-tunning De aia prefer 206 la aceeasi categorie de pret sau o masina SH, mai buna ca amandoua, la aceeasi categorie de pret. Cum dracu sa apara capacele alea in plafon? Apropos... ordinar Daca vrei aceeaasi categorie de pret, momentan ai: Matiz, Cielo, Dacia Berlina, Solenza, si cam atat. |
|
#30
Posted 04 June 2004 - 17:42
Quote Originally posted by ro-tunning Clio cred eu ca e in aceeasi categorie de pret Clio Symbol 1.4 75CP: 8241 Eur TTI Peugeot 206 1.4 75CP: 10389 Eur TTI Clio Symbol 1.5dCI: 10353 Eur TTI Peugeot 206 1.4 HDI: 12543 Eur TTI (aici a fost necesara adaugarea unor optionale, pentru a ajunge la nivelul Expression de la Clio). E totusi o diferenta de vreo 2000 euroi... |
#31
Posted 04 June 2004 - 17:45
#32
Posted 04 June 2004 - 17:47
#34
Posted 04 June 2004 - 18:35
Bai, cu ce va ocupati voi pe aici?
Despre estetica masinii nu cred ca e cazul sa ne contrazicem deoarece problema e complet subiectiva: unora le place, altora ba. Nu mai spun ca masina incearca sa acopere o nisa de piata reprezentata de oamenii cu castiguri nu prea mari, care sunt destul de multi in Europa si in lume, o masina care incearca un compromis intre spatiu mare, greutate redusa, pret minim, performante decente, etc. etc, deci n-avea cum sa arate ca un Aston Martin, sa aiba performante de Porsche, sa fie solida ca un Touareg, sa fie finisata ca un Rolls si plina de gad-get-uri ca un BMW seria 7. Este ceea ce este la banii astia si gata. Ce ati astepta de la 5000 de euro? Macar sa fie fiabila si sa mearga bine toate alea de pe ea. Nu toti isi permit Mertane. Ganditi-va ca o Solenza mai mica, mai urata si cu solutii constructive mai vechi sare totusi de 6000. Din aceasta cauza nici n-o sa gasiti prea curand X90 in Romania sub 7000, trebuie sa v-o cumparati de afara. Cat despre chestii pur tehnice gen suduri in puncte, ranforsari, etc., daca sunteti de meserie si aveti idee despre ce e vorba si in plus sunteti corect informati despre ce si cum se executa la Dacia, bine, daca nu, n-are rost sa umplem trei pagini cu uite-o nu e. |
#35
Posted 05 June 2004 - 19:49
Eu sunt curios sa vad varianta break:
[ http://laroumanie.free.fr/page/images/image/dacia/dacia-x90-4.jpg - Pentru incarcare in pagina (embed) Click aici ] Oare la ce pret va iesi? Si cand ?? |
#36
Posted 06 June 2004 - 13:20
Variante de echipare:
Quote Producția anuală a acestui nou model va atinge în 2005 aproximativ 200.000 de unități, pentru toate cele patru variante Ambiance, Preference, Laureat și Ambition (ultimele trei cu servodirectie asistată, iar Ambițion și cu ABS), prețul de piață fiind estimat între 5.000 și 8.000 de euro, în funcție de echipare. Nivel de securitate: Quote "Se știe ca Renault este lider în domeniul securității vehiculelor, modelul Megane deținând 5 stele pe o scară de 1 la 5 a standardului de securitate. Modelul Logan are 3 stele, fiind competitiv din punct de vedere tehnic, la o scară macroscopică, globală, cu alte produse moderne de pe piața europeană. Logan este un model care se bucură, datorită construcției speciale, de o rezistență deosebită la șoc frontal și lateral, după cum au dovedit testele de producție. Din acest punct de vedere se situează la nivelul, să zicem, al lui Hyundai Accent", a precizat Patrick Plaideau. |
Anunturi
▶ 0 user(s) are reading this topic
0 members, 0 guests, 0 anonymous users