Jurnal de bord Logan ABS+ 1.4
Last Updated: Apr 29 2015 18:01, Started by
Octavian___
, Jul 04 2007 12:07
·
0
#55
Posted 07 May 2008 - 19:53
Foooaaaarte tare, am pus (nu eu) si difurile mult dorite pe fata (Dragster)
60W RMS (in magazin nu prea am vazut mai tari de 45W). Suna bine, fata de ce am avut inainte, incomparabil Si tweeterele imi place cum le-a pus baiatu'. Suna foarte bine inaltele si chiar si arata frumos. Attached Files |
#56
Posted 07 May 2008 - 21:38
Foarte frumos lucrat, sa iti incante auzul mult timp de-acum incolo!
|
#57
Posted 10 May 2008 - 23:15
Multam Marius.
Mandru de comeata mea. O ''miniliniuta'' cu un 1.4 remapat preparat de competitie (fara feti de usi, fara muzicanti, fara nimic, suspensii sport, exhaust si filtru sport). Michelin rulzz http://www.youtube.c...er/octavian8791 Se aude si stupoarea... Edited by Octavian___28, 10 May 2008 - 23:16. |
#58
Posted 11 May 2008 - 18:59
#59
Posted 11 May 2008 - 22:03
Tavi, tie ti se pare ca masinutele astea (vorbim de 1.4 aceeasi versiune cu AC off) nu prea are vana sub 3k rpm? Mie mi se pare ca trebuie turata binisor, spre deosebire de Supernova pe care o mai am din familie, si care e facuta sa fie exploatata mai in registrul de jos a turometrului.
Momentan daciutele sunt una in servis si una plecata, dar cand se intorc o sa ma uit ce turatii au in diverse trepte la aceeasi viteza. |
#60
Posted 12 May 2008 - 07:41
Daaa, ''se stie''.
Asta din cauza cutiei total nepotrivite de pe Logan. La 1.6 mai o duce cum o duce, dar pt 1.4 nu e potrivita deloc transmisia. La SuperNova e cutie de Clio, asa ar fi trebuit sa o lase si pt Logan (in tr 5 nu poti ''urca'' mai mult de 4800- 4900 rot/min nici batut...) + sa nu uitam ca e Euro IV si asta ii taie din avant. Si mai un minus e inaltimea masinii, daca la viteze mici se comporta ok sa zicem, la viteze mai mari o simti cum o trage parca cineva inapoi. Tre' sa ma uit la tine in jurnal cati km ai cu Loganu, la mine dupa 10000 parca merge mai bine, se infige mai bine, in oras n-am nevoie sa trec de 3000 rot/min. PS: incerc pe cat posibil sa nu mai bag benzina de la Petrom, am bagat de la OMV Carrera 95 si merge (fara sa exagerez) mai bine. |
#61
Posted 12 May 2008 - 11:55
Se apropie de 7 mii. I-ar fi facut deja, probabil, dar e undeva intr-un service, ia ciocane. Benzina eu bag de obicei de la un Agip unde am vazut ca ii convine foarte mult si masinii negre, care e ceva mai pretentioasa.
|
#62
Posted 12 May 2008 - 17:25
Apropo de tweterele lui Tavi. Eu le-am pus altfel (defapt un prieten).
Attached Files |
#63
Posted 12 May 2008 - 18:42
Legat de motorul de 1.4, cum se impaca cu AC? Spre exemplu, eu am motorul de 105cp si chiar si asa la treapta a4a pe AC se simte rau de tot ca e dat drumul la AC. La plecarea de pe loc trebuie sa o turez destul de mult. Prima data credeam ca am plecat cu a 3a de tremura asa masina )
|
#64
Posted 12 May 2008 - 19:25
Aaa...eu nu stiu cum se comporta (daca vorbim de masina mea), a mea are AC tip ''geam-deschis''
Am condus cu AC, se simte clar, se apropie de descrierea ta, dar la 105 cp mi se pare inuman. Filip: arata fain. Si in spate e o idee buna cu tweeterele. Edited by Octavian___28, 12 May 2008 - 19:26. |
|
#65
Posted 12 May 2008 - 21:22
Eu nu simt prea tare AC la plecari pentru ca oricum trebuie sa turez destul de mult, altfel pare fleasca.
|
#66
Posted 13 May 2008 - 09:38
Depinde si de benzina, insa a mea pleca de pe loc ridicand doar piciorul de pe ambreaj si e asa de comod cand mergi bara la bara Daca e AC pornit nici o sansa.
Edited by filipxxx, 13 May 2008 - 09:39. |
#67
Posted 13 May 2008 - 10:48
De acord, dar trebuie sa ai rabdare de canibal. Cel putin la cum se misca traficul la mine. Adica aia 3m cat ii ai de facut pana in masina din fata trebuie sa te misti repejor. Or else.
|
#68
Posted 13 May 2008 - 16:34
Referitor la difurile care le-am pus pe fata (Dragster de 60W RMS).
Sunt nemaipomenite, dar sunt la limita. Adica statia are 4X60W (dar n-as crede ca reali) daca dau tare, se simte poweru', e beton, dar le simt ca sunt la limita, nu baraie, dar parca sunt ''stoarse''. De cele de pe spate nu ma leg, sunt ovale ''no name'' cica de 80W, oricum, daca se ard nu-mi pare rau. N-au fidelitatea celor de pe fata, departe, dar cred ca rezista mai bine. Oricum, fata de JVC-urile care le-am avut pe fata (de 13 cm 35W) nu se poate compara De mult mi-am dorit sa am o auditie placuta la un volum mic de decibeli. In 10 luni am ~ 20000 km (fara vreo 300). Daca ar merge tot asa ar fi ok. |
#69
Posted 21 May 2008 - 17:59
Inca se mai poate circula cu masina fara AC...ce a fost in capul lui Tavi nu mai stiu cand si-a luat masina fara AC.
La statia audio am redus puterea aproape de jumate din ce poate, asta ca sa pot merge cu mp3-iu la max. 24-25 din volum (merge pana la 40). Se aude mai bine, in sensul ca daca urc o unitate nu mai e asa mare dif. de volum, logic...se controleaza mai bine - inainte era la ~75% din putere si la 22 chinuia difurile. |
|
#70
Posted 26 May 2008 - 19:25
#72
Posted 03 June 2008 - 12:50
[ https://www.youtube-nocookie.com/embed/ROGFtzyazbk?feature=oembed - Pentru incarcare in pagina (embed) Click aici ]
Un 0-100 (pe ceas normal) facut ieri. Merge brici Cam 11-11,2 sec. |
Anunturi
Bun venit pe Forumul Softpedia!
▶ 0 user(s) are reading this topic
0 members, 0 guests, 0 anonymous users