Jump to content

SUBIECTE NOI
« 1 / 5 »
RSS
Schimbare bec far VW Touran 1T3

Plata impozit PF

Ce parere aveti de viteza/ modul ...

Love Lies Bleeding - 2024
 Cum sterg mails din Promotions

Vanzare cumparare fara transfer b...

Receptie ciudata, in functie de t...

Donez medicamente renale ptr pisica
 Ce componenta e asta si ce ziceti...

Dupa 20 ani de facultate, am uita...

Mobile.de ofera imprumut de bani ...

problema test grila
 Digi24 a disparut de pe TV Lg

Drept de proprietate intelectuala...

Jante noi shitbox

Trinitas TV 4K
 

Bicicleta electrica

- - - - -
  • Please log in to reply
1012 replies to this topic

#55
radumarius84

radumarius84

    New Member

  • Grup: Members
  • Posts: 1
  • Înscris: 05.12.2009
NU mai are nimeni pareri legate de linkul http://www.cyclone-tw.com/order-E.htm ? M-ar interesa si as vrea si eu niste pareri
Pare destul de ok si ca pret si ca performanta . E usor de instalat. E ceva ce imi scapa de nu-l baga lumea in seama ?

#56
davidk

davidk

    Junior Member

  • Grup: Members
  • Posts: 98
  • Înscris: 22.01.2007

View Postbuntzi, on 5th December 2009, 06:12, said:

Da' nu-i pui o aparatoare ceva la pinionul ala de langa motor? Mi se pare un pic cam aproape de zona "locuita", dar poate ca pare asa din poze si in realitate nu e chiar asa aproape. Deci acum ai transmisie dubla la bitziclu? Si pedale si motor?
Si inca o intrebare: efortul "fizic" depus pentru constructie e ok, bricolajul e un hobby demn de toata stima, da' financiar a meritat efortul? Sau ai gasit elementele pe la scrap si costurile au fost derizorii?

Nu ii pun aparatoare pentru ca nu pare sa ma incomodeze. Mai incomoda e pozitia motorului, cand pedalez.
Bicla are si actionarea originala cu pedale si schimbator de pinioane. Intre ansamblul de pinioane si butuc mai exista o roata dintata cu 36 dinti cuplata permanent care e antrenata de lantul motorului.
A costat ceva, eu am avut doar reductorul, restul a fost cumparat sau proiectat si construit. A meritat efortul doar pentru ca mi-am satisfacut dorinta, si pentru ca am satisfactia ca functioneaza foarte bine, dar nu as pierde timpul sa fac asa ceva pe bani, pentru altul. Nu merita. As vrea totusi sa ma fac una pentru un prieten, dar nu mai gasesc un reductor mic, usor, fiabil, cu raport 1..14 pana la 1..18.

#57
CRISTI1989

CRISTI1989

    New Member

  • Grup: Members
  • Posts: 20
  • Înscris: 19.09.2009
Salutare tuturor, ma gandesc ca ar fi mai eficient sa punem un motor de tensiune mai mare  fapt care ar reduce intensitatea curentului si un invertor de 12-220V, iar pt ca bateria sa nu se descarce foarte repede se poate pune si un alternator pe roata din fata care in timpul deplasarii va fi actionat si va da curent pt a incarca bateria si pt a functiona motorul, fel in care bateria este folosita doar pt pornirea de pe loc dupa care aceasta functie este preluata de alternator.
astept sa vad ce pareri aveti.

#58
davidk

davidk

    Junior Member

  • Grup: Members
  • Posts: 98
  • Înscris: 22.01.2007

View PostCRISTI1989, on 28th February 2010, 16:06, said:

Salutare tuturor, ma gandesc ca ar fi mai eficient sa punem un motor de tensiune mai mare  fapt care ar reduce intensitatea curentului si un invertor de 12-220V, iar pt ca bateria sa nu se descarce foarte repede se poate pune si un alternator pe roata din fata care in timpul deplasarii va fi actionat si va da curent pt a incarca bateria si pt a functiona motorul, fel in care bateria este folosita doar pt pornirea de pe loc dupa care aceasta functie este preluata de alternator.
astept sa vad ce pareri aveti.

Tie chiar ti se pare ca se face misto pe-aici?

#59
buntzi

buntzi

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 5,327
  • Înscris: 09.09.2006
Lasa-l sa viseze. Ai mai facut ceva la bitziclu? Ceva upgrades ?

#60
davidk

davidk

    Junior Member

  • Grup: Members
  • Posts: 98
  • Înscris: 22.01.2007
Astept primavara, sa o scot la drum...
Ma gandesc, cum as putea conserva mai bine acumulatorul Ni-MH pe eprioada rece si umeda, cand nu folosesc bicicleta.

#61
buntzi

buntzi

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 5,327
  • Înscris: 09.09.2006
Corect, scuze, am uitat ca e vreme naspa de tot pe la voi. Cu acumulatorul, nu stiu ce sa-ti zic mai mult decat sa-l feresti de frig.

#62
andrutu

andrutu

    New Member

  • Grup: Members
  • Posts: 9
  • Înscris: 07.11.2007
salutare!
asa ceva nu se poate construi diy?



clip 1
clip2

#63
nico123

nico123

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 5,380
  • Înscris: 03.02.2009
Salut!,Vad ca topicul este deschis si vad ca vremea frumoasa chiar a venit si pentru biciclisti.Problema pe care o am este ca la virsta mea nu prea pot sa ma tin cu bicicleta dupa fii-mea cand iesim la plimbare. Am un MTB DHS pe care-l plimb prin parcurile si aleele din oras. M-am interesat sa vad ce pot face pentru a o transforma intr-o bicicleta electrica si iata ce am gasit:
-acumulatori NIMH de 10000 mA/ora tip R20 la 91lei doua bucati(de achizitionat 10-12 bucati), cred eu ca sint cam scumpe si oscilez intre ele si plumb /acid de 12 A/h la 12V la 74 lei si greutate 3,5Kg
- ca motor am gasit printr-un autoservice un electro-ventilator de masina la 220W la 12V cu perii dar mi se pare cam mic de putere asa ca m-am indreptat catre Roxxy 5065-09 de 810W (astept pareri daca am ales bine acest motor)
-Ca reductor pentru motoras am un demaror auto de 1,2Kw cu reductor 10/1 de unde as putea folosii pinioanele cu carcasa.
- regulatorul de turatie este o problema pentru mine, nu am gasit pe net scheme mai simple (home made) pentru brushless,asa ca poate-mi dati o idee ce se gaseste in comert pe la navomodele sa se potriveasca la motorul roxxy 5065-09 ales sau altceva cu un alt tip de motor.
Rog un ajutor din partea celor care au realizat o bicicleta electrica sau celor care pot sa ma ajute cu sfaturi, multumesc!

#64
davidk

davidk

    Junior Member

  • Grup: Members
  • Posts: 98
  • Înscris: 22.01.2007

View Postnico123, on 8th April 2010, 17:14, said:

- regulatorul de turatie este o problema pentru mine, nu am gasit pe net scheme mai simple (home made) pentru brushless,asa ca poate-mi dati o idee ce se gaseste in comert pe la navomodele sa se potriveasca la motorul roxxy 5065-09 ales sau altceva cu un alt tip de motor.
Rog un ajutor din partea celor care au realizat o bicicleta electrica sau celor care pot sa ma ajute cu sfaturi, multumesc!

Nu stiu daca s-ar potrivi regulatoare de aero/navo. Problema e ca acele regulatoare merg foarte bne pe sarcini cu inertie mica (elicii). Regulatoarele dau o secventa de ramp-up presetata pana motorul ajunge la o turatie minima la care tensiunea generata de motor poate declansa comutatia sincrona. Eu mi-am adaptat 3 senzori hall pe motor si am pus si magnetei, pentru a putea functiona de la 0 rpm.
Mi-am construit singur regulatorul. Desi exista acum motoare si regulatoare cu senzori, pentru automodele.
Transmisia de demaror o sa fie zgomotosa. Motorul 5065 o sa fie suficient de puternic; eu nici 5055-ul nu il folosesc la maxim, ca l-am limitat la 35A si 17V din regulator.

#65
nico123

nico123

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 5,380
  • Înscris: 03.02.2009
Poti sa-mi dai exemple ceva, de motor cu regulator incorporat? Nu inteleg ,de ce ai folosit 3 senzori hall si nu doar unul? pentru fiecare faza cate unul?
In ceea  ce  priveste zgomotul de reductor inca nu stiu daca este suparator si oricum nu m-am decis inca ce voi folosii . De exemplu la un motor cu turatie mai mica ca 5055-45  ar fi ok si o transmisie cu un raport 1la 5 pe pinioane si lant fara reductor.
Sant interesat intr-o schema de regulator de turatie sau chiar daca ai timp si contra cost sa ma ajuti in confectionarea unui astfel de regulator.

#66
g4hope

g4hope

    New Member

  • Grup: Members
  • Posts: 1
  • Înscris: 13.12.2008
Buna tuturor!

Pe mine unul nu ma mai tin nervii in circulatie cu masina.  :cursing:  Transportul in comun ar fi o solutie insa am o problema cu oamenii nesimtiti si nespalati.  :puke:  Pentru ca lucrurile sa nu degenereze m-am decis (cam de aprox. 1 luna) sa-mi iau o bicicleta.
Aidoma initiatorului acestui topic, m-am orientat catre un model care sa aiba o sursa ajutatoare tocmai pentru a nu ajunge leoarca la servici.
Am vazut foarte multe  oferte, cam tot ce se putea vedea pe net in momentul de fata si am ajuns la concluzia ca cea mai buna solutie este aici.
Precizez ca nu are decat SH. Oricum ofera garantie si dupa cate l-am vazut pare un tip serios. Oricum, nu cred ca si-ar permite sa dea tepe pentru ca le expune acasa la el.
Am fost si am vazut ce are si cred ca este cea mai buna oferta de la noi, pentru toate buzunarele. M-am plimbat cu mai multe modele si cred ca pana la urma voi opta pentru aceasta frumusete. Sparta Pharos  :huh: ... Oricum, nu a fost usor sa aleg pentru ca are si un Saxonette superb! Aproape nou.
Precizez ca am testat atat modelele cu motor cu benzina cat si cele electrice si desi cele cu benzina sunt mai atractive din punct de vedere a autonomiei (cu 3 l si ceva ajungi la mare cu ea :coolspeak: ) voi achizitiona un model electric. Pentru ca este silent, pentru ca este usor de intretinut, pentru ca este ecologic si pentru ca nu ma costa aproape nimic sa-l folosesc (aprox 0,01ron/km)... Eventual inlocuirea acumulatorului odata la 2 ani ... Oricum ... merge superb! Initial ma asteptam sa fie foarte grea dar am fost surprins sa constat ca este mai mult decat ok. In plus se comporta exact ca o bicicleta obisnuita daca-i tai alimentarea. Poti sa pedalezi fara probleme pentru ca merge foarte usor si are 4 viteze (4 pinioane). Cat despre urcat scarile cu ea ... 3, 4 etaje nu cred ca ar fi o problema.
Revin cu poze si detalii de genul, cat este de grea, ce autonomie are (reala), eventuale probleme,  ... dar ... dupa ce o cumpar! ;)
Va salut si spor la pedalat !

#67
andrutu

andrutu

    New Member

  • Grup: Members
  • Posts: 9
  • Înscris: 07.11.2007
come on!!!

here me out!!


asa ceva nu se poate construi diy??????????



clip 1
clip2

#68
Barboso

Barboso

    Satir bătrân, "United Gashka" member

  • Grup: Moderators
  • Posts: 52,260
  • Înscris: 24.01.2008
Am vazut si de gata, la un hypermarket; daca prefera cineva varianta asta, in loc sa si-o construiasca, PM, ca sa nu se spuna ca fac reclama.

#69
CRISTI1989

CRISTI1989

    New Member

  • Grup: Members
  • Posts: 20
  • Înscris: 19.09.2009
CITAT (CRISTI1989 @ 28th February 2010, 16:06) *
Salutare tuturor, ma gandesc ca ar fi mai eficient sa punem un motor de tensiune mai mare fapt care ar reduce intensitatea curentului si un invertor de 12-220V, iar pt ca bateria sa nu se descarce foarte repede se poate pune si un alternator pe roata din fata care in timpul deplasarii va fi actionat si va da curent pt a incarca bateria si pt a functiona motorul, fel in care bateria este folosita doar pt pornirea de pe loc dupa care aceasta functie este preluata de alternator.
astept sa vad ce pareri aveti.

View Postdavidk, on 1st March 2010, 11:14, said:

Tie chiar ti se pare ca se face misto pe-aici?

mai istetule 'davidk' cu ce am facut misto daca pui si un mic dinam pe roata din fata sau din spate unde este loc care sa mai dea putin curent in baterie in timp ce bicicleta este in miscare fie ca merge pe motor sau pedalanduse. tie ti se pare misto asta?

asa cum in timp ce mergi si acel dinam iti aprinde becul ca sa vezi in fata daca are o putere mai mare nu ar putea sa incarce putin bateria sau sa reduca din consumul bateriei?

NU am zis ca neaparat sa fie dinam sau alternator asa mare incat sa fie prea grea bicicleta sau sa arate prea urat, pt a incarca bateria se folosseste un curent destul de mic ca sa nu se distruga 10 % din puterea ei daca bateria are 10A este nevoie de 1A pt incarcare lenta si indicata deci nu va trebui un dinam de dimensiuni prea mari ci unul normal. in cazul in care ai ramas fara baterie mergi pedaland o perioada si in atimpul acela se incarca bateria. mai mult valabil pt cei care fac multi km.

#70
sniperukk

sniperukk

    New Member

  • Grup: Members
  • Posts: 14
  • Înscris: 22.02.2007

View PostCRISTI1989, on 11th May 2010, 12:52, said:

CITAT (CRISTI1989 @ 28th February 2010, 16:06) *
Salutare tuturor, ma gandesc ca ar fi mai eficient sa punem un motor de tensiune mai mare fapt care ar reduce intensitatea curentului si un invertor de 12-220V, iar pt ca bateria sa nu se descarce foarte repede se poate pune si un alternator pe roata din fata care in timpul deplasarii va fi actionat si va da curent pt a incarca bateria si pt a functiona motorul, fel in care bateria este folosita doar pt pornirea de pe loc dupa care aceasta functie este preluata de alternator.
astept sa vad ce pareri aveti.



mai istetule 'davidk' cu ce am facut misto daca pui si un mic dinam pe roata din fata sau din spate unde este loc care sa mai dea putin curent in baterie in timp ce bicicleta este in miscare fie ca merge pe motor sau pedalanduse. tie ti se pare misto asta?

asa cum in timp ce mergi si acel dinam iti aprinde becul ca sa vezi in fata daca are o putere mai mare nu ar putea sa incarce putin bateria sau sa reduca din consumul bateriei?

NU am zis ca neaparat sa fie dinam sau alternator asa mare incat sa fie prea grea bicicleta sau sa arate prea urat, pt a incarca bateria se folosseste un curent destul de mic ca sa nu se distruga 10 % din puterea ei daca bateria are 10A este nevoie de 1A pt incarcare lenta si indicata deci nu va trebui un dinam de dimensiuni prea mari ci unul normal. in cazul in care ai ramas fara baterie mergi pedaland o perioada si in atimpul acela se incarca bateria. mai mult valabil pt cei care fac multi km.

       Dinamul consuma din inertia cu care te deplasezi-mai ales cele cu frecare pe cauciuc,deaceea nici nu se prea mai folosesc.Chiar si cele in butuc fata(vezi http://www.starbike....p...&pid=10637) ,desi sunt foarte bine construite nu dau inapoi toata energia care intra in ele,deci dinamul nu e solutia de incarcare ci franarea regenerativa http://www.consumred...a/8bd7442d.html.
      
Personal am folosit mai bine de 5000 de km un kit chinezesc termic de 49 cc luat de pe okazii.Calitatatea cam lasa de dorit dar la 600 de lei ce sa ceri(schimbat bujie,bobina,multe suruburi,garnituri,etc) dar motorul in sine mergea foarte bine.Singura problema ar fi ca se scurgea benzina si ulei cam de peste tot(cu suruburile foarte bine stranse).Am mers maxim 130 de km cu 1 plin si mergeam in mod normal cam 80 de km cu 1,5 litri in buc.Viteza normala de deplasare pana la 35-40km/h,de la 35 devenea zgomotoasa si incepea sa vibreze mai rau,  maxim atins de mine cam 60km/h (cu scuter in paralel si pe kilometrajul bicicletei).Problema e ca nu se poate tine in casa si o tineam legata de un gard si au taiat baietii antifurtul sambata si dusa fu.Ce nu ma incanta pe mine la electrice e autonomia.  Am vazut ceva electric cu autonomie ok(50 de km am inteles) de la Giant dar pretul mi-a schimbat parerea....(cam 5000 de lei).Chinezariile electrice nu prea sunt ok (mi-a explicat un mecanic de la un magazin de asa ceva...) dar si la astea probabil tine si de noroc.
      
Pentru cei care vor sa mearga mai usor le recomand sa incerce niste biciclete calitative trekking.Preturile la cele de calitate incep de pe la 1300-1500 de lei si merg altfel decat dhsurile noastre...Sunt magazine in Bucuresti la care se poate face test drive.

Edited by sniperukk, 13 May 2010 - 00:02.


#71
CRISTI1989

CRISTI1989

    New Member

  • Grup: Members
  • Posts: 20
  • Înscris: 19.09.2009
la bicicleta este mai gre sa pui franare regenerativa dar si dinamul ar fi o solutie nu prea mare avantaj dar sar castiga un + de energie este mai avantajos cand pedalezi ca atunci nu mai consumi nimic ci doar incarci
ce putere este necesara de cati wati trebe sa fie motorul?
cele pe benzina nu ar consuma mult dar este mai greu cu depozitatul in casa nu se poate afara o fura de aceea nu ma tenteaza.
pe curent is mai usoare si se pot depozita mai usor chiar si in casa
eu vreau sa imi fac una electrica dar nu stiu cce putere ar fi ideala la motor, nu vreau sa merg doar electric doar in situatiile cand nu am chef sa pedalez vreau sa o folosesc pe motor
numai bine

#72
mihai_atanasiu

mihai_atanasiu

    Member

  • Grup: Members
  • Posts: 782
  • Înscris: 14.06.2006
Va salut.

Acum un an de zile am vazut la un tip niste scooter-e electrice foarte bune; am fost acolo si
m-am plimbat cu unul; http://www.monoceros.ro/
problema a fost ca la pretul de 1000 EUR mi s-a parut cam scump; in plus
cred ca imi trebuia carnet categ A si RCA;

de atunci am tot rumegat problema si acum vreo luna de zile am gasit pe un forum
pe un tip care avea de vinzare biciclete electrice; http://www.rhc.ro/forumrhc2/index.php?showtopic=29815&hl=scooter

am fost si le-am vazut si dupa o saptamina mi-am luat una;

am mers cu ea si singura problema este autonomia; e
traseul meu este in jur de 14 km dus-intors de acasa la serviciu;
autonomia uzuala e in jur de 40 km

bicicleta are un motor brushless de 350 W la 36 V direct pe roata din spate;
bateriile sunt 3 bucati de 12 V 12 AH acid plumb cuplate in serie; greutatea bateriilor e de 14 kg;
iar bicicleta in total are peste 30 kg; o sa incerc sa o cintaresc sa vad exact;

acum caut sa imbunatatesc autonomia prin achizitionarea unei baterii pe tehnlogia LiFePo4;
am tot cautat si am gasit ceva dar sunt destul de scumpe si in plus e si transportul;

cel putin 100 $ numai transportul;
am atasat poza ca sa vedeti despre ce e vorba;

Attached Files


Edited by mihai_atanasiu, 13 May 2010 - 16:53.


Anunturi

Chirurgia cranio-cerebrală minim invazivă Chirurgia cranio-cerebrală minim invazivă

Tehnicile minim invazive impun utilizarea unei tehnologii ultramoderne.

Endoscoapele operatorii de diverse tipuri, microscopul operator dedicat, neuronavigația, neuroelectrofiziologia, tehnicile avansate de anestezie, chirurgia cu pacientul treaz reprezintă armamentarium fără de care neurochirurgia prin "gaura cheii" nu ar fi posibilă. Folosind tehnicile de mai sus, tratăm un spectru larg de patologii cranio-cerebrale.

www.neurohope.ro

0 user(s) are reading this topic

0 members, 0 guests, 0 anonymous users

Forumul Softpedia foloseste "cookies" pentru a imbunatati experienta utilizatorilor Accept
Pentru detalii si optiuni legate de cookies si datele personale, consultati Politica de utilizare cookies si Politica de confidentialitate