Jump to content

SUBIECTE NOI
« 1 / 5 »
RSS
Croaziera in Mediterana de Vest 1...

Copilot are pica pe Vladimir Putin

MicroSoft Edge: Cum pun Google in...

Dashcam
 Mini server - VMware

betano.ro

Poveste fara sfarșit

I-auziti voi! - nu vor romani...
 Colon iritabil

Perioada de gratie inexistenta

Cel mai ieftin TV LED mic

Reverse proxy si htaccess pe Raps...
 Statie de epurare sau fosa septic...

"enerlux p" afisaj interm...

Adaptor usb3.1gigabit vs Adaptor ...

La multi ani @Atreides!
 

info. facultate

- - - - -
  • Please log in to reply
3 replies to this topic

#1
andrei_88

andrei_88

    New Member

  • Grup: Members
  • Posts: 1
  • Înscris: 10.06.2007
Incep prin a spune ca nu vreau sa deschid iar un subiect despre cat de nasol este la UPB sau cat de bine este in alta parte ca de astfel de discutii am auzit de n-ori unde n tinde la infinit.
Eu sunt elev in clasa a 12-a si vreau sa dau la o facultate in Bucuresti, insa de atatea discutii pro-contra m-am blocat si eu, pur si simplu nu mai stiu ce facultate sa aleg. Intrebarea mea este, logic: CE FACULTATE SA ALEG ? Tin sa mentionez ca sunt pasionat de informatica desi am 19 ani am numeroase oferte de munca de la firme de calculatoare din orasul din care locuiesc(sunt din provincie). In special sunt pasionat de retelistica dar am facut si 2 ani de meditatii de programare in care am trecut si cu capul prin clase, polimorfism, derivari chiar si in webdisgn, html,php am intrat o vreme dar cel mai mult ma pasionat serverele si cam tot ce tine de retelistica. Pe langa faptul ca as vrea sa intru intr-o facultate competenta sa ma invete ce este bine pt. mine pe viitor vreau sa imi gasesc si un job, deoarece va dati seama fiind departe de casa mai trebuie sa ma intretin si singur. Parintii mei ma sfatuiesc sa dau la politehnica la automatica si calculatoare insa din ce am citit eu pe acest forum nu prea as mai avea timp si de un job plus ca omoara studenul cu nu stiu ce materii care nu au nici o legatura cu domen