Jump to content

SUBIECTE NOI
« 1 / 5 »
RSS
Instalatii sanitare

Program de slabire cu succes gara...

Reconditionare cada baie din fonta

Problema imprimanta
 Here goes nothing

BCR sau Raiffeisen

Visual Studio 2022 instaleaza Epi...

Sfat alegere parbriz
 EMAG - recenzii false facute de ei?

Recomandare telefon 900-950

Nivel de trai

Semnal bun da'... prost
 De ce statiile de radio FM nu ren...

Pe unde pot sa gasesc statistici ...

Este reconditionat acest laptop?

Prelungire fire electrice
 

Masina la mana a 2-a la 8000-9000 euro?

- - - - -
  • Please log in to reply
31 replies to this topic

#1
Necronomikon

Necronomikon

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 3,554
  • Înscris: 15.04.2004
Salutare,

Am de rezolvat urmatoarea "ecuatie":

-caut o masina germana, din 1999-2000
-motorizare diesel 1.7-2.0
-90-100 CP
-aer conditionat
-jante aliaj
-pretul (FOARTE IMPORTANT): 8000-9000 euro
-km la bord sub 100,000 (preferabil 50,000-70,000 sau mai putin)

Cam astea ar fi caracteristicile care ma intereseaza in principal.
In rest, NU TIN sa aiba ABS, casetofon, sau mai stiu eu ce dotari.

Ce imi recomandati?

#2
akeem

akeem

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 3,992
  • Înscris: 17.10.2003
Pai VW. Mertan, BMW sau Audi sunt mai scumpe iar despre Opel, baietii zic ca nu sunt bune. Vezi si tu ca sunt vreo cateva thread-uri despre asta, cauta prin ele.

#3
driverx

driverx

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 3,083
  • Înscris: 22.07.2002
@Necronomikon

Vrei cam multe. Si maxim 9000 si pe la 50000-70000. Pai cred ca la banii astia doar Opel iei...cu greu....sau renunti la made in germany si iei o sperietura de Fiat.

Banii mi se par OK (oricum presupun ca nu ai de ales). Dar la kilometri din pacate va trebui sa cam inghiti...ca nu gasesti ceva MASINA la banii astia cu kilometrajul asta. Apoi un ABS e foarte sanatos...nu vad de ce ai renuna la el, si o centralizata e utila, pana si eu pe Dacie mi-am pus. Casetofon poti pune mai tarziu cand iti revii financiar...daca te intereseaza ceva zgomot in masina. Casetofonul are rolul de a masca sunetele de bucse (si altele) dupa ce iei masina :D :P

:cya:

#4
driverx

driverx

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 3,083
  • Înscris: 22.07.2002
Acuma ti-am recitit postul....Nu vrei ABS, da' vrei jante aliaj si AC.....This is FUN FUN FUN :D :P :rolleyes:

:cya:

#5
Necronomikon

Necronomikon

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 3,554
  • Înscris: 15.04.2004

Quote

Originally posted by driverx
Acuma ti-am recitit postul....Nu vrei ABS, da' vrei jante aliaj si AC.....This is FUN FUN FUN :D :P :rolleyes:

:cya:


Stiu eu de ce nu vreau ABS.... In schimb, jantele de aliaj arata bine, nu? :) Cat despre aer conditionat, mai e nevoie sa zic de ce vreau?

#6
Necronomikon

Necronomikon

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 3,554
  • Înscris: 15.04.2004
2 anunturi culese de pe net:

Opel VECTRA B
2,0 DTi 16V 100CP

An fabricatie: 2000
Rulaj: 35.500 km
Combustibil: DIESEL

PRET: 12.200 EUR



Opel Astra G Car.
2,0DTi 16V 100CP

An Fabr.:2001
Rulaj : 112.000 km
Combustibil: DIESEL

PRET: 8.900 EUR


Ce parere aveti? Sincer sa fiu, am o slabiciune pt Opeluri.

#7
driverx

driverx

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 3,083
  • Înscris: 22.07.2002
Sincer si eu am o slabiciune pentru Opel Omega, DAR si Opelurile au o slabiciune pentru rugina si pentru defecta stupide. Zici ca sunt solnitze.

Or fi aratand bine, dar sunt eu curios de ce nu iti trebuie tie ABS....tare curios sunt.

:cya:

#8
Necronomikon

Necronomikon

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 3,554
  • Înscris: 15.04.2004

Quote

Originally posted by driverx
Sincer si eu am o slabiciune pentru Opel Omega, DAR si Opelurile au o slabiciune pentru rugina si pentru defecta stupide. Zici ca sunt solnitze.

Or fi aratand bine, dar sunt eu curios de ce nu iti trebuie tie ABS....tare curios sunt.

:cya:


Suna interesant ce spui... Daca stii mai multe "secrete" despre Opeluri, spune-mi si mie te rog ca sa nu ma ard din cauza unei pasiuni mai mult sau mai putin rationale.
Cat despre ABS, nu te salveaza in toate situatiile. Prefer sa am eu controlul asupra franelor decat un sistem electronic care poate da gres.

#9
2Fst4U

2Fst4U

    Active Member

  • Grup: Members
  • Posts: 1,732
  • Înscris: 03.11.2003

Quote

Originally posted by Necronomikon
2 anunturi culese de pe net:

Opel VECTRA B
2,0 DTi 16V 100CP

An fabricatie: 2000
Rulaj: 35.500 km
Combustibil: DIESEL

PRET: 12.200 EUR  



Opel Astra G Car.
2,0DTi 16V 100CP

An Fabr.:2001
Rulaj : 112.000 km
Combustibil: DIESEL

PRET: 8.900 EUR  


Ce parere aveti? Sincer sa fiu, am o slabiciune pt Opeluri.


Masinile alea nu au doar atatia km, garantat. Spune ce dotari au ca sa imi fac o idee mai buna despre ele.

#10
driverx

driverx

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 3,083
  • Înscris: 22.07.2002
Chestii foarte exacte nu stiu, dar m-am saturat cat am lucrat pe un Astra din 94 (sau 95...nu stiu). Cat despre ultimele modele, nu prea stiu ce sa zic, par mai bune, desi o prietena anul trecut sia luat vectra 2001 si repede ia puscat nu stiu ce chestie vacumatica (iti dai seama ce am putut intelege de la o femeie bata la mecanica). A costato peste 200$ treaba....masina nu avea 2 ani :(. In schimb am observat ca in sarcina, la suspensiile din spate schimba unghiul diferit, desi masina era perfect orizontala.....a fost la mecanic dupa ce am speriato, ala nu stiu cu ce a aburito desi recunoscuse ca e ceva dubas.

:cya:

#11
driverx

driverx

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 3,083
  • Înscris: 22.07.2002
Ahh, am vrut sa iti spun ceva cu dieselul. Cand am luat Vectra aia in mana, m-am pus la volan si am inceput sa o conduc, prudent nefiind masina mea, m-am speriat. Era mai lenta decat Dacia mea 1300 cand avea probleme cu aprinderea. Nu exagerez deloc. Parca te-am vazut pe alt thread cand ziceai ca esti mai vitezoman. La un moment dat fratele prietenei ma intrebat ce ma misc asa ca o femeie si mia zis sa imi bag piciorul in ea, si l-am bagat. Cand a intrat turboul a fost frumos, senzatii placute, dar fara e a naibii de puturoasa.

Mai are de curand o Solenta si l-am intrebat ce ii fain la Solenta fara de Vectra (teoretic aceste masini nu suporta comparatii). Si el foarte zelos mia spus ca solenta se infige, pe cand opelul...porneste ca un vapor...

:cya:

#12
2Fst4U

2Fst4U

    Active Member

  • Grup: Members
  • Posts: 1,732
  • Înscris: 03.11.2003
Suspensi spate la Vectra am inteles ca asa trebuie sa schimbe unghiul pentru o mai buna stabilitate in viraje la viteze mai mari.

Cred ca puturoasa era masina aia nu generaliza, am mers cu o Vectra identica (model si motorizare) si nu "pornea ca un vapor".

#13
Necronomikon

Necronomikon

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 3,554
  • Înscris: 15.04.2004

Quote

Originally posted by driverx
Ahh, am vrut sa iti spun ceva cu dieselul. Cand am luat Vectra aia in mana, m-am pus la volan si am inceput sa o conduc, prudent nefiind masina mea, m-am speriat. Era mai lenta decat Dacia mea 1300 cand avea probleme cu aprinderea. Nu exagerez deloc. Parca te-am vazut pe alt thread cand ziceai ca esti mai vitezoman. La un moment dat fratele prietenei ma intrebat ce ma misc asa ca o femeie si mia zis sa imi bag piciorul in ea, si l-am bagat. Cand a intrat turboul a fost frumos, senzatii placute, dar fara e a naibii de puturoasa.

Mai are de curand o Solenta si l-am intrebat ce ii fain la Solenta fara de Vectra (teoretic aceste masini nu suporta comparatii). Si el foarte zelos mia spus ca solenta se infige, pe cand opelul...porneste ca un vapor...

:cya:


Pai nah, ce vrei, e diesel... Zicea cineva pe aici ca turbo-compresorul porneste de pe la 2500 rpm. Deci trebuie s-o calci nitel ca sa traga.
Eu tocmai am condus un Golf 3 1.9 TDi (90 CP) si mergea de rupea. Mi-a facut mai inainte proprietarul o demonstratie si a prins 150 km/h pe la iesirea din Bucuresti.
Ma gandesc ca daca un "amarat" de Golf vechi de 10 ani poate sa mearga in halul asta, atunci un Opel de prin '99-2000 nu poate fi atat de rau.

Pe de alta parte, iau in calcul si un Golf 4 cam din aceeasi perioada. Oare gasesc ceva bun la 9000, maxim 10000 euro?

#14
2Fst4U

2Fst4U

    Active Member

  • Grup: Members
  • Posts: 1,732
  • Înscris: 03.11.2003
Sunt Golf-uri la 9000 chiar si diesel. Daca ai putin spirit de aventura te duci frumos in Germania si iti cumperi o masina foarte buna la banii astia, ai sanse si la un Passat.

#15
driverx

driverx

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 3,083
  • Înscris: 22.07.2002
@2Fst4U

Da. Ai dreptate. Asa sunt gandite ele. Stiu. Dar ce nu stiu eu e ca de ce face asta in linie dreapta?

Poate ai dreptate, eu am condus doar una bucata Vectra acel model. Am calcato si a intrat turboletzul si atunci chiar m-am simtit bine.

:cya:

#16
2Fst4U

2Fst4U

    Active Member

  • Grup: Members
  • Posts: 1,732
  • Înscris: 03.11.2003
Face asa din momentul in care este in sarcina pentru ca nu are cum sa stie cand urmeaza virajul.

#17
2Fst4U

2Fst4U

    Active Member

  • Grup: Members
  • Posts: 1,732
  • Înscris: 03.11.2003
@Necronomikon: Cea mai mare problema la Opel este rugina care apare la pasajele puntii spate.

ABS au cam toate masinile germane din '99 - 2000, deci nu ai cum sa scapi de el.

#18
Necronomikon

Necronomikon

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 3,554
  • Înscris: 15.04.2004

Quote

Originally posted by 2Fst4U
@Necronomikon: Cea mai mare problema la Opel este rugina care apare la pasajele puntii spate.

ABS au cam toate masinile germane din '99 - 2000, deci nu ai cum sa scapi de el.


Mai rau ca Dacia nu cred ca rugineste... Eu am Dacie acum si e ruginita ca dracu pe dedesupt, si la puntea spate, si la fatza si... unde nu e...

Anunturi

Chirurgia endoscopică a hipofizei Chirurgia endoscopică a hipofizei

"Standardul de aur" în chirurgia hipofizară îl reprezintă endoscopia transnazală transsfenoidală.

Echipa NeuroHope este antrenată în unul din cele mai mari centre de chirurgie a hipofizei din Europa, Spitalul Foch din Paris, centrul în care a fost introdus pentru prima dată endoscopul în chirurgia transnazală a hipofizei, de către neurochirurgul francez Guiot. Pe lângă tumorile cu origine hipofizară, prin tehnicile endoscopice transnazale pot fi abordate numeroase alte patologii neurochirurgicale.

www.neurohope.ro

0 user(s) are reading this topic

0 members, 0 guests, 0 anonymous users

Forumul Softpedia foloseste "cookies" pentru a imbunatati experienta utilizatorilor Accept
Pentru detalii si optiuni legate de cookies si datele personale, consultati Politica de utilizare cookies si Politica de confidentialitate