Chirurgia endoscopică a hipofizei
"Standardul de aur" în chirurgia hipofizară îl reprezintă endoscopia transnazală transsfenoidală. Echipa NeuroHope este antrenată în unul din cele mai mari centre de chirurgie a hipofizei din Europa, Spitalul Foch din Paris, centrul în care a fost introdus pentru prima dată endoscopul în chirurgia transnazală a hipofizei, de către neurochirurgul francez Guiot. Pe lângă tumorile cu origine hipofizară, prin tehnicile endoscopice transnazale pot fi abordate numeroase alte patologii neurochirurgicale. www.neurohope.ro |
Masina la mana a 2-a la 8000-9000 euro?
Last Updated: Aug 09 2004 23:37, Started by
Necronomikon
, Apr 19 2004 09:24
·
0
#1
Posted 19 April 2004 - 09:24
Salutare,
Am de rezolvat urmatoarea "ecuatie": -caut o masina germana, din 1999-2000 -motorizare diesel 1.7-2.0 -90-100 CP -aer conditionat -jante aliaj -pretul (FOARTE IMPORTANT): 8000-9000 euro -km la bord sub 100,000 (preferabil 50,000-70,000 sau mai putin) Cam astea ar fi caracteristicile care ma intereseaza in principal. In rest, NU TIN sa aiba ABS, casetofon, sau mai stiu eu ce dotari. Ce imi recomandati? |
#3
Posted 19 April 2004 - 11:50
@Necronomikon
Vrei cam multe. Si maxim 9000 si pe la 50000-70000. Pai cred ca la banii astia doar Opel iei...cu greu....sau renunti la made in germany si iei o sperietura de Fiat. Banii mi se par OK (oricum presupun ca nu ai de ales). Dar la kilometri din pacate va trebui sa cam inghiti...ca nu gasesti ceva MASINA la banii astia cu kilometrajul asta. Apoi un ABS e foarte sanatos...nu vad de ce ai renuna la el, si o centralizata e utila, pana si eu pe Dacie mi-am pus. Casetofon poti pune mai tarziu cand iti revii financiar...daca te intereseaza ceva zgomot in masina. Casetofonul are rolul de a masca sunetele de bucse (si altele) dupa ce iei masina :cya: |
#4
Posted 19 April 2004 - 11:56
Acuma ti-am recitit postul....Nu vrei ABS, da' vrei jante aliaj si AC.....This is FUN FUN FUN
:cya: |
#5
Posted 19 April 2004 - 12:49
Quote Originally posted by driverx Acuma ti-am recitit postul....Nu vrei ABS, da' vrei jante aliaj si AC.....This is FUN FUN FUN :cya: Stiu eu de ce nu vreau ABS.... In schimb, jantele de aliaj arata bine, nu? Cat despre aer conditionat, mai e nevoie sa zic de ce vreau? |
#6
Posted 19 April 2004 - 12:51
2 anunturi culese de pe net:
Opel VECTRA B 2,0 DTi 16V 100CP An fabricatie: 2000 Rulaj: 35.500 km Combustibil: DIESEL PRET: 12.200 EUR Opel Astra G Car. 2,0DTi 16V 100CP An Fabr.:2001 Rulaj : 112.000 km Combustibil: DIESEL PRET: 8.900 EUR Ce parere aveti? Sincer sa fiu, am o slabiciune pt Opeluri. |
#8
Posted 19 April 2004 - 13:04
Quote Originally posted by driverx Sincer si eu am o slabiciune pentru Opel Omega, DAR si Opelurile au o slabiciune pentru rugina si pentru defecta stupide. Zici ca sunt solnitze. Or fi aratand bine, dar sunt eu curios de ce nu iti trebuie tie ABS....tare curios sunt. :cya: Suna interesant ce spui... Daca stii mai multe "secrete" despre Opeluri, spune-mi si mie te rog ca sa nu ma ard din cauza unei pasiuni mai mult sau mai putin rationale. Cat despre ABS, nu te salveaza in toate situatiile. Prefer sa am eu controlul asupra franelor decat un sistem electronic care poate da gres. |
#9
Posted 19 April 2004 - 13:16
Quote Originally posted by Necronomikon 2 anunturi culese de pe net: Opel VECTRA B 2,0 DTi 16V 100CP An fabricatie: 2000 Rulaj: 35.500 km Combustibil: DIESEL PRET: 12.200 EUR Opel Astra G Car. 2,0DTi 16V 100CP An Fabr.:2001 Rulaj : 112.000 km Combustibil: DIESEL PRET: 8.900 EUR Ce parere aveti? Sincer sa fiu, am o slabiciune pt Opeluri. Masinile alea nu au doar atatia km, garantat. Spune ce dotari au ca sa imi fac o idee mai buna despre ele. |
#10
Posted 19 April 2004 - 13:22
Chestii foarte exacte nu stiu, dar m-am saturat cat am lucrat pe un Astra din 94 (sau 95...nu stiu). Cat despre ultimele modele, nu prea stiu ce sa zic, par mai bune, desi o prietena anul trecut sia luat vectra 2001 si repede ia puscat nu stiu ce chestie vacumatica (iti dai seama ce am putut intelege de la o femeie bata la mecanica). A costato peste 200$ treaba....masina nu avea 2 ani . In schimb am observat ca in sarcina, la suspensiile din spate schimba unghiul diferit, desi masina era perfect orizontala.....a fost la mecanic dupa ce am speriato, ala nu stiu cu ce a aburito desi recunoscuse ca e ceva dubas.
:cya: |
|
#11
Posted 19 April 2004 - 13:30
Ahh, am vrut sa iti spun ceva cu dieselul. Cand am luat Vectra aia in mana, m-am pus la volan si am inceput sa o conduc, prudent nefiind masina mea, m-am speriat. Era mai lenta decat Dacia mea 1300 cand avea probleme cu aprinderea. Nu exagerez deloc. Parca te-am vazut pe alt thread cand ziceai ca esti mai vitezoman. La un moment dat fratele prietenei ma intrebat ce ma misc asa ca o femeie si mia zis sa imi bag piciorul in ea, si l-am bagat. Cand a intrat turboul a fost frumos, senzatii placute, dar fara e a naibii de puturoasa.
Mai are de curand o Solenta si l-am intrebat ce ii fain la Solenta fara de Vectra (teoretic aceste masini nu suporta comparatii). Si el foarte zelos mia spus ca solenta se infige, pe cand opelul...porneste ca un vapor... :cya: |
#12
Posted 19 April 2004 - 13:36
Suspensi spate la Vectra am inteles ca asa trebuie sa schimbe unghiul pentru o mai buna stabilitate in viraje la viteze mai mari.
Cred ca puturoasa era masina aia nu generaliza, am mers cu o Vectra identica (model si motorizare) si nu "pornea ca un vapor". |
#13
Posted 19 April 2004 - 14:33
Quote Originally posted by driverx Ahh, am vrut sa iti spun ceva cu dieselul. Cand am luat Vectra aia in mana, m-am pus la volan si am inceput sa o conduc, prudent nefiind masina mea, m-am speriat. Era mai lenta decat Dacia mea 1300 cand avea probleme cu aprinderea. Nu exagerez deloc. Parca te-am vazut pe alt thread cand ziceai ca esti mai vitezoman. La un moment dat fratele prietenei ma intrebat ce ma misc asa ca o femeie si mia zis sa imi bag piciorul in ea, si l-am bagat. Cand a intrat turboul a fost frumos, senzatii placute, dar fara e a naibii de puturoasa. Mai are de curand o Solenta si l-am intrebat ce ii fain la Solenta fara de Vectra (teoretic aceste masini nu suporta comparatii). Si el foarte zelos mia spus ca solenta se infige, pe cand opelul...porneste ca un vapor... :cya: Pai nah, ce vrei, e diesel... Zicea cineva pe aici ca turbo-compresorul porneste de pe la 2500 rpm. Deci trebuie s-o calci nitel ca sa traga. Eu tocmai am condus un Golf 3 1.9 TDi (90 CP) si mergea de rupea. Mi-a facut mai inainte proprietarul o demonstratie si a prins 150 km/h pe la iesirea din Bucuresti. Ma gandesc ca daca un "amarat" de Golf vechi de 10 ani poate sa mearga in halul asta, atunci un Opel de prin '99-2000 nu poate fi atat de rau. Pe de alta parte, iau in calcul si un Golf 4 cam din aceeasi perioada. Oare gasesc ceva bun la 9000, maxim 10000 euro? |
#15
Posted 19 April 2004 - 15:10
@2Fst4U
Da. Ai dreptate. Asa sunt gandite ele. Stiu. Dar ce nu stiu eu e ca de ce face asta in linie dreapta? Poate ai dreptate, eu am condus doar una bucata Vectra acel model. Am calcato si a intrat turboletzul si atunci chiar m-am simtit bine. :cya: |
|
#16
Posted 19 April 2004 - 15:14
Face asa din momentul in care este in sarcina pentru ca nu are cum sa stie cand urmeaza virajul.
|
#18
Posted 19 April 2004 - 15:46
Quote Originally posted by 2Fst4U @Necronomikon: Cea mai mare problema la Opel este rugina care apare la pasajele puntii spate. ABS au cam toate masinile germane din '99 - 2000, deci nu ai cum sa scapi de el. Mai rau ca Dacia nu cred ca rugineste... Eu am Dacie acum si e ruginita ca dracu pe dedesupt, si la puntea spate, si la fatza si... unde nu e... |
Anunturi
▶ 0 user(s) are reading this topic
0 members, 0 guests, 0 anonymous users