Jump to content

SUBIECTE NOI
« 1 / 5 »
RSS
Merita un Termostat Smart pentru ...

Sfat achizitie MTB Devron Riddle

Problema mare cu parintii= nervi ...

switch microtik
 Permis categoria B la 17 ani

Sfaturi pentru pregatirea de eval...

Crapaturi placa

cum imi accesez dosarul electroni...
 Momentul Aprilie 1964

Sursa noua - zgomot ?

A fost lansat Ubuntu 24.04 LTS

Pareri apartament in zona Berceni?
 Free streaming SkyShowtime de la ...

Skoda Fabia 1.0 TSI (110 CP)- 19 ...

Mezina familiei, Merida BigNine

The Tattooist of Auschwitz (2024)
 

nu va puneti termopan de la APLAST

- - - - -
  • Please log in to reply
155 replies to this topic

#19
ciprian.cherciu

ciprian.cherciu

    Junior Member

  • Grup: Members
  • Posts: 28
  • Înscris: 21.08.2007

 geodezie2, on Sep 17 2007, 16:49, said:

Bun gasit tuturor. E posibil sa intru si eu in clubul potentialilor pacalitzi de APLAST. Am vazut filmuletzele de pe YouTube, cu semnatura dvs. si ma bucur ca macar cineva din partea firmei vorbeste pe forum.

Acum fix 20 de zile lucratoare am comandat la magazinul din Bucuresti, sos.Pantelimon 291, un sistem de tamplarie cu geam termopan pentru terasa de la bucatarie, Contract 149190/21.08.2007.

Recunosc faptul ca am facut toate greselile posibile in asemenea caz: n-am apelat la o firma recomandata de prieteni, ci, pur si simplu am ales-o pe cea mai apropiata de casa; n-am cercetat forumurile de pe net, ca sa ma lamuresc sa nu apelez la APLAST; am achitat integral (pentru ca mi s-a spus ca altfel nu profit de nu stiu ce promotie, ceea ce in contract nu aparea). Am observat cu oarecare surpriza ca site-ul web al firmei APLAST e frumos, dar n-are FORUM, ceea ce trebuia sa ma lamureasca definitiv. Or mai fi si altegreseli pe care nu mi le amintesc pe moment.

Cum maine ar fi ultima zi de montaj, conform Contractului, am telefonat la magazin. De 2 ori. Prima data, pe la ora 11, reprezentanta firmei - Liana Tudor - s-a aratat mirata si a promis ca se intereseaza si ma suna. Vazand ca se face ora 15 si nimic, am revenit. Reprezentanta nu daduse de cine trebuie, deci nu aflase nimic. Mi-a urat totusi o zi buna.

Din experientza celor de pe forum intzeleg ca trebuie sa apelez urgent la OPC.

Am sa revin ca sa va povestesc ce urmeaza. O sa fie pasionant, va garantez.  Cu bine si pana la noi ordine apelati la alte firme, desi n-as fi sigura ca nu sunt la fel.
Pentru contractul dumneavoastra confirmarea platii a fost facuta in data de 24.08.2007 si conform contractului aceea este data de la care se ia in considerare termenul de montaj. Daca vor fi probleme nu ezitati sa le postati pe forum.
Greselile la care va referiti cand este vorba alegerea tamplariei nu au legatura cu calitatea produselor sau a serviciilor. Momentan nu avem un forum dar cu sigurata in cel mai scurt timp si aceasta problema va fi rezolvata, cred ca este o dovada de deschidere faptul ca noi putem comunica pe acest forum. In plus materialele postate pe www.youtube.com vin sa confirme seriozitatea companiei.
Ar fi chiar interesant sa vedeti si la alte societati cum se construieste o fereastra sau in ce masura se respecta specificatiile produselor din oferta.

#20
gassim

gassim

    New Member

  • Grup: Members
  • Posts: 5
  • Înscris: 17.09.2007
Salut la toata lumea prezenta pe acest forum. Sa stiti ca am citit si chiar nu am putut sa ma abtin fara sa postez si eu aici, chiar a trebuit sa imi fac user pentru asa ceva.

Ceea ce trebuie sa stiti este ca sunt fost angajat aplast (nu merita scris cu majuscule) nu conteaza in ce functie si nu conteaza nici locatia. Cunosc firma destul de bine poate chiar prea bine. Partea buna a lucrurilor este calitatea ferestrelor (de asta puteti fi sigurI) dar parTea proasta ci care e destul de importanta este ca oamenii angajati  sunt  total nepregatiti. Iar inca o parte proasta este ca toti banii trebuie sa ii achitati in avans. Iar daca mai aveti nelamuriri va pot raspunde la intrebari  SI NU O SA O FAC ATAT DE PATETIC CUM A FACUT-O CHERCIU

Edited by gassim, 17 September 2007 - 16:22.


#21
ciprian.cherciu

ciprian.cherciu

    Junior Member

  • Grup: Members
  • Posts: 28
  • Înscris: 21.08.2007

 Frankie, on Sep 17 2007, 16:11, said:

Patetic.
Consider ca o atitudine deschisa si onesta fata de clienti este cea mai buna modalitate de solutionare a problemelor. Consideri ca era mai bine sa nu raspundem acestor solicitari ?

#22
amarian

amarian

    New Member

  • Grup: Members
  • Posts: 21
  • Înscris: 13.06.2007
Contractul a fost incheiat la data de 08.08.2007 si are nr. 101570. Geamurile au fost montate la data de 27.08.2007. la baie mi-a fost montat geam normal desi in contract era specificat geam mat. Astept si astzai inlocuirea acelui geam.

 ciprian.cherciu, on Sep 17 2007, 17:21, said:

Consider ca o atitudine deschisa si onesta fata de clienti este cea mai buna modalitate de solutionare a problemelor. Consideri ca era mai bine sa nu raspundem acestor solicitari ?


#23
geodezie2

geodezie2

    Junior Member

  • Grup: Members
  • Posts: 114
  • Înscris: 17.09.2007
Ma bucur de ce aud de la dvs si de raspunsul pe care mi l-a dat dl Ciprian Cherciu. Parca ma simt mai bine. Va incurajez si eu cu brandul de pe manerele geamurilor, care, daca ati fost multumit de firma, nu cred sa reprezinte un impediment asa de mare. Eu promit sa nu-l sterg, daca firma va face treaba buna!

Cu bine tuturor si va tin la curent cu ce va urma. M.P.

#24
geodezie2

geodezie2

    Junior Member

  • Grup: Members
  • Posts: 114
  • Înscris: 17.09.2007
PENTRU AMARIAN:

Aici eu le banuiesc pe vecine ca au pile la APLAST ! Pana nu se vor plictisi de privit cred ca nu veti avea geamul  mat cel mult visat!

#25
geodezie2

geodezie2

    Junior Member

  • Grup: Members
  • Posts: 114
  • Înscris: 17.09.2007

 gassim, on Sep 17 2007, 17:21, said:

Salut la toata lumea prezenta pe acest forum. Sa stiti ca am citit si chiar nu am putut sa ma abtin fara sa postez si eu aici, chiar a trebuit sa imi fac user pentru asa ceva.

Ceea ce trebuie sa stiti este ca sunt fost angajat aplast (nu merita scris cu majuscule) nu conteaza in ce functie si nu conteaza nici locatia. Cunosc firma destul de bine poate chiar prea bine. Partea buna a lucrurilor este calitatea ferestrelor (de asta puteti fi sigurI) dar parTea proasta ci care e destul de importanta este ca oamenii angajati  sunt  total nepregatiti. Iar inca o parte proasta este ca toti banii trebuie sa ii achitati in avans. Iar daca mai aveti nelamuriri va pot raspunde la intrebari  SI NU O SA O FAC ATAT DE PATETIC CUM A FACUT-O CHERCIU

Din pacate e foarte posibil sa aveti dreptate. Daca ne gandim ca e vorba de o firma mare, cu comenzi multe, e aproape sigur ca cei angajatzi pentru montajul la domiciliu nu sunt toti foarte bine pregatiti (cred ca sunt f multi astfel de angajati, daca sunt atatea magazine). Pana capata ceva experientza, e clar ca o mai dau in bara, desi poate la inceput ii asista pe cei cu experientza si "fura" meseria. Daca sunt bine platiti (munca nu e chiar usoara) raman, daca nu, se pacalesc altzii si asa mai departe, iar nemultzumirile beneficiarilor cresc.

E posibil ca insasi politica de cadre a firmei sa fie deficitara. De obicei patronii nu asteapta decat profitul, cat mai repede, ca sa-si acopere investitiile si imprumuturile bancare, asa ca nu prea ii dor opiniile beneficiarilor si nici faptul ca platesc prost oamenii, care migreaza in alta parte sau lucreaza pe cont propriu. Norocul nostru e ca "faima" trece din om in om, ca sa nu mai vorbim de internet, mai repede decat crede firma.

Si eu accept ca ceea ce se executa in fabrica respecta standardele, dar sa nu uitam ca daca la punerea in opera tamplaria nu e foarte riguros verticala si plana, ferestrele se degradeaza in timp, nu se pot deschide usor, etc.

Or fi si parteneri nemtzi in fabrica?

Eu as sfatui pe toata lumea sa nu semneze procesul verbal de receptie daca sunt probleme. Mai exact sa semneze dupa 1-2 zile, dupa ce spuma se intareste complet, fiindca de-abia atunci apar tensiuni suplimentare in tamplarie, care duc la spargerea geamurilor sau la malfunctzii la sistemul de inchidere-deschidere.

Mai asteptam sfaturi de la dvs.  Cu bine.

#26
christig

christig

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 8,861
  • Înscris: 31.10.2002
nu stiu cata putere detine omul de la aplast in firma dar e o initiativa de laudat daca reuseste sa schimbe ceva in urma plangerilor de aici; sincer am ocolit firma aplast numai din pricina unui post gasit pe aici in care cineva se plangea de echipa de instalatori ageamii care se plangeau de salariile de rahan si voiau sa-l lase balta; m-am orientat tot spre o firma mare, concurenta care nu are profile cu 3 camere si la care voi comanda in total vreo 20mp de geamuri :)

trebuie sa stiti ca un client nemultumit va face reclama cat 10 multumiti dar negativa; cand veti intelege chestia asta poate veti avea mai multa grija cum angajati si pe cine; puteti infiinta un centru de plangeri pe care sa-l apeleze clientii si sa va semnaleze echipele care-si bat joc de instalare; la 2-3 abateri gen..sa nu pui la orizontala...sau sa scuipi seminte in capul trecatorilor...pac pac (cum zice jiji) si pa nene.

si acum lucruri serioase: stie careva care e suprafata maxima pe care poti sa te intinzi c un 4-16-4? mie mi s-a spus cam 2,5mp si pentru ca am vreo 3 ochiuri de marimea asta la geamul de la balcon mi s-a recomandat micsorarea lor sau ingrosarea sticlei; si alta questiune..e mare diferenta de pret intre un geam de 4 si unul de 6? nu ma incanta ideea sa micsorez ochiurile alea fixe care au stil :)

#27
gassim

gassim

    New Member

  • Grup: Members
  • Posts: 5
  • Înscris: 17.09.2007

 christig, on Sep 18 2007, 19:12, said:

nu stiu cata putere detine omul de la aplast in firma dar e o initiativa de laudat daca reuseste sa schimbe ceva in urma plangerilor de aici; sincer am ocolit firma aplast numai din pricina unui post gasit pe aici in care cineva se plangea de echipa de instalatori ageamii care se plangeau de salariile de rahan si voiau sa-l lase balta; m-am orientat tot spre o firma mare, concurenta care nu are profile cu 3 camere si la care voi comanda in total vreo 20mp de geamuri :)

trebuie sa stiti ca un client nemultumit va face reclama cat 10 multumiti dar negativa; cand veti intelege chestia asta poate veti avea mai multa grija cum angajati si pe cine; puteti infiinta un centru de plangeri pe care sa-l apeleze clientii si sa va semnaleze echipele care-si bat joc de instalare; la 2-3 abateri gen..sa nu pui la orizontala...sau sa scuipi seminte in capul trecatorilor...pac pac (cum zice jiji) si pa nene.

si acum lucruri serioase: stie careva care e suprafata maxima pe care poti sa te intinzi c un 4-16-4? mie mi s-a spus cam 2,5mp si pentru ca am vreo 3 ochiuri de marimea asta la geamul de la balcon mi s-a recomandat micsorarea lor sau ingrosarea sticlei; si alta questiune..e mare diferenta de pret intre un geam de 4 si unul de 6? nu ma incanta ideea sa micsorez ochiurile alea fixe care au stil :)


Nu iti recomand sa te duci mai mult de 2 mp cu 4 16 4 (incepe sa flambeze) incearca un 4-14-6 (low-e de 4)

#28
ciprian.cherciu

ciprian.cherciu

    Junior Member

  • Grup: Members
  • Posts: 28
  • Înscris: 21.08.2007

 geodezie2, on Sep 18 2007, 18:48, said:

Din pacate e foarte posibil sa aveti dreptate. Daca ne gandim ca e vorba de o firma mare, cu comenzi multe, e aproape sigur ca cei angajatzi pentru montajul la domiciliu nu sunt toti foarte bine pregatiti (cred ca sunt f multi astfel de angajati, daca sunt atatea magazine). Pana capata ceva experientza, e clar ca o mai dau in bara, desi poate la inceput ii asista pe cei cu experientza si "fura" meseria. Daca sunt bine platiti (munca nu e chiar usoara) raman, daca nu, se pacalesc altzii si asa mai departe, iar nemultzumirile beneficiarilor cresc.

E posibil ca insasi politica de cadre a firmei sa fie deficitara. De obicei patronii nu asteapta decat profitul, cat mai repede, ca sa-si acopere investitiile si imprumuturile bancare, asa ca nu prea ii dor opiniile beneficiarilor si nici faptul ca platesc prost oamenii, care migreaza in alta parte sau lucreaza pe cont propriu. Norocul nostru e ca "faima" trece din om in om, ca sa nu mai vorbim de internet, mai repede decat crede firma.

Si eu accept ca ceea ce se executa in fabrica respecta standardele, dar sa nu uitam ca daca la punerea in opera tamplaria nu e foarte riguros verticala si plana, ferestrele se degradeaza in timp, nu se pot deschide usor, etc.

Or fi si parteneri nemtzi in fabrica?

Eu as sfatui pe toata lumea sa nu semneze procesul verbal de receptie daca sunt probleme. Mai exact sa semneze dupa 1-2 zile, dupa ce spuma se intareste complet, fiindca de-abia atunci apar tensiuni suplimentare in tamplarie, care duc la spargerea geamurilor sau la malfunctzii la sistemul de inchidere-deschidere.

Mai asteptam sfaturi de la dvs.  Cu bine.
Este extrem de adevarat ca majoritatea problemelor sunt cauzate de montajele necorespunzatoare sau de masuratorile incorecte. Foarte important de stiut sunt 2 aspecte:
- dreptul clientului de a refuza o tamplarie cu probleme, iar daca un client accepta o tamplarie care are probleme si semneaza actul de receptie in care este specificat faptul ca e multumit de montaj NU ESTE OK. Este foarte adevarat ca sunt si situatii in care unii cliente solicita lucruri imposibile sa au pretentii care nu au cum sa fie indepline.
- NU mai exista anagajati Aplast pentru montaje. Pentru a intelege ce drepturi aveti trebuie sa stiti ca activitatea de montaj in Aplast se desfasoara prin subantreprenori de montaj, foarte multi dintre ei sunt fosti angajati APLAST care au decis sa isi inceapa propria afacere. Despre salarii nu trebuie sa discutam sau mai bine spus de comisioanele pe care le primisc deoarece pot depasi de cateva ori salariul mediu in Romania. Pentru a ramane subantreprenor de montaj trebuie sa oferi un serviciu de montaj cat mai bun. Prin sondaj am sunat la clienti si inca facem acest lucru pentru a obtine feed-back. Nu ezitati sa comunicati orice problema pe care o puteti avea la montaj pentru ca acest lucru nu va trece neobservat. Este un sistem gandit pentru a responzabiliza montatorul si masuratorul de serviciul pe care il presteaza....

Problema fortei de munca se simte in orice domeniu si sunt convins ca nu suntem singura companie care are aceasta problema. NU contest faptul ca sunt probleme sau intarzierei in anumite situatii in schimb ceea ce ne diferentiaza de multi competitori este faptul ca putem sa rezolvam problemele care apar. Suntem de 7 ani in piata si ca sa fiu 100% transparet anul acesta am investit 7.000.000 de euro in utilaje si cladiri pentru productie. Cred ca este clar ca vom fi aici si peste 5 ani .......
Piata din Romania este detinuta in acest moment in proportie de 80% de producatorii de garaj, care cu siguranta peste 2-3 ani datorita normativelor europene nu vor mai fi in piata si abia atunci vor aparea probleme cu garantia. Nu spun "VENITI LA APLAST" dar sunt pe piata companii serioase care investesc si au planuri pe termen lung.

APLAST este un bussines 100% romanesc dar care a folosit doar tehnologie vestica si ca exemplu, in fabrica de sticla avem angajati nemti. Aici sunt aspecte pe care inca nu le stapanim...si nu cred ca este un producator din Romania care sa respecte procesul de productie asa cum procedam noi. Cel mai sigur anul viitor vom organiza ziua portilor deschise ..... dar daca este cineva interesat de modul in care se produce o fereastra poate sa treaca pe la fabrica APLAST care este intre Buzau si Ploiesti (Com. Ceptura) in orice zi de luni pana sambata.....

#29
ciprian.cherciu

ciprian.cherciu

    Junior Member

  • Grup: Members
  • Posts: 28
  • Înscris: 21.08.2007

 christig, on Sep 18 2007, 19:12, said:

nu stiu cata putere detine omul de la aplast in firma dar e o initiativa de laudat daca reuseste sa schimbe ceva in urma plangerilor de aici; sincer am ocolit firma aplast numai din pricina unui post gasit pe aici in care cineva se plangea de echipa de instalatori ageamii care se plangeau de salariile de rahan si voiau sa-l lase balta; m-am orientat tot spre o firma mare, concurenta care nu are profile cu 3 camere si la care voi comanda in total vreo 20mp de geamuri :)

trebuie sa stiti ca un client nemultumit va face reclama cat 10 multumiti dar negativa; cand veti intelege chestia asta poate veti avea mai multa grija cum angajati si pe cine; puteti infiinta un centru de plangeri pe care sa-l apeleze clientii si sa va semnaleze echipele care-si bat joc de instalare; la 2-3 abateri gen..sa nu pui la orizontala...sau sa scuipi seminte in capul trecatorilor...pac pac (cum zice jiji) si pa nene.

si acum lucruri serioase: stie careva care e suprafata maxima pe care poti sa te intinzi c un 4-16-4? mie mi s-a spus cam 2,5mp si pentru ca am vreo 3 ochiuri de marimea asta la geamul de la balcon mi s-a recomandat micsorarea lor sau ingrosarea sticlei; si alta questiune..e mare diferenta de pret intre un geam de 4 si unul de 6? nu ma incanta ideea sa micsorez ochiurile alea fixe care au stil :)
OBLIGATORIU peste 2mp de geam termopan una dintre foile de sticla trebuie sa aiba 6 mm grosime.

Edited by ciprian.cherciu, 19 September 2007 - 05:30.


#30
ciprian.cherciu

ciprian.cherciu

    Junior Member

  • Grup: Members
  • Posts: 28
  • Înscris: 21.08.2007
O sa va spun o serie de sfaturi pe care este bine sa le stiti daca achizitionati tamplarie:
- La montarea tamplarie cordonul de spuma poliuretanica trebuie sa fie de MINIM 7mm. Verificati inainte de montaj sticla care urmeaza sa fie pusa in rama. Foile de sticla trebuie sa fie paralele, taiate si sigilate uniform. Aceste caracteristici le puteti observa doar la montaj.
- Este indicata alegerea ferestrelor oscilobatante deoarece permit aerisirea spatiilor in conditii de siguranta. Pentru prevenirea aparitiei condensului si a mucegaiului inceperile trebuie aerisite zilnic. Diferenta de pret este nesemnificativa daca ne gandim la plusul de functionalitate. Fereastra este un obiect dinamic si este indicat sa poata fi deschisa cat mai mult sau cu cat mai multe variatii.
- Pentru cei care opteaza pentru glafuri (pervav de interior ) trebuie stiut ca acestea se monteaza sub tamplarie cu ajutorul unui profil special numit SOLBANC. Sunt cazuri in care pervazul se aplica in partea de jos a tamplariei fara solbanc si atunci in timp vor aparea infiltratii intre tamplarie si perete. INTREBATI MONTATORUL DACA MONTEAZA PERVAZUL CU SOLBANC, daca nu il trimiteti acasa sa aduca ce trebuie.
- Indicata este folosirea garniturilor siliconate care au o durata de viata de pana la 3 ori mai mare decat cele ne-siliconate.
- OBLIGATORIU la exteriorul cladirilor se foloseste doar geamul termoizolant cu LOW-e, pentru a reduce transferul termic in special in anotimpul rece. De ferestre avem nevoie si vara iar pentru aceasta se foloseste sticla de CONTROL SOLAR care in plus fata de calitatile sticlei LOW-E reduce transferul caldurii in imobil in timpul verii. APLAST este singura companie din Romania care aduce aceasta sticla iar denumirea este SunGuard HS Super Neutral 70
- Indiferent de dimensiunea ferestrei aceasta trebuie sa aiba in interior armatura din otel.
- Alegeti cu atentie feroneria. EXEMPLU: Defectarea butucului la o usa duce la spargerea profilului si la schimbarea tamplariei.
- Poate cea mai frecventa greseala a multor consumatori este alegerea tamplarie dupa tipul profilului folosit. De multe ori daca intrebi pe cineva ce fereastra are acasa o sa iti spuna REHAU, GEALAN, TROCAL...etc
20 - 25% din calitatea unei ferestre tine de profil.
Este ca si cum ai raspunde la intrebarea Ce masina ai cumparat?
Raspunsul ar fi Cu casetofon Samsung ?
Intr-adevar sistemul audio pentru mine conteaza .... dar .....
Este o confuzie alimentata de producatorii mici care au nevoie de un BRAND sub umbrela caruia sa isi desfasoare activitatea si de producatorii de profile care se promoveaza ca producatori de ferestre. Nu spun profile X ci spun ferestre X, aici hotarati dumneavoastra daca este ocrect fata de consumator.....
Diferenta de calitate este completata de foarte multi factori: feronerie, componentele geamului termoizolant, utilaje...etc
- Foarte multi comercianti desfasoara aceasta activitate pe moment dar afiseaza PRODUCATORI DE TAMPLARIE PVC, solicitati o prezentare a fabricii (imagini, film...etc)
Pentru moment cam atat sa nu plictisesc.....

Edited by ciprian.cherciu, 19 September 2007 - 06:05.


#31
ciprian.cherciu

ciprian.cherciu

    Junior Member

  • Grup: Members
  • Posts: 28
  • Înscris: 21.08.2007

 ciprian.cherciu, on Sep 19 2007, 06:57, said:

O sa va spun o serie de sfaturi pe care este bine sa le stiti daca achizitionati tamplarie:
- La montarea tamplarie cordonul de spuma poliuretanica trebuie sa fie de MINIM 7mm. Verificati inainte de montaj sticla care urmeaza sa fie pusa in rama. Foile de sticla trebuie sa fie paralele, taiate si sigilate uniform. Aceste caracteristici le puteti observa doar la montaj.
- Este indicata alegerea ferestrelor oscilobatante deoarece permit aerisirea spatiilor in conditii de siguranta. Pentru prevenirea aparitiei condensului si a mucegaiului inceperile trebuie aerisite zilnic. Diferenta de pret este nesemnificativa daca ne gandim la plusul de functionalitate. Fereastra este un obiect dinamic si este indicat sa poata fi deschisa cat mai mult sau cu cat mai multe variatii.
- Pentru cei care opteaza pentru glafuri (pervav de interior ) trebuie stiut ca acestea se monteaza sub tamplarie cu ajutorul unui profil special numit SOLBANC. Sunt cazuri in care pervazul se aplica in partea de jos a tamplariei fara solbanc si atunci in timp vor aparea infiltratii intre tamplarie si perete. INTREBATI MONTATORUL DACA MONTEAZA PERVAZUL CU SOLBANC, daca nu il trimiteti acasa sa aduca ce trebuie.
- Indicata este folosirea garniturilor siliconate care au o durata de viata de pana la 3 ori mai mare decat cele ne-siliconate.
- OBLIGATORIU la exteriorul cladirilor se foloseste doar geamul termoizolant cu LOW-e, pentru a reduce transferul termic in special in anotimpul rece. De ferestre avem nevoie si vara iar pentru aceasta se foloseste sticla de CONTROL SOLAR care in plus fata de calitatile sticlei LOW-E reduce transferul caldurii in imobil in timpul verii. APLAST este singura companie din Romania care aduce aceasta sticla iar denumirea este SunGuard HS Super Neutral 70
- Indiferent de dimensiunea ferestrei aceasta trebuie sa aiba in interior armatura din otel.
- Alegeti cu atentie feroneria. EXEMPLU: Defectarea butucului la o usa duce la spargerea profilului si la schimbarea tamplariei.
- Poate cea mai frecventa greseala a multor consumatori este alegerea tamplarie dupa tipul profilului folosit. De multe ori daca intrebi pe cineva ce fereastra are acasa o sa iti spuna REHAU, GEALAN, TROCAL...etc
20 - 25% din calitatea unei ferestre tine de profil.
Este ca si cum ai raspunde la intrebarea Ce masina ai cumparat?
Raspunsul ar fi Cu casetofon Samsung ?
Intr-adevar sistemul audio pentru mine conteaza .... dar .....
Diferenta de calitate este completata de foarte multi factori: feronerie, componentele geamului termoizolant, utilaje...etc
Este o confuzie alimentata de producatorii mici care au nevoie de un BRAND sub umbrela caruia sa isi desfasoare activitatea si de producatorii de profile care se promoveaza ca producatori de ferestre. Nu spun profile X ci spun ferestre X.
- Foarte multi comercianti desfasoara aceasta activitate pe moment dar afiseaza PRODUCATORI DE TAMPLARIE PVC, solicitati o prezentare a fabricii (imagini, film...etc)
Pentru moment cam atat sa nu plictisesc.....


#32
DonJuan2

DonJuan2

    Member

  • Grup: Members
  • Posts: 263
  • Înscris: 21.10.2005
Mda..dar de teapa trasa de Aplast cu seria EURO 70 nu spune nimeni?S-a scos acea serie de profile cu 5 camere ca sa poata da si ei un pret mic..dar nimeni nu spunea clar shi nu comunica clintului ca seria respectiva reprezinta un profil CLASA B , iar conform recomandarii organismelor din domeniu la climatul nostru se recomanda daor profile clasa A !De montaje...e mult prea adevarat..am vazut destule afcute de ei.Cel putin aici in Galati nu au deloc oameni pregatiti nici pentru masuratori (doamne ce aberatii de dimensiuni de toc am vazut) si nici pe montaj (multe montaje la care nu s-au mai bagat dibluri la ferestre sau la unele balcoane am vazut gauri de diblu in profil date aiurea,dezordonat unele langa altele-nimerise probabil in gol de zid, si cel mai rau lucru, nu erau astupate cu acele dopuri de montaj, se vedeau oribil).Dar in ifne..long live Aplast..bine ca au utilaje performante, ca la punerea in opera si relatia cu clientii..nota 2 !

#33
geodezie2

geodezie2

    Junior Member

  • Grup: Members
  • Posts: 114
  • Înscris: 17.09.2007
[quote name='ciprian.cherciu' date='Sep 19 2007, 06:20' post='3401134']
Este extrem de adevarat ca majoritatea problemelor sunt cauzate de montajele necorespunzatoare sau de masuratorile incorecte. Foarte important de stiut sunt 2 aspecte:
- dreptul clientului de a refuza o tamplarie cu probleme, iar daca un client accepta o tamplarie care are probleme si semneaza actul de receptie in care este specificat faptul ca e multumit de montaj NU ESTE OK. Este foarte adevarat ca sunt si situatii in care unii cliente solicita lucruri imposibile sa au pretentii care nu au cum sa fie indepline.
- NU mai exista anagajati Aplast pentru montaje. Pentru a intelege ce drepturi aveti trebuie sa stiti ca activitatea de montaj in Aplast se desfasoara prin subantreprenori de montaj, foarte multi dintre ei sunt fosti angajati APLAST care au decis sa isi inceapa propria afacere. Despre salarii nu trebuie sa discutam sau mai bine spus de comisioanele pe care le primisc deoarece pot depasi de cateva ori salariul mediu in Romania. Pentru a ramane subantreprenor de montaj trebuie sa oferi un serviciu de montaj cat mai bun. Prin sondaj am sunat la clienti si inca facem acest lucru pentru a obtine feed-back. Nu ezitati sa comunicati orice problema pe care o puteti avea la montaj pentru ca acest lucru nu va trece neobservat. Este un sistem gandit pentru a responzabiliza montatorul si masuratorul de serviciul pe care il presteaza....
........
Multumesc pentru promptitudine. Am citit si explicatiile de mai jos. Maine s-au anuntzat la noi montatorii. Suntem curiosi cum va fi.

Parerea mea este ca daca tamplaria sau geamurile au probleme, asta ar trebui s-o observe de la inceput montatorul si sa se opreasca din lucru. Altfel, daca a montat, atunci vina va fi a lui. Beneficiarul, cu foarte mici exceptii, nu are cum sa vada ceea ce lucratorul cu experienta de la montaj observa, dar tace.

Treaba cu subantreprenorii de montaj ma tem ca nu e cea mai fericita, mai exact ma intreb cum e cand o firma da vina pe cealalta ca lucrarea lui e proasta. Daca e sa reclami la OPC, pe cine reclami? Noi cu APLAST am facut contractul, nu ne intereseaza daca subantreprenorii sunt slabi. Dar nu strica sa fie cunoscuti si, eventual, la Contract, sa ai posibilitatea sa alegi ce firma sa vina la montaj. S-ar afla destul de repede de pe net si din folclor care sunt cei nepriceputi.

De problema cu comisioanele eu n-as fi chiar asa de sigura. Dupa ce ai dat la firma o galeata de bani, nu stiu daca multi mai dau comisioane. E ca la ambulatoriul de la Spitalul Municipal, unde, daca ai platit, doctorul isi face meseria fara sa-i mai dai ciubuc.  Aproape e de necrezut la noi, dar sa credeti ca asa este.

In ce priveste sfaturile pe care le-ati postat in text separat, sunt cu siguranta pertinente, dar majoritatea e posibil sa depaseasca beneficiarul de rand, care nu are atatea cunostinte tehnice. El se adreseaza unei firme, care trebuie sa ii prezinte variante din care omul sa priceapa ca una e de preferat, iar in rest firma sa raspunda daca a profitat de necunoasterea beneficiarului si a furnizat sau a recomandat o marfa de proasta calitate, sau, mai rau, a indus in eroare prin descrieri false ale produselor. Eu sunt oripilata cand intru intr-un magazin si ma trezesc ca, la 10 (z-e-c-e) articole de acelasi tip pe care le au pe raft, vanzatoarea e absolut  incapabila sa spuna cu ce e unul diferit de altul!! Ba se si mira copios ca o deranjezi cu intrebari.

Maine va scriu si va pun eventual si poze, daca suporta site-ul.

#34
geodezie2

geodezie2

    Junior Member

  • Grup: Members
  • Posts: 114
  • Înscris: 17.09.2007

 DonJuan2, on Sep 19 2007, 12:35, said:

Mda..dar de teapa trasa de Aplast cu seria EURO 70 nu spune nimeni?S-a scos acea serie de profile cu 5 camere ca sa poata da si ei un pret mic..dar nimeni nu spunea clar shi nu comunica clintului ca seria respectiva reprezinta un profil CLASA B , iar conform recomandarii organismelor din domeniu la climatul nostru se recomanda daor profile clasa A !De montaje...e mult prea adevarat..am vazut destule afcute de ei.Cel putin aici in Galati nu au deloc oameni pregatiti nici pentru masuratori (doamne ce aberatii de dimensiuni de toc am vazut) si nici pe montaj (multe montaje la care nu s-au mai bagat dibluri la ferestre sau la unele balcoane am vazut gauri de diblu in profil date aiurea,dezordonat unele langa altele-nimerise probabil in gol de zid, si cel mai rau lucru, nu erau astupate cu acele dopuri de montaj, se vedeau oribil).Dar in ifne..long live Aplast..bine ca au utilaje performante, ca la punerea in opera si relatia cu clientii..nota 2 !

Daca e adevarat e foarte grav. De unde naiba sa stim si de asa ceva? Firma poate fi trasa la raspundere in justitie daca exista astfel de reglementari pe care le-a incalcat. Daca stiti unde gasim normativele respective, dati un link va rog.

Noi am comandat EURO 70, pentru ca asa ne-a fost recomandat. Nu mi s-a parut ieftin 1000 de euro pentru un balcon cu 4000/1440, cu 6 ochiuri de geam, fara unghiuri si fara a fi nevoie sa se scoata vechea tamplarie.

O sa fim foarte atenti maine la montaj, cu tot ce am aflat aici pe site. Din pacate cred ca numai dupa catva timp o sa stim daca montajul a fost bine facut.

Oricum, e foarte important ca daca noi o sa luam plasa, macar altii sa nu mai ia si de asta fiti siguri. Dam toti o sfoara in tara pe messenger, ca in 2 zile toti internautii vor sti. Se poate lua legatura si cu firma din Germania, dar cred ca exista pe net toate specificatiile tehnice.

Cu bine.

#35
christig

christig

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 8,861
  • Înscris: 31.10.2002

 geodezie2, on Sep 19 2007, 18:15, said:

Noi am comandat EURO 70, pentru ca asa ne-a fost recomandat. Nu mi s-a parut ieftin 1000 de euro pentru un balcon cu 4000/1440, cu 6 ochiuri de geam, fara unghiuri si fara a fi nevoie sa se scoata vechea tamplarie.

:eek:  enorm!!...la 6mp de geam cat ai tu

eu am oferta la un balcon de 7m + cate 1m la 90 grade deci 9m cu 1560mm inaltime (aprox 14mp) de 1370E cu TVA

profil veka roto 5camere low-e argon + plase de muste.

#36
ciprian.cherciu

ciprian.cherciu

    Junior Member

  • Grup: Members
  • Posts: 28
  • Înscris: 21.08.2007
Nu exista normative care sa prevada obligativitatea de a folosi o clasa de profile sau alta. Si aici ca sa va dau un exemplu:
- un profil cu 3 camere clasa A are un transfer termic mult mai mare decat EURO 70
- un profil cu 4 camere clasa A are un transfer termic similar cu EURO 70
In plus EURO 70 este mult mai robust decat oricare dintre cele 2 situatii prezentate mai sus. Singura diferenta dintre profilul de 5 camere clasa A si EURO 70 o reprezinta dimensiunea peretelui esterior care este de 2,7 mm spre deosebire de 3mm. Acest profil este importat de compania REHAU in Romania doar pentru APLAST, nu o sa gasiti la nimeni altcineva acest profil, iar utilizarea lui in Romania a tinut cont exact de clima si conditiile meteo din Romania. Este absolut INDICATA folosirea acestui profil. Aici apare informarea de care tot vorbim. Cand nu detii in oferta acest produs poti sa faci tot felul de afirmatii.......

Nu este nici un fel de teapa si afirmatiile pe care le-ai facut pe acest forum nu fac sa dovedeasca ca este o mare lipsa de informatii in piata. In plus dupa toate mesajele postate pe forum sa spui ca 1000 euro este mult sau putin pentru o lucrare de la APLAST  in comparatie cu o fereastra cu profile veka + feronerie roto + low-e e, este cel putin superficial. Incearca sa vezi cum se face aceasta fereastra si in special cum este facut geamul termopan si cum este introdus argonul si asa mai departe si abia atunci poti spune ca e mult sau putin.
Putem sa luam fiecare element in parte si sa-i discutam calitatile iar daca este cineva interesat de un anumit aspect acesta poate fi descris amanuntit si chiar putem face si cateva experimente interesante. In acest moment in ROMANIA nu exista o fereastra mai buna din punct de vedere calitati decat fereastra APLAST. Oricine este curios de acest lucru poate vizita fabrica si i se pot explica mult mai mulel lucruri......

Din discutiile avute pana acum pe forum am ajuns la concluzia ca este vital sa informam clientii de lucrurile de care trebuie sa se fereasca si ce trebuie sa urmareasca la o fereastra si vom porni o campanie de INFORMARE. Sunt in proces de realizare peste 1.000.000 de fluturasi in care sunt explicate doar cateva avantaje care pot fi dezvoltate la magazine. Pentru cei interesati de acesta campanie de vineri vor fi postate pe site machetele si informatiile transmise prin aceasta campanie.

Anunturi

Second Opinion Second Opinion

Folosind serviciul second opinion ne puteți trimite RMN-uri, CT -uri, angiografii, fișiere .pdf, documente medicale.

Astfel vă vom putea da o opinie neurochirurgicală, fără ca aceasta să poată înlocui un consult de specialitate. Răspunsurile vor fi date prin e-mail în cel mai scurt timp posibil (de obicei în mai putin de 24 de ore, dar nu mai mult de 48 de ore). Second opinion – Neurohope este un serviciu gratuit.

www.neurohope.ro

0 user(s) are reading this topic

0 members, 0 guests, 0 anonymous users

Forumul Softpedia foloseste "cookies" pentru a imbunatati experienta utilizatorilor Accept
Pentru detalii si optiuni legate de cookies si datele personale, consultati Politica de utilizare cookies si Politica de confidentialitate