Jump to content

SUBIECTE NOI
« 1 / 5 »
RSS
Skoda Fabia 1.0 TSI (110 CP)- 19 ...

Mezina familiei, Merida BigNine

The Tattooist of Auschwitz (2024)

Se poate recupera numar de telefo...
 Upgrade de la MacBook Pro M1 cu 8...

Ce tip de monitor am nevoie pt of...

Resoftare camera supraveghere

Laptop Gaming
 Cu ce va aparati de cainii agresi...

Nu imi platiti coletul cu cardul ...

Exista vreun plan de terorizare p...

Schimbare adresa DNS IPv4 pe rout...
 Recomandare Barebone

Monede JO 2024

Suprasolicitare sistem electric

CIV auto import
 

nu va puneti termopan de la APLAST

- - - - -
  • Please log in to reply
155 replies to this topic

#37
ciprian.cherciu

ciprian.cherciu

    Junior Member

  • Grup: Members
  • Posts: 28
  • Înscris: 21.08.2007
Contractul este semnat cu APLAST, garantia o primiti de la APLAST si tot ce tine de responsabilitatile din contract apartin companiei APLAST. Am explicat sistem ca ansamblu ca sa observati cum functioneaza. Montatorul (echipa) nu primeste bani si schiar dimpotriva poate primi penalizari daca nu respecta regulile de motaj sau daca fac greseli. In acele conditii APLAST remediaza problema si in functie de gravitate firma poate fi eliminata din colaborare. Un singur element este esential FEED-BACK-ul de la clienti. Clientii sunt singurii care pot reclama sau care pot veni cu sigestii. Acesta este si unul dintre motivele pentru care postam mesaje pe acest forum.....

Mult succes la montaj :)
Peste 5 ani sau mai devreme vom putea discuta de calitatea ferestrelor.

O mica tema de gandire ar fi: Cum poti sa oferi garantie 5 ani la o fereastra cand firma exista de 2-3 ani? Alegeti cu atentie furnizorii si separati informatia obiectiva de laudele fara acoperire......sau de aprecierile complet neavizate.

#38
christig

christig

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 8,861
  • Înscris: 31.10.2002

 ciprian.cherciu, on Sep 19 2007, 19:26, said:

...In plus dupa toate mesajele postate pe forum sa spui ca 1000 euro este mult sau putin pentru o lucrare de la APLAST  in comparatie cu o fereastra cu profile veka + feronerie roto + low-e e, este cel putin superficial.
...
In acest moment in ROMANIA nu exista o fereastra mai buna din punct de vedere calitati decat fereastra APLAST. Oricine este curios de acest lucru poate vizita fabrica si i se pot explica mult mai mulel lucruri......
...

da este supreficial, recunosc; dar vorbesc pe partea practica; eu vorbesc din punctul de vedere al raportului calitate/pret; si cum nu ma dau banii afara din casa, dar nici nu vreau sa fac compromisuri pentru 10-20 de euro acolo am ales ce mi s-a parut decent ca pret si calitate; nu am stat sa mi fac toate ochiurile mobile ci numai strictul necesar; 1000E considerand ca clientul a ales strictul necesar, indiferent de tamplarie e mult pentru 6mp!

nu stim partea teoretica si nu cred ca a stat nimeni sa faca teste comparative intre ferestre; personal am dat peste postul unui client aplast, pe acest forum, care afirma ca are balconul inchis cu aplast si in casa alta firma; se plangea ca la 1 an nu prea i se mai inchid geamurile pe balcon si ca in casa e incomparabil mai bine; poate sunt instalatorii de vina, poate fereastra aplast, poate userul e concurenta, cine stie; eu am evitat aplast; daca vor aparea probleme cu ferestrele care le voi monta saptamana viitoare stati linistiti ca am sa le fac reclama si alor mei :D

#39
DonJuan2

DonJuan2

    Member

  • Grup: Members
  • Posts: 263
  • Înscris: 21.10.2005
Domnule reprezentant APLAST, cum puteti profita in asemenea hal de necunoasterea userilor de pe forul pentru a lansa anumite informatii absolut false?
In primul rand, nu sunteti isngura firma ce produce ferestre cu profilul Euro 70
(  http://www.plusconfo...rofile_pvc.html  respectiva societate scrie clar pe site-ul sau ca profilele sunt clasa B).
Iarasi nu vi se apre ca undeva cineva minte cu nerusinare sau dezinformeaza?Caci altfel cum este posibil ca pentru seria Briliant Desing cu 5 camere shi 70mm grosime a profilului coeficientu de rtansfer este de 1,3 ...iar pentru profilul Euro 70 care este clasa B (adica are peretii mai subtiri), are tot 5 camere, tot 70mm grosime si are exact acelasi coeficient de 1,3?Ei?Cum e?Optimizarea camerelor, compozitia amterialului sau care va fi motivatia cu care veti incerca sa ne convingeti?Ceva e tare putred...

Apoi, aduse direct din Germania?Spuneti-ne va rugam, ce aveti de comentat asupra faptului ca Rehau are deschise fabrici de profile PVC pentru ferestre in mai multe tari printre care si TURCIA?Fabrica Rehau avem inclusiv in Romania...doar ca aici deocamdata nu cunosc sa se produca profile pentru sisteme de ferestre.

Cat despre diferentele intre clasele A si B ...domnul meu...puteti dormi noaptea?E chiar indicata clasa B la aceasta clima?De normativele europene aflate in acest moment in vigoare inclusiv pentru tara noastra nu atzi auzit pana acum?O vizita pe site-ul patronatului producatorilor de tamplarie termoizolanta din Romania e recomandata..acolo gasiti si sfaturi de cumparare..si lamuriri si date tehnice.Sincer tremur de enrvi cand vad asemenea informatii false debitate cu atata seninatate.
www.pptt.ro -navigati si cititi cu incredere informatii tehnice, unele dintre ele vor contrazice cele afirmate de domnul binevoitor de la renumita firma.


Repet..e mare pacat ca exista toate acele dotari la care multe din firmele mici doar viseaza...factorul uman, dezinformare si nepasare fac ca tamplaria rezultata sa fie tot una de mai slaba calitate decat a unei firme ce le produce "custom made" decat una la nivel industrial.

Cat despre partea legala, iarasi trebuie sa va contrazic.Legea este de partea consumatorului si acesta trebuie in mod obligatoriu informat asupra caracteristicilor principale, iar din documentele eliberate pentru tamplaria Euro 70 nu reiese nici un fel de informare, si studiind textul legii ce il voi atasa ami jos rezulta ca orice consumator a comandat Euro 70 fara sa fie informat are dreptul sa va reclame si sa se considere inselat cu buna stiinta (caci omiterea in mod intentionat se numeste minciuna si inselatorie...nu?)Sunt curios daca pana acum a reclamat cineva acest aspect la OPC si organismele abilitate.

Apoi ar fi curios de vazut ce scrie in agrementul tehnic emis de comisia din Romania..ei scriu si zona recomandata de utilizare (tip de cladiri, constructii etc).
Ne puneti la dispozitie intregul agrement tehnic sa il putem studia in amanunt?

Intre timp va pun aici partea cea ami importanta din textul legii, concluziile ramanand sa le traga clientii pacaliti:


O.G. nr. 21/1992 privind protectia consumatorilor, modificata si completata


CAPITOLUL 3
Protectia intereselor economice ale consumatorilor
ART. 8
Guvernul adopta reglementari specifice in scopul prevenirii si combaterii practicilor ce dauneaza intereselor economice ale consumatorilor.

ART. 9
In relatiile cu consumatorii, agentii economici au obligatia de a se comporta in mod corect si de a nu folosi practici comerciale abuzive.

ART. 10
Drepturile consumatorilor, la incheierea contractului sint:
a) libertatea de a lua decizii, la achizitionarea de produse si servicii, fa ra a li se impune in contracte clauze care pot favoriza folosirea unot tehnici abuzive in vinzare, de natura a influenta optiunea acestora;
de a beneficia de o redactare clara si precisa a clauzelor contractuale, inclusiv a celor privind caracteristicile calitative si conditiile de garan tie, indicarea exacta a pretului sau tarifului, precum si stabilirea cu exactitate a conditiilor de credit si a dobinzilor;
c) de a fi exonerati de plata produselor si serviciilor care nu au fost solicitate si acceptate;
d) de a fi despagubiti pentru daunele provocate de produsele sau serviciile care nu corespund clauzelor contractuale;
e) de a li se asigura service-ul necesar si piesele de schimb pe toata durata medie de utilizare a produsului, stabilita in documentele tehnice normative sau declarata de catre producator ori convenita de parti;
f) de a plati, pentru produsele sau serviciile de care beneficiaza, sume sta bilite cu exactitate, in prealabil; majorarea pretului stabilit initial este posibila numai cu acordul consumatorului.

ART. 11
Produsele si serviciile oferite consumatorilor se masoara cu mijloace de masurare si control adecvate, verificate metrologic, potrivit reglementarilor legale.

ART. 12
Consumatorii au dreptul de a pretinde agentilor economici remedierea sau inlocuirea gratuita a produselor si serviciilor obtinute, precum si despagubiri pentru pierderile suferite ca urmare a deficientelor constatate in cadrul termenului de garantie sau de valabilitate. Dupa expirarea acestui termen, consumatorii pot pretinde remedierea sau inlocuirea produselor care nu pot fi folosite potrivit scopului pentru care au fost realizate, ca urmare a unor vicii ascunse aparute pe durata medie de utilizare a acestora.

ART. 13
Remedierea deficientelor aparute in cadrul termenelor de garantie la produsele de larg consum, inclusiv a celor de folosinta indelungata, si care nu sint imputabile consumatorilor, se face intr-un termen maxim, stabilit de catre organul administratiei publice abilitat sa indeplineasca politica de protectie a consumatorului; pentru celelelte produse, termenul va fi cel sta bilit prin contract.
In cazul unor vicii ascunse, termenul maxim stabilit la alineatul precedent curge de la data finalizarii expertizei tehnice efectuate de un organism teh nic neutru.

ART. 14
In cazul produselor la care timpul de nefunctionare din cauza deficientelor
aparute in cadrul termenului de garantie depaseste 10% din acest termen, pre
cum si in cazul produselor alimentare, farmaceutice sau cosmetice care prezinta abateri fata de caracteristicile calitative prescrise, vinzatorul este obligat, la cererea consumatorului, sa le inlocuiasca sau sa restituie contravaloarea acestora.
Timpul de nefunctionare, mentionat la alineatul precedent, prelungeste in mod corespunzator termenul de gatantie si curge din momentul sesizarii vinza torului pina la aducerea produsului in stare de utilizare normala.

ART. 15
Restituirea contravalorii sau inlocuirea produsului achizitionat ori a serviciului prestat se face imediat dupa constatarea imposibilitatii folosirii acestuia, daca aceasta situatie nu este imputabila consumatorului.

ART. 16
Consumatorul poate solicita plata unor despagubiri, potrivit clauzelor contractuale sau dispozitiilor legale, in cazul remedierii ori inlocuirii produselor sau serviciilor necorespunzatoare.

ART. 17
Vinzatorul asigura toate operatiunile necesare repunerii in functiune, inlo cuirii produselor ori remedierii serviciilor reclamate in cadrul termenului de garantie sau valabilitate, respectiv pentru vicii ascunse in cadrul duratei medii de utilizare, precum si a celor ocazionate de transportul, manipularea, diagnosticarea, expertizarea, demontarea, montarea si ambalarea acestora; vinzatorul suporta cheltuielile legate de acestea, situatie carte nu il exonereaza de raspundere pe producator.


CAPITOLUL 4
Informarea si educarea consumatorilor
ART. 18
Consumatorii au dreptul de a fi informati, in mod complet, corect si precis, asupra caracteristicelor esentiale ale produselor si serviciilor oferite de catre agentii economici, astfel incit sa aiba posibilitatea de a face o alegere rationala, in conformitate cu interesele lor, intre produsele si serviciile oferite si sa fie in masura sa le utilizeze, potrivit destinatiei aces tora, in deplina securitate.

ART. 19
Informarea consumatorilor despre produsele oferite se realizeaza, in mod obligatoriu, prin elemente de identificare si caracterizare ale acestora, care se inscriu la vedere, dupa caz, pe produs, eticheta, ambalaj de vinzare sau in cartea tehnica, instructiunile de folosire ori altele asemenea, ce insotesc produsul, in functie de natura acestuia.

ART. 20
Informatiile trebuie sa fie inscrise in limba romana, indiferent de tara de origine a produsului.
Informatiile trebuie sa fie complete, corecte, precise si explicite si sa cu prinda denumirea produsului, marca producatorului, principalele caracteristici tehnice si calitative, compozitia, eventuali adivii folositi, cantitatea, pretul, termenul de garantie sau, dupa caz, de valabilitate, eventualele riscuri previzibile, contraindicatii si modul de utilizare, manipulare, conservare sau pastrare, precum si alte caracteristici ale diferitelor categorii de produse; la produsele alimentare preambalate se mentioneaza si valoarea nutritiva.
Produsele de folosinta indelungata sint insotite si de "declaratie de confor mitate", "certificat de garantie" si, dupa caz, de "carte tehnica" ori "instructiuni de folosire", redactate in limba romana, care cuprind principalele caracteristici ale produsului, conditiile de instalare, exploatare, intre tinere, data fabricatiei, termenul de garantie si eventualele riscuri ce pot aparea in urma nerespectarii instructiunilor.
Fac exceptie de la prevederile alineatelor precedente marcile de fabrica sau de comert, denumirile de firme ori societatile comerciale, denumirea produse lor tipice cunoscute publicului larg, precum si termenii straini utilizati in mod curent si care se gasesc in dictionarele uzuale.
Pentru produsele din import, textul in limba romana poate fi completat cu traduceri in una sau mai multe limbi straine stabilite de catre Guvern.

ART. 21
Informatiile referitoare la serviciile prestate trebuie sa cuprinda categori a calitativa a serviciului, timpul de realizare, termenul de garantie, tariful, riscurile previzibile si, dupa caz, declaratia de conformitate.

ART. 22
Agentii economici sint obligati sa demonstreze consumatorilor, la cererea acestora, modul de utilizare si functionalitatea produselor ce urmeaza a fi vindute; la lansarea pe piata a produselor, acestia sint obligati sa efectueze demonstratii de utilizare.

ART. 23
Obligatia de a informa pe consumator potrivit art. 19, 20, 21 si 22 nu poate fi inlaturata prin invocarea secretului comercial sau profesional.

ART. 24
Se interzice prezentarea prin publicitate - in prospecte, cataloage, prin mass-media si altele - a altor valori ale parametrilor ce caracterizeaza pro dusele sau serviciile, altele decit cele efectiv realizate.

ART. 25
Preturile si tarifele trebuie afisate, in mod vizibil si intr-o forma neechi voca, usor de citit.

ART. 26
Comercializarea produselor si prestarea serviciilor se fac in locuri autorizate. Este obligatorie afisarea, in mod vizubil, a denumirii firmei si a numarului autorizatiei acesteia.

ART. 27
Produsele livrate in vrac se masoara cu mijloace de masurare legale adecvate, in prezenta cumparatorului. Indicatiile mijloacelor de masurare trebuie sa fie usor de citit si la vederea cumparatorului.


CAPITOLUL 8
Protectia juridica
ART. 42
Agentii economici raspund pentru orice deficienta privind calitatea produselor sau serviciilor, aparuta in cadrul termenului de garantie sau valabilita te a acestora, si care nu este imputabila consumatorului, precum si pentru e ventualele vicii ascunse constatate pe durata medie de utilizare, care nu permit folosirea de catre consumator a produsului sau serviciului potrivit scopului pentru care acesta a fost realizat si achizitionat sau care pot afecta viata, sanatate sau securitatea consumatorilor.
Raspunderea se mentine si in cazul in care livrarea produselor sau prestarea serviciilor se face in mod gratuit sau cu pret redus, ori daca se comerciali zeaza ca piese de schimb, sau se distribuie sub alte forme.

ART. 43
Actiunile in justitie indreptate de catre asociatiile pentru protectia consumatorilor, prevazute la art. 33 si 34 din prezenta ordonanta, impotriva agentilor economici care au prejudiciat drepterile si interesele legitime ale consumatorilor sint scutite de taxe de timbru.

ART. 44
Ministerul Public poate interveni in actiunile civile introduse, in care sint implicate interesele consumatorilor.


CAPITOLUL 9
Sanctiuni
ART. 45
Incalcarea prevederilor prezentei ordonante atrage raspunderea materiala, ci vila, contraventionala sau penala, dupa caz.

ART. 46
Constituie contraventii, daca nu au fost savirsite in astfel de conditii in cit sa fie considerate infractiuni, urmatoarele fapte:
a) comercializarea produselor care au standarde romane obligatorii referitoa re la protectia vietii, sanatatii, sau securitatii consumatorilor, fara ca a cestea sa fie certificate conform actelor normative in vigoare;
omiterea anuntarii de catre agentii economici, confotm art. 7 lit. c) din prezenta ordonanta, a autoritatilor publice competente;
c) comercializarea produselor sau prestarea serviciilor fara elementele de identificare prevazute la art. 19-22 din prezenta ordonanta sau cu caracteristici calitative neconforme celor prescrise;
d) prezentarea prin publicitate - in prospecte, cataloage, prin mass-media si altele - a altor valori ale paramertilor ce caracterizeaza produsele sau serviciile, altele decit cele efectiv realizate;
e) pastrarea, depozitarea sau transportul produselor destinate comercializa rii in conditii care nu asigura mentinerea caracteristicilor calitative ale acestra daca, in acest fel, acestea ar periclita viata, sanatatea sau secutitatea consumatorilor;
f) comercializarea produselor la care s-au constatat abateri de la caracteristicile tehnico-calitative prescrise, de natura a afecta viata, sanatatea sau securitatea consumatorilor, pentru care organele de control abilitate au dispus oprirea comercializarii acestora;
g) impiedicarea, sub orice forma, de catre agentul economic sau de catre orice alta persoana, a organelor administratiei publice insarcinate cu protectia consumatorilor si supravegherea calitatii produselor si serviciilor de a-si exercita atributiile de serviciu referitoare la prevenirea si combaterea faptelor ce pot afecta viata, sanatatea sau securitatea consumatorilor
h) folosirea practicilor abuzive la vinzarea produselor si prestarea servici ilor, prevazute la art. 9 si art. 10 din prezenta ordonanta, altele decit ce le mentionate la art. 1 lit. c) si k) din Legea nr. 12/1992, republicata;
i) neasigurarea activitatii de service si a pieselor de schimb necesare intretinerii sau repararii, conform prevederilor art. 10 lit. e) din prezenta ordnanta;
j) neremedierea in termenul stabilit la art. 13 sau remedierea necorespunzatoare a deficientelor constatate la produsele vindute sau serviciile prestate;
k) refuzul inlocuirii produselor sau restituirii contravalorii acestora sau a serviciilor necorespunzatoare, in cazurile prevazute de prezenta ordonanta

Edited by DonJuan2, 19 September 2007 - 20:40.


#40
ciprian.cherciu

ciprian.cherciu

    Junior Member

  • Grup: Members
  • Posts: 28
  • Înscris: 21.08.2007
Se pare ca o discutie civilizata nu poate fi purtata pe acest forum si in plus este cuvantul meu impotriva cuvantului Dumneavoastra DonJuan (corect ar fi va dati numele si firma pe care EVIDENT o reprezentati daca considerati ca aveti dreptate).
PPTT este una dintre asociatiile producatorilor de tamplarie care NU ARE NICI UN FEL DE AUTORITATE LEGISLATIVA IN DOMENIU. In plus pe langa aceasta asociatie mai sunt si altele. Fiecare este creata cu un scop anume. Scopul Aplast este de a desfasura o activitate in mod onest si nu de a face afirmatii fara acoperire. Din punctul meu de vedere transparenta este maxima si sunt sigur ca in timp vor ramane pe piata doar companiile serioase. Pana atunci nu vor fi decat vorbe goale aruncate in vant. Scopul meu de a comunica pe acest forum a fost sa intru in contact cu clientii (chiar si cei care au avut probleme) scopul dumenavoastra este cu totul altul ...
Cei care vor sa se documenteze au tot internetul la dispozitie. Plecam de la o singura afirmatie care arata lipsa dumneavoastra de cunostinte in domeniu:
REHAU produce profile in Turcia - complet eronat
REHAU produce profile in Romania - este absolut ridicol (cu siguranta aceasta ar fi fost o stire)

Si ca sa inchei prezenta mea pe acest forum va spun ca APLAST este singurul furnizor de servicii pentru REHAU in ROMANIA. Adica profilele REHAU imitatie de lemn sunt realizate de APLAST, mai exact foliate de APLAST (puteti vedea pe www.youtube.com detalii despre fiecare proces in parte). Asta nu vine decat sa certifice calitatea activitatii pe care o desfasoara compania APLAST.

Din pacate pentru dumneavoastra aici ati mentionat numele unor companii care au activitatea 100% transparenta si care pot fi verificate.
Domnule (domnisoara) DonJuan sper ca am fost suficient de explicit si imi pare rau ca exista persoane care transforma acest forum intr-o altfel de lupta. Este simplu ca te ascunzi in spatele unui ID si sa minti.

Le multumesc celor care au postat problemele lor pe acest forum si cu siguranta acestea vor fi rezolvate. Puteti posta in continuare problemele dumneavoastra alaturi de numarul de contract si vom lua la cunostinta de solicitarile dumneavoastra.

Va multumesc
Ciprian Cherciu

#41
gassim

gassim

    New Member

  • Grup: Members
  • Posts: 5
  • Înscris: 17.09.2007
Tragem si cocluzii ???

Deci Cherciu e setat pe aplast si nu cred ca puteti sa ii scoateti asta din cap.(oricum nu m-am obosit sa citesc tot ce a scris)

Chestia cu euro 70 ca ar fi un profil mai slab si din clasa B e cam adevarata. euro 70 are grosimea peretilor de 2,7 mm fata de briliant care are 3mm iar coeficientul de izolare este total diferit fata de briliant

#42
DonJuan2

DonJuan2

    Member

  • Grup: Members
  • Posts: 263
  • Înscris: 21.10.2005
"Domnisoara"?Multumesc frumos..atsa nu poate insemna decat un singur lucru..am atins probleme reale.Ma rog..in loc de un raspuns artistic de ce nu ma combateti cu argumente tehnice?Eu nu am adus decat ARGUMENTE TEHNICE reale existente si pertinente.Daca preferati sa treceti la jigniri este alegerea Dumneavoastra.Apoi, daca va uitati cu atentie la profilul meu veti observa cu stupoare ca am mult mai multe posturi decat in acest topic, iar un nick mi-am ales ca oricare altul, fara sa am intentia de a face RECLAMA MASCATA companiei pentru care lucrez.Tin sa precizez totusi ca lucrez intr-o companie care produce tamplarie cu profile TROCAL in Galati :) Daca doriti sa identificati compania o puteti face foarte usor cu un search.Asa v-am raspuns la inrtebari.Apoi referitor la facilitatile de productie din Turcia si Romania - am specificat clar : in Turcia se fabrica profile dar in Romania nu-in Romania fabricandu-se alte elemente cum ar fi furtunuri, instalatii de gradina si elemente de instalatii sanitare.
Se produc exclusiv in Germania? Un link de pe site-ul global de pe care se pare ca au eliminat harta cu indexul fabricilor, probabil tocmai din cauza unor tari si facilitati care nu le face cinste
http://www.rehau.com...ho.we.are.shtml

Iata ca fac un alter edit caci pe site-ul american al Rehau am reusit sa gasesc harta cu locatiile unde sunt specificate clar si fabricile (a se vedea in mod special Romania si Turcia) - pentru zonele unde e prea mic puteti salva harta pe calculatorul propriu si apoi dati zoom pe zona de interes:
http://www.rehau-na....es/0000F105.jpg
Iata si in scris unele locatii, se apre ca Rehau are rtansparenta totala...APLAST NU ! http://www.rehau-na....ns/global.shtml

Domnule cherciu , simt nevoia sa ma repet, iarasi am adus argumente sa sustin toate afirmatiile mele, asadar, cum aveti lipsa de bun simt sa ma acuzati ca eu as minti?E adevarat, unul din noi 2 clar minte, insa nu cred ca noi suntem in masura sa hotaram care e acela, sa lasam argumentele si cititorii forumului sa hotarasca.

Va invit inca odata la o discutie PE ARGUMENTE (pentru fiecare afirmatie a mea am adus argumente) si nu o discutie cu jigniri.Incercati macar sa dovediti (chiar si cu ajutorul mai multor colegi care sa va ajute punandu-va si cunostintele lor la dispozitie) ca reprezentati o companie foarte bine informata atat din punct de vedere tehnic cat si legal.
Oricum pentru reprezentatia de mai devreme, treci la loc in banca..nota 2  :thumbdown:

Edited by DonJuan2, 20 September 2007 - 07:25.


#43
ciprian.cherciu

ciprian.cherciu

    Junior Member

  • Grup: Members
  • Posts: 28
  • Înscris: 21.08.2007

 DonJuan2, on Sep 20 2007, 07:56, said:

"Domnisoara"?Multumesc frumos..atsa nu poate insemna decat un singur lucru..am atins probleme reale.Ma rog..in loc de un raspuns artistic de ce nu ma combateti cu argumente tehnice?Eu nu am adus decat ARGUMENTE TEHNICE reale existente si pertinente.Daca preferati sa treceti la jigniri este alegerea Dumneavoastra.Apoi, daca va uitati cu atentie la profilul meu veti observa cu stupoare ca am mult mai multe posturi decat in acest topic, iar un nick mi-am ales ca oricare altul, fara sa am intentia de a face RECLAMA MASCATA companiei pentru care lucrez.Tin sa precizez totusi ca lucrez intr-o companie care produce tamplarie cu profile TROCAL in Galati :) Daca doriti sa identificati compania o puteti face foarte usor cu un search.Asa v-am raspuns la inrtebari.Apoi referitor la facilitatile de productie din Turcia si Romania - am specificat clar : in Turcia se fabrica profile dar in Romania nu-in Romania fabricandu-se alte elemente cum ar fi furtunuri, instalatii de gradina si elemente de instalatii sanitare.
Se produc exclusiv in Germania? Un link de pe site-ul global de pe care se pare ca au eliminat harta cu indexul fabricilor, probabil tocmai din cauza unor tari si facilitati care nu le face cinste
http://www.rehau.com...ho.we.are.shtml

Iata ca fac un alter edit caci pe site-ul american al Rehau am reusit sa gasesc harta cu locatiile unde sunt specificate clar si fabricile (a se vedea in mod special Romania si Turcia) - pentru zonele unde e prea mic puteti salva harta pe calculatorul propriu si apoi dati zoom pe zona de interes:
http://www.rehau-na....es/0000F105.jpg
Iata si in scris unele locatii, se apre ca Rehau are rtansparenta totala...APLAST NU ! http://www.rehau-na....ns/global.shtml

Domnule cherciu , simt nevoia sa ma repet, iarasi am adus argumente sa sustin toate afirmatiile mele, asadar, cum aveti lipsa de bun simt sa ma acuzati ca eu as minti?E adevarat, unul din noi 2 clar minte, insa nu cred ca noi suntem in masura sa hotaram care e acela, sa lasam argumentele si cititorii forumului sa hotarasca.

Va invit inca odata la o discutie PE ARGUMENTE (pentru fiecare afirmatie a mea am adus argumente) si nu o discutie cu jigniri.Incercati macar sa dovediti (chiar si cu ajutorul mai multor colegi care sa va ajute punandu-va si cunostintele lor la dispozitie) ca reprezentati o companie foarte bine informata atat din punct de vedere tehnic cat si legal.
Oricum pentru reprezentatia de mai devreme, treci la loc in banca..nota 2  :thumbdown:


#44
ciprian.cherciu

ciprian.cherciu

    Junior Member

  • Grup: Members
  • Posts: 28
  • Înscris: 21.08.2007
Nu cred ca este important sa discutam de compania REHAU. Este posibil sa existe si alte capacitati de productie dar NU pentru profile PVC. Intr-adevar daca doriti sa verificati pe site-ul REHAU o sa vedeti ca sunt foarte multe directii de activitate si aici nu pot sa ma pronunt.
Va fac o propunere dumneavoastra si celor interesati, o discutie face to face si chiar o vizita la fabrica si putem sa discutam cu argumente tehnice.
Este posibil sa fi gresit la capitolul EURO 70, cred ca sunt si alte companii care produc ferestre pe acest profil.
Va ofer numarul meu de telefon si daca doriti sa vizitati fabrica si sa dicutam orice fel de probleme tehnice sau de alta natura va stau la dispozitie.
Nu intentionez sa jignesc pe nimeni.
0741 229 339 - si pot sa ma ocup personal de organizarea unui tur al fabricii. De asemenea putem discuta chiar si telefonic orice problema.
Va multumesc

#45
ciprian.cherciu

ciprian.cherciu

    Junior Member

  • Grup: Members
  • Posts: 28
  • Înscris: 21.08.2007
http://www.rehau.com...ho.we.are.shtml - nu are absolut nimic legat de fabrica, e un link despre istoria companiei - ce treaba are asta cu Turcia si Romania?????? e vreo tara din asta acolo? celelalte tari introduse se refera la SALES OFFICES - adica PUNCTE DE VANZARE, nu fabrici!!!

http://www.rehau-na....es/0000F105.jpg - aceeasi poveste, patratele de pe imagine reprezinta SALES OFFICES - nu fabrici!!!!!

http://www.rehau-na....ns/global.shtml - aceeasi poveste.....se specifica ceva de fabrici??? NU! este vorba de puncte de lucru si zice clar: "varying in significance depending on the region" - adica nivelul de dezvoltare a businessului difera in functie de regiune.

Edited by ciprian.cherciu, 20 September 2007 - 08:57.


#46
geodezie2

geodezie2

    Junior Member

  • Grup: Members
  • Posts: 114
  • Înscris: 17.09.2007

 ciprian.cherciu, on Sep 20 2007, 09:48, said:

Nu cred ca este important sa discutam de compania REHAU. Este posibil sa existe si alte capacitati de productie dar NU pentru profile PVC. Intr-adevar daca doriti sa verificati pe site-ul REHAU o sa vedeti ca sunt foarte multe directii de activitate si aici nu pot sa ma pronunt.
Va fac o propunere dumneavoastra si celor interesati, o discutie face to face si chiar o vizita la fabrica si putem sa discutam cu argumente tehnice.
Este posibil sa fi gresit la capitolul EURO 70, cred ca sunt si alte companii care produc ferestre pe acest profil.
Va ofer numarul meu de telefon si daca doriti sa vizitati fabrica si sa dicutam orice fel de probleme tehnice sau de alta natura va stau la dispozitie.
Nu intentionez sa jignesc pe nimeni.
0741 229 339 - si pot sa ma ocup personal de organizarea unui tur al fabricii. De asemenea putem discuta chiar si telefonic orice problema.
Va multumesc

Ma bucur ca renuntzarea dvs la discutzii a fost numai o enervare de moment, pe care s-o trecem cu vederea. Interesul tuturor este sa clarificam problemele cu calm si, evident, NUMAI cu argumente tehnice serioase. In ceea ce priveste clasele A + B si zonele climatice, ma intereseaza totusi care e treaba cu acest EURO 70 cu care ma "dotez" si eu chiar in clipa aceasta la terasa de la bucatarie (echipa, de 3 persoane, simpatica, a sosit cu 20 minute inainte de ora anuntata si pana in prezent lucreaza cu mult elan...- ii ajuta si domnul casei; masuratorile sunt bune, iar comanda sosita respecta contractul). Concret as vrea sa stiu ce riscuri de deteriorare sunt, in timp, in cazul ca variatiile de temperatura vor fi mari (sa zicem -15 grade iarna si +45 vara). Ma pot trezi ca tamplaria se deformeaza, crapa geamurile, etc? Problema unei izolatzii perfecte, sincer, nu ma intereseaza, decat daca are vreo legatura cu condensul...

Daca totusi EURO 70 nu respecta normele tehnice din Romania, macar ar trebui sa se renuntze la el, inainte ca defectiunile sa ia amploare. Asa ceva ar compromite firma in mod clar. La magazin ni s-a laudat si recomandat profilul respectiv, iar noi, sincer, nu aveam de unde sa stim ce ascunde chestia asta. Oricum, aviz amatorilor...

#47
andrei_chirita

andrei_chirita

    New Member

  • Grup: Members
  • Posts: 2
  • Înscris: 20.09.2007

 ciprian.cherciu, on Sep 20 2007, 09:53, said:

http://www.rehau.com...ho.we.are.shtml - nu are absolut nimic legat de fabrica, e un link despre istoria companiei - ce treaba are asta cu Turcia si Romania?????? e vreo tara din asta acolo? celelalte tari introduse se refera la SALES OFFICES - adica PUNCTE DE VANZARE, nu fabrici!!!

http://www.rehau-na....es/0000F105.jpg - aceeasi poveste, patratele de pe imagine reprezinta SALES OFFICES - nu fabrici!!!!!

http://www.rehau-na....ns/global.shtml - aceeasi poveste.....se specifica ceva de fabrici??? NU! este vorba de puncte de lucru si zice clar: "varying in significance depending on the region" - adica nivelul de dezvoltare a businessului difera in functie de regiune.




Am intrat si eu pe linkuri si are dreptate Cherciu Ciprian, nu e nimic legat de fabrici, doar Sales Offices.

Oricum, respect pentru deschiderea cu care a intrat pe acest forum. Putini sunt cei care au curajul sa-si spuna numele, numarul de telefon si compania la care lucreaza pe forumuri. Eu habar n-am de termopane, dar e clar ca daca n-o sa-mi placa ceva la termopanele APLAST, am pe cine sa trag la raspundere. Felicitari pentru aceasta abordare. Astept aceeasi deschidere si de la celelalte companii romanesti, ca majoritatatea nu ca nu interactioneaza cu clientii pe forumuri, dar nici macar nu stiu ce e ala internet.

Si apropo, Don Juan de la ce firma e? Probabil ca are ceva de ascuns din moment ce evita sa-si spuna numele si numele companiei. Din pacate E PLINA ROMANIA DE DON JUANI.

Asta e...lasitatea inca ne mai caracterizeaza ca popor...

#48
ciprian.cherciu

ciprian.cherciu

    Junior Member

  • Grup: Members
  • Posts: 28
  • Înscris: 21.08.2007

 geodezie2, on Sep 20 2007, 10:35, said:

Ma bucur ca renuntzarea dvs la discutzii a fost numai o enervare de moment, pe care s-o trecem cu vederea. Interesul tuturor este sa clarificam problemele cu calm si, evident, NUMAI cu argumente tehnice serioase. In ceea ce priveste clasele A + B si zonele climatice, ma intereseaza totusi care e treaba cu acest EURO 70 cu care ma "dotez" si eu chiar in clipa aceasta la terasa de la bucatarie (echipa, de 3 persoane, simpatica, a sosit cu 20 minute inainte de ora anuntata si pana in prezent lucreaza cu mult elan...- ii ajuta si domnul casei; masuratorile sunt bune, iar comanda sosita respecta contractul). Concret as vrea sa stiu ce riscuri de deteriorare sunt, in timp, in cazul ca variatiile de temperatura vor fi mari (sa zicem -15 grade iarna si +45 vara). Ma pot trezi ca tamplaria se deformeaza, crapa geamurile, etc? Problema unei izolatzii perfecte, sincer, nu ma intereseaza, decat daca are vreo legatura cu condensul...

Daca totusi EURO 70 nu respecta normele tehnice din Romania, macar ar trebui sa se renuntze la el, inainte ca defectiunile sa ia amploare. Asa ceva ar compromite firma in mod clar. La magazin ni s-a laudat si recomandat profilul respectiv, iar noi, sincer, nu aveam de unde sa stim ce ascunde chestia asta. Oricum, aviz amatorilor...
Ma bucur ca totul decurge normal. Nu intentionez sa renunt la discutiile cu clientii peforum. Mai mult promit ca in cel mai scurt timp sa avem un forum pe APLAST, o sa va tin la curent cu lansarea acestuia.
Despre categoriile de profile A si B. Este facuta o clasificare in functie de grosimea peretelui exterior al profilului.     O sa vin cu detalii suplimentare legate caracteristicile acestor 2 clase. Important de stiut este ca grosimea peretelui exterior nu este singurul factor care influeteaza calitatea profilului si implicit transferul termic. Dupa cum am oferit exemple mai devreme acest tip de profil de cat B este mai eficient termic decat profilele pe 3 sau 4 camere clasa A. Nu exista nici un risc in privinta deteriorari tamplariei in timp. Aceste aspecte au fost luate in calcul la introducerea profilului in productie. In plus raportul pret/calitate pe acest profil este unul dintre cele mai bune.
Tot la capitolul izolare termica este foarte important de stiu ca sticla are un rol mult mai important. Suprafata de sticla care intra in contact cu mediul exterior este mult mai mare decat suprafata de profil. Profilul are o pondere de aproximativ 20% in influentarea calitatii unei ferestre, ia acest tip de profil nu afecteaza ferastra. Am observat ca sunt dispute pe aceasta tema dar in acest moment in conditiile noastre de clima profilul EURO70 cu siguranta face fata fara probleme. Faptul ca EURO70 este mai bun decat profilele de clasa A pe 3 sau 4 camere arata foarte mult. Daca am putea face o comparitie cu alte domenii ar fi ca o masina de top fara jantede aluminiu.....intr-adevar masina respectiva ar obtine diferente dinamice in schimb foarte greu de sesizat (poate e fortata comparatia dar vom reveni pe aceasta tema).

Succes in continuare la montaj

#49
haplea82

haplea82

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 2,577
  • Înscris: 21.02.2007
in principiu cu cit grosimea peretelui profilului este mai mare cu atit transferul de caldura este mai mare,deoarece sectiunea de propagare este mai mare!de asemenea grosimea stratului de aer din camera(care  este de fapt strat de izolare termica) este mai mica! deci grosime pereti mai mare duce la izolare mai slaba!de fapt profilul clasa A este recomandat pentru romania deoarece in lunile de vara exista posibilitatea depasiri unei medii de temperatura (nu stiu precis cit )si din aceasta cauza poate aparea dilatarea  peste limite admise a profilului ducind la deformarea acestuia si la ruperea sudurilor!deci problema apare vara si nu iarna!unde sunt produse profilele nu este important atita timp cit se respecta reteta de productie si in cazul unei firme care are o reputatie de aparat este posibil sa se si respecte (exemplu toate firmele care produc in sistem "lohn"pe piata romaneasca)!precizez ca nu sunt angajatul unei firme ce produce profile pvc si nu am nimic in comun cu aceasta industrie!am timlarie pvc gealan din anul 2000(sint clasa B) si nu am avut si nici nu am probleme,de fapt in 2000 nici nu se stia ca exista diferite tipuri de clase de profile!

#50
haplea82

haplea82

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 2,577
  • Înscris: 21.02.2007
am vrut sa spun ca sunt clasa B

#51
aeon

aeon

    Guru Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 13,487
  • Înscris: 05.08.2002

Quote

nu stiu cata putere detine omul de la aplast in firma dar e o initiativa de laudat daca reuseste sa schimbe ceva in urma plangerilor de aici; sincer am ocolit firma aplast numai din pricina unui post gasit pe aici in care cineva se plangea de echipa de instalatori ageamii care se plangeau de salariile de rahan si voiau sa-l lase balta; m-am orientat tot spre o firma mare, concurenta care nu are profile cu 3 camere si la care voi comanda in total vreo 20mp de geamuri

eu eram acela, dar nu mai gasesc postul unde am explicat, cred ca e pe undeva pe la sectiunea "Casa mea" (am comandat la Aplast pe str. Ramnicu Sarat, dar nu cred ca are importanta)
mi s-a parut complet aiurea cand montatorii, dupa ce au descoperit ca masuratorile erau anapoda s-au pus sa-l injure pe cel care le facuse, cu explicatia ca oricum nu mai lucra la Aplast si ca ultimele lui masuratori fusesera un esec total; apoi au inceput sa se planga ca au salarii mici si ca daca primesc 500 mii in alta parte pleaca imediat, asta in fata mea! iar la un moment dat s-au apucat sa-si stranga sculele zicand ca ei pleaca si sa ma duc sa dau in cap cui vreau eu, ca nu e vina lor....

initial am dorit sa ia profilele inapoi si sa-mi aduca altele masurate corect dar dupa ce m-au lamurit ca nu voi primi altele pentru ca nu e diferenta mare si se pot potrivi cu ceva efort, doar ca voi pierde timp asteptand alti montatori...cum trebuia sa plec in concediu peste cateva zile m-am lasat pagubas..rau, cu alti montatori poate aveam mai mult noroc

altele: am platit in avans tot si au intarziat mai bine de 10 zile, ca a trebuit sa-mi cumpar spuma sa mai umplu in spatiile ramase aiurea din cauza nepotrivirii, ca am infiltratii pe sus cand mai bate ploaia in geam (cred din cauza penelor de lemn uriase ramase in exterior pe nu am putut sa le mai scot, probabil se imbiba lemnul cu apa si apare umezeala pe perete in dreptul lui; se manifesta doar la ploaie prelungita....dar vine iarna :()

execrabil a fost si modul cum au demolat geamurile vechi de la balcon, efectiv au spart tot cu ranga, a trebuit sa stau in strada sa avertizez trecatorii, apoi a trebuit sa matur strada ca erau mii de cioburi... (desi se puteau taia frumos cu flexul ramele de fier), fara un minim de protectie a peretilor sau podelei cu gresie; m-am ales cu o placa sparta si cateva ciobite putin, plus gramezi de zgarieturi...;
nu au avut nici macar o folie sau un carton sa intinda pe jos, desi eu cand am facut contractul am cerut precizare clara daca ei se ocupa si de geamurile vechi, altfel sa imi caut demolator priceput; raspunsul a afost ca nu e necesar, "baietii" au echipament si se pricep...
am sacrificat eu o patura de pe pat ca sa adun mormanul de cioburi de peste tot si sa mai protejez gresia aia :(

de tamplarie nu ma plang, merge ok pana acum, are deja cateva luni

Edited by aeon, 20 September 2007 - 10:52.


#52
ciprian.cherciu

ciprian.cherciu

    Junior Member

  • Grup: Members
  • Posts: 28
  • Înscris: 21.08.2007

 aeon, on Sep 20 2007, 11:35, said:

eu eram acela, dar nu mai gasesc postul unde am explicat, cred ca e pe undeva pe la sectiunea "Casa mea" (am comandat la Aplast pe str. Ramnicu Sarat, dar nu cred ca are importanta)
mi s-a parut complet aiurea cand montatorii, dupa ce au descoperit ca masuratorile erau anapoda s-au pus sa-l injure pe cel care le facuse, cu explicatia ca oricum nu mai lucra la Aplast si ca ultimele lui masuratori fusesera un esec total; apoi au inceput sa se planga ca au salarii mici si ca daca primesc 500 mii in alta parte pleaca imediat, asta in fata mea! iar la un moment dat s-au apucat sa-si stranga sculele zicand ca ei pleaca si sa ma duc sa dau in cap cui vreau eu, ca nu e vina lor....

initial am dorit sa ia profilele inapoi si sa-mi aduca altele masurate corect dar dupa ce m-au lamurit ca nu voi primi altele pentru ca nu e diferenta mare si se pot potrivi cu ceva efort, doar ca voi pierde timp asteptand alti montatori...cum trebuia sa plec in concediu peste cateva zile m-am lasat pagubas..rau, cu alti montatori poate aveam mai mult noroc

altele: am platit in avans tot si au intarziat mai bine de 10 zile, ca a trebuit sa-mi cumpar spuma sa mai umplu in spatiile ramase aiurea din cauza nepotrivirii, ca am infiltratii pe sus cand mai bate ploaia in geam (cred din cauza penelor de lemn uriase ramase in exterior pe nu am putut sa le mai scot, probabil se imbiba lemnul cu apa si apare umezeala pe perete in dreptul lui; se manifesta doar la ploaie prelungita....dar vine iarna :()

execrabil a fost si modul cum au demolat geamurile vechi de la balcon, efectiv au spart tot cu ranga, a trebuit sa stau in strada sa avertizez trecatorii, apoi a trebuit sa matur strada ca erau mii de cioburi... (desi se puteau taia frumos cu flexul ramele de fier), fara un minim de protectie a peretilor sau podelei cu gresie; m-am ales cu o placa sparta si cateva ciobite putin, plus gramezi de zgarieturi...;
nu au avut nici macar o folie sau un carton sa intinda pe jos, desi eu cand am facut contractul am cerut precizare clara daca ei se ocupa si de geamurile vechi, altfel sa imi caut demolator priceput; raspunsul a afost ca nu e necesar, "baietii" au echipament si se pricep...
am sacrificat eu o patura de pe pat ca sa adun mormanul de cioburi de peste tot si sa mai protejez gresia aia :(

de tamplarie nu ma plang, merge ok pana acum, are deja cateva luni
Va rog sa ne comunicati numarul de contract sa putem trimite o echipa de interventii sa vedem daca acele infiltratii sunt datorita montajului. Orice problema se poate rezolva. Putem sa urmarim si ce echipa de montaj a facut lucrarea. Aveti si numarul meu de telefon pentru orice informatie suplimentara (0741 229 339).
Multumesc pentru mesajul postat, ajuta foarte mult sa avem feed-back de la clieti.

#53
DonJuan2

DonJuan2

    Member

  • Grup: Members
  • Posts: 263
  • Înscris: 21.10.2005
Dopmnule cherciu...e evident ca andrei chirita este doar o clona , mai ales la ce numar mare de posturi are pe forum.
Se pare ca salvand imaginea si dand zoom nu se observa formele de pe Romania iar harta este neactualizata, insa daca va mana curiozitatea sa sapati pe varinata din turcia a site-ului rehau veti descoperi cu usurinta toate produsele care se fabrica acolo.

aici gasiti in josul paginii precizat statistic un numar de fabrici pe zone
   http://www.rehau.ro/...e...fapte.shtml

foarte interesant si aici:
http://www.rehau.ro/....de.lucru.shtml
de unde citez: "În cele peste 170 de locații pe Glob, REHAU caută să fie mereu aproape de piață și clienți. De aceea multe din administațiile și fabricile noastre din China, Rusia, America de Nord sau Germania nu se află în aglomerările urbane, ci în fața porților centrelor industriale. Acest fapt nu prezintă numai avantajele legăturilor logistice bune, ci se răsfrânge pozitiv și asupra mediului și atmosferei de lucru."

Ia sa vedem domnule ata de bine informat, ce ma acuzi ca as fi un mincinos si ca nu exista fabrica Rehau in Romania, ce parere mai ai acum de acest .llink direct de pe site-ul romanesc oficial rehau?
http://www.rehau.ro/files/0001093D.jpg
sau aici:http://www.rehau.ro/compania/locatii/romania.shtml
Iata si o harta cu EUROPA :
http://www.rehau.ro/...i/romania.shtml

Si una in plan mondial:
http://www.rehau.ro/...i/romania.shtml

Triunghiul ala din TURCIA se vede destul de clar de data asta (pe ahrta chiar sub Marea Neagra).
Asha ca...imi dau seama cat de bine pregatiti si informati sunteti daca eu un amarat de inginer la o mica firma din provincie trebuie sa va ofer voua date sin informatii despre propria voastra firma, furnizor, materie prima si caracteristici tehnice.
Multumesc pentru invitatia de a vizita afcilitatile de productie, nu cred ca am aceasta posibilitate dar oricum am fost impresionat in mod placut de ceea ce am vazut in filmulte, tocmai de aceea am repet..pacat de utilaje..pacat de investitie.Va sugerez niste reglaje la utilajul de debavurat si la partea de baghetare (daca veti avea curiozitatea ca prin sondaj sa ami verificati niste lucrari veti intelege cu sigurata la ce ma refer in cazul in care aveti cunostinte si tehnice nu doar teoretice "de birou").
Cat despre "consideratia" primita de la acea clona...prefer sa ma abtin, repet...de apreciat apreciaza corect ceilalti.Oricum eu gandesc asa...Dumneavoastra (ma adresez in continuare cu formule de respect pentru ca eu am invatat de mic copil ca atunci cand respecti pe cei din jur de fapt te respecti pe tine insuti) aveti tot interesul sa va aparati firma la care sunteti patron/actionar/director/administrator , pe cand eu am tot interesul sa ofer informatiile adevarate, pentru ca totusi nu se asteapta nimeni ca de amine firma mea sa ajunga pe plan national si eu personal sa am ceva de castigat din faptul ca lamuresc posibilii clienti sau deja apcalitii din intreaga tara.
Cat despre profilele clasa B nu va speriati, nu insemna ca or sa inceapa sa crape, sparga sau alte asemenea.E vorba de niste categorisiri si normative care afc referire in primul rand la gradul de confort termic si fonic obtinut cu acele profile.Tot nu s-a raspuns la irntebare..de ce Euro 70 are acelasi coeficient de transfer termic cu Briliant Desing ??
Scuze pentru tastatul gresit..se trage de la un deget sfartecat la un utilaj acum cativa ani (le-am facut pe absolut pe toate in domeniu de la taiat si sigilat geamuri termopan pana la productie proiectare vanzare planificare ,necesar marfa, programari montaj si masuratori).
  Oricum, daca doriti sa scapati de gura mea cred ca e o singura solutie...sa-mi faceti o oferta de angajare tentanta  :D
Aaa..si uitam..am si certificat de RMC ISO9001 (responsabil managementul calitatii).Si diploma de inginer mecanic.
Ce ziceti...aveti nevoie de unul ca mine? :lol:

#54
kantamicina

kantamicina

    Junior Member

  • Grup: Members
  • Posts: 26
  • Înscris: 30.11.2006
Una peste alta sunt si eu client de-al aplast-ului, am incheiat contractul la sfarsitul lui august si mi s-a zis ca din momentul in care virez banii in contul aplast si "se vad" acolo, in 10-15 zile lucratoare ar trebui sa vina sa imi monteze. Banii s-au vazut luni pe data de 10 ale lunii curente. Sper sa nu am probleme si eu cu intarzierea montajelor pentru ca, la fel ca si altii care au postat aici, si eu imi astept o echipa de zugravi la inceputul lui octombrie.

Va tin la curent cu desfasurarea evenimentelor.

Anunturi

Bun venit pe Forumul Softpedia!

0 user(s) are reading this topic

0 members, 0 guests, 0 anonymous users

Forumul Softpedia foloseste "cookies" pentru a imbunatati experienta utilizatorilor Accept
Pentru detalii si optiuni legate de cookies si datele personale, consultati Politica de utilizare cookies si Politica de confidentialitate