Chirurgia spinală minim invazivă
Chirurgia spinală minim invazivă oferă pacienților oportunitatea unui tratament eficient, permițându-le o recuperare ultra rapidă și nu în ultimul rând minimizând leziunile induse chirurgical. Echipa noastră utilizează un spectru larg de tehnici minim invazive, din care enumerăm câteva: endoscopia cu variantele ei (transnazală, transtoracică, transmusculară, etc), microscopul operator, abordurile trans tubulare și nu în ultimul rând infiltrațiile la toate nivelurile coloanei vertebrale. www.neurohope.ro |
nu va puneti termopan de la APLAST
Last Updated: Jan 20 2016 10:09, Started by
just_me1
, Jun 05 2007 07:17
·
0
#1
Posted 05 June 2007 - 07:17
Acum 2 luni de zile m-am decis sa imi pun si eu ferestre pe profil PVC la dormitoare.Pentru asta am apelat la una dintre cele mai "bine-vazute" firme din Ploiesti si anume APLAST. Lucreaza cu profile Rehau si mi-am zis ca este foarte bine ca si coeficientul de transfer termic sa fie foarte mic, si din acest motiv mi-am ales o fereastra cu coeficientul K=1.3. Din punct de vedere al executiei si respectarea timpilor de montaj au fost foarte corecti, insa acum 1 saptamana mi s-a fisurat sticla la unul dintre dormitoare.Am sunat la APLAST si un angajat al firmei a venit sa constate cele intamplate.S-a constatat ca sticla nu s-a fisurat din vina mea si au hotarat sa imi inlocuiasca sticla(acesta fiind in garantie).Mi s-a promis ca vin cu sticla noua in maxim 3 zile lucratoare. Dupa ce au trecut 4 zile lucratoare si dupa aproximativ 5 telefoane date la diverse persoane de la APLAST (printre care si sefa de magazin) s-au "catadicsit " sa vina sa imi monteze sticla sparta la ora 20.00 in seara zilei de vineri. Toate "bune si frumoase" pana acum insa cand am cerut o copie a procesului verbal de constatare si o copie a procesului verbal de montaj mi s-a raspuns sec ca mie nu imi trebuie asa ceva si mi-au spus sa semnez acele hartii. Am refuzat categoric sa fac acest lucru si am cerut sa mi se inmaneze certificatul de garantie al sticlei proaspat montate.Mi s-a raspuns din nou sec ca nu se mai inmaneaza o noua garantie pentru geamul proaspat montat deoarece mi s-a inmanat certificat de garantie cand mi l-au montat prima data sticla si ca acum nu mai este nevoie de un nou certificat pentru ca "s-a facut o interventie (reparatie) asupra tamplariei care avea certificat de garantie" (raspunsul scris intre ghilimele este dat de sefa de magazin APLAST). Acum va intreb si pe voi: Oare poti sa vii sa repari o sticla sparta?
Oare ce mare firma este si acest APLAST de isi permite sa isi bata joc de clientii ei si sa ii sfideze in cel mai clar mod cu putinta. Voi credeti ca este corect ce face APLAST si daca nu ce credeti ca ar trebui sa fac? |
#3
Posted 05 June 2007 - 07:29
#4
Posted 05 June 2007 - 10:51
personal nu prea vad unde e problema. au refuzat sa iti treaca interventia pe garantia geamului original?
la orice produs ai cumpara, garantia nu se reinnoieste daca iti fac o reparatie la respectivul produs. garantia ramane tot aia, prelungita doar cu perioada in care produsul nu a fost in posesia ta pe motiv de reparatii. nu vad de ce tu ai pretentia sa fie altfel la tine. ca s-a crapat geamul din senin e o chestie nasoala si asta ridica semne de intrebare legate de calitatea geamului/tamplariei folosit(e). dar ca nu ti-au dat o noua garantie nu e nimic in neregula! e chiar normal! cred ca de aici si sarcasmul lui carman |
#5
Posted 06 July 2007 - 16:59
Salut,
Aceeasi recomandare as avea si eu referitor la APLAST... in Galati. In cazul meu, dupa o luna, inca nu am montate ferestrele. Dau telefon dupa telefon si ma amana cu nesimtire de pe o zi pe alta. Am achitat integral si probabil asta este prioritatea si seriozitatea cu care trateaza ei clientii. Cel mai trist este ca am pierdut si muncitorii care trebuiau sa-mi finiseze pentru ca aveau alte lucrari programate. Mi-am, scris si eu pasul aici pentru a-i preveni pe altii. Faceti o alegere mai buna! Edited by vdnick, 06 July 2007 - 17:01. |
#6
Posted 11 July 2007 - 07:20
ecou, on Jun 5 2007, 11:51, said: personal nu prea vad unde e problema. au refuzat sa iti treaca interventia pe garantia geamului original? la orice produs ai cumpara, garantia nu se reinnoieste daca iti fac o reparatie la respectivul produs. garantia ramane tot aia, prelungita doar cu perioada in care produsul nu a fost in posesia ta pe motiv de reparatii. nu vad de ce tu ai pretentia sa fie altfel la tine. ca s-a crapat geamul din senin e o chestie nasoala si asta ridica semne de intrebare legate de calitatea geamului/tamplariei folosit(e). dar ca nu ti-au dat o noua garantie nu e nimic in neregula! e chiar normal! cred ca de aici si sarcasmul lui carman |
#7
Posted 20 July 2007 - 21:51
vdnick, on Jul 6 2007, 17:59, said: Salut, Aceeasi recomandare as avea si eu referitor la APLAST... in Galati. In cazul meu, dupa o luna, inca nu am montate ferestrele. Dau telefon dupa telefon si ma amana cu nesimtire de pe o zi pe alta. Am achitat integral si probabil asta este prioritatea si seriozitatea cu care trateaza ei clientii. Cel mai trist este ca am pierdut si muncitorii care trebuiau sa-mi finiseze pentru ca aveau alte lucrari programate. Mi-am, scris si eu pasul aici pentru a-i preveni pe altii. Faceti o alegere mai buna! O experienta nefericita am avut-o si eu cu APLAST in Bucuresti (centrul din Auchan). Au venit niste hahalere sa masoare si s-a dovedit la montaj ca au facut-o foarte prost. Am ramas la partea de jos cu o gaura de vreo 6-7cm... Din 3 ferestre, 2 le-au facut mai scurte. Si bineinteles ca incercau sa ma abureasca ca nu aveau cum sa isi dea seama...Desi nu eu trebuia sa ii invat ca masurile se iau pe exterior... Culmea e ca la estimare, masurile mele erau mult mai bune, dar m-am bazat pe "bogata" experienta a celor de la montaj... Am sunat la Aplast, mi s-a spus sa scriu in procesul verbal si va veni cineva de la ei sa vada despre ce e vorba...Bineinteles ca nu a venit... Am mai sunat de cateva ori si mi-am dat seama ca e inutil sa mai insist...Teapa era luata, comanda integral achitata in avans asa ca pe cine sa mai intereseze... Acu' caut cu disperare un zidar sa imi astup gaurile, desi in perioada asta slabe sanse sa gasesc...Probabil ca o sa ma apuc eu ca nu pot sa mai stau asa... Asa ca dragilor feriti-va de Aplast...In spatele unor preturi (poate) ceva mai reduse presteaza servicii execrabile...Cel putin montajul...Cu restul o sa vad in timp, dar sincer nu mai sper la ceva bun... |
#8
Posted 21 July 2007 - 08:52
pai vezi ca despre montaj am spus si eu poveste mea pe un alt thread
masuratori de ...t, montaj de 2 lei..la mine au iesit mai mari, noroc ca peretii aveau umplutura mare de tencuiala, mi-au spart gresia, s-au certat intre ei..dezastru |
#9
Posted 03 August 2007 - 12:09
dplucian, on Jul 20 2007, 20:51, said: O experienta nefericita am avut-o si eu cu APLAST in Bucuresti (centrul din Auchan). Au venit niste hahalere sa masoare si s-a dovedit la montaj ca au facut-o foarte prost. Am ramas la partea de jos cu o gaura de vreo 6-7cm... Din 3 ferestre, 2 le-au facut mai scurte. Si bineinteles ca incercau sa ma abureasca ca nu aveau cum sa isi dea seama...Desi nu eu trebuia sa ii invat ca masurile se iau pe exterior... Culmea e ca la estimare, masurile mele erau mult mai bune, dar m-am bazat pe "bogata" experienta a celor de la montaj... Am sunat la Aplast, mi s-a spus sa scriu in procesul verbal si va veni cineva de la ei sa vada despre ce e vorba...Bineinteles ca nu a venit... Am mai sunat de cateva ori si mi-am dat seama ca e inutil sa mai insist...Teapa era luata, comanda integral achitata in avans asa ca pe cine sa mai intereseze... Acu' caut cu disperare un zidar sa imi astup gaurile, desi in perioada asta slabe sanse sa gasesc...Probabil ca o sa ma apuc eu ca nu pot sa mai stau asa... Asa ca dragilor feriti-va de Aplast...In spatele unor preturi (poate) ceva mai reduse presteaza servicii execrabile...Cel putin montajul...Cu restul o sa vad in timp, dar sincer nu mai sper la ceva bun... si aici (BUCURESTI , APLAST CRANGASI) aceiasi recomandare NU APLAST! Cercetati mai bine piata si maiales forumurile...ceea ce eu nu am facut...dar acum m-am inscris special pentru a putea scrie despre acest subiect. ISI BAT JOC DE CLIENTI iar eu vreau sa ii reclam la OPC. Au trecut de la confirmarea platii 15 zile lucratoare si daca nu sunam eu nu dadeau nici un semn. Am reusit sa dau de ei dupa mai mult de 15 telefoane, am ajuns si dir gen Florin Mangu si inca nu am rezolvat nimic. DEZORGANIZARE, BATAIE DE JOC, LIPSA DE RESPECT fata de CLIENTI si acu stau cu frica in ceea ce priveste montajul....poate va fi bine, macar atat, si asa am dubii despre dimensiunile pe care le-au raportat idiotii care au masurat (2 "smecheri" gelati), masuratori care lor le-au iesit mult mult mult mai mici. multa bafta va tin la curent |
#10
Posted 03 August 2007 - 13:19
luciacrin, on Aug 3 2007, 13:09, said: si aici (BUCURESTI , APLAST CRANGASI) aceiasi recomandare NU APLAST! Cercetati mai bine piata si maiales forumurile...ceea ce eu nu am facut...dar acum m-am inscris special pentru a putea scrie despre acest subiect. ISI BAT JOC DE CLIENTI iar eu vreau sa ii reclam la OPC. Au trecut de la confirmarea platii 15 zile lucratoare si daca nu sunam eu nu dadeau nici un semn. Am reusit sa dau de ei dupa mai mult de 15 telefoane, am ajuns si dir gen Florin Mangu si inca nu am rezolvat nimic. DEZORGANIZARE, BATAIE DE JOC, LIPSA DE RESPECT fata de CLIENTI si acu stau cu frica in ceea ce priveste montajul....poate va fi bine, macar atat, si asa am dubii despre dimensiunile pe care le-au raportat idiotii care au masurat (2 "smecheri" gelati), masuratori care lor le-au iesit mult mult mult mai mici. multa bafta va tin la curent Eu am patit-o cu ECOTERM.. |
|
#11
Posted 03 September 2007 - 21:22
Ei bine, NU "CASA NOASTRA"!
Termopanele trebuiau montate pe 22-23 august. Este 3 septembrie, mi-au plecat intre timp zugravii, parchetarii si omul care urma sa-mi faca mobila. Dupa un ultim telefon furios in care le-am zis ca daca nu vin azi pana in 5 sa imi monteze maine le deschide usa OPC-ul, au catadicsit sa-si miste fundurile. Si tot ce-ati spus voi inainte se aplica si aici. M-au amanat cu o nesimtire crunta de pe o zi pe alta, iar factura mea de telefon trebuie sa se fi ingrasat zdravan de cat de mult i-am sunat. Sa nu mai vorbesc ca la ultimul telefon, initial mi-au inchis. Exact. Minunat mod de a trata un client care te plateste! Le doresc un faliment calduros sau ceva de genul... Edited by claudiuiacob, 03 September 2007 - 21:23. |
#13
Posted 17 September 2007 - 14:22
Ma bucur sa vad pe forum discutii despre calitate si vreu sa vin in ajutorul consumatorilor cu informatii utile si cat se poate de obiective. Sunt unul dintre agajatii APLAST care a decis sa se implice activ in informarea si eventual in rezolvarea problemelor pe care le pot avea clientii. Am observat pe forumuri mesaje de lauda dar si mesaje cu critici.
Ce pot sa fac este sa va informez. In primul rand este vital cand alegeti o fereastra sa separati tipul profilului de compania care produce fereastra. Nu vreau sa va plictisesc dar e bine de stiut..... REHAU, GEALAN, TROCAL, VEKA...etc sunt producatori de profile iar profilul contribuie cu aproximativ 20% la calitatea unei ferestre. Puteti cumpara o fereastra cu profile REHAU foarte buna sau foarte proasta.... Interesati-va care este profilul cu care lucreaza dar si cum este executata aceasta fereastra. Pentru o informare cat mai buna a clientului am realizat un film de prezentare in care sunt explicate in mare cele mai importante procese de productie. Puteti gasi aceste filmulete pe www.youtube.com (doar simplu cautati APLAST). O fereastra are: PROFIL FERONERIE (extrem de importanta, deoarece o feronerie de proasta calitate care se defecteaza in timp poate duce la inlocuirea intregii tamplarii) GARNITURI STICLA (este de recomanda sa folositi cel putin sticla LOW-E + argon care reduce foarte mult transferul termic, iar diferenta de pret fata de sticla CLAR+CLAR nu este semnificativa) MONTAJ .....si cel putin la fel de important sunt utilajele cu care este construita fereastra. Voi incerca sa raspund la orice intrebari care vor aparea pe forum.....cat se poate de obiectiv. Astept provocari |
#14
Posted 17 September 2007 - 14:29
Reprezint compania APLAST si am decis sa comunicam direct si foarte deschis cu clientii nostri.
Pentru cei care au avut probleme.....indiferent de natura lor....ii rog sa posteze pe forum problema lor si numar de contract APLAST. Voi urmari direct aceste sesizari si voi reveni cu raspunsuri pe forum pentru o transparenta totala a activitatii companiei. In acest moment APLAST produce mai mult de 1000 de ferestre si peste 900 de geamuri termopan intr-o singura zi. Nu contestam faptul ca pot aparea probleme, dar suntem deschisi sa le rezolvam....oricare ar fi natura acestora (magazin, produs, montaj......etc). Astept orice intrebari si reclamatii chiar pe acest forum. |
#16
Posted 17 September 2007 - 15:49
Bun gasit tuturor. E posibil sa intru si eu in clubul potentialilor pacalitzi de APLAST. Am vazut filmuletzele de pe YouTube, cu semnatura dvs. si ma bucur ca macar cineva din partea firmei vorbeste pe forum.
Acum fix 20 de zile lucratoare am comandat la magazinul din Bucuresti, sos.Pantelimon 291, un sistem de tamplarie cu geam termopan pentru terasa de la bucatarie, Contract 149190/21.08.2007. Recunosc faptul ca am facut toate greselile posibile in asemenea caz: n-am apelat la o firma recomandata de prieteni, ci, pur si simplu am ales-o pe cea mai apropiata de casa; n-am cercetat forumurile de pe net, ca sa ma lamuresc sa nu apelez la APLAST; am achitat integral (pentru ca mi s-a spus ca altfel nu profit de nu stiu ce promotie, ceea ce in contract nu aparea). Am observat cu oarecare surpriza ca site-ul web al firmei APLAST e frumos, dar n-are FORUM, ceea ce trebuia sa ma lamureasca definitiv. Or mai fi si altegreseli pe care nu mi le amintesc pe moment. Cum maine ar fi ultima zi de montaj, conform Contractului, am telefonat la magazin. De 2 ori. Prima data, pe la ora 11, reprezentanta firmei - Liana Tudor - s-a aratat mirata si a promis ca se intereseaza si ma suna. Vazand ca se face ora 15 si nimic, am revenit. Reprezentanta nu daduse de cine trebuie, deci nu aflase nimic. Mi-a urat totusi o zi buna. Din experientza celor de pe forum intzeleg ca trebuie sa apelez urgent la OPC. Am sa revin ca sa va povestesc ce urmeaza. O sa fie pasionant, va garantez. Cu bine si pana la noi ordine apelati la alte firme, desi n-as fi sigura ca nu sunt la fel. |
#17
Posted 17 September 2007 - 16:09
salut,
singura mea intarziere cu Aplast a fost ca nu am putut fi acasa cand s-au luat masuratorile... in rest sunt super multumit de pret, calitate si angajati, vanzatori, masuratori, instalatori. singura mea nemultumire este brandul aplast de pe manerele geamurilor, dar inca nu am incercat sa il curat cu ceva. apropo, am lucrat cu Magazinul Tei sper sa fiu la fel de multumit si in 5 ani |
#18
Posted 17 September 2007 - 16:16
Sunt si eu unul dintre 'fericitii' clienti Aplast. Acum dupa 20 de zile de la montare inca mai astept sa-mi fie schimbat geamul de la baie (care este unul normal) cu unul mat, cum dealtfel comadasem... Deocamdata vecinele se pot bucura de priveliste atunci cand fac dus.
ciprian.cherciu, on Sep 17 2007, 15:22, said: Ma bucur sa vad pe forum discutii despre calitate si vreu sa vin in ajutorul consumatorilor cu informatii utile si cat se poate de obiective. Sunt unul dintre agajatii APLAST care a decis sa se implice activ in informarea si eventual in rezolvarea problemelor pe care le pot avea clientii. Am observat pe forumuri mesaje de lauda dar si mesaje cu critici. Ce pot sa fac este sa va informez. In primul rand este vital cand alegeti o fereastra sa separati tipul profilului de compania care produce fereastra. Nu vreau sa va plictisesc dar e bine de stiut..... REHAU, GEALAN, TROCAL, VEKA...etc sunt producatori de profile iar profilul contribuie cu aproximativ 20% la calitatea unei ferestre. Puteti cumpara o fereastra cu profile REHAU foarte buna sau foarte proasta.... Interesati-va care este profilul cu care lucreaza dar si cum este executata aceasta fereastra. Pentru o informare cat mai buna a clientului am realizat un film de prezentare in care sunt explicate in mare cele mai importante procese de productie. Puteti gasi aceste filmulete pe www.youtube.com (doar simplu cautati APLAST). O fereastra are: PROFIL FERONERIE (extrem de importanta, deoarece o feronerie de proasta calitate care se defecteaza in timp poate duce la inlocuirea intregii tamplarii) GARNITURI STICLA (este de recomanda sa folositi cel putin sticla LOW-E + argon care reduce foarte mult transferul termic, iar diferenta de pret fata de sticla CLAR+CLAR nu este semnificativa) MONTAJ .....si cel putin la fel de important sunt utilajele cu care este construita fereastra. Voi incerca sa raspund la orice intrebari care vor aparea pe forum.....cat se poate de obiectiv. Astept provocari |
Anunturi
▶ 0 user(s) are reading this topic
0 members, 0 guests, 0 anonymous users