Agentie de publicitate online
Last Updated: Jun 22 2007 18:27, Started by
Agentie Publicitate
, May 26 2007 12:47
·
0
#1
Posted 26 May 2007 - 12:47
Buna ziua,
am creat de curand o agentie de publicitate online ce se ocupa cu creearea de site-uri web si identitati vizuale corporative. Toate bune si frumoase doar ca stam putin prost la autopromovare (tocmai noi ), la partea de design pot spune ca suntem profesionisti, anii de experienta pot confirma acest fapt. La marketing lucrurile nu prea se misca. In ce sens: nu suntem multumiti de numarul de clienti... Urmeaza intrebarea Unde gasim clientii, prin ce metode? Voi cum ati proceda? Va multumim anticipat! Toate cele bune! |
#2
Posted 26 May 2007 - 12:59
Agentie Publicitate, on May 26 2007, 13:47, said: Buna ziua, am creat de curand o agentie de publicitate online ce se ocupa cu creearea de site-uri web si identitati vizuale corporative. Toate bune si frumoase doar ca stam putin prost la autopromovare (tocmai noi ), la partea de design pot spune ca suntem profesionisti, anii de experienta pot confirma acest fapt. La marketing lucrurile nu prea se misca. In ce sens: nu suntem multumiti de numarul de clienti... Urmeaza intrebarea Unde gasim clientii, prin ce metode? Voi cum ati proceda? Va multumim anticipat! Toate cele bune! eu am lucrat la o firma care se ocupa cu asa ceva...gasiti 2-3 studenti, le dati telefoane (pe rds sau unde e mai bine) si vanzari pe comision...atat vinzi atat iei |
#3
Posted 26 May 2007 - 16:11
ar fi o idee... ne gandeam mai mult sa luam legatura clientii pe net... dar nu stim unde, cum...
|
#4
Posted 27 May 2007 - 00:47
Degeaba stiti munca , daca nu aveti talent la vorba si putina vrajala.
Te duci la florarii le faci oferte, pe strada imparti fluturasi, vorbesti cu omu il atragi ca si-a facut si vecinu... Acum, orice inceput e greu... |
#5
Posted 27 May 2007 - 00:59
Nu vreau sa va dezamagesc, insa cam incurcati borcanele, sau Nu inteleg eu ce vreti.
In Romania deja e inflatie de agentii de reclama online; problema este data de lipsa advertiserilor. In ultimul an agentiile au aparut ca ciupercile dupa ploaie. Si-au furat unii-altora site-urile din portofoliu, dar pt ca nu aveau advertiseri NU au putut tine in portofoliu siteurile. Acum ca a aparut si Adsense (ce manaca direct din bugetul agentiilor mici - teoretic).. va urez bafta. O sa aveti nevoie |
#6
Posted 27 May 2007 - 08:16
Cunosc si eu agentii de publicitate care au doar un client sau doi... Si merg super-bine. Pentru ca i-au castigat. Si doar cu ei lucrareaza. (Poti sa ai un singur client... si poti castiga frumusel)
Depinde cum incepi. Poti incepe cu un singur client. Ramai devotat lui, ii oferi cele mai bune servicii, cele mai bune campanii. El (si nu doar el, ci si altii), vor vedea efortul tau. Si el va reveni. Asta e elementar... Sa te "porti" bine cu clientul. Va aduce la randul lui alti clienti. Iar referitor la promovarea voastra... Nu apelati la o alta firma de promovare? Va dau eu una buna rau Sau... Sunt niste persoane in Romania care se ocupa de promovarea unor firme / produse / companii, si o fac destul de bine. Nu sunt legati de o agentie... Iti pot da niste contacte. Spor. |
#7
Posted 27 May 2007 - 09:23
Ciprian, problema este delicata.
Nu am nevoie de promovare, eu promovez 1. In Piata ONLINE din Romania exista cativa advertiseri importanti, dar bugetele lor de online, asa mici cum sunt ele, se dilueaza in masa de publisheri. 2. Marea majoritate a site-urilor au contracte de exclusivitate cu agentii de reclama (importante sunt Boom, Arbo, AdEvolution) http://www.vivi.ro/publicitate/ - o mica idee. 3. Stii cati au venit si mi-au promis marea cu sarea etc ? Nu se pune caruta inaintea boilor. Noile agentii vin cu promisiuni "amenintatoare" si se vazeaza pe faptul ca daca semnezi cu ei, vor avea un avantaj in castigarea unor conturi. Din pacate NU este asa ! 4. In partea de online NU sunt indeajuns 1-2 clienti ca sa sa mearga bine. |
#8
Posted 27 May 2007 - 10:04
Courage... Da... Ai spus bine ca TU promovezi. Insa pe cine? Daca nimeni nu te stie... Baietii au spus ca stau prost cu autopromovarea. Sincer, nu mi-a venit sa cred. Inseamna ca nu sunt in stare de nimic, daca tocmai pe ei nu se pot promova. Pe altii cum vor promova? Eu sincer nu as apela la serviciile firmei respective, stiind ca stau prost cu promovarea.
Asa cum ai spus, piata de publicitate la ora actuala e super-saturata de agentii. Chiar daca unele sunt mari sau mici... Nu mai poti veni cu "ceva nou". 1. La publicitatea online nu ma prea bag. Si aici ma refer la agentiile de publicitate care activeaza DOAR online. 2. Stiu ca aproape toate site-urile mari au contracte cu agentii de publicitate, si nu poti cumpara reclama decat prin agentii. 3. Am primit de la cateva agentii de publicitate oferta pt. a-mi promova niste site-uri. Pentru o saptamana aveam de plata in jur de 5.600 de euro, pe site-uri cu trafic mediu. Siteuri gen statistici.ro 4. - Nu ma refeream la chestiunea de online. Fiind o agentie de publicitate, cred ca fac publicitate si outdoor, print etc etc. Daca ai avea un client de genul "Metro", unde sa ai un contract de publicitate, in care tu sa te ocupi de tot ce tine de promovare: afise, bannere, publicitate outdoor, campanii tv, etc etc, atunci o poti duce bine. Am doua cunostinte care lucreaza la o agentie de publicitate, si au doar 3 clienti Insa colaborarea e pe termen lung si doar pt. ei lucreaza. Nu sunt super-cunoscuti, si nici nu au nevoie de clienti. Eu la asta ma refeream --- Fiindca domeniul publicitatii e destul de vast (adica nu doar publicitatea online), cred ca ar fii multe de discutat. Eu ma refeream la publicitate in general (tv, radio, print, web...). E greu sa intrii la ora actuala in publicitate. Eventual doar daca ai fonduri mari si idei geniale pt. clienti Am o intrebare pt. cel care a facut topicul: cat de bine si-a pregatit afacerea inainte de a o deschide? Cat a studiat piata? Ce oameni foloseste pt. publicitate? Ce strategii are? .... Ti-ai pus aceste intrebari? |
#9
Posted 27 May 2007 - 12:28
Vreau sa va multumesc pt reply-uri!
Vreau sa lamurim cateva lucruri, stiim ca publicitatea este un domeniu foarte vast. Noi ne ocupam strict de segmentul de graphic design, adica grafica si identitate vizuala. Nu avem nici o legatura cu marketingul sau promovarea. Asteptam sugestii care sa ne ajute sa ne promovam Toate cele bune. |
#10
Posted 27 May 2007 - 14:41
voi sunteti "romanul autentic" ... devine "patron" iar apoi baga firma in faliment din lipsa de clienti
ideal era sa lucrati "la negru" o perioada, sa vedeti cum merge treaba, cum vin clientii , cum se duc clientii v-ati aruncat in dambovita, dar nu stiti sa inotati un portofoliu aveti? |
|
#11
Posted 27 May 2007 - 19:26
Voi va ocupati sa inteleg DOAR de design? Adica clientul vine si iti spune ce sa scrii pe afis, si tu ii concepi afisul? Sau clientul vine, iti spune ce urmareste cu produsul/ serviciul sau, si tu ii faci un afis (atat ca si grafica, cat si ca si concept)?
Daca e a 2-a varianta, atunci nu ar trebui sa stati rau cu autopromovarea. Incercati sa faceti niste campanii hazlii care sa atraga publicul cand le citeste. Asa veti atrage si viitorii clienti, vazand ca va duce mintea sa va promovati pe voi. Asta-i cea mai buna reclama. Spor |
#13
Posted 27 May 2007 - 22:45
Teoretic, nu trebuie sa intrebi "Unde o lansam".
Intai trebuie sa iti pui alte intrebari: 1. Cui ne adresam. Oferim serviciile noastre "oricui", sau doar unui anumit segment din firme? 2. Avem o lista de "cerinte" pe care clientul nostru sa le indeplineasca? Ex.: Sa aiba x angajati, sa aiba y masini (dau si eu unele exemple). Pentru a stii daca iti selectezi clientii. Dupa ce iti pui CEL PUTIN aceste doua intrebari, si stii cui te adresezi, incerci sa vezi pe unde gasesti clientii respectivi. Nu are rost sa investesti 10k euro in publicitatea pe web, daca clientii tai se uita doar la TV. Incerci sa vezi unde ii gasesti. Daca ii gasesti la metrou, faci publicitate in metrou, daca ii gasesti in hoteluri, faci reclama acolo. Apoi conteaza mult si bugetul pe care il aloci. Cu cat aloci mai mult buget, cu atat ai mai multe reusite si clienti atrasi. Insa tine cont: sa nu investesti 100k euro, sa-ti vina 1.000 de clienti, si sa nu faci fata cerintelor. Daca ai doar 2 angajati, atunci (sa presupunem), ai putea face campanii publicitare la 5 firme. Daca ai 100 de angajati, atunci poti face campanii de publicitate la 400 de firme. Nu arunca banii pe publicitate daca nu esti pregatit sa-ti astepti clientii (vezi reclama de la ZAPP - cei 2 care nu aveau sediu, dar aveau telefon ) Iar referitor la publicitate... Am lucrat si am tangente in acest domeniu. Din experienta iti spun (si asta oricine stie), reclamele hazlii au cele mai mare efect. Iti pot da exemple de 10 reclame: 5 hazlii - si 5 normale. Cele mai intiparite in minte sunt cele hazlii! Unde o lansezi? Ai putea face o campanie in toate mediile: web, print, outdoor, tv, radio. Insa s-ar putea ca publicul tau tinta sa fie doar pe tv, deci arunci banii degeaba pe celelalte surse de publicitate. Sper sa-ti fie destul de folositor mesajul meu. Cred ca mai bine ai studia piata. Fa-ti anumite socoteli si calcule. Vezi cui te adresezi, vezi unde il gasesti si acolo pedalezi. Nu are rost sa arunci banii in publicitate fara sa stii daca iti atingi clientii. Spor, si pentru alte detalii iti pot sta la dispozitie. |
#14
Posted 27 May 2007 - 23:07
Agentie Publicitate, on May 26 2007, 13:47, said: Buna ziua, am creat de curand o agentie de publicitate online ce se ocupa cu creearea de site-uri web si identitati vizuale corporative. Toate bune si frumoase doar ca stam putin prost la autopromovare (tocmai noi ), la partea de design pot spune ca suntem profesionisti, anii de experienta pot confirma acest fapt. La marketing lucrurile nu prea se misca. In ce sens: nu suntem multumiti de numarul de clienti... Urmeaza intrebarea Unde gasim clientii, prin ce metode? Voi cum ati proceda? Va multumim anticipat! Toate cele bune! Cumva acei "ani de experienta" mi se par supraevaluati atat timp cat nici acum nu stiti cum sa va gasiti clienti, probabil nici nu ati acumulat o experienta reala..proiecte cu adevarat challenging si diversificate.sfatul meu ar fi sa va mai temperati putin parerile despre "profesionalism", oricum ceva mai multa modestie n-a stricat nimanui, si singurul sfat concret pe care pot sa-l dau e sa va cautati clienti in afara nu in romania pentru ca aici lucrurile merg inca f f greu. pareti o echipa mica si nu cred ca ati putea face fata momentan in romania decat cu un buget generos, sa va faceti reclama agresiv. sunt webdesigner de vreo 5 ani aproape si evident ca nu va pot spune exact unde sa cautati clienti...si multi inca, dar daca v-ati documenta mai mult pe google ati afla. |
#15
Posted 27 May 2007 - 23:09
Am uitat sa mai completez... :
Nu de fiecare data reclama hazlie ar merge Depinde si de clientii care vrei sa-i atragi. Poate vor doar reclame serioase Totul construiesti dupa cerintele clientului, nu dupa ce iti vine in cap prima data. Insa de cele mai multe ori, reclama hazlie e buna pt. orice target. Nu stiu exact cui te adresezi, asta trebuie sa o stii tu. Tu stii la cate cereri poti sa faci fata, si in functie de aceasta, sa investesti in reclama si imagine. |
|
#16
Posted 28 May 2007 - 20:56
#17
Posted 28 May 2007 - 22:47
Nu NOI trebuie sa va raspundem la aceste intrebari
Iar referitor la "Metode de promovare a unei tinere agentii de publicitate", iti sugerez sa apelezi la profesionistii care ii ai in firma! Pune-i la munca. |
#18
Posted 29 May 2007 - 20:45
Anunturi
Bun venit pe Forumul Softpedia!
▶ 0 user(s) are reading this topic
0 members, 0 guests, 0 anonymous users