Chirurgia spinală minim invazivă
Chirurgia spinală minim invazivă oferă pacienților oportunitatea unui tratament eficient, permițându-le o recuperare ultra rapidă și nu în ultimul rând minimizând leziunile induse chirurgical. Echipa noastră utilizează un spectru larg de tehnici minim invazive, din care enumerăm câteva: endoscopia cu variantele ei (transnazală, transtoracică, transmusculară, etc), microscopul operator, abordurile trans tubulare și nu în ultimul rând infiltrațiile la toate nivelurile coloanei vertebrale. www.neurohope.ro |
Centrale termice IMMERGAS
#3043
Posted 26 August 2017 - 11:51
Am inlocuit eu la un moment dat senzorii. Dar de ce pleaca pe incalzire centrala cand butonul este pe apa menajera si nu pe apa menajera+incalzire ? E normal acest fapt daca unul din cei 2 senzori e defect ? Cand termostatul cupleaza dar centrala e cu comutatorul pe apa menajera doar, centrala in mod normal nu pleaca.
|
#3044
Posted 26 August 2017 - 12:02
Pina la ce temperatura incalzeste centrala apa ce o trimite in calorifere ? Nu cumva doar pina la 30-35grd dupa care se opreste ?
( Inchide toate radiatoarele din casa si lasa deschis doar unul singur, unul care este foarte aproape de centrala, da potentiometrul de radiatore la maxim, dupaia pune centrala pe "vara" si dupa ce pleaca focul, urmareste pina la ce temperatura se incalzeste apa. Daca trece de un 60grd o poti opri. Dar daca se opreste focul singur, la un 30-40grd, plus dupa 2 minute si pompa, inseamna ca ai probleme cu sonda de incalzire.) Edited by florin71_skoda, 26 August 2017 - 12:08. |
#3045
Posted 26 August 2017 - 15:23
bumpocbum, on 26 august 2017 - 11:51, said:
Dar de ce pleaca pe incalzire centrala cand butonul este pe apa menajera si nu pe apa menajera+incalzire ? E normal acest fapt daca unul din cei 2 senzori e defect ? |
#3046
Posted 26 August 2017 - 20:32
Senzorul de sus era defect. L-am schimbat si s-a rezolvat prolema.
Multumesc mult pentru sfaturi si explicatii. Anti-inghetul pornea centrala. Cu stima si respect. |
#3047
Posted 04 September 2017 - 19:55
Revin eu cu necazul la Hercules-ul din garaj - generatie 2006, cu afisaj cu 3 caractere LED . Am mai povestit problema cu eroarea 01 ( lipsa flacara ) care m-a necajit in ultimul an. Am curatat flow-switch-ul . A mai ramas de verificat arederea . Dupa ce am desfacut cutia arzatorului am putut ajunge la electrozii de aprindere si ionizare . Cat de cat cel de aprindere isi face treaba ( se vede flacara prin vizor + ce vad scanteile cu electrodul scos din arzator ) . Ramane doar electrocul de ionizare ( relevare cum scrie in documentatie ) - pe asta n-am idee cum sa il verific . In documentatia pe care o am spune ca ar fi identic cu cel de la VICTRIX Zeus - aceiasi generatie. N-am gasit nici cod .
Poate cineva sa imi gaseasca un cod intr-o documentie mai veche ? Sau o piesa compatibila ? Attached Files |
#3048
Posted 05 September 2017 - 10:39
Am o centrala Immergas Zeus Maior care la pornire isi aprinde flacara si apoi se stinge, dupa care ciclul se reia de cateva ori (uneori zeci de ori) pana cand reuseste sa ramana aprinsa.
In timp ce se chinuie sa se aprinda se aud uneori niste caraieli din partea din fata-jos a centralei, acolo unde sunt butoanele, placa electronica, relee sau ce-o mai avea. Centrala are cam 10 ani vechime, si pana anul trecut nu a avut aceasta problema. De-a lungul timpului centrala a mai avut interventii pe partea de curatare de calcar a schimbatorului de caldura, schimbarea vasului de expansiune, si acum vreo 3 ani inca o interventie legata tot de o problema la pornire, la care i-a fost lipita mai bine pe placa electronica o piesa care parea ca nu mai face contact. Acum m-am uitat la fisele contactelor, am scos si placa electronica din cutiuta si m-am uitat la ea si ochiometric totul pare in regula. Problema nu se manifesta la toate pornirile, insa la majoritatea da. In priza este bagata asa cum trebuie, cate un punct rosu fiind marcate pentru faza atat pe stecher cat si pe priza inca de la inceput, de aceea nu am mai incercat sa ii inversez stecherul. O fi de totusi de la vreun contact imperfect, sau altceva minor ce as putea sa rezolv? Sau este de la vreun senzor care trebuie schimbat, vreun furtunas care trebuie curatat, sau o fi altceva mai complicat? In acest caz poate ca e mai bine sa chem un specialist? Edited by pisiculverde, 05 September 2017 - 10:40. |
#3049
Posted 05 September 2017 - 12:51
1027464 sau 1028890 sau 3022326 sau 3027471. Totusi ar fi bine sa chemi un specialist pentru aparent electrodul arata bine si problema poate fi de la altceva. Daca centrala nu a fost desfacuta niciodata pana la interiorul camerei de ardere atunci este posibil ca interiorul sa arate ca in poza din atasament.
Attached Files |
#3050
Posted 05 September 2017 - 18:02
ggelu, on 04 septembrie 2017 - 19:55, said:
Ramane doar electrodul de ionizare ( relevare cum scrie in documentatie ) - pe asta n-am idee cum sa il verific . In documentatia pe care o am spune ca ar fi identic cu cel de la VICTRIX Zeus - aceiasi generatie. N-am gasit nici cod . Poate cineva sa imi gaseasca un cod intr-o documentie mai veche ? Sau o piesa compatibila ? Edited by ggelu, 05 September 2017 - 18:03. |
#3051
Posted 06 September 2017 - 09:36
Am batut in lemn da' a sunat cam a sec. Iar apare eroarea 1. Am comandat un automat de ardere . Descrierea in episodul viitor.
|
#3052
Posted 06 September 2017 - 12:10
Te-ai gandit ca in loc sa dai bani pe bajbaite mai bine chemi un specialist cu un analizor de ardere sa vada daca este in parametri? Paote ai nevoie doar de ajustarea unor reglaje.
|
|
#3053
Posted 06 September 2017 - 16:17
Pai sa stii ca m-am cam gandit . Si asta am si facut .. Deja sunt doua luni si rezultatul il vezi . Nu sunt eu in masura sa ii spun specialistului ce trebuie sa faca - eu ii spun ce nu merge .
Probabil ca rezultatul va fi inlocuirea centralei daca nu-i dau de cap pana la inceperea sezonului de incalzire . Deocamdata am gasit ambii electrozi si automatul de ardere. Dar sunt ultimii bani ( sper ) bagati in centrala asta . Edited by ggelu, 06 September 2017 - 16:30. |
#3054
Posted 06 September 2017 - 20:16
De curatat ai curatat arzatorul ? Dar schimbatorul ? (se pot spala cu furtunul cu apa sub presiune)
Ai verificat evacuarea condensului sa nu ai ceva mizerie si sa-ti balteasca condens in CT si sa se umezeasca electrodul de ionizare ? Ai verificat cosul sa nu ai ceva garnituri care nu se mai imbina ? Sa miscat cumva virful de plastic al cosului sau ai facut geva lucrari de gen pus polistiren, sau a aparut un zid / gard nou in fata cosului ? Sa modificat panta la cos cumva si este exagerat de mult cu virful in sus ? O fi buna presiunea la gaz ? Ai schimbat recent regulatorul de la poarta ? La poarta ai regulator modern ? Daca da, ai incercat sa anulezi regulatorul de sub centrala ? Ai un buletin de analiza facut corect, exista ? Ca sa vezi cantitatea de CO2 care cred ca trebuie sa fie unde pe la 8,7% (trebuie citit manualul) Ai incercat sa anulezi impamitarea si sa mergi o perioada fara ? In general la automatul ala de ardere, trebuie schimbat un condensator de 1 leu. Masoara si tu cu un ampermetru, "curentul" de ionizare. -------- Tu ai prins centrala sa intre in avarie, ca sa vezi daca arde sau nu focul in ea ? Cind o resetezi, pleaca din prima ? Sau trebuie 2-3 reseturi ? Daca trebuie 2-3 reseturi, dupa resetare pleaca focul dar centrala nu-l vede ? Edited by florin71_skoda, 06 September 2017 - 20:23. |
#3055
Posted 07 September 2017 - 07:23
M-ai luat repede , hai sa incerc sa raspund :
florin71_skoda, on 06 septembrie 2017 - 20:16, said:
De curatat ai curatat arzatorul ? Dar schimbatorul ? (se pot spala cu furtunul cu apa sub presiune) : cand l-am desfacut nu era murdar . Schimbatorul e mai complicat de demontat . E cam infundat dar nu de acolo apare eroarea de aprindere. Eroarea anterioara ( 10-lipsa presiune/debit ) e de acolo . Ai verificat evacuarea condensului sa nu ai ceva mizerie si sa-ti balteasca condens in CT si sa se umezeasca electrodul de ionizare ? Nu, si nici n-am idee cum se face asta . Ai verificat cosul sa nu ai ceva garnituri care nu se mai imbina ? Acum cosul e ....daca am timp pun o poza. Dar evacuarea e ok. Sa miscat cumva virful de plastic al cosului sau ai facut geva lucrari de gen pus polistiren, sau a aparut un zid / gard nou in fata cosului ? NU . Sa modificat panta la cos cumva si este exagerat de mult cu virful in sus ? NU O fi buna presiunea la gaz ? Ai schimbat recent regulatorul de la poarta ? E buna . Nici pe timpul lui Ceausescu n-au fost in zona probleme cu presiunea gazului . Regulatorul e ok. La poarta ai regulator modern ? Daca da, ai incercat sa anulezi regulatorul de sub centrala ? Ma intrebi chestii prea complicate . N-am idee cum as putea anula regulatorul . Si ma feresc sa fac chestii pe care sa nu le pot re-face inapoi . Ai un buletin de analiza facut corect, exista ? Ca sa vezi cantitatea de CO2 care cred ca trebuie sa fie unde pe la 8,7% (trebuie citit manualul): Exista dar e de anul trecut . Ai incercat sa anulezi impamitarea si sa mergi o perioada fara ? Incerc . Nu m-am gandit la asta . In general la automatul ala de ardere, trebuie schimbat un condensator de 1 leu. Masoara si tu cu un ampermetru, "curentul" de ionizare. Pai si cat trebuie sa fie curentul asta ? Pe cand reparam automatele de ardere de pe CR19 si CR 16 aveam un sir de rezistente de 1 Megaohm ( vreo 10-12 buc ) inseriate la 220 V in loc de detector de flacara . E aceiasi chestie ? -------- Tu ai prins centrala sa intre in avarie, ca sa vezi daca arde sau nu focul in ea ? Avaria apare doar la pornire si flacara e vizibila . Cind o resetezi, pleaca din prima ? Sau trebuie 2-3 reseturi ? : Uneori pleaca din prima , alteori merge bine ( asa a fost ieri) alteori trebuiesc cateva reseturi . Observ ca e un fel de repetitivitate daca intra in avarie : nu o ia din prima resetare . Ii dau 3-4 reseturi si nu o ia . O las in treaba ei si peste 1-2 ore cand mai dau un reset o ia din prima. Noroc ca am boiler si am nevoie de doar 2-3 incalziri ale lui / zi . Dar ma gandesc cu drag ca in 3 saptamani trebuie sa pornesc incalzirea . Daca trebuie 2-3 reseturi, dupa resetare pleaca focul dar centrala nu-l vede ? Focul pleaca intotdeauna. Edited by ggelu, 07 September 2017 - 07:24. |
#3056
Posted 07 September 2017 - 11:00
Poti posta o poza cu plaaca automatului de ardere?
|
#3057
Posted 07 September 2017 - 17:55
Inca nu l-am schimbat ; incerc in weekend sa il desfac si foto .
Azi s-a intamplat o pozna . Centrala mergea in treaba ei cand am facut o ....treaba de a sarit siguranta principala . Am trebuit sa fac ceva manevre pana am putut recupla siguranta , asta a insemnat cateva cuplari decuplari rapide pana la stabilizare . Dar centrala care de bine ce mersese inainte iar nu pornea ! A pornit intr-un tarziu ..... Ce mi se pare ciudat e ca vad o pata de umezeala care nu mai dispare - vezi in foto. In prima este arzatorul cu electrozii de aprindere si cel de ionizare iar in celelalte poze cu pata de umezeala. Rugina aia a aparut cu ani in urma multumita altor mesteri care mai-au mutat centrala si asa le-a iesit cosul, cu panta de la exterior catre interior. Attached FilesEdited by ggelu, 07 September 2017 - 17:56. |
|
#3058
Posted 08 September 2017 - 07:27
Ca sa speli schimbatorul, nu trebuie demontat. In cazuri de genul asta, se spala "exteriorul" schimbatorului si se spala cu el sus pe centrala. Dupa ce ai demontat arzatorul cu tot cu flansa, adica ce ai tu in poza 1, trebuie aspirat interiorul centralei, locul in care bate flacara. Dupaia demontezi furtunele de condens si cuplezi in locul lor un furtun pe care sa-l duci la canalizare. Faci treaba asta ca sa bypasezi paharul / sifonul de condens sa nu-l infunzi cu mizerie. Dupaia cu un furtun bagi pur si simplu apa in centrala, in camera de ardere. In loc de foc, bagi apa cu presiune. Centrala a fost gindita ca in camera de ardere sa suporte condensu. Asa ca nu o deranjeaza daca in camera de ardere bagi apa in loc de foc. Eu folosesc un vermorel de stropit via, ca sa pot concentra jetul de apa intre spirele schimbatorului. Suplimentar, cu o perie de sirma, frec bine locul pe care bate focul.
Arzatorul trebuie sa arda 360 de grade. Daca in camera de ardere se infunda partea de jos, adica ai mizerie in distanta aia mica dintre "inelele" / "spirele" schimbatorului, atunci prin portiunea aia nu trece focul si drept urmare arzatorul nu mai arde 360grd, ca are in partea de jos o portiune unde nu arde. Exact in portiunea aia tu ai electrodul de ionizare. Deci la tine pleaca focul, dar nu-l vede centrala intodeauna. Fie ai schimbatorul infundat, fie electrodul de ionizare umed, fie probleme cu condensatorul de pe PCB prin care se citeste ionizarea. Sau 2-3 cauze deodata. Centrala este batrina si daca fiecare din cauzele astea dau o "eroare de masurare" de un 30% , se aduna. Electrodul de ionizare mi se pare ca este prea departe. Nu stiu la Immergaz cit trebuie sa fie curentul de ionizare. La Baxi trebuie sa fie mai mare de 5 microAmperi. Pe firul ce vine de la electrodul de ionizare, ai aia 2 papuci albi, mama/tata, loc in care se pune ampermetrul. Nu cumva pe un capac al centralei ai o poza cu ampermetrul asta ? Intreb deoarece la centralele mai vechi cam exista poza asta lipita pe centrala ca sa sti cum sa mesori ionizarea. Fa o poza la automat ca sa se vada modelul si tipul, ca sa-si dea seama Servoman de care este, ca poate stie sa-ti zica ce condensator trebuie sa schimbi. (probabil ca o fi un model de Honeywell) Vad ca tabla aia din centrala este foarte ruginita. Asta inseamna ca nu ai cosul montat bine. Ai tubul mare cu virful in sus si condensul de pe tubul mare se intoarce inapoi in centrala, in exteriorul camerei de ardere. Edited by florin71_skoda, 08 September 2017 - 07:47. |
#3059
Posted 08 September 2017 - 08:09
Mai pun deseara cateva poze ca incepe sa ma depaseasca discutia. Sau maine, ca azi avem de facut o vizita la Octoberfest .
Electrodul de ionizare mi se pare ca este prea departe. : Ok, pot sa il mai stramb sa fie mai langa arzator. Fie ai schimbatorul infundat,.... L-au curatat mesterii si e relativ curat . dar intre spire nu m-am uitat sa nu fie depuneri . Furtunele de condens sunt alea doua care se vad in poza ? Mai multe - cum spuneam , fie deseara ( depinde in ce stare oi veni) , fie maine dimineata. Edited by ggelu, 08 September 2017 - 08:11. |
#3060
Posted 08 September 2017 - 08:51
Pai daca mergi la Octoberfest, este clar ca miine nu mai faci nimic Ca doar nu te duci sa admiri peisajul
Ai grija la electrod sa nu-l rupi. Mareste poza postata de servoman cu o pagina in urma si "admira" cita mizerie se poate aduna intr-o camera de ardere. Camera ardere infundata.jpg 332.66K 19 downloads In poza asta se vede clar mizeria, deoarece este exagerat de multa (arata ca si cum cineva ar fi bagat o lopata de paminit in camera de ardere). In cazul tau, este posibil ca "grosul" sa fie adunat, de mesteri care au curatat centrala anul trecut. Dar este foarte posibil sa fi curatat doar la suprafata si intre lamele sa mai ai inca mizerie. Ca sa scapi de mizeria dintre lamele, trebuie obligatoriu jet de apa. Fireste, ideal ar fi fost sa bagi si ceva substante in apa aia, dar merge si cu apa calda, chioara. Furtunul de condens de care zic eu ca trebuie scos, nu se vede in poza. Ce se vede in poza ta, este un furtun ce ar trebui sa recupereze condensul ce se intoarce inapoi pe cos. Nu stiu chiar exact, ca nu cunsosc modelul tau de centrala. Sub schimbator, in partea din spate de tot, trebuie sa ai un stut. In acel stut trebuie sa fie bagat un furtun care iasa afara din camera arzatorului si dupaia se duce la un sifon de condens. Daca ma iau dupa un manual gasit de mine pe net, sifonul este pe laterala din dreapta (cum stai cu fata la centrala), undeva in spate de tot, la nivelul boilerului, ascuns de vasul de expansiune. Cred ca doar prin spate poti ajunge la el. Edited by florin71_skoda, 08 September 2017 - 08:53. |
Anunturi
▶ 2 user(s) are reading this topic
0 members, 2 guests, 0 anonymous users