Salt la conținut

SUBIECTE NOI
« 1 / 5 »
RSS
Pana unde poate merge o acuza5...

lipsa simtului realitatii in poli...

Arici in curte

Telefoane achizitionate de pe OLX
 Incalzire pardoseala slim (renova...

Probleme echitatie amatori

Scurgere chiuveta -> teava co...

Trigger Warning (2024)
 Pareri cartiere/zone in care ati ...

Care este culoarea normala de soia?

Comertul cu arcuri si arbalete

Masini pe benzina usor pretabile ...
 Am primit facturi dupa ce am renu...

Camere video, supraveghere curte....

Epilator care nu smulge puful

Realizare comanda pompa submersib...
 

sunt toti profesorii de gasca?

- - - - -
  • Vă rugăm să vă autentificați pentru a răspunde
22 răspunsuri în acest subiect

#19
dncrash

dncrash

    Member

  • Grup: Members
  • Mesaje: 499
  • Înscris: 20.05.2004
Si eu am dat de profi de istorie buni...nu neaparat de gasca dar nici criminali ca altii. Si SIGUR nu-s toti profesorii de gasca. Io's la Telecom, tot in Constanta si aici nu cred ca e vreunu normal...

#20
ioiana2007

ioiana2007

    New Member

  • Grup: Members
  • Mesaje: 9
  • Înscris: 19.04.2007

 aiptek, on Apr 22 2007, 18:50, said:

terminand scoala :coolspeak:

de terminat o voi termina cumva...
cert este ca... daca vrem sa devenim asi la istorie trebuie sa ne meditam vreo 10 sedinte...
dupa care totul va fii OK...si nu stiu daca chiar avem timp de pierdut cu asta....

#21
ioiana2007

ioiana2007

    New Member

  • Grup: Members
  • Mesaje: 9
  • Înscris: 19.04.2007

 dncrash, on Apr 22 2007, 19:50, said:

Si eu am dat de profi de istorie buni...nu neaparat de gasca dar nici criminali ca altii. Si SIGUR nu-s toti profesorii de gasca. Io's la Telecom, tot in Constanta si aici nu cred ca e vreunu normal...

eu vorbesc de Madgearu
cei mai multi profi sunt de gasca...mai ales la specialitati...
dar avem si dinozauri...

#22
Fabian

Fabian

    Active Member

  • Grup: Members
  • Mesaje: 1.443
  • Înscris: 05.01.2007