Jump to content

SUBIECTE NOI
« 1 / 5 »
RSS
Vanzare cumparare fara transfer b...

Receptie ciudata, in functie de t...

Dupa 20 ani de facultate, am uita...

Mobile.de ofera imprumut de bani ...
 problema test grila

Digi24 a disparut de pe TV Lg

Drept de proprietate intelectuala...

Jante noi shitbox
 Trinitas TV 4K

Dacia 1316 cu 6 usi ...

Frecventa modificata radio

Un nou pericol pt batrani
 Ar trebuii sa vindem imobiliarele...

Dupa renuntarea la aparat dentar

pelerinaj in Balcik

Noul format Jpegli iși propu...
 

Macroeconomie

- - - - -
  • Please log in to reply
4 replies to this topic

#1
Incestino

Incestino

    Junior Member

  • Grup: Members
  • Posts: 107
  • Înscris: 02.04.2007
Sunt student ASE, la facultatea Economie Generala, anul I. Problema care o am este la economie; daca in primul semestru cand s-a predat micro nu prea am avut probleme deoarece erau chestii pe care le stiam de la pregatirea pentru admitere, acum ca se preda macro nu ma mai descurc deloc, e mult mai complicat decat ce stiam eu. As vrea daca puteti sa-mi sugerati si mie o carte(editura si autorii) dupa care sa invat ca profa la inceput ne-a insirat la titluri pe tabla de nici nu mai avea loc si n-am de unde sa stiu care e mai buna. Va multumesc anticipat!

#2
Rhadoo824

Rhadoo824

    Member

  • Grup: Members
  • Posts: 746
  • Înscris: 03.03.2006
Cea mai buna carte de cele mai multe ori e suportul de curs. Nu aveti asa ceva?

#3
Incestino

Incestino

    Junior Member

  • Grup: Members
  • Posts: 107
  • Înscris: 02.04.2007
B)

View PostRhadoo824, on Apr 19 2007, 17:15, said:

Cea mai buna carte de cele mai multe ori e suportul de curs. Nu aveti asa ceva?

Ba da, dar e nu stiu ce carte scrisa de un profesor de la Harvard care e aproape imposibil de gasit. Vreau una care sa nu ma coste milioane si s-o gasesc la orice librarie.

#4
Incestino

Incestino

    Junior Member

  • Grup: Members
  • Posts: 107
  • Înscris: 02.04.2007