Jump to content

SUBIECTE NOI
« 1 / 5 »
RSS
Cum sterg mails din Promotions

Vanzare cumparare fara transfer b...

Receptie ciudata, in functie de t...

Donez medicamente renale ptr pisica
 Ce componenta e asta si ce ziceti...

Dupa 20 ani de facultate, am uita...

Mobile.de ofera imprumut de bani ...

problema test grila
 Digi24 a disparut de pe TV Lg

Drept de proprietate intelectuala...

Jante noi shitbox

Trinitas TV 4K
 Dacia 1316 cu 6 usi ...

Frecventa modificata radio

Un nou pericol pt batrani

Ar trebui sa vindem imobiliarele ...
 

Vreau sa transport agregate

- - - - -
  • Please log in to reply
79 replies to this topic

#1
liviualexandru

liviualexandru

    New Member

  • Grup: Members
  • Posts: 1
  • Înscris: 28.05.2006
Salutare,
planuiesc sa deschid o mica firma prin care sa transport agregate. daca lucrati in domeniu, ma puteti ajuta cu informatii: cum se plateste? la kilometru? la volum? la greutate? ce tip de camioan sa iau?

#2
pimi

pimi

    Active Member

  • Grup: Members
  • Posts: 1,771
  • Înscris: 15.01.2007
ce inseamna agregate?
daca cumva utilaje-la ce tonaj?
gabarit depasit sau tonaj normal,etc
ce intrebi tu e ceva extrem de vag

#3
REB 00

REB 00

    New Member

  • Grup: Members
  • Posts: 18
  • Înscris: 21.08.2006
agregate inseamna balastrul scos din garla si trecut prin statie de sortare din care ies mai multe sorturi (0-3 3-7 7-15 15-30 etc) adica nisip margaritar etc  iar acestea se transporta mai departe spre statiile de betoane intrebarea mea este de unde vrei sa cari tu din garla la statia de sortare sau din statia de sortare la statii de betoane?

#4
pimi

pimi

    Active Member

  • Grup: Members
  • Posts: 1,771
  • Înscris: 15.01.2007
agregat mai inseamna comform dex-ului si:: ''Grup de maºini care lucreazã împreunã pentru realizarea unei anumite operaþii tehnice'' da aia ma gandeam  la utilaje  :coolspeak:

#5
raresh3r

raresh3r

    Member

  • Grup: Members
  • Posts: 846
  • Înscris: 30.12.2006

 REB 00, on Mar 10 2007, 12:09, said:

agregate inseamna balastrul scos din garla si trecut prin statie de sortare din care ies mai multe sorturi (0-3 3-7 7-15 15-30 etc) adica nisip margaritar etc  iar acestea se transporta mai departe spre statiile de betoane intrebarea mea este de unde vrei sa cari tu din garla la statia de sortare sau din statia de sortare la statii de betoane?
agregate mai insemna si .....zgura care se obtine din exploatarea haldelor de zgura(ma repet asta e, alta formulare nu-mi vine acum), de diferite sorturi, folosita la realizarea drumurilor, a soselelor (inaite de turnarea bitumului, sau cum s-o mai numi)....nu numai balastru scos din zgura.

#6
gabian22

gabian22

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 3,630
  • Înscris: 26.01.2007
Esti sigur ca vrei sa faci treaba asta ?? si ca ai suficienti bani sa cumperi masinile ?
Transportul se plateste la tona/km iar agregatele cel mai des folosite sunt de balastiera si de cariera

#7
soferu

soferu

    Junior Member

  • Grup: Members
  • Posts: 97
  • Înscris: 31.03.2007
Depinde cum vezi tu treaba. Lucrez de ceva vreme in domeniul respectiv si cred ca pot sa-ti dau cateva sfaturi.(numai sa le citesti)
O mica firma presupune una bucata auto, un coordonator trafic sau cum s-o numi, un covrigar destept si mult noroc. Cel putin.
Apoi, contracte cu beneficiari si bani pt. cateva luni; multe firme platesc la 90/120 de zile si tu trebuie sa fi acoperit pana incasezi.
Pe de alta parte, zona in care activezi este definitorie.
Ca si masina, raportat la calitate/ pret recomand MAN, desi eu lucrez pe Renault.
Daca raspunzi la post te invat ceva trickuri.
Noroc!

#8
freightliner

freightliner

    Member

  • Grup: Members
  • Posts: 791
  • Înscris: 03.12.2006
de ce MAN? pentru piesele de scimb sau pt. ce?

Edited by freightliner, 02 April 2007 - 00:03.


#9
soferu

soferu

    Junior Member

  • Grup: Members
  • Posts: 97
  • Înscris: 31.03.2007
Poate am fost subiectiv nominalizand MAN-ul. Nu neaparat pt piese, cat fiabilitate.
Am mentionat mai sus ca definitorie este zona de exploatare. De ce? Sa va explic.
In general agregatele se trasporta pe ruta balastiera- santier. Se solicita ca aceasta sa fie cat mai scurta, din cauza pretului mic al marfii, de multe ori costul transportului depasind cel al agregatelor. Pentru un profit maxim pe termen scurt transportatorii prefera supraincarcarea, de unde si problemele de mai tarziu, gen fisurarea sasiului, imbatrinirea prematura a  pieselor si un nr. mare de anvelope uzate. Nu in ultimul rand, calitatea umana; sunt uni care conduc in spiritul lui 90 gol/plin, nu mai vorbesc ca nu constietizeaza pericolul care apare la franarea de urgenta.
Deasemenea, zonele de incarcare/ descarcare solicita din plin calitatile soferului si masinii, rar acestea sunt amenajate.
In sensul celor de mai sus incerc sa cofigurez camionul ideal:
   380/430 CP
Garda la sol 35/45 cm
Radiator/intercoler protejate
cabina inaltime mica, dotari de baza AC, incalzire separata, pat.Fara spoilere si alte minuni.
cutie manuala, intrader sau retarder.
galeria de evacuare pozitionata perpedicular pe axul drumului(paralel cu cabina)
anvelope de santier

Bena 3 axe din otel Hardox, obligatoriu cu prelata.

#10
pimi

pimi

    Active Member

  • Grup: Members
  • Posts: 1,771
  • Înscris: 15.01.2007
stai linistit
nu are rost sa te agiti
omul ce a deschis topicul nu e deloc interesat ,cat despre camion se prefera totusi un camion  pe 4 axe decat varianta cap tractor semiremorca da... cand nare tata bani...se ia orice cap euro2 ca acum e comvenabil si o semiremorca se incarca cu 40 de tone sau chiar 45 ce daca e mai mult decat dublu sarcina masinii si dai si rupe soselele patriei si asa vai de capul lor
                      si uite asa se impletesc armonios turbostarul cu ultimul tip de tg. batranul major cu ultimul stralis.vestitul man 2 si Mercedes sk cu ultimele scanii cu bot, fiind companii care cumpara cu sutele de masini noi in timp ce altele au 2 camioane de trei feluri, nu conteaza atata timp cat acesta este cel mai profitabil sector al transporturilor in romania roata sa se invarta si cantarul sa nu ne prinda
ziceai de prelata...
ce prelata domle...are da no punem domle ce e lenea mare si ce conteaza cateva parbrize sparte  in spatele tau fleacuri domle fleacuri sau: bine ati ajuns in tanganica tara in care banul aduce fericirea ...si nesimtirea

Edited by pimi, 03 April 2007 - 12:11.


#11
soferu

soferu

    Junior Member

  • Grup: Members
  • Posts: 97
  • Înscris: 31.03.2007
Poate schima moderatorii denumirea topicului, ca tot nu-l citeste initiatorul.
Zilele trecute am auzit prin statie un coleg care se plangea de amenda primita pt ca-i curgea apa+nisip din bena :thumbdown:

#12
max11

max11

    Junior Member

  • Grup: Members
  • Posts: 47
  • Înscris: 12.01.2007
vad ca va pricepeti la camioane , ce parere aveti de   autobasculantele   iveco trakker 8*4 ...?

#13
pimi

pimi

    Active Member

  • Grup: Members
  • Posts: 1,771
  • Înscris: 15.01.2007

 max11, on Apr 3 2007, 20:53, said:

vad ca va pricepeti la camioane , ce parere aveti de   autobasculantele   iveco trakker 8*4 ...?

f buna sunt suficient de simpliste incat sa se descurce in conditii de santier sau cariera insa nu e tocmai ieftin la intretinere
tipic iveco nu are viata f lunga insa nu se plange la suprasarcina,si e cred cel mai mare ca volum din oferta -20 m cubi
ca sa nu apara iar confuzii banuiesc ca vb despre asta ?

http://mobile.de/SID...A...1244324625

#14
soferu

soferu

    Junior Member

  • Grup: Members
  • Posts: 97
  • Înscris: 31.03.2007
Max11, cele mai gurmande, cu minusuri la ambreiaj(cedeaza discul usor).
20 mc e prea mult pt agregate la 8*4.

#15
max11

max11

    Junior Member

  • Grup: Members
  • Posts: 47
  • Înscris: 12.01.2007
tocmai am reusit sa-mi iau unul  nou  in leasing si dupa o luna de exploatare m-a anuntat dl sofer ca  " scapa ambreiajul "...  iar garantie ...pauza ca cica e consumabil si nu intra in garantie   ...sa mor nu alta.De aia am intrebat , fiindca nu sunt convins ca am facut cea mai buna alegere.

#16
max11

max11

    Junior Member

  • Grup: Members
  • Posts: 47
  • Înscris: 12.01.2007

 soferu, on Apr 3 2007, 21:42, said:

Max11, cele mai gurmande, cu minusuri la ambreiaj(cedeaza discul usor).
20 mc e prea mult pt agregate la 8*4.
da , uite ca si tu confirmi chestia cu ambreiaju , deci asa sta problema ...si eu care credeam ca soferul e vinovat , asa cum m-au sfatuit citiva  "binevoitori"

#17
soferu

soferu

    Junior Member

  • Grup: Members
  • Posts: 97
  • Înscris: 31.03.2007
Cred ca trebuie sa citesti mai bine contractul.
Ambreiajul are o limita de varsta ceva mai mare de o luna, nu e chiar cum zic dumnealor.
Eu am schimbat in 2 ani doua ansambluri de interaxial pe garantie.
Urgenteaza vizita la doctor pt a putea cere o expertiza a kitului si remedierea problemei.
Am spus de ambreiaj pt ca am vazut Trakker de 10 zile in uz cu disc rupt. Da' nici soferu' n-avea habar de nimic. Acum nu-l comand pe al tau, dar verifica cum schimba vitezele, ce treapta foloseste la plecare si mai ales cum se descurca cu etajare cutiei si reductorului.
Succes!

#18
freightliner

freightliner

    Member

  • Grup: Members
  • Posts: 791
  • Înscris: 03.12.2006

 soferu, on Apr 4 2007, 12:33, said:

Cred ca trebuie sa citesti mai bine contractul.
. Acum nu-l comand pe al tau, dar verifica cum schimba vitezele, ce treapta foloseste la plecare si mai ales cum se descurca cu etajare cutiei si reductorului.
Succes!
ceva trucuri pt a conduce bine?

Anunturi

Neurochirurgie minim invazivă Neurochirurgie minim invazivă

"Primum non nocere" este ideea ce a deschis drumul medicinei spre minim invaziv.

Avansul tehnologic extraordinar din ultimele decenii a permis dezvoltarea tuturor domeniilor medicinei. Microscopul operator, neuronavigația, tehnicile anestezice avansate permit intervenții chirurgicale tot mai precise, tot mai sigure. Neurochirurgia minim invazivă, sau prin "gaura cheii", oferă pacienților posibilitatea de a se opera cu riscuri minime, fie ele neurologice, infecțioase, medicale sau estetice.

www.neurohope.ro

0 user(s) are reading this topic

0 members, 0 guests, 0 anonymous users

Forumul Softpedia foloseste "cookies" pentru a imbunatati experienta utilizatorilor Accept
Pentru detalii si optiuni legate de cookies si datele personale, consultati Politica de utilizare cookies si Politica de confidentialitate