Neurochirurgie minim invazivă
"Primum non nocere" este ideea ce a deschis drumul medicinei spre minim invaziv. Avansul tehnologic extraordinar din ultimele decenii a permis dezvoltarea tuturor domeniilor medicinei. Microscopul operator, neuronavigația, tehnicile anestezice avansate permit intervenții chirurgicale tot mai precise, tot mai sigure. Neurochirurgia minim invazivă, sau prin "gaura cheii", oferă pacienților posibilitatea de a se opera cu riscuri minime, fie ele neurologice, infecțioase, medicale sau estetice. www.neurohope.ro |
Vreau sa transport agregate
Last Updated: Feb 23 2019 01:54, Started by
liviualexandru
, Mar 09 2007 14:28
·
0
#1
Posted 09 March 2007 - 14:28
Salutare,
planuiesc sa deschid o mica firma prin care sa transport agregate. daca lucrati in domeniu, ma puteti ajuta cu informatii: cum se plateste? la kilometru? la volum? la greutate? ce tip de camioan sa iau? |
#2
Posted 09 March 2007 - 21:24
ce inseamna agregate?
daca cumva utilaje-la ce tonaj? gabarit depasit sau tonaj normal,etc ce intrebi tu e ceva extrem de vag |
#3
Posted 10 March 2007 - 12:09
agregate inseamna balastrul scos din garla si trecut prin statie de sortare din care ies mai multe sorturi (0-3 3-7 7-15 15-30 etc) adica nisip margaritar etc iar acestea se transporta mai departe spre statiile de betoane intrebarea mea este de unde vrei sa cari tu din garla la statia de sortare sau din statia de sortare la statii de betoane?
|
#4
Posted 11 March 2007 - 14:21
agregat mai inseamna comform dex-ului si:: ''Grup de maºini care lucreazã împreunã pentru realizarea unei anumite operaþii tehnice'' da aia ma gandeam la utilaje
|
#5
Posted 19 March 2007 - 20:31
REB 00, on Mar 10 2007, 12:09, said: agregate inseamna balastrul scos din garla si trecut prin statie de sortare din care ies mai multe sorturi (0-3 3-7 7-15 15-30 etc) adica nisip margaritar etc iar acestea se transporta mai departe spre statiile de betoane intrebarea mea este de unde vrei sa cari tu din garla la statia de sortare sau din statia de sortare la statii de betoane? |
#6
Posted 28 March 2007 - 09:55
Esti sigur ca vrei sa faci treaba asta ?? si ca ai suficienti bani sa cumperi masinile ?
Transportul se plateste la tona/km iar agregatele cel mai des folosite sunt de balastiera si de cariera |
#7
Posted 31 March 2007 - 18:19
Depinde cum vezi tu treaba. Lucrez de ceva vreme in domeniul respectiv si cred ca pot sa-ti dau cateva sfaturi.(numai sa le citesti)
O mica firma presupune una bucata auto, un coordonator trafic sau cum s-o numi, un covrigar destept si mult noroc. Cel putin. Apoi, contracte cu beneficiari si bani pt. cateva luni; multe firme platesc la 90/120 de zile si tu trebuie sa fi acoperit pana incasezi. Pe de alta parte, zona in care activezi este definitorie. Ca si masina, raportat la calitate/ pret recomand MAN, desi eu lucrez pe Renault. Daca raspunzi la post te invat ceva trickuri. Noroc! |
#8
Posted 01 April 2007 - 23:58
de ce MAN? pentru piesele de scimb sau pt. ce?
Edited by freightliner, 02 April 2007 - 00:03. |
#9
Posted 02 April 2007 - 18:48
Poate am fost subiectiv nominalizand MAN-ul. Nu neaparat pt piese, cat fiabilitate.
Am mentionat mai sus ca definitorie este zona de exploatare. De ce? Sa va explic. In general agregatele se trasporta pe ruta balastiera- santier. Se solicita ca aceasta sa fie cat mai scurta, din cauza pretului mic al marfii, de multe ori costul transportului depasind cel al agregatelor. Pentru un profit maxim pe termen scurt transportatorii prefera supraincarcarea, de unde si problemele de mai tarziu, gen fisurarea sasiului, imbatrinirea prematura a pieselor si un nr. mare de anvelope uzate. Nu in ultimul rand, calitatea umana; sunt uni care conduc in spiritul lui 90 gol/plin, nu mai vorbesc ca nu constietizeaza pericolul care apare la franarea de urgenta. Deasemenea, zonele de incarcare/ descarcare solicita din plin calitatile soferului si masinii, rar acestea sunt amenajate. In sensul celor de mai sus incerc sa cofigurez camionul ideal: 380/430 CP Garda la sol 35/45 cm Radiator/intercoler protejate cabina inaltime mica, dotari de baza AC, incalzire separata, pat.Fara spoilere si alte minuni. cutie manuala, intrader sau retarder. galeria de evacuare pozitionata perpedicular pe axul drumului(paralel cu cabina) anvelope de santier Bena 3 axe din otel Hardox, obligatoriu cu prelata. |
#10
Posted 03 April 2007 - 11:58
stai linistit
nu are rost sa te agiti omul ce a deschis topicul nu e deloc interesat ,cat despre camion se prefera totusi un camion pe 4 axe decat varianta cap tractor semiremorca da... cand nare tata bani...se ia orice cap euro2 ca acum e comvenabil si o semiremorca se incarca cu 40 de tone sau chiar 45 ce daca e mai mult decat dublu sarcina masinii si dai si rupe soselele patriei si asa vai de capul lor si uite asa se impletesc armonios turbostarul cu ultimul tip de tg. batranul major cu ultimul stralis.vestitul man 2 si Mercedes sk cu ultimele scanii cu bot, fiind companii care cumpara cu sutele de masini noi in timp ce altele au 2 camioane de trei feluri, nu conteaza atata timp cat acesta este cel mai profitabil sector al transporturilor in romania roata sa se invarta si cantarul sa nu ne prinda ziceai de prelata... ce prelata domle...are da no punem domle ce e lenea mare si ce conteaza cateva parbrize sparte in spatele tau fleacuri domle fleacuri sau: bine ati ajuns in tanganica tara in care banul aduce fericirea ...si nesimtirea Edited by pimi, 03 April 2007 - 12:11. |
|
#11
Posted 03 April 2007 - 13:26
Poate schima moderatorii denumirea topicului, ca tot nu-l citeste initiatorul.
Zilele trecute am auzit prin statie un coleg care se plangea de amenda primita pt ca-i curgea apa+nisip din bena |
#12
Posted 03 April 2007 - 19:53
vad ca va pricepeti la camioane , ce parere aveti de autobasculantele iveco trakker 8*4 ...?
|
#13
Posted 03 April 2007 - 20:08
max11, on Apr 3 2007, 20:53, said: vad ca va pricepeti la camioane , ce parere aveti de autobasculantele iveco trakker 8*4 ...? f buna sunt suficient de simpliste incat sa se descurce in conditii de santier sau cariera insa nu e tocmai ieftin la intretinere tipic iveco nu are viata f lunga insa nu se plange la suprasarcina,si e cred cel mai mare ca volum din oferta -20 m cubi ca sa nu apara iar confuzii banuiesc ca vb despre asta ? http://mobile.de/SID...A...1244324625 |
#14
Posted 03 April 2007 - 20:42
Max11, cele mai gurmande, cu minusuri la ambreiaj(cedeaza discul usor).
20 mc e prea mult pt agregate la 8*4. |
#15
Posted 03 April 2007 - 20:44
tocmai am reusit sa-mi iau unul nou in leasing si dupa o luna de exploatare m-a anuntat dl sofer ca " scapa ambreiajul "... iar garantie ...pauza ca cica e consumabil si nu intra in garantie ...sa mor nu alta.De aia am intrebat , fiindca nu sunt convins ca am facut cea mai buna alegere.
|
|
#16
Posted 03 April 2007 - 20:50
soferu, on Apr 3 2007, 21:42, said: Max11, cele mai gurmande, cu minusuri la ambreiaj(cedeaza discul usor). 20 mc e prea mult pt agregate la 8*4. |
#17
Posted 04 April 2007 - 13:33
Cred ca trebuie sa citesti mai bine contractul.
Ambreiajul are o limita de varsta ceva mai mare de o luna, nu e chiar cum zic dumnealor. Eu am schimbat in 2 ani doua ansambluri de interaxial pe garantie. Urgenteaza vizita la doctor pt a putea cere o expertiza a kitului si remedierea problemei. Am spus de ambreiaj pt ca am vazut Trakker de 10 zile in uz cu disc rupt. Da' nici soferu' n-avea habar de nimic. Acum nu-l comand pe al tau, dar verifica cum schimba vitezele, ce treapta foloseste la plecare si mai ales cum se descurca cu etajare cutiei si reductorului. Succes! |
#18
Posted 04 April 2007 - 23:13
Anunturi
▶ 0 user(s) are reading this topic
0 members, 0 guests, 0 anonymous users