Chirurgia cranio-cerebrală minim invazivă
Tehnicile minim invazive impun utilizarea unei tehnologii ultramoderne. Endoscoapele operatorii de diverse tipuri, microscopul operator dedicat, neuronavigația, neuroelectrofiziologia, tehnicile avansate de anestezie, chirurgia cu pacientul treaz reprezintă armamentarium fără de care neurochirurgia prin "gaura cheii" nu ar fi posibilă. Folosind tehnicile de mai sus, tratăm un spectru larg de patologii cranio-cerebrale. www.neurohope.ro |
Vreau sa transport agregate
Last Updated: Feb 23 2019 01:54, Started by
liviualexandru
, Mar 09 2007 14:28
·
0
#19
Posted 05 April 2007 - 08:07
soferu, on Apr 4 2007, 14:33, said: Cred ca trebuie sa citesti mai bine contractul. Ambreiajul are o limita de varsta ceva mai mare de o luna, nu e chiar cum zic dumnealor. Eu am schimbat in 2 ani doua ansambluri de interaxial pe garantie. Urgenteaza vizita la doctor pt a putea cere o expertiza a kitului si remedierea problemei. Am spus de ambreiaj pt ca am vazut Trakker de 10 zile in uz cu disc rupt. Da' nici soferu' n-avea habar de nimic. Acum nu-l comand pe al tau, dar verifica cum schimba vitezele, ce treapta foloseste la plecare si mai ales cum se descurca cu etajare cutiei si reductorului. Succes! |
#20
Posted 05 April 2007 - 10:34
Din ce am citit se pare ca deti ceva bascule, pe care le exploatezi in regim de santier. Bun, un prim sfat ar fi sa calculezi consumul la ore de functionare a motorului deoarece raportul intre distanta parcursa si consumul respectiv este irelevant.
O ora de funct. motor=50km. Ca idee, incearca intre 13/17l/ora. Te poti ghida dupa acest lucru si la reviziile camioanelor. Incearca sa le efectuezi in limita a 250/300 ore. Intr-un mediu cu un continut ridicat de praf e obligatorie suflarea zilnica a filtrului primar de aer si inlocuirea lui la 500 de ore de funct., a celui secundar la 1000 ore. Evita supraincarcarea, care cu timpul, poate aduce neajunsuri la sistemul hidraulic si la sasiul superior. Luand ca medie 1mc=1,5to,rezulta 15 mc sarcina suportata si admisa de constructor. Banuiesc ca Tracker-ul are cutie 16+2 . E bine ca cei care-l conduc sa inteleaga rostul vitezelor si sa foloseasca demultiplicarea cat mai des. Din cauza puterii mari a motorului multi evita sa o faca, folosind vitezele in mod simplist, acest lucru ducand la un consum ridicat de motorina. Deasemenea, obiceiul de a lasa cutia pe liber in deplasare, nu numai ca nu ajuta la nimic, ba mai mult dauneaza, ungerea acestora facandu-se prin arborii ei si nu prin barbotaj. Atrage atentia soferilor ca o frana de motor efectuta corect aduce dupa sine un consum mai mic si un plus de siguranta. Si ceva tips-uri pt un consum optim: Conducerea preventiva; la aparitia unui obstacol se impune reducerea vitezei din vreme,in asa fel incat, la reaccelerarea vehiculului, sa se poata pasta cat mai multa energie de miscare si sa se evita necesitatea opririi. Repunerea in miscare este mult mai costisitoare. Stilul;fiecare sofer are stilul sau, deseori, acesta este impus de o anumita situatie. Turatia ridicata nu inseamna automat si o accelerare mai rapida. Determinanta nu este puterea de catalog a motorului, ci mult mai mult oferirea unui cuplu cat mai mare pe o plaja de turatie. Cresterea turatiei la acclerare se impune doar pana la valoarea la care, dupa schimbarea treptei de vitaza, beneficiem de acelasi cuplu si in treapta urmatoare. Viteza de deplasare:in special la viteze mai ridicate, diferentele de consum nu cresc linear, ci exponential.intre 80 si 90km/h diferenta de consum este cu pana la 10% mai mare, neluand in calcul alti factori negativi cum ar fi vant din fata, ploaie etc. care ar face ca aceasta diferenta sa fie cu mult mai mare. Presiunea pneurilor: o presiune mai mica decat cea prescrisa aduce dupa sine o majorare a consumului de peste 2%, in timp ce una prea mare reduce stabilitatea. In ambele cazuri insa, este evidenta o crestere a uzurii anvelopelor, poate unul din cele mai scumpe consumabile. Am mai observat ca esti interesat de ceva sisteme de supraveghere. Sunt o sumedenie pe piata de profil, dar achizitionare unuia presupune o flota pe masura. Cel mai bun sitem, parerea mea, este respectarea legii de ambele tabere. Imi aduc aminte ca una din primele forme de protest ale muncitorimii a fost distrugerea uneltelor. Daca nu obligi angajatul sa incalce legea si il platesti la timp conform muncii lui rezolvi aproape tot. Si un ultim sfat. Aboneazate la revistele de profil. Succes! |
#21
Posted 05 April 2007 - 21:02
si cum alegi un angajat bun? unul cu vechime care stie cum sa ¨joace cu tine¨sau unul tanar (¨fara experienta¨); fara sa jicnesc pe cineva.
|
#22
Posted 05 April 2007 - 21:53
I-ti multumesc fff frumos pt sfaturi "SOFERUL " mi-ai spus multe lucruri interesante de care promit ca o sa tin cont ,si in plus ma bucur ca nu m-a inselat intuitia : esti intradevar o persoana competenta de al carui sfat trebuie tinut cont in continuare .Cind o sa mai am vreo neclaritate o sa te mai deranjez negresit . Paste fericit i-ti urez tie si familiei tale.
|
#23
Posted 05 April 2007 - 23:32
max11, on Apr 5 2007, 20:53, said: I-ti multumesc fff frumos pt sfaturi "SOFERUL " mi-ai spus multe lucruri interesante de care promit ca o sa tin cont ,si in plus ma bucur ca nu m-a inselat intuitia : esti intradevar o persoana competenta de al carui sfat trebuie tinut cont in continuare .Cind o sa mai am vreo neclaritate o sa te mai deranjez negresit . Paste fericit i-ti urez tie si familiei tale. |
#24
Posted 06 April 2007 - 21:11
freightliner, on Apr 5 2007, 22:02, said: si cum alegi un angajat bun? unul cu vechime care stie cum sa ¨joace cu tine¨sau unul tanar (¨fara experienta¨); fara sa jicnesc pe cineva. In acest caz nu avem decat sa scolarizam din generatie in generatie. Plus ca in cazul soferiei nu se mai practica semnarea precontractului, ca la terminarea studiilor sa devii automat angajatul sponsorului. Cam lunga introducerea, dar poate asa atrag putin atentia asupra sistemului. Deci, toti suntem incepatori la urma urmei dar, cu putina sansa si chef de treaba sunt premize de succes. Eu, cel putin, in primul an de meserie am facut enspe sute de pene, ca doar eram ajutor de tralerist si mai aveam grija sa nu lipseasca redresorul de pe acumulatori. Incet, incet am luat si covrigul la rost, am capatat ceva incredere si am ramas titular. Aveam 22 . Restul a venit de la sine. La firma unde prestez acum am trecut ceva testari si dintr-un grup de 50,60 pretendenti am fost declarati admisi 5. Ce sa zic, deocamdata suntem tributari vechilor deprinderi si o sa mai asteptam pana cand viata se va schimba. De aceea cred ca in primul rand se cere o uploadare a sistemului de scolarizare. Se poate lua exemplu din tarile vestice, unde acesta are o cu totul alta nuanta. Unde se pune accent pe manevrabilitate si se studiaza pe ansamblu cap+semi, nu saviem ca la noi. Inchei cu un proverb: RAU CU RAU DAR, MAI RAU E FARA RAU! Paste fericit tuturor! |
#25
Posted 06 April 2007 - 21:30
soferu, on Apr 6 2007, 20:11, said: . Unde se pune accent pe manevrabilitate si se studiaza pe ansamblu cap+semi, nu saviem ca la noi. Inchei cu un proverb: RAU CU RAU DAR, MAI RAU E FARA RAU! Edited by freightliner, 06 April 2007 - 21:31. |
#26
Posted 06 April 2007 - 21:35
ca sa faci international cam cata mecanica trebuie sa stii? un minim si te bazezi pe ajutorul din tara respectiva ( ateliere mecanice) sau trebuie sa stii tu tot?. seful ce-ti cere si ce-ti da?
intrebare pt. soferul |
#27
Posted 09 April 2007 - 10:47
In general sa sti. Aceasta insusire iti prinde bine la intelegerea modului de functionare a truck-ului, nu neaparat pt depanare.
Si chiar daca sti mecanica peste medie nu vad cum repari ceva in mijlocul drumului fara asistenta. Asadar, ideal ar fi sa cunosti rolul cat mai multor componente caci, despre reparare nu poate fi vorba. Adesea piesele stricate se inlocuiesc. Drumuri bune! |
#29
Posted 15 April 2007 - 18:30
In 5 ani de santier am vazut multe 8*4 la treaba, unele stock altele sh.
Nr 1:Actros 4141 8*6 bena Schmitz. Cel mai inteligent sistem de suspensii. Fabricate in anii 90. 2: MAN TGA primul model. Cuplu extrordinar si manevrabilitate optima. 3:R. KERAX , cutie supla, proiecat special pt. teren accidentat, ceva minusuri la suspesia spate, in schimb obtiune extrapower care te salveaza din noroi cu brio. 4:Volvo FM 9: cabina ergonomica si ceva mai luxoasa peste medie, materiale folosite la sasiu de f buna calitate. Minusuri la calea de rulare unde sunt folosite anvelope de 1200, aporatori din plstic care zboara la o atingere mai brusca, cutie neetajata pt. genul de munca la care a fost proiectat. 5: Iveco, in afara puterii motorului nimic nou. 6,7,8... Astra, DAf, Scania. Prea noi pt. evaluare. Sa asteptam iesirea din garantie deoarece atunci vedem bubele. Si valabil pt. toate: electronica in exces care echipeaza noile modele. Pt. o constatare de rutina esti nevoit sa soliciti un constatator scolit, cu echipament de diagnoza. |
#30
Posted 17 April 2007 - 19:29
soferu, on Apr 15 2007, 19:30, said: In 5 ani de santier am vazut multe 8*4 la treaba, unele stock altele sh. Nr 1:Actros 4141 8*6 bena Schmitz. Cel mai inteligent sistem de suspensii. Fabricate in anii 90. 2: MAN TGA primul model. Cuplu extrordinar si manevrabilitate optima. 3:R. KERAX , cutie supla, proiecat special pt. teren accidentat, ceva minusuri la suspesia spate, in schimb obtiune extrapower care te salveaza din noroi cu brio. 4:Volvo FM 9: cabina ergonomica si ceva mai luxoasa peste medie, materiale folosite la sasiu de f buna calitate. Minusuri la calea de rulare unde sunt folosite anvelope de 1200, aporatori din plstic care zboara la o atingere mai brusca, cutie neetajata pt. genul de munca la care a fost proiectat. 5: Iveco, in afara puterii motorului nimic nou. 6,7,8... Astra, DAf, Scania. Prea noi pt. evaluare. Sa asteptam iesirea din garantie deoarece atunci vedem bubele. Si valabil pt. toate: electronica in exces care echipeaza noile modele. Pt. o constatare de rutina esti nevoit sa soliciti un constatator scolit, cu echipament de diagnoza. |
#31
Posted 17 April 2007 - 19:59
Despre ele chiar nu stiu mare lucru. In afara remorcherelor pe care fostele IUG-uri sau SUGCT-uri le detineau.
Aparusera prin santierul unde eram acum vreo 5 ani unele de la CCCF ,dar n-au facut purici multi. Bechtelu' e mare smecher. Tot ce foloseste la lucru e scutit de taxe. Pana si pixu' cu care scrie pontatoru. A, Tatra e buna ca nu are lichid de racire si scapi de griji iarna. Dar asta afecteaza consumul, banuiesc. Ajunge mai greu la regimul termic optim. Mai bun KAMAZ. |
#32
Posted 18 April 2007 - 22:36
#34
Posted 19 May 2007 - 18:34
#35
Posted 24 May 2007 - 00:55
Salutare.
Intentionez sa cumpar vara asta o basculanta pentru transport pamant, nisip, pietris, pentru lucrari aflate in Bucuresti. Variantele la care m-am oprit sunt: 1. Renault Kerax 8x4, bena 17mc 2. Scania p420cb 8x4, bena 18 mc 3. Man 6x4, bena 14 mc. Care credeti ca ar fi varianta optima ca fiabilitate, costuri de intretinere etc.? P.S. Este Renault-ul potrivit distantelor mai scurte? Ce ar insemna o distanta scurta sau lunga in tranport constructii? Multumesc. |
Anunturi
▶ 0 user(s) are reading this topic
0 members, 0 guests, 0 anonymous users