Second Opinion
Folosind serviciul second opinion ne puteți trimite RMN-uri, CT -uri, angiografii, fișiere .pdf, documente medicale. Astfel vă vom putea da o opinie neurochirurgicală, fără ca aceasta să poată înlocui un consult de specialitate. Răspunsurile vor fi date prin e-mail în cel mai scurt timp posibil (de obicei în mai putin de 24 de ore, dar nu mai mult de 48 de ore). Second opinion – Neurohope este un serviciu gratuit. www.neurohope.ro |
Totul despre croaziere
Last Updated: Nov 14 2023 13:26, Started by
MembruAnonim
, Feb 28 2007 03:14
·
6
#884
Posted 16 February 2017 - 21:06
Salutare tuturor.
Tot caut o croaziera de la MSC pentru anul 2017, cand si vremea este calda, adica poti sa te bucuri de vremea placuta pe puntea vaporului. Anii anteriori au fost oferte de la MSC crazy sales 96h, cand puteai sa prinzi o oferta o croaziera de 8 ~ 12 zile cu 200~400 euro (plus taxe portuare, bacsis si transport). Dar pana acuma nu am gasit nimica. De ce mediterrana? Biletul de avion este ieftin. Daca prinde careva vreo oferta buna, astept un semnal. PS. In 2015 septembrie am fost in croaziera de 8 zile, cu camera de balcon la 450euro + taxe. Multumesc frumos. |
#885
Posted 20 February 2017 - 09:08
Salutare ,
Am nevoie de un raspuns dar din pacate nu am avut timp sa citesc paginile anterioare pt ca sunt plecat si conexiunea e cam proasta , nu stiu daca s-a intrebat pana acum. Incerc sa rezerv o croaziera prin Carnival din Miami in bahamas , avem viza de state , adaug toate datele dar mi se cere adresa de facturare pentru state sau canada. Cum pot proceda daca nu am pe nimeni in state? La terms and regulations mai scria ceva fees applicable only for us and canada citizens ceea ce mie greu de crezut din moment ce ma lasa sa adaug la pasager romania , card visa de EU etc. Trebuie sa am pe cineva in state care sa imi rezerve asa cum era inainte cu viza pentru Dubai? Edited by incognitovalentino, 20 February 2017 - 09:10. |
#886
Posted 09 August 2017 - 12:19
Stiti cumva daca exista oferte last minute pentru croaziere?
|
#887
Posted 11 August 2017 - 17:48
Exista. Chiar in acest topic, mai inapoi afli detalii
|
#888
Posted 14 August 2017 - 15:40
A fost cineva in croaziera cu MSC? Sa ma ajute cu niste informatii.
|
#889
Posted 14 August 2017 - 20:03
Da, noi, în 2006, cu MSC Musica. Dacă pot să ajut, o fac cu plăcere. Însă ţine cont că în acea croazieră am mers gratuit, nu cunosc detalii financiare sau despre asigurări. Şi mă gândesc că din 2006 au trecut aproape 12 ani. Cam mult, dar experienţa aia poate fi de ajutor, cine ştie ...
Aştept întrebări. Sănătate şi toate cele bune ! |
#890
Posted 22 November 2017 - 10:15
A fost cineva intr-o croaziera de repozitionare? De minim 14 zile ? Cum trec 6-7 zile pe mare la rand ?
|
#891
Posted 06 December 2017 - 07:37
Salut,
Am si eu o intrebare mai deosebita pentru cei cu experienta in croaziere. Am un auz extrem de fin (genul ”urechi de liliac”) si, mai ales pe timpul noptii, ma deranjeaza vibratiile (nu zgomotele in sine ci doar vibratiile), practic nu pot sa dorm in aceasta situatie. E foarte important pentru mine sa stiu daca vibratiile motoarelor navei se simt in cusete. Ati sesizat asa ceva in calatoriile voastre? Multumesc anticipat pentru eventualele raspunsuri. Edited by dp70, 06 December 2017 - 07:37. |
#892
Posted 08 December 2017 - 02:33
dp70, on 06 decembrie 2017 - 07:37, said:
... E foarte important pentru mine sa stiu daca vibratiile motoarelor navei se simt in cusete. Ati sesizat asa ceva in calatoriile voastre? ... Pe mine vibraţiile nu mă afectează, am participat la 4 croaziere cu vase mari şi de multe ori am folosit diverse feriboturi. Simţi când motoarele sunt în funcţiune, dar nu e deloc deranjant, eu dorm ca un prunc. Dar eu nu am "urechi de liliac", nu ştiu cum vei percepe tu vibraţiile. Probabil contează şi pe ce punte eşti cazat, deşi eu nu am sesizat diferenţe. Adică în anul 2000 am stat pe puntea 4 (din 12, parcă), în timp ce în 2006 am stat pe puntea 12 (din 16), şi nu au fost diferenţe. Acuma, nu ştiu cum sunt cazaţi membrii echipajului şi oamenii din personalul vasului, noi am fost doar turişti. Din câte ştiu, ei sunt cazaţi mai prost. Nu am înţeles dacă vei fi client sau membru al personalului, dar ca turist (client) nu cred că trebuie să-ţi faci griji. Oricum, nu vei şti până nu vei încerca tu, personal, senzaţiile. Şi la urma urmei, cât de rău poate să-ţi fie ? Hai să zicem că vei fi deranjat şi nu vei dormi bine prima noapte. Dar pe urmă te va răzbi oboseala şi vrînd-nevrînd vei dormi, indiferent de nivelul vibraţiilor. Aşa că - go for it ! Cu încredere ! Sănătate şi toate cele bune ! Edited by OvidiuNS, 08 December 2017 - 02:34. |
|
#893
Posted 08 December 2017 - 21:38
Multumesc pentru raspuns. Intrebarea a fost pusa din perspectiva de potential turist. Din pacate problema aceasta a vibratiilor este reala si acuta pentru mine, as scrie cateva pagini cu cate neplaceri am avut din acest motiv. Nici macar oboseala nu este un remediu...
Din cate m-am documentat, varianta indicata ar fi cabinele de la prova, cat mai in fata si mai sus fata de pozitia motoarelor, atenuandu-se astfel intr-o oarecare masura zgomotul acestora. |
#894
Posted 11 December 2017 - 16:22
dp70, on 08 decembrie 2017 - 21:38, said:
... cate neplaceri am avut din acest motiv ... Păi dă şi tu un exemplu sau două, ca să pot să fac o comparaţie. Altfel nu am cum să te ajut, nu-mi dau seama în ce măsură te-ar putea deranja vibraţiile de pe o navă de croazieră. Adică să-mi dau seama ce intensitate a vibraţiilor e deranjantă pt. tine, şi să pot astfel să-ţi spun dacă pe navă se simt mai slab sau mai tare. Sănătate şi tcb ! |
#895
Posted 11 December 2017 - 22:12
Exemple ar putea sa fie vibratiile produse de functionarea aparatelor de aer conditionat, a sistemelor de ventilatie sau, cum am patit intr-un sejur, de functionarea sistemelor de refrigerare a alimentelor, am avut camera vizavi de un astfel de spatiu si era groaznic. Repet ca problema este doar pe timpul noptii, ziua nu ma deranjeaza.
Multumesc pentru ajutor. |
#896
Posted 27 December 2017 - 01:28
Eeeeeh, vibraţiile date de motoare sunt neglijabile în comparaţie cu AC-ul sau cu ventilaţia din cabină.
Mai degrabă cu ventilaţia vei avea probleme. Pe vasele Aida (în anul 2000) şi MSC Musica (în anul 2006) nu a fost cazul, dar în ultimele 2 croaziere am avut probleme reale, nu din cauza vibraţiilor, ci din cauza curentului de aer permanent şi din cauza nivelului de zgomot al ventilaţei. Ambele croaziere au fost cu vase de la firma Holland America Line (New Amsterdam şi Eurodam). Efectiv nu am avut ce face, stewardul a lipit benzi de scotch de hârtie pe sita din tavan, dar nu a fost suficient. Aşa că după o noapte în care marea majoritate a oamenilor din grup au răcit realmente, în disperare de cauză eu am desfăcut şuruburile de la blestematul de capac din tavan (cu o şurubelniţă improvizată), iar stewardul a introdus efectiv 2 prosoape şi a înfundat instalaţia. Numai aşa am putut rezolva problema, ventilaţia din cabine se pare că e obligatorie după ultimele norme americane. Sunt curios ce va fi în 2018 în octombrie cu Royal Carribean (vom fi pe Symphony of the Seas sau pe Harmony of the Seas - încă nu ştim exact), care e tot firmă americană. Ne vom descurca la faţa locului, nu-mi fac griji. În cocluzie, caută un vas al unei firme europene, zic eu. Cred că MSC sau Costa nu au sisteme de ventilaţie ca la firmele americane, dar cel mai bine e să te interesezi tu exact de la sursă. Şi nu-ţi fă griji cu motoarele, ventilaţia e mult mai supărătoare decât vibraţiile produse de motoare. Oricum, eu te încurajez să mergi, şi sunt convins că te vei descurca chiar dacă ai "urechi de liliac". Aşa cum am mai spus, cel mai bine e să experimentezi personal senzaţiile, şi e păcat să nu beneficiezi de avantajele unei croaziere. Eu consider că o croazieră e cel mai avantajos mod de a vizita mai multe locuri într-un singur sejur, şi e mult mai puţin obositor comparativ cu un circuit cu autocarul sau cu maşina proprie. Plus că sunt locuri unde e mult mai uşor să ajungi pe mare decât pe şosea. Sănătate şi succes ! Edited by OvidiuNS, 27 December 2017 - 01:29. |
#897
Posted 27 December 2017 - 12:42
Iti multumesc pentru detalii si pentru incurajari. Probabil la un moment imi voi lua inima in dinti si vom incerca si un astfel de sejur. Numai bine!
|
|
#899
Posted 08 February 2018 - 05:13
Majoritatea navelor de croaziera mai noi de 10 ani au propulsie electrica iar generatoarele is gas turbine-uri (15-20 mii rpm,zero vibratii).
Nu se folosesc AC-uri , sistemul HVAC foloseste apa racita de chillere in sala masinilor care e trimisa in hotel(fan room-uri) unde AHU-urile racesc aerul folosit in ventilatia cabinelor(respectiv abur pentru incalzire). Toate cabinele au termostat care poate regla temperatura intre 17-30 grade. In general toate cabinile is silentioase, aveti sanse mai mari sa fiti deranjari de vecini decat de zgomotele navei. Evitati cabinele ieftine care-s pozitiontate evident in zone zgomotoase(langa bucatarii, sali spectacole, spatii tehnice, etc). E normal sa fie diferita o cabina de 400 euro fata de un suite la 10 mii Pentru orice inconvenient puteti suna 24/24 la dispatcher/receptie . Edited by csi1, 08 February 2018 - 05:19. |
#900
Posted 09 February 2018 - 16:48
Da, asa este majoritate au acum propulsie electrica, dar cu gas turbine ca generatoare nu prea sunt. Am lucrat in 2016 pe o nava (construita in 2003) care avea si o turbina cu gaz ca geenerator dar nu o foloseam decat in caz de urgenta sau cand eram in Glacier Bay, Alaska. In turbinele cu gaz nu poti arde combustibili reziduali, doar motorina, de aceea nu sunt foarte economice, si crede-ma e o lupta continua sa poti obtine un consum cat mai mic, chiar si de combustibil rezidual.
Cum adica nu se foloseste AC? AC inseamna aer conditionat. Faci o confuzie aici, nu se folosesc instalatiile clasice (compresoare cu piston) ci comprsoare centrifugale (chillere) care intr-adevar racesc apa. Pentru incalzire nu se foloseste abur, ci tot apa, care este incalzita de abur. In rest, asa e, iti poti seta temperatura. |
Anunturi
▶ 0 user(s) are reading this topic
0 members, 0 guests, 0 anonymous users