Chirurgia spinală minim invazivă
Chirurgia spinală minim invazivă oferă pacienților oportunitatea unui tratament eficient, permițându-le o recuperare ultra rapidă și nu în ultimul rând minimizând leziunile induse chirurgical. Echipa noastră utilizează un spectru larg de tehnici minim invazive, din care enumerăm câteva: endoscopia cu variantele ei (transnazală, transtoracică, transmusculară, etc), microscopul operator, abordurile trans tubulare și nu în ultimul rând infiltrațiile la toate nivelurile coloanei vertebrale. www.neurohope.ro |
TAXA DE IMATRICULARE
Last Updated: Jan 21 2008 19:34, Started by
DANMARCO2007
, Jan 30 2007 19:02
·
0
#470
Posted 05 April 2007 - 07:52
Eu cred ca toata discutia si zarva vizavi de taxa este inmatriculare este gresita.
Chestia cu discriminarea, cu nivelul taxei ca si treaba cu protejarea industriei nationale, sint povesti absurde. Problema nationala nu este legata de ecologie, de locuri de munca, de afaceri cu masini noi sau SH, problema infioratorare in Bucuresti si pe drumurile nationale este supraglomeratia, blocajele, lipsa parcarilor. Circulatia este un adevarat calvar, automobilul nu este o necesitate, este o sursa de griji si probleme. Singura solutie pentru rezolvarea acestei probleme este limitarea drastica a numarului exagerat de mare de automobile aflate in circulatie prin taxe si impozite astronomice, in asa fel incit numai pentru cine are o necesitate vitala sa isi permita sa poata plati pretul folosiri unui automobil. Cu banii astfel incasati se poate construi o infrastructura ce peste 10-15 ani sa permita circulatia decenta a unui numar mare de auto. |
#471
Posted 05 April 2007 - 07:54
asta daca nu intra banii in buzunare prietene mai intai
|
#472
Posted 05 April 2007 - 08:02
FC72, on Apr 5 2007, 08:52, said: Cu banii astfel incasati se poate construi o infrastructura ce peste 10-15 ani sa permita circulatia decenta a unui numar mare de auto. |
#473
Posted 05 April 2007 - 08:28
#474
Posted 05 April 2007 - 09:14
FC72, on Apr 5 2007, 08:52, said: ... Singura solutie pentru rezolvarea acestei probleme este limitarea drastica a numarului exagerat de mare de automobile aflate in circulatie prin taxe si impozite astronomice, in asa fel incit numai pentru cine are o necesitate vitala sa isi permita sa poata plati pretul folosiri unui automobil. ... Apoi urmeaza sterilizarea femeilor si barbatilor "saraci" (cu un venit sub x lei/luna) care nu-si permit sa intretina o familie, eliminarea bolnavilor incurabili si a batranilor si uite asa: Sieg HEIL mein fuhrer ! P.S. - Defineste citez : " o necesitate vitala" te rog. De ex. un senator ce se indreapta la amanta lui face o deplasare mai vitala decat o familie intr-o dacie 1300 ce-si cara de la tara porcul si damigeana de vin ???? Edited by BONO, 05 April 2007 - 09:26. |
#475
Posted 05 April 2007 - 09:19
BONO, on Apr 5 2007, 10:14, said: Apoi urmeaza sterilizarea femeilor si barbatilor "saraci" (cu un venit sub x lei/luna) care nu-si permit sa intretina o famili, eliminarea bolnavilor incurabili si a batranilor si uite asa: Sieg HEIL mein fuhrer ! P.S. - Defineste citez : " o necesitate vitala" te rog. De ex. un senator ce se indreapta la amanta lui face o deplasare mai vitala decat o familie intro dacie 1300 ce-si cara de la tara porcul si damigeana de vin ???? |
#476
Posted 05 April 2007 - 09:48
FC72, on Apr 5 2007, 18:52, said: Singura solutie pentru rezolvarea acestei probleme este limitarea drastica a numarului exagerat de mare de automobile aflate in circulatie prin taxe si impozite astronomice, in asa fel incit numai pentru cine are o necesitate vitala sa isi permita sa poata plati pretul folosiri unui automobil. Cu banii astfel incasati se poate construi o infrastructura ce peste 10-15 ani sa permita circulatia decenta a unui numar mare de auto. ceasca a fost cel mai mare ecologist . a rezolvat "necesitatea vitala" : 2 plinuri doar pe luna si 2 duminici pe luna doar aveai voie sa circuli. bine ca l-au impuscat ca vad ca mai are discipoli. Edited by turbo trabannt, 05 April 2007 - 09:48. |
#477
Posted 05 April 2007 - 11:28
FC72, on Apr 5 2007, 08:52, said: Eu cred ca toata discutia si zarva vizavi de taxa este inmatriculare este gresita. Chestia cu discriminarea, cu nivelul taxei ca si treaba cu protejarea industriei nationale, sint povesti absurde. Problema nationala nu este legata de ecologie, de locuri de munca, de afaceri cu masini noi sau SH, problema infioratorare in Bucuresti si pe drumurile nationale este supraglomeratia, blocajele, lipsa parcarilor. Circulatia este un adevarat calvar, automobilul nu este o necesitate, este o sursa de griji si probleme. Singura solutie pentru rezolvarea acestei probleme este limitarea drastica a numarului exagerat de mare de automobile aflate in circulatie prin taxe si impozite astronomice, in asa fel incit numai pentru cine are o necesitate vitala sa isi permita sa poata plati pretul folosiri unui automobil. Cu banii astfel incasati se poate construi o infrastructura ce peste 10-15 ani sa permita circulatia decenta a unui numar mare de auto. Asa-i ca n-ai masina? |
#478
Posted 05 April 2007 - 12:48
Avem de 5-6 ori mai putine masini ca tarile occidentale la nr de locuitori, si tot sunt prea multe in opinia unora... De fapt ne trebuie mai multe drumuri.
Edited by AlexIP, 05 April 2007 - 12:52. |
|
#479
Posted 05 April 2007 - 13:51
Si mai multe drumuri dar mai moderne si mai bune in mod sigur, revin cu ideia mea de drumuri serpuite facute de nea Ion cu caruta acum 100 si de ani peste care s-a turnat asfalt (cel putin aici in vestul tarii pe unde-mi plimb eu rotile -- nu prea stiu cum este in estul tarii). Este drept ca si relieful tarii este taiat pe mijloc de Carpati si nu prea poti ramifica drumurile pe unde vrei ci doar prin anumite pasuri, dar am fost in Italia si Austria unde Alpii sunt niste munti pe langa care Carpatii par dealuri si au oamenii niste autostrazi suspendate pe langa care stai si fluieri. Deci se poate daca vrei si nu furi prea mult, evident cu taxe care merg acolo unde trebuie. Numai unul care n-are masina poate spune :"lasa sa bage taxa de i(n)matriculare, vrei sa te plimbi, plateste nene!" ca unul care are autoturism stie ca nu numai la statia de benzina lasi bani. Si in general oamenii in Romania au platit la fiecare taxa noua inventata si rovignieta si accize la benzina si impozit dar mai HOOOO! mai ca e destul! Tocmai si de aici indignarea oamenilor la aceasta 9 taxa.
Mi-a adus aminte de bancul ala cu cinematograful de negri si un alb urina de sus pe ei la care unul de jos: Mai plimb-o MAAA! O zi buna! Edited by BONO, 05 April 2007 - 13:58. |
#480
Posted 05 April 2007 - 15:43
#481
Posted 05 April 2007 - 16:37
turbo trabannt, on Apr 5 2007, 10:48, said: ceasca a fost cel mai mare ecologist . a rezolvat "necesitatea vitala" : 2 plinuri doar pe luna si 2 duminici pe luna doar aveai voie sa circuli. bine ca l-au impuscat ca vad ca mai are discipoli. 2 plinuri la bucuresti, 20-25 litri in provincie (cum le place capitalistilor sa spuna ) Iarna se intrerupea circulatia, la TM erau 10-15 grade si circulatia era interzisa in toata tara, ca cica e zapada... Cea mai mare aberatie era chestia cu par/impar duminica. Trebuia sa astepti ora 12 noaptea sa pleci inapoi din excursie.... Ceilalti socialisti aveau simbata libera, mergeau chiar si in tarile socialiste vecine, noi din 2 in 2 ani (daca aveai pile)........... sper sa fiarba bine acolo jos kkt-ul ala de cizmar.... Edited by H725, 05 April 2007 - 16:39. |
#482
Posted 05 April 2007 - 16:44
#483
Posted 06 April 2007 - 13:40
cum decizi cine are o necesitate vitala de a circula cu masina? ahhh cine are bani adica... |
|
#484
Posted 06 April 2007 - 13:59
H725, on Apr 5 2007, 17:37, said: 2 plinuri la bucuresti, 20-25 litri in provincie (cum le place capitalistilor sa spuna ) Iarna se intrerupea circulatia, la TM erau 10-15 grade si circulatia era interzisa in toata tara, ca cica e zapada... Cea mai mare aberatie era chestia cu par/impar duminica. Trebuia sa astepti ora 12 noaptea sa pleci inapoi din excursie.... Ceilalti socialisti aveau simbata libera, mergeau chiar si in tarile socialiste vecine, noi din 2 in 2 ani (daca aveai pile)........... sper sa fiarba bine acolo jos kkt-ul ala de cizmar.... |
#485
Posted 06 April 2007 - 18:30
sanddy1964, on Apr 6 2007, 14:59, said: 90% din combatantii de pe acest Forum aveau 2-3 ani pe vremea aceea.Daca ii aveau si pe aia.Bine ca am scapat de cretinu de Ceasca si de Savanta, baba aia sifilitica.Vad ca lista cu "sinistri" se mareste: Bobu e mic copil pe langa unii actuali...etc etc Eu am terminat liceul in 1989, deci nu eram prunc in anii cei mai de aur ai epocii ceausescu... Prin 84 sau 86, nu mai stiu sigur, s-a inzapezit bucurestiul, ai mei si cu mine am luat trenul spre tm, Dacia a ramas in b. in fata blocului rudelor. Cind s-a topit zapada (la munte ), cind s-au hotarit sa deschida circulatia, au luat masina toata gaurita de rigina, cit nu ruginise in 5 ani in tm, in garaj Pina la urma poate asta se soarta tarii, e blestemata sa aibe conducatori idioti/excroci Edited by H725, 06 April 2007 - 18:32. |
#486
Posted 06 April 2007 - 20:49
H725, on Apr 6 2007, 19:30, said: Eu am terminat liceul in 1989, deci nu eram prunc in anii cei mai de aur ai epocii ceausescu... Prin 84 sau 86, nu mai stiu sigur, s-a inzapezit bucurestiul, ai mei si cu mine am luat trenul spre tm, Dacia a ramas in b. in fata blocului rudelor. Cind s-a topit zapada (la munte ), cind s-au hotarit sa deschida circulatia, au luat masina toata gaurita de rigina, cit nu ruginise in 5 ani in tm, in garaj Pina la urma poate asta se soarta tarii, e blestemata sa aibe conducatori idioti/excroci |
Anunturi
▶ 1 user(s) are reading this topic
0 members, 1 guests, 0 anonymous users