Neurochirurgie minim invazivă
"Primum non nocere" este ideea ce a deschis drumul medicinei spre minim invaziv. Avansul tehnologic extraordinar din ultimele decenii a permis dezvoltarea tuturor domeniilor medicinei. Microscopul operator, neuronavigația, tehnicile anestezice avansate permit intervenții chirurgicale tot mai precise, tot mai sigure. Neurochirurgia minim invazivă, sau prin "gaura cheii", oferă pacienților posibilitatea de a se opera cu riscuri minime, fie ele neurologice, infecțioase, medicale sau estetice. www.neurohope.ro |
TAXA DE IMATRICULARE
Last Updated: Jan 21 2008 19:34, Started by
DANMARCO2007
, Jan 30 2007 19:02
·
0
#451
Posted 01 April 2007 - 20:37
Mosotti, on Apr 1 2007, 19:44, said: presa preseaza cacat, nu? eb2e2, on Apr 1 2007, 20:12, said: deci pina la urma facem comparatii sau nu... eb2e2, on Apr 1 2007, 20:12, said: comparam cu unele tari UE sau cu alte tari UE...dupa cum "ne coafeaza" pe fiecare eb2e2, on Apr 1 2007, 20:12, said: ...gtk ....cred ca nu ai fost in Danemarca de ii faci retardati ...ca moderator,...deh eb2e2, on Apr 1 2007, 20:12, said: ....multa lume arunca cu injective ...dupa cum il doare la buzunar taxa de inmatriculate.... tara e mare ...nu se reduce la cei de pe forum auto softpedia ...si nici la Logan..... Edited by gtk, 01 April 2007 - 22:34. |
#452
Posted 01 April 2007 - 20:50
#453
Posted 01 April 2007 - 21:05
Am oberservat ca MAJORITATEA dintre cei care sunt pro-"mediu" sau mai bine zis pro-taxa-exagerata, detin o Dacie: Logan, Solenza, SN, Berlina. Ei realizeaza ca daca romanul o sa poata sa cumpere un SH din spatiul UE la fel de usor si fara taxe ca de aici, ei nu o sa-si mai scoata bani pe masinile lor in cazul vanzarii, in veci. Adica nu o sa mai vezi ca se cere 3700 Euro pentru o SN sau 4500 Euro pentru o Solenza sau 2000 Euro pentru gogosile berlineze. Lor le convine sa se plimbe 100 000 de km si sa mai obtina si un profit la pretul masinii la vanzare. Ei, la fel ca politicienii, se gandesc la interesul lor
E clar pentru oricine gandeste putin ca taxa nu e pentru protejarea mediului, ca si daca dai tema copiilor de clasa a III-a sa se gandeasca la o taxa vin cu idei mai bune si eficiente. |
#454
Posted 01 April 2007 - 22:58
Actually, astia cu gogosile berlineze sunt impotriva. Gogoasa merge la parcare sau la remat, dupa caz, la primul upgrade.
|
#456
Posted 02 April 2007 - 20:09
eu am o berlina mai batrana decat mine cu un an..adik din `86 si totusi sunt impotriva taxei fiindca ori cu taxa ori fara taxa pe Dacia mea nu da nimeni mai mult de 17milioane. AlexIP are dreptate...gogosile berline ori mor prin parcari ca nu se merita sa le vinzi ori prin rematuri. El_cid cred ca din sirul de dacii enumerate ar trebui eliminate berlinele. restul se mentin. dar totusi nu sunt intru totul de acord
|
#457
Posted 02 April 2007 - 21:33
Si eu am berlina si sunt impotriva taxei! Si pot sa mai spun ca eu intentionez sa cumpar o masina noua nu sh! Si tot ma deranjeaza taxa! Ma deranjeaza, de fapt ma face sa turb de-a binelea, faptul ca de fiecare data cind romanul spera ca va trai mai bine vine un guvern sa spuna: "NUUUU, inapoi in corcodus!"
|
#458
Posted 02 April 2007 - 22:29
Din cauza celor ca voi am scris cu majuscule cuvantul "majoritatea"
Or fi multe exceptii, dar trebuie sa recunoasteti ca e si asta un factor. Am dat cateva exemple de preturi - si nu le-am ales pe cele mai mari, ci doar mari. Daca ar fi romanul liber sa ia SHuri din afara chiar crede cineva ca ar plati pentru o solenza 4000-4500 Euro? Si eu sunt pentru o masina noua - daca ai bani de una buna, adica peste 12 mii euro. Dar sub, prefer un SH bine intretinut. Si romanul are dreptul sa aleaga. |
#459
Posted 03 April 2007 - 07:52
Tariceanu a explicat la Dacia avantajele taxei auto
Premierul Calin Popescu-Tariceanu, aflat in vizita de lucru la Automobile Dacia, a explicat muncitorilor uzinei avantajele taxei de prima inmatriculare auto, aratand ca masura stimuleaza industria auto interna si impiedica importul "gloabelor" de masini uzate care polueaza. "Vreau sa va spun ca inca nu se intelege ca taxa asta de prima inmatriculare - impropriu denumita asa - are doua componente principale, de protectie a mediului, ca sa nu aducem toate gloabele astea care polueaza, si pentru o industrie auto pe care avem interesul sa o protejam. Toate locurile de munca, tot ce e valoare adaugata e mai important decat sa aducem vechituri din alte tari. |
#460
Posted 03 April 2007 - 08:25
deci citroecineanu zice ca anul asta din taxa se vor incasa 700 de meleoane de euro. intrebare: cat va fi impozitul pe cap de locuitor cand vor trebui dati inapoi?
700 meleoane de euro/ 20 meleoane de fraieri= 35 euro / bizon votator. poate sustinatorii taxei imi platesc si amenda mea ca eu unul nu am de gand . v-am pupat pe portofel |
|
#461
Posted 03 April 2007 - 11:16
Alt lucru care imi place la unii forumisti in afara de faptul ca sunt foarte nervosi dar nu fac nimic concret (tipic romanesc) este si faptul ca vorbesc de "gasca de la APIA" care face jocurile, etc.
Pana la urma contestati necontenit dar ca alternative tot nu exista nimic. Cata vreme masinile japoneze au avut taxa aberanta de 30% (printre cele mai mari din Europa) nu s-a suparat nimeni. Ca doar amatorii de vapoare nemtesti SH nu aveau nici un interes. Acum cand e cam greu sa aducem vapoarele SH am innebunit. Pana la urma interesul isi poarta fesul. Interesul meu ar fi sa nu mai fim un mare targ auto de SH-uri , ci o tara cu vanzari cat mai multe de masini noi care ar obliga dealerii sa evolueze si producatorii sa nu mai aduca atatea versiuni "made for RO". |
#462
Posted 03 April 2007 - 16:53
Premierul i-a asigurat pe muncitorii de la Dacia Renault ca nu va renunta la taxa de prima inmatriculare Quote Premierul Calin Popescu Tariceanu, aflat luni in vizita de lucru la Automobile Dacia, a explicat muncitorilor uzinei avantajele taxei de prima inmatriculare auto, aratand ca masura stimuleaza industria auto interna si impiedica importul "gloabelor" de masini uzate care polueaza. "Vreau sa va spun ca inca nu se intelege ca taxa asta de prima inmatriculare - impropriu denumita asa - are doua componente principale, de protectie a mediului, ca sa nu aducem toate gloabele astea care polueaza, si pentru o industrie auto pe care avem interesul sa o protejam. Toate locurile de munca, tot ce e valoare adaugata e mai important decat sa aducem vechituri din alte tari. Eu cred insa ca marea majoritate a oamenilor inteleg bine lucrul asta", le-a spus Tariceanu muncitorilor de la Dacia, subsidiara din Romania a producatorului auto francez Renault. El a fost asigurat de maistrul unei linii de productie a fabricii ca va fi sustinut "in totalitate" pentru aceasta taxa. Dupa incheierea vizitei la fabrica, Tariceanu a reluat, intr-o declaratie de presa, ideea ca nu va renunta la o taxa care impiedica transformarea pietei interne de autovehicule intr-o lada de gunoi in care sunt aruncate masini vechi. "Nu ma intereseaza o piata pe care exceleaza samsarii de masini vechi si nu voi fi flexibil in aceasta privinta. Ma intereseaza situatia locurilor de munca, nu ce se intampla la talciocul de sambata", a spus Tariceanu. El a aratat ca toate statele europene au o taxa similara si incearca sa gaseasca solutii conform normelor europene. "La fel vom incerca si noi sa gasim o solutie, in cadrul statutului Romaniei de membru al UE. Nu trebuie sa ne sperie faptul ca exista o intentie a Uniunii Europene care s-a materializat si fata de alte state europene", a spus Tariceanu. Comisia Europeana a transmis, in urma cu aproximativ zece zile, o scrisoare de notificare formala autoritatilor romane in care se arata ca legislatia romaneasca privind taxa auto nu tine seama de deprecierea reala a masinilor second-hand provenite din alte state UE, nu acorda contribuabilului dreptul de a contesta aplicarea grilei fixe, iar impozitarea discriminatorie nu poate fi justificata de considerente ecologice. Comisia invita Guvernul sa isi prezinte observatiile cu privire la informatiile incluse in scrisoare in termen de doua luni de la momentul primirii. Dupa examinarea acestor observatii sau in cazul in care acestea nu au fost prezentate in termenul stabilit, Comisia poate emite, daca este cazul, un aviz motivat. Scrisoarea formala de notificare este doar primul pas dintr-o serie de proceduri laborioase si indelungate la finalul carora o tara poate fi sanctionata pentru incalcarea reglementarilor comunitare. Daca statul membru continua sa incalce dreptul comunitar, Comisia poate aduce cazul in fata Curtii Europene de Justitie, care va lua o decizie ce devine obligatorie. Premierul Calin Popescu Tariceanu a declarat, saptamana trecuta, ca nu va renunta la taxa de prima inmatriculare, care nu reprezinta doar o masura pentru protectia mediului, ci si pentru pastrarea a zeci de mii de locuri de munca din industria auto, aratand ca Romania nu trebuie sa execute ordinele UE in dauna propriilor interese. El a amintit ca Romania are statutul de membru cu drepturi depline al Uniunii Europene, fara a se afla in pozitia unui "elev cuminte" care este obligat sa execute imediat ceea ce spune UE, si a aratat ca administratia are nevoie de politicieni curajosi si nu de oameni politici fricosi care sa isi schimbe opinia "la prima incruntare" a Uniunii. "Daca nu le convine titulatura, o sa-i spunem taxa pentru o Romanie curata sau pentru pastrarea slujbelor", a spus atunci Tariceanu, aratand ca taxa nu este doar o masura de protectie a mediului, ci si de mentinere a zeci de mii de locuri de munca din industria auto. Industria auto din Romania este reprezentata de Dacia, companie controlata de grupul Renault, si Automobile Craiova, societate detinuta de stat, la care se adauga firmele producatoare de piese si subansamble. sursa: bloombiz |
#464
Posted 03 April 2007 - 22:17
Domne hai ca nu e chiar asa de rea taxa de inmatriculare,,,cumparati de la negustori romani, SH de-ale noastre si NU PLATITI NIMIC.
taxa va fi inclusa in pret. |
#465
Posted 03 April 2007 - 23:00
pacaliceanu asta vrea sa ne demonstreze cu ardoare ca suntem un popor ce poate fi prostit pe fata. nu este asa..nu ne prosteste. dar cum zicea @alexshelby427 noi nu facem nimic iar pana una alta tariceanu si gasca lui de acoliti culeg roadele. oricum nu cred ca putem face mare lucru caci orice demers legal ar fi intrerupt inteligent, pe sub maneca, de gasca lui tariceanu si a celor care au interese in acest sens. sa nu credeti ca doar tariceanu si vladescu sunt in spatele acestei manarii...gasca si interesele sunt mult mai mari si voi stiti asta, dar doar ei ies la rampa sa ne comunice nivelul lor de ignoranta fata de vointa poporului "democratic". (demos=popor, crates=putere...ei p draq...Dar degeaba va explic voua originea cuvantului democratie ca voi stiti oricum...mai bine trimit un mail la guvern )
O solutie ar fi sa o punem iar de un decembrie `89. Traiasca Ceausescu ) Postul asta trebuia sa cuprinda alttceva dupa ce am "savurat" articolul postat de maximus....dar suntem in post si mam abtinut. |
|
#466
Posted 04 April 2007 - 17:40
Taxa, incolo in coace (nu sunt de acord cu ea) se micsoreaze? se scoate ? se majoreaza? nimeni nu stie, dar sunt interesat de ceva legea zice asa :
"-Sunt scutite de plata taxelor speciale autoturismele, atunci cand sunt: a) incadrate in categoria vehiculelor istorice, definite conform prevederilor legale in vigoare; provenite din donatii sau finantate direct din imprumuturi nerambursabile, precum si din programe de cooperare stiintifica si tehnica, acordate institutiilor de invatamant, sanatate si cultura, ministerelor, altor organe ale administratiei publice, structurilor patronale si sindicale reprezentative la nivel national, asociatiilor si fundatiilor de utilitate publica, de catre guverne straine, organisme internationale si organizatii nonprofit si de caritate. " Vreau sa stiu daca cineva a incercat sa inmatriculeze o masina pe non-profit, sau sa faca dovada ca o masina este din donatii. !?! |
#467
Posted 04 April 2007 - 17:44
"Nu ma intereseaza o piata pe care exceleaza samsarii de masini vechi si nu voi fi flexibil in aceasta privinta. Ma intereseaza situatia locurilor de munca, nu ce se intampla la talciocul de sambata", a spus Tariceanu.
tocmai am citit in capital ca romanii au cumparat in 2006 de 2 ori mai multe masini sh decat noi. ca de obicei patriceanu e pe faza |
#468
Posted 05 April 2007 - 04:19
Cate porecle ati gasit: citroneanu, patriceanu, pacaliceanu
Multi il au la inima pe omul asta. |
Anunturi
▶ 1 user(s) are reading this topic
0 members, 1 guests, 0 anonymous users