TAXA DE IMATRICULARE
#433
Posted 30 March 2007 - 23:51
Tinand cont ca tu ai singur 2/3 din posturile de pe aria asta, ne intereseaza. Esti o mica vedeta, in felul tau.
|
#434
Posted 30 March 2007 - 23:51
@olteanul poate ai dreptate...poate guvernul are dreptate in legatura cu taxa.....sa presupunem ca aveti dreptate amandoi. Dar mai bine mor decat sa vad hienele cum isi umblu buzunarele. Tzepe a luat poporul nostru la greu...dar asta este mult prea pe fata.
Si exemplele cu norvegia si danemarca si taxe da 100%. Iti dau eu repede niste contra exemple: toate tarile UE exceptand romania, norvegia si danemarca. Deci unde este majoritate? |
#435
Posted 31 March 2007 - 00:01
marius_mad87, on Mar 31 2007, 00:51, said: @olteanul poate ai dreptate...poate guvernul are dreptate in legatura cu taxa.....sa presupunem ca aveti dreptate amandoi. Dar mai bine mor decat sa vad hienele cum isi umblu buzunarele. Tzepe a luat poporul nostru la greu...dar asta este mult prea pe fata. Si exemplele cu norvegia si danemarca si taxe da 100%. Iti dau eu repede niste contra exemple: toate tarile UE exceptand romania, norvegia si danemarca. Deci unde este majoritate? Nu are rost... in mintea sustinatorilor taxei Norvegia, Danemarca si Romania sunt tari la acelasi nivel. After all, in toate vezi Q7 si S-Klasse pe strazi, nu? |
#436
Posted 31 March 2007 - 10:34
AlexIP, on Mar 31 2007, 01:01, said: Nu are rost... in mintea sustinatorilor taxei Norvegia, Danemarca si Romania sunt tari la acelasi nivel. After all, in toate vezi Q7 si S-Klasse pe strazi, nu? Crede-mă că nu am văzut în Danemarca atâtea mașini de lux cum am văzut în România. Îmi povestea un prieten de acolo acum câțiva ani de mașina de teren de la Mercedes, care tocmai se lansase- ML-ul ... Și a rămas efectiv mască atunci când a văzut-o circulând pe străzile Craiovei. Și rețineți că oamenii de aici nu au puterea financiară a celor din București (a unora dintre ei). Să nu vă imaginați că în țările alea bogate oamenii nu au altă grijă decât să-și ia cea mai scumpă mașină. |
#437
Posted 31 March 2007 - 18:06
olteanul, on Mar 31 2007, 11:34, said: Crede-mă că nu am văzut în Danemarca atâtea mașini de lux cum am văzut în România. Îmi povestea un prieten de acolo acum câțiva ani de mașina de teren de la Mercedes, care tocmai se lansase- ML-ul ... Și a rămas efectiv mască atunci când a văzut-o circulând pe străzile Craiovei. Și rețineți că oamenii de aici nu au puterea financiară a celor din București (a unora dintre ei). Să nu vă imaginați că în țările alea bogate oamenii nu au altă grijă decât să-și ia cea mai scumpă mașină. Imi place placa asta - in afara nu au oamenii masini de lux... daca tu consideri masini de lux mercedes si Audi - intr-adevar ne comparam, dar daca ridici pretentia mai sus... nu cred. Edited by romaximusro, 01 April 2007 - 06:35. |
#438
Posted 31 March 2007 - 21:01
olteanul, on Mar 31 2007, 11:34, said: Crede-mă că nu am văzut în Danemarca atâtea mașini de lux cum am văzut în România. cele mai imbecile exemple dunt cele din tarile scandinave si nu inteleg de ce trebuie sa veniti tocmai cu alea... iar taxa de inmatriculare e o taxa imbecila (la fel ca si sustinatorii ei) menita sa favorizeze gasca de la APIA si sa lezeze drepturile majoritatii cetatenilor! |
#439
Posted 31 March 2007 - 21:50
gtk, on Mar 31 2007, 22:01, said: cele mai imbecile exemple dunt cele din tarile scandinave si nu inteleg de ce trebuie sa veniti tocmai cu alea... iar taxa de inmatriculare e o taxa imbecila (la fel ca si sustinatorii ei) menita sa favorizeze gasca de la APIA si sa lezeze drepturile majoritatii cetatenilor! Ce dreaq ne comparam noi cu Danemarca,Daca unu a foacut o calatorie de mila acolo, i-a platit sora sau cumnatu avionul si a mers cu masina de la aeroport pana la coliba unchiului THOMAS .a inseamna ca si noi suntem danezi? Sa vedem ce salariu au ei acolo.Cat si unde muncesc ei, samd si ma vorbim.Sa fim noi sanatosi cat poluaza "daciile" lor pe acolo... Nu mai faceti comparatiii cu tarile pe care le-ati vizitat 2-3 saptamani: Danemarca, Germania, Canada, etc Ziceti de Iasi, Craiova, BUCALE, ,Arad, etc. Edited by sanddy1964, 31 March 2007 - 21:53. |
#440
Posted 31 March 2007 - 22:28
Constat că argumentele unor personaje care postează pe forum sunt mai degrabă limbajul agresiv decât logica.
Mă retrag din nou de pe aria auto. |
#441
Posted 31 March 2007 - 22:38
olteanul, on Mar 31 2007, 23:28, said: Constat că argumentele unor personaje care postează pe forum sunt mai degrabă limbajul agresiv decât logica. Mă retrag din nou de pe aria auto. Altefel se putea dialoga, tu ai ales invectivele si noroc cu maximus care a sters .. Edited by sanddy1964, 31 March 2007 - 22:40. |
#442
Posted 31 March 2007 - 23:32
hai sa revenim la masini si sa lasam restul deoparte. Oltene ne-ar parea rau daca te retragi de pe aria auto. Oameni buni, bune rele, hai sa respectam persoanele cu care dialogam
|
|
#443
Posted 01 April 2007 - 00:27
romaximusro, on Apr 1 2007, 00:32, said: hai sa revenim la masini si sa lasam restul deoparte. Oltene ne-ar parea rau daca te retragi de pe aria auto. Oameni buni, bune rele, hai sa respectam persoanele cu care dialogam CINE ZICE CA E 100% DE ACORD CU TAXA , MANACA BORSH, VORBA LUI BASARAB... Edited by sanddy1964, 01 April 2007 - 00:27. |
#444
Posted 01 April 2007 - 07:35
Taxa va trebui sa se transforme intr-un impozit bazat pe gradul de poluare.
Daca doar se va micsora si va fi aplicata la toate inmatricularile atunci cei cu rable le vor vinde ca si pana acum, doar ca nu se vor face actele, adica o harababura ! Stiu asta pt ca am mers si eu vreo 3 ani cu o masina fara sa-i fac actele, apoi am vandut-o unui samsar care la randul lui normal ca a dat-o mai departe....cred ca si acum e pe acelasi nume, proprietarul e plecat de vreo 6 ani in Germania. |
#445
Posted 01 April 2007 - 08:00
Taxa de inmatriculare a adus bugetului 24,5 milioane euro Quote Bugetul de stat a incasat, in primele trei luni din acest an 82,39 milioane lei (24,54 milioane euro) din taxa de prima inmatriculare auto, in conditiile in care Ministerul Finantelor a estimat o medie lunara a incasarilor de 64 milioane lei din aceasta taxa. "Pana la 26 martie, sumele colectate la buget din taxa de prima inmatriculare au fost de 82,39 milioane lei", a declarat pentru NewsIn, vicepresedintele ANAF, Daniel Chitoiu. Finantele au estimat prin legea bugetului de stat ca, in 2007, vor incasa 766,8 milioane lei (circa 225 milioane euro) din taxa de prima inmatriculare. Potrivit datelor furnizate de catre Ministerul Administratiei si Internelor, numarul de masini la mana a doua inmatriculate in Romania a scazut cu aproximativ 35%, in primele doua luni din 2007, fiind inscrise 8.393 de masini in ianuarie-februarie comparativ cu 12.827 masini, in aceeasi perioada din 2006. In schimb, numarul autoturismelor noi inmatriculate a crescut, in primele doua luni ale anului, cu 13% fata de perioada similara a anului 2006, fiind inscrise 37.556 de masini. Pe de alta parte, guvernul a cheltuit 43,8 milioane lei, in 2006, pentru innoirea parcului auto, si urmeaza sa mai investeasca 45,3 milioane lei, in acest an. Sumele de la buget sunt menite sa contribuie la cumpararea de 31 mii de autoturisme noi. Fiecare cetatean care doreste sa isi caseze masina mai veche de 12 ani, va primi in schimb trei mii lei pe care va trebui sa ii dea ca avans pentru cumpararea, in rate, a unei masini noi. Taxa de prima inmatriculare este in vigoare de la 1 ianuarie 2007 si se calculeaza in functie de trei variabile: vechimea masinii, tipul de catalizator (euro) si capacitatea cilindrica a masinii. Nivelul taxei porneste de la 68 de euro, pentru autovehiculele noi, cu o capacitate cilindrica de 600 cmc, dotate cu euro 4 si ajunge pana la 8.586 euro pentru autoturismele mai vechi de sase ani, fara euro si cu o capacitate cilindrica de peste 3.000 cmc. Comisia Europeana a decis, saptamana trecuta, sa trimita Romaniei o notificare oficiala, prin care ii cere sa amendeze taxa de prima inmatriculare auto care discrimineaza masinile la mana a doua aduse din alte state membre. Scrisoarea trimisa Romaniei este prima etapa in cadrul procedurii de infrigement prevazuta in Tratatul de aderare, la articolul 226. in cazul in care CE nu va primi un raspuns satisfacator in cel mult doua luni, va trimite a doua scrisoare. in cazul unui alt raspuns considerat nesatisfacator, CE va aduce Romania in fata Curtii Europene de Justitie. CE a mai declansat aceeasi procedura impotriva altor sapte state. sursa: wall-street.ro |
#446
Posted 01 April 2007 - 18:37
1.vladescu a spus recent ca taxa respectiva nu aduce mare lucru... deci cei nsprezece milioane probabil nu inseamna mare lucru din bugetul total...
2. oare de ce toti idiotii din presa vin cu cifre fixe de "pana la ~ opt mii de euro" din moment ce taxa depaseste si 20.000 eur pt. anumite modele mai exotice(ex. dodge viper) iar pt. modele destul de populare, cum ar fi s500 sau e500 ajunge la 12-14 k eur? plina presa de prostovani... |
#448
Posted 01 April 2007 - 19:02
au incasat 25 milioane si o sa plateasca 1 mld amenda...
|
#449
Posted 01 April 2007 - 19:12
sanddy1964, on Mar 31 2007, 22:50, said: Corect GTK , subsciu 100%, asa e. Nu mai faceti comparatiii cu tarile pe care le-ati vizitat 2-3 saptamani: Danemarca, Germania, Canada, etc Ziceti de Iasi, Craiova, BUCALE, ,Arad, etc. gtk, on Mar 31 2007, 22:01, said: de ce vii cu exemple de cacat, extreme?! in danemarca retardatii de la putere au bagat o taxa aproape cat valoarea masini.... ... pana una-alta io ti-as recomanda sa te duci in germania, comparam cu unele tari UE sau cu alte tari UE...dupa cum "ne coafeaza" pe fiecare ...gtk ....cred ca nu ai fost in Danemarca de ii faci retardati ...ca moderator,...deh gtk, on Mar 31 2007, 22:01, said: iar taxa de inmatriculare e o taxa imbecila (la fel ca si sustinatorii ei) menita sa favorizeze gasca de la APIA si sa lezeze drepturile majoritatii cetatenilor! taxa trebuie sa fie modificata...poate chiar anulata...dar frica imi este ca o sa ne trezim cu alte taxe mai "disperate" ....multa lume arunca cu injective ...dupa cum il doare la buzunar taxa de inmatriculate.... tara e mare ...nu se reduce la cei de pe forum auto softpedia ...si nici la Logan..... Edited by eb2e2, 01 April 2007 - 19:15. |
#450
Posted 01 April 2007 - 19:57
Un articol de pe totalauto.ro:
"Am dat ROSU. Stim sa dam si VERDE ? 30 Martie 2007 Taxa speciala de prima inmatriculare va pica foarte curand. Pe de o parte primul ministru sustine ca taxa ramane in picioare, pe de alta parte surse de incredere din ministerul Finantelor spun ca taxa va fi scoasa in maximum 2-3 luni, timp necesar armonizarii cu legislatia UE. Declaratiile premierului au doar scop tactic, de a nu trimite in asteptare clientul auto, bulversand astfel piata inca o data. Gata, s-a terminat. La capatul “aventurii taxa”, putem trage cateva concluzii si invataminte. Comerciantii auto din Romania isi urmaresc propriile interese. Grija pentru mediul inconjurator este doar un pretext, interesul real fiind cel de a obtine un mic profit. “Intra in magazinul MEU, lasa-ti banii si salveaza mediul…” Chiar si daca aceasta ar fi singura sansa a Terrei de a fi salvata, membrii APIA tot nu si-ar putea pune proiectul in opera. Nu asa se face. E nevoie de dezbateri serioase. In nici un caz de declaratii arogante si documentate marginal. In actiunea “Atac la Taxa Auto” reactia cititorilor “Totalauto.ro” a fost peste asteptari. Oamenii si-au facut simtita opinia, suficient pentru ca arbitrariul sa faca un pas inapoi si sa lase loc ratiunii. S-au strans aproape 400 de opinii anti-taxa (pe topicul dedicat, dar si pe alte topicuri). Important de precizat - nu a existat nici macar o opinie pro-taxa. Au existat in schimb numeroase opinii “verzi”, pro-mediu. Politicienii care doreau impreuna cu ”fan-cluburile-personale-de-lingai” sa transforme “protectia mediului” in “protectionism propriu pe piata libera” au fost stopati, insa pretextul lor, reducerea emisiilor de gaze cu efect de sera, reprezinta un pericol iminent si real. Ei au folosit acest pretext intr-un mod meschin, dar acest lucru nu inseamna ca trebuie sa pedepsim mediul pentru asta. O taxa pentru mediu poate face sens daca (si numai daca) banii colectati se duc exact la tinta si finanteaza REAL curatirea mediului. Ai vreo idee aplicabila in industira auto pentru protectia mediului si care sa fie capabila sa cucereasca oamenii din jur? O idee pentru care romanii sa plateasca fara suspiciune o taxa pentru a depolua orasul in care locuiesc? Am desfiintat impreuna taxa feudala de prima inmatriculare… Ce-ar fi sa inventam - tot impreuna - o taxa a solidaritatii pentru mediu, rezonabila si transparenta, cu ajutorul careia sa sprijinim CONCRET protectia mediului? Bani pe care statul sa nu indrazneasca sa ii cheltuiasca in alt scop… Sa tremure funduletul “grasutilor importanti” de prin birourile Ministerului de Finante, pentru ca suntem cu ochii pe ei… Misiune imposibila? Pai, ASTA e frumusetea, nu-i asa? 1… 2… 3… si! Te bagi?" |
Anunturi
▶ 0 user(s) are reading this topic
0 members, 0 guests, 0 anonymous users