Jump to content

SUBIECTE NOI
« 1 / 5 »
RSS
In ce situatii cereti o a doua op...

DigiMobil - IP public?

Glet de finisaj peste chit acrili...

La multi ani @Passenger001!
 La multi ani @barbosa1bis!

La multi ani @MikeSpike!

Cum curat gletul de pe perete

Soluție incalzire apartament...
 Culori fire la boxele de jogger

Autorizatie Birou Acte Auto

Parbriz defect

Ajutor cercetare lucrare de diser...
 M-am culcat cu un tip și apo...

Facultate din Bucuresti posibil o...

Eroare steering

Recomandare service pentru repara...
 

Atentie la facturile Cosmote !

- - - - -
  • Please log in to reply
182 replies to this topic

#163
Blade

Blade

    Active Member

  • Grup: Members
  • Posts: 1,371
  • Înscris: 01.01.2002
am un abonament fulloption 200 + optiunea de 3E wireless internet.
fara costuri suplimentare factura este ~80ron. Luna trecuta am avut 5-6E costuri suplimentare si mi-a venit factura 128RON :huh:
Nu prea am dat atentie, pana luna asta cand mi-a venit 65RON, care continea niste ajustari. Deci m-au taxat mai mult luna trecuta si mi-au scazut luna asta. N-am verificat sa vad daca este vorba de aceiasi suma.
Serviciul info cost la minute merge ok, dar traficul facut pe internet nu se modifica niciodata :(. Am facut cerere, am primit sms de la ei dupa cateva zile in care mi s-a spus ca a fost analizata, dar degeaba.. dupa 2luni tot 24.756kb apare ca am desi folosesc zilnic serviciul si pachetul contine 12mb, nu 24mb :huh:

#164
sabyeu

sabyeu

    New Member

  • Grup: Members
  • Posts: 2
  • Înscris: 22.03.2007
sa va povestesc:
Probleme:
1. dupa 2 luni de la abonare nu am mai primit facutra detaliata (fara sa fi facut o cerere in acest sens)
2. in aceste 2 luni am avut abonament de 30 min si aveam cost suplimentar de se facea factura 80-90 ron. Bun!!! ce e de facut??? maresc abomanentul la 130 min nationale + 2000 cosmote logic ca oricum e mai eftin asa
3. Stupoare!!!!! cost suplimentar si mai mare  facuturi de 140-160ron asta in conditiile in care abonamentul era de 45 ron .......Opa incep sa-mi pun semne de intrebare
4. incerc sa le comunic ca am fost incarcat si in cateva convorbiti cu consultantii, acestia recunosc ca au eroare in sistem si ca o sa se recalculeze in facutra urmatoare.
5.Fac nenumarate solicitari sa imi primesc factura detaliata... pana in prezent NIMIC.
6. In aceste conditii in luna septembrie incep sa fiu atent cu cost controlul desi stiu ca este orientativ si dau sa aflu si eu cate min am in data de 4. La ora 00:12 min aveam: min nationale: 112
                  min cosmote: 2000
                  sms: 2000
                  cost suplimentar:0.79 euro centi
BUN!!!!! COST CONTROLUL ESTE ORIENTATIV (deci in 12 min de cand s-au activat eu vorbisem deja 18 min nationale )     ESTE ORIENTATIV!!!!!!
In aceasta luna mi-am notat pur si simplu toate convorbirile nationale(cele din cosmote nu am crezut ca e nevoie e cam greu sa vb 2000 min) din calculele mele nu am vb mai mult de 60 min nationale(IN ACEST TIMP COST CONTROL SE UMFLA SI SE UMFLAAA  <dar este orientativ>). Mentionez ca am incarcat o cartela cu 5 euro deci urma sa am o factura de max 70 ron(depinde de cat au ei euro).Vine si facutura de 187 ron . Sun la baieti le spun problema si ma indruma la un sediu Cosmote sa depun o plangere.
Ma duc cu dreptatea de partea mea in agentia de la Magheru si in timp ce ma aflu la coada vad ca si ceilalti oameni aflati acolo tot pentru chestii deastea stateau, comunic problema si tipa de acolo recunoaste ca sunt probleme in sistem ca se va recalcula in factura viitoare bla, bla, bla si in fine depun cerere (si insist sa mi se dea o copie de la plangere).
TERMENUL DE SOLUTIONARE AL CERERII ESTE DE 30 DE ZILE timp in care logic nu mi-am platit factura pentru ca este dreptul meu.
Astept eu si astept si tot astept si sun si dupa destule convorbiri cu diversi neavizati, prost pregatiti sau pur si simplu neinformati, incompetenti consultanti in care am aflat ca :nu am depus nici o plangere, ca nu s-a inregistrat nimic in acest sens, ca a fost solutionata cererea, ca trebuie sa refac plangerea.........in fine.....................Pe data de 4 primesc facutura acumulata pe cele 2 luni in valoare de 380 ron
Perioada de 30 zile de mult expirata si nici un raspuns.  
Si i-am intentat in judecata.

Daca au probleme cu sistemul nu e problema mea si nu am de ce sa platesc pentru asta.
Din pct meu de vedere si-au incalcat termenii contractuali si am cerut rezilierea contractului fara a platii taxe suplimentare.
RASPUNSUL COSMOTE: NU SE POATE CA TREBUIE SA PLATITI CA NUSH CE...........
Daca va confruntati cu asemenea probleme va rog sa ma contactati, cu cat mai multi cu atat mai bine:
Mailul meu este [email protected]


#165
radumix

radumix

    Junior Member

  • Grup: Banned
  • Posts: 81
  • Înscris: 25.11.2006

View Postradumix, on Nov 7 2008, 12:12, said:

ATENTIE LA SCHIMBAREA PLANULUI TARIFAR
Am trecut si eu de la  expiratul cosmote 30 la noul cosmote full60. Toate bune dar inselat fiind pret de 2 saptamani de servicul cost control 1515 am ajuns la un cost suplimentar de 4 euro pe care nu stiam sa mi l explic tot amanam ca vad eu pe factura viitoare. Astazi serviciul cost control imi arata acest mesaj La 04/11 ora 21:03 mai aveati disponibil:
Min. nat/internationale:0:0
Min. nationale:30:0
Min. Cosmote ramase:496:4
SMS Cosmote ramase:500
Cost apeluri:      3.91 Euro
si alt mesaj mai vechi tot din factura viitoare La 26/10 ora 14:55 mai aveati disponibil:
Min. nat/internationale:0:0
Min. nationale:30:0
Min. Cosmote ramase:500:0
SMS Cosmote ramase:500
Cost apeluri:      1.46 Euro Serviciu cu caracter orientativ

Raspunsul de la relatii clienti a fost ca cele Min. nationale:30:0 aratate ca disponibile sunt o eroare din sistemul lor si ca acei 4 euro sunt justificati pentru ca de fapt nu mai aveam nici un minut inclus disponibil. Eu ma simt inselat pentru ca la cateva  zile am  tot vazut Min. nationale:30:0 .Am considerat ca  a luat-o razna pe moment serviciul lor si ca nu am de ce sa mi fac griji obisnuit cu atmosfera lor de confuzie si scuze  dar nu o informatie complet eronata cum de fapt este deoarece acel rand (Min. nationale:30:0)nici nu trebuia sa apara in mesajul pentru costul abonamentului meu.  
AM sunat la OPC si m-au sfatuit sa nu platesc factura care va fi emisa si sa expediez o reclamatie la care sa atasez o copie dupa factura. Ce rezultate ati avut voi cu reclamarea facturilor la OPC?

Pentru cei care se considera insealti nu ezitati sa apelati la OPC:
Oficiul Municipal pentru Protecþia Consumatorilor BUCUREªTI

Inspector ºef adjunct: Cerbulescu Constantin
Inspector ºef adjunct: Radu Constantin Cãtãlin

Adresa: Str. Transilvaniei nr.2, sect.1, cod 010798

Tel.:021 310.63.75
Fax: 310.63.80

Email: [email protected]
------------------ IAR pentru lista celorlalte oficii judetene dati clic aici http://www.anpcnet.ro/ro/?page_id=11      <----====


1. asteptati factura detaliata . 2 . daca simtiti ca intarzie lol sunati la 1234 si   solicitati gratuit reexpedierea ei.  3  faceti o reclamatie , nu sesizare la 1234 si notati numarul reclamatiei  4  faceti o reclamatie ONLINE la opc aici http://www.anpcnet.ro/ro/?page_id=178 apasati doar o data trimite si aveti rabdare sa se incarce pagina de confirmare dupa uploadarea atasamentelor scanati factura detaliata si explicati problema  . APROPO AM AVUT VODAFONE, ORANGE Dar cosmote si-a batut joc. eu sunt recunoscator germanos pentru preturile bune pentru telefoane necodate la abonament

Edited by radumix, 03 December 2008 - 10:54.


#166
alexiedb

alexiedb

    Member

  • Grup: Members
  • Posts: 305
  • Înscris: 03.05.2006

View Postsabyeu, on Nov 30 2008, 12:25, said:

sa va povestesc:
Probleme:
1. dupa 2 luni de la abonare nu am mai primit facutra detaliata (fara sa fi facut o cerere in acest sens)
2. in aceste 2 luni am avut abonament de 30 min si aveam cost suplimentar de se facea factura 80-90 ron. Bun!!! ce e de facut??? maresc abomanentul la 130 min nationale + 2000 cosmote logic ca oricum e mai eftin asa
3. Stupoare!!!!! cost suplimentar si mai mare  facuturi de 140-160ron asta in conditiile in care abonamentul era de 45 ron .......Opa incep sa-mi pun semne de intrebare
4. incerc sa le comunic ca am fost incarcat si in cateva convorbiti cu consultantii, acestia recunosc ca au eroare in sistem si ca o sa se recalculeze in facutra urmatoare.
5.Fac nenumarate solicitari sa imi primesc factura detaliata... pana in prezent NIMIC.
6. In aceste conditii in luna septembrie incep sa fiu atent cu cost controlul desi stiu ca este orientativ si dau sa aflu si eu cate min am in data de 4. La ora 00:12 min aveam: min nationale: 112
                  min cosmote: 2000
                  sms: 2000
                  cost suplimentar:0.79 euro centi
BUN!!!!! COST CONTROLUL ESTE ORIENTATIV (deci in 12 min de cand s-au activat eu vorbisem deja 18 min nationale )     ESTE ORIENTATIV!!!!!!
In aceasta luna mi-am notat pur si simplu toate convorbirile nationale(cele din cosmote nu am crezut ca e nevoie e cam greu sa vb 2000 min) din calculele mele nu am vb mai mult de 60 min nationale(IN ACEST TIMP COST CONTROL SE UMFLA SI SE UMFLAAA  <dar este orientativ>). Mentionez ca am incarcat o cartela cu 5 euro deci urma sa am o factura de max 70 ron(depinde de cat au ei euro).Vine si facutura de 187 ron . Sun la baieti le spun problema si ma indruma la un sediu Cosmote sa depun o plangere.
Ma duc cu dreptatea de partea mea in agentia de la Magheru si in timp ce ma aflu la coada vad ca si ceilalti oameni aflati acolo tot pentru chestii deastea stateau, comunic problema si tipa de acolo recunoaste ca sunt probleme in sistem ca se va recalcula in factura viitoare bla, bla, bla si in fine depun cerere (si insist sa mi se dea o copie de la plangere).
TERMENUL DE SOLUTIONARE AL CERERII ESTE DE 30 DE ZILE timp in care logic nu mi-am platit factura pentru ca este dreptul meu.
Astept eu si astept si tot astept si sun si dupa destule convorbiri cu diversi neavizati, prost pregatiti sau pur si simplu neinformati, incompetenti consultanti in care am aflat ca :nu am depus nici o plangere, ca nu s-a inregistrat nimic in acest sens, ca a fost solutionata cererea, ca trebuie sa refac plangerea.........in fine.....................Pe data de 4 primesc facutura acumulata pe cele 2 luni in valoare de 380 ron
Perioada de 30 zile de mult expirata si nici un raspuns.  
Si i-am intentat in judecata.

Daca au probleme cu sistemul nu e problema mea si nu am de ce sa platesc pentru asta.
Din pct meu de vedere si-au incalcat termenii contractuali si am cerut rezilierea contractului fara a platii taxe suplimentare.
RASPUNSUL COSMOTE: NU SE POATE CA TREBUIE SA PLATITI CA NUSH CE...........
Daca va confruntati cu asemenea probleme va rog sa ma contactati, cu cat mai multi cu atat mai bine:
Mailul meu este [email protected]
Acelasi lucru si in cazul meu, al parintilor mei si al prietenei mele!
Cred ca astia au furat ca-n codru in ultimele luni!

#167
joystick

joystick

    Eu...si cu mine!

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 6,933
  • Înscris: 10.06.2008
Pai de unde cresterile alea de care zice troll-ul de pe aria asta?

#168
Taddy

Taddy

    Member

  • Grup: Members
  • Posts: 250
  • Înscris: 21.01.2009

View PostBlade, on Nov 11 2008, 13:31, said:

am un abonament fulloption 200 + optiunea de 3E wireless internet.
fara costuri suplimentare factura este ~80ron. Luna trecuta am avut 5-6E costuri suplimentare si mi-a venit factura 128RON :huh:
Nu prea am dat atentie, pana luna asta cand mi-a venit 65RON, care continea niste ajustari. Deci m-au taxat mai mult luna trecuta si mi-au scazut luna asta. N-am verificat sa vad daca este vorba de aceiasi suma.
Serviciul info cost la minute merge ok, dar traficul facut pe internet nu se modifica niciodata :(. Am facut cerere, am primit sms de la ei dupa cateva zile in care mi s-a spus ca a fost analizata, dar degeaba.. dupa 2luni tot 24.756kb apare ca am desi folosesc zilnic serviciul si pachetul contine 12mb, nu 24mb :huh:


Cu alte cuvinte exista si cazuri fericite... nu doar probleme:)

#169
Go.go.man

Go.go.man

    Member

  • Grup: Members
  • Posts: 603
  • Înscris: 29.12.2005
eu am abonament de 1 an si 3 luni si in acest timp de fiecare data am primit factura detaliata, fara incarcari aiurea + de la cosmote 60 am trecut la FO110 si valoarea facturilor a scazut ...

#170
Legolas13

Legolas13

    Junior Member

  • Grup: Members
  • Posts: 37
  • Înscris: 20.05.2008
am abonament de 11 luni si pana acum nu am avut probleme majore. O data s-a intamplat sa imi dispara in jur de 80 min nationale pe care le-am primit ulterior fara a face vreo sesizare sau atentie asupra acestui detaliu. In leg cu WI am avut si eu cel de 2,5E+TVA cu 12MB. Imi arata dupa a 3 luna ca am 24,xxx kB am tot consumat, am sunat la ei si mi-au spus ca se va redresa. In ultima zi de facturare verific cost-control si surpriza de abia consumasem cativa kB nicidecum un trafic de cativa MB pe care shu ca l-am efectuat.

#171
onlyone

onlyone

    - - - GAME MASTER - - -

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 12,845
  • Înscris: 08.10.2005

View Postsabyeu, on Nov 30 2008, 12:25, said:

....
Ma duc cu dreptatea de partea mea in agentia de la Magheru si in timp ce ma aflu la coada vad ca si ceilalti oameni aflati acolo tot pentru chestii deastea stateau, comunic problema si tipa de acolo recunoaste ca sunt probleme in sistem ca se va recalcula in factura viitoare bla, bla, bla si in fine depun cerere (si insist sa mi se dea o copie de la plangere).
TERMENUL DE SOLUTIONARE AL CERERII ESTE DE 30 DE ZILE timp in care logic nu mi-am platit factura pentru ca este dreptul meu.
Astept eu si astept si tot astept si sun si dupa destule convorbiri cu diversi neavizati, prost pregatiti sau pur si simplu neinformati, incompetenti consultanti in care am aflat ca :nu am depus nici o plangere, ca nu s-a inregistrat nimic in acest sens, ca a fost solutionata cererea, ca trebuie sa refac plangerea.........in fine.....................Pe data de 4 primesc facutura acumulata pe cele 2 luni in valoare de 380 ron
Perioada de 30 zile de mult expirata si nici un raspuns.  
Si i-am intentat in judecata.
Doamne, CE ESCROCI !!!!!!!!!
Ce s-a mai intamplat in cazul tau?

#172
Pishpy

Pishpy

    New Member

  • Grup: Members
  • Posts: 1
  • Înscris: 24.08.2008
ok fiti atenti faza , daca inca mai e deschis aici :D
Prietena mea a avut abonament 60, bun a consumat minutele de pe el in 2 saptamani si s`a hotarat sa mareasca abonamentu la 130 si sa schimbe locatia unde va fi expediata factura din cauze personale. a sunat la astia a rezolvat cu adresa  apoi a schimbat tipul abonamentului la 130, totul fain frumos a primit mesaj de la sistem ca s-a schimbat abonamentul. tipa cu care vorbise i-a zis ca i se alocasera minutele calculate pt restul lunii din 2000 maxim , asta insemna cam 1300 de minute cosmote si 80 nationale. i-am zis a 2 zi sa nu se grabeasca sa vorbeasca si sa mai sune odata le ei sa ceara informatii, zis si facut au confirmat ca mai are 1200 minute cosmote, zic bun daca 2 opertori diferiti au confirmat atunci e ok. ma rog si a vorbit ea mult si bine dar calculat de noi din logurile telefonului mai avea cel putin 100 minute de siguranta. apoi a fost o perioada saptamanile trecute inainte de paste cand nu a functionat sistemul de info, mare n`ea fost mirarea cand a primat factura pe telefon 537RON am zis ca lesin pe loc :( sunam la ei ii expplicam la aia ce si cum apoi ne intreaba ea pe noi daca nu cumva am vorbit international si alte alea in alte retele si ca daca e sa asteptam pana cand  vine factura detaliata, no bun si astazi a venit dar toata chestia e ca prietena mea si`a facut abonamentul in tg-jiu si ea sta in bucuresti, akm ce sa facem ? si cum facem? help us plix

#173
danielpascu1999

danielpascu1999

    New Member

  • Grup: Members
  • Posts: 12
  • Înscris: 21.03.2009

View PostPishpy, on Apr 24 2009, 13:25, said:

ok fiti atenti faza , daca inca mai e deschis aici :D
Prietena mea a avut abonament 60, bun a consumat minutele de pe el in 2 saptamani si s`a hotarat sa mareasca abonamentu la 130 si sa schimbe locatia unde va fi expediata factura din cauze personale. a sunat la astia a rezolvat cu adresa  apoi a schimbat tipul abonamentului la 130, totul fain frumos a primit mesaj de la sistem ca s-a schimbat abonamentul. tipa cu care vorbise i-a zis ca i se alocasera minutele calculate pt restul lunii din 2000 maxim , asta insemna cam 1300 de minute cosmote si 80 nationale. i-am zis a 2 zi sa nu se grabeasca sa vorbeasca si sa mai sune odata le ei sa ceara informatii, zis si facut au confirmat ca mai are 1200 minute cosmote, zic bun daca 2 opertori diferiti au confirmat atunci e ok. ma rog si a vorbit ea mult si bine dar calculat de noi din logurile telefonului mai avea cel putin 100 minute de siguranta. apoi a fost o perioada saptamanile trecute inainte de paste cand nu a functionat sistemul de info, mare n`ea fost mirarea cand a primat factura pe telefon 537RON am zis ca lesin pe loc :( sunam la ei ii expplicam la aia ce si cum apoi ne intreaba ea pe noi daca nu cumva am vorbit international si alte alea in alte retele si ca daca e sa asteptam pana cand  vine factura detaliata, no bun si astazi a venit dar toata chestia e ca prietena mea si`a facut abonamentul in tg-jiu si ea sta in bucuresti, akm ce sa facem ? si cum facem? help us plix

salut
puteti verifica numerele formate daca aveti e-bill activ

#174
blondutz19

blondutz19

    Member

  • Grup: Members
  • Posts: 335
  • Înscris: 18.11.2008

View PostPishpy, on Apr 24 2009, 13:25, said:

ok fiti atenti faza , daca inca mai e deschis aici :D
Prietena mea a avut abonament 60, bun a consumat minutele de pe el in 2 saptamani si s`a hotarat sa mareasca abonamentu la 130 si sa schimbe locatia unde va fi expediata factura din cauze personale. a sunat la astia a rezolvat cu adresa  apoi a schimbat tipul abonamentului la 130, totul fain frumos a primit mesaj de la sistem ca s-a schimbat abonamentul. tipa cu care vorbise i-a zis ca i se alocasera minutele calculate pt restul lunii din 2000 maxim , asta insemna cam 1300 de minute cosmote si 80 nationale. i-am zis a 2 zi sa nu se grabeasca sa vorbeasca si sa mai sune odata le ei sa ceara informatii, zis si facut au confirmat ca mai are 1200 minute cosmote, zic bun daca 2 opertori diferiti au confirmat atunci e ok. ma rog si a vorbit ea mult si bine dar calculat de noi din logurile telefonului mai avea cel putin 100 minute de siguranta. apoi a fost o perioada saptamanile trecute inainte de paste cand nu a functionat sistemul de info, mare n`ea fost mirarea cand a primat factura pe telefon 537RON am zis ca lesin pe loc :( sunam la ei ii expplicam la aia ce si cum apoi ne intreaba ea pe noi daca nu cumva am vorbit international si alte alea in alte retele si ca daca e sa asteptam pana cand  vine factura detaliata, no bun si astazi a venit dar toata chestia e ca prietena mea si`a facut abonamentul in tg-jiu si ea sta in bucuresti, akm ce sa facem ? si cum facem? help us plix
de platit factura oricum o so platesti nai ce face,cine stie ce serviciu ati utilizat de va taxat atata,asteapta factura detaliata dar eu zic ca tot vei plati suma aia

#175
Zyx

Zyx

    Active Member

  • Grup: Members
  • Posts: 1,542
  • Înscris: 14.02.2005
Nam crezut pana nu mi sa intamplat. Am  zis ca acest Cosmote va introduce ceva nou pe paita, dar deh, tot romani sunt.

In ciuda faptului ca de 2 ani de cand am abonament la ei nu am avut nici o problema exista un inceput pentru toate.
Sa incepem.

Problema sta in felul urmator.
Am trimis un mesaj cu taxa suplimentara sa incarc un cont pe internet (nu conteaza unde)  cu 10E si a fost taxat de 2 ori.
Am platit prima  factura din 19/02/2009 - 18/03/2009 de 49.80 si acum vine a doua factura din 19/03/2009 - 18/04/2009 de 65.56.
La prima factura aveam abonamentul scazut pentru ca intrasem in al doilea an si mi sa taxat numai cei 10E + TVA cei 29.80
La a doua factura ssa adaugat si valaora abonamentului 3 E si sa ajuns la 65.56.

Pe amandoua facturi apare acelasi "Serviciu premium" de  42,3959.

Bun.
Verific pe E-Bill, Surpriza!!!!
Acelasi mesaj apare in aceiasi zi, ora si secunda - 17.03.2009 18:09 -  pe amandoua detalieri ale apelurilor din perioada  19/02/2009 - 18/03/2009 si 19/03/2009 - 18/04/2009.
Acum 5 min am vorbit la 1234 si o tanti , dupa ce a verificat ea acolo revine si imi spune ca totul e corect la ei, ca  sa taxat de 2 ori.
Ma intreaba ce telefon am (Nokia 1001) si imi spune ca la unele telefoane  SMS-urile se transmit de 2 ori si sa merg la un magazin Cosmote sa imi dea un reset hard sau o resoftare.   :huh:
Ii spun ca e destul de evident ca SMS-ul este un serviciu cu taxa adaugata si este taxat  de 2 ori in aceiasi secunda pe 2 facturi si sa nu dea vina pe telefon, ea imi spune ca e posibil in aceiasi secunda sa se trasmita de 2 ori;  deh si undele astea sunt mai rapide ca gandul.
Scurtez convorbirea  spunandui  ca o sa merg pentru plangere la un magazin.

In telefon mai am mesaje de la InfoCost pe intre perioada 19/03/2009 - 18/04/2009 in care nu e trecut nici un cost suplimentar. UPS...

Suma de platit nu este mare, dar este  furt pe fata.
A mai reusit cienva sa trimita 2 mesaje in acelasi timp?!

Concluziile le trageti singuri!!!!

Atasez  facturile si detalierea facturilor.

Attached Files


Edited by Zyx, 24 April 2009 - 18:18.


#176
onlyone

onlyone

    - - - GAME MASTER - - -

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 12,845
  • Înscris: 08.10.2005
nspha cand esti furat asa cu seninatate.
eu nu inteleg de ce nu te-au taxat de 2 ori in prima luna daca ei sustin ca ai dat sms ul de 2 ori in aceeasi secunda din aceeasi zi?
de ce au asteptat o luna ca sa mai taxeze odata pentru sms ul ala?

#177
Zyx

Zyx

    Active Member

  • Grup: Members
  • Posts: 1,542
  • Înscris: 14.02.2005
Aceasta intrebare o pregateam pentru urmatorul apel la 1234.
Pana atunci caut un tel cu care sa ii inregistrez.


Nu au asteptat o luna sa ma taxeze.
Pe 18 ale lunii se factureaza, si SMS-ul sa trimis in aseara aceia 17-18 de aici probabil si eroarea.
E destul de evident, daca o sa continue sa sustina ca  sau trimis 2 SMS-uri odata ca trebuiau sa apara 2 SMS-uri pe aceiasi factura. Mie mi se pare in primul rand din punct de vedere tehnic imposibil ca telefonul sa trimita 2 SMS-uri la aceiasi secunda....

Cu toate aceste acum sunt sigur ca cei de la call center sunt instruiti sa nu recunoasca nici o vina a operatorului de telefonie mobila.

Sa vad daca rezolv ceva la magazin cand o sa le arat si SMS-ul de la info cost care arata clar ca dupa 2 saptamani de la trimiterea SMS-ului nu aveam nici un cost suplimentar in urmataorea perioada de facturare.


O sa revin, desi suntem in Romania si cu atat mai putin sistemul e rareori de partea omului de rand....

Edited by Zyx, 24 April 2009 - 21:46.


#178
onlyone

onlyone

    - - - GAME MASTER - - -

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 12,845
  • Înscris: 08.10.2005
fa si o plangere la ANCOM, este formular online
http://www.anrcti.ro...aspx?tabid=1396

#179
Zyx

Zyx

    Active Member

  • Grup: Members
  • Posts: 1,542
  • Înscris: 14.02.2005
Am mai avut putina rabdare si am reusit sa vorbesc acum 5 minute cu un domn :) Cristea Valentin care mia inregistrat o plangere in legatura cu taxarea dubla a acelui mesaj si urmeaza o recalculare a facturii urmatoare.
Am notat numarul plangerii, sa vedem acum daca se si rezolva...:|


So far so good!

#180
byckerash

byckerash

    Junior Member

  • Grup: Members
  • Posts: 47
  • Înscris: 29.06.2007
La 17/05 ora 13:17 mai aveati disponibil:
Min. nat/internationale: 78:0
Min. Cosmote ramase: 327:29
SMS Cosmote ramase: 397
Cost aditional: 6.62 Euro
Serviciu cu caracter orientativ


Am trimis maxim 5 mesaje in alta retea iar in afara nu am sunat. Ce se intampla? :-??

Anunturi

Neurochirurgie minim invazivă Neurochirurgie minim invazivă

"Primum non nocere" este ideea ce a deschis drumul medicinei spre minim invaziv.

Avansul tehnologic extraordinar din ultimele decenii a permis dezvoltarea tuturor domeniilor medicinei. Microscopul operator, neuronavigația, tehnicile anestezice avansate permit intervenții chirurgicale tot mai precise, tot mai sigure. Neurochirurgia minim invazivă, sau prin "gaura cheii", oferă pacienților posibilitatea de a se opera cu riscuri minime, fie ele neurologice, infecțioase, medicale sau estetice.

www.neurohope.ro

0 user(s) are reading this topic

0 members, 0 guests, 0 anonymous users

Forumul Softpedia foloseste "cookies" pentru a imbunatati experienta utilizatorilor Accept
Pentru detalii si optiuni legate de cookies si datele personale, consultati Politica de utilizare cookies si Politica de confidentialitate