Second Opinion
Folosind serviciul second opinion ne puteți trimite RMN-uri, CT -uri, angiografii, fișiere .pdf, documente medicale. Astfel vă vom putea da o opinie neurochirurgicală, fără ca aceasta să poată înlocui un consult de specialitate. Răspunsurile vor fi date prin e-mail în cel mai scurt timp posibil (de obicei în mai putin de 24 de ore, dar nu mai mult de 48 de ore). Second opinion – Neurohope este un serviciu gratuit. www.neurohope.ro |
Atentie la facturile Cosmote !
Last Updated: Feb 02 2010 11:43, Started by
blecaipi
, Jan 26 2007 11:55
·
0
#127
Posted 26 October 2008 - 22:31
arab, on Oct 26 2008, 17:35, said: Da...asa m-au "aburit si pe mine,inca de acum doua luni!Desi au recunoscut verbal(nicidecum in scris) ca au probleme,nici pana azi nu au corectat greseala si nu mi-au dat inapoi minutele "papate"!Sum a e ridicol de mica,insa grecii sunt zgarciti...nu-i asa? Ti se spune sec "in noiembrie" si cand ii intrebi pe aia de la reclamatii iti zic acelasi lucru... Cei de la relatii cu clientii sunt innebuniti cu reclamatii de genul asta zilnic...bietii de ei n-au ce face pentru ca nu-i vina lor...lor li s-a spus doar ce sa zica si ei acolo si restu li se sparge in cap iar cei de la reclamatii stau pe net... |
#128
Posted 27 October 2008 - 11:39
Mesaj trimis la info@cosmote si clienti@cosmote, de 2 ori: o data acum 9 zile, o data acum 4 zile:
Buna ziua, Sunt abonat al Cosmote, serviciul de voce COSMOTE Full Option 60; numar tel: 0765.255.xxx, cod client: 1105xxxxxxx. In ultimile luni am observat cateva neclaritati in ce priveste facturarea. Din cate stiu planul tarifar "Full Option 60" contine: 60 min nationale + 500 min in retea + alte beneficii; deasemenea, "minutele naționale neconsumate se vor reportata în luna următoare, în limita numărului de minute naționale incluse în abonament". Dupa cum puteti vedea din facturile CSE080105136854 din 08/09/2008 si CSE080105889794 din 08/10/2008 nu e chiar cum e specificat in oferta si in contract. Mai exact: din factura CSE080105136854.7 se poate vedea ca minutele nationale pe care le aveam la dispozitie erau: 14:19 - din perioada anterioara 60:00 - luna curenta (conform ofertei) TOTAL: 74:19. Din aceste minute au fost utilizate 7:48 (e adevarat, folosesc acest telefon extrem de rar). Din ce spune oferta, ar fi trebuit sa fie reportate pentru urmatoarea perioada 60 min. ("in liminta numarului de minute incluse in abonament"). Totusi, reportate au fost 52:12 (sa inteleg ca cele 14 de luna trecuta nu au contat). Cu toate acestea, in urmatoarea factura (CSE080105889794.4) situatia minutelor nationale este: 01:00 - disponibile din perioada anterioara (erau 60 sau 52) 60:00 - luna curenta (conform ofertei) TOTAL: 61:00 Din acestea, conform facturii am utilizat 44:00 si au fost raportate 16:00. (ok, daca totatul ar fi fost 61:00); pe langa acest report de minute nationale, sunt facturate convorbiri cu Orange si Vodafone; durata acestor apeluri nu trebuia scazuta din acele minute nationale disponibile, si abia dupa epuizarea lor sa fie facturate? As dori sa verificati aceste date si sa imi explicati de ce din 60min care trebuiau reportate au ramas doar 52, apoi de ce aceste 52 s-au transformat intr-un singur minut si de ce au fost facturate convorbirile catre Orange&Vodafone desi mai erau minute nationale disponibile, conform ofertei. Totodata, daca se poate sa verificati de ce serviciul de CostControl (*151#) raportazea cost suplimentar de 3.75euro si in acelasi timp peste 30 min nationale/internationale disponibile si 500 min cosmote. Nu am folosit decat serviciul de voce, apeluri catre alte retele din Romania. Inteleg ca serviciul CostControl are caracter orientativ si factura nu. Pentru orice alte detalii sau intrebari va raspund bucuros prin email sau telefon. Va multumesc pentru timpul acordat si astept raspunsul dumneavoastra. Cu respect, raspuns primit: niciunul pana acum; si ... mai nou, la cost Control am minute nationale ramase (14:00), cost suplimentar 10.5euro (nu am sunat in ultima luna la nr internationale sau numere speciale, din tara); ce parere aveti? Problema a apaut de cand am schimbat din Cosmote 10 in Full Options 60; (inainte parea sa fie ok ...facturate minutele bine si doar dupa terminarea minutelor incluse) Stie cineva cum pot da de un operator CC acolo, ca la 1234 sa pare ca nu mai este posibiliatea asta, iar pe la ei nu prea am timp sa trec (programul meu de lucru e acelasi cu al lor) |
#129
Posted 27 October 2008 - 13:51
krick, on Oct 27 2008, 11:39, said: Mesaj trimis la info@cosmote si clienti@cosmote, de 2 ori: o data acum 9 zile, o data acum 4 zile: Buna ziua, Sunt abonat al Cosmote, serviciul de voce COSMOTE Full Option 60; numar tel: 0765.255.xxx, cod client: 1105xxxxxxx. In ultimile luni am observat cateva neclaritati in ce priveste facturarea. Din cate stiu planul tarifar "Full Option 60" contine: 60 min nationale + 500 min in retea + alte beneficii; deasemenea, "minutele naționale neconsumate se vor reportata în luna următoare, în limita numărului de minute naționale incluse în abonament". Dupa cum puteti vedea din facturile CSE080105136854 din 08/09/2008 si CSE080105889794 din 08/10/2008 nu e chiar cum e specificat in oferta si in contract. Mai exact: din factura CSE080105136854.7 se poate vedea ca minutele nationale pe care le aveam la dispozitie erau: 14:19 - din perioada anterioara 60:00 - luna curenta (conform ofertei) TOTAL: 74:19. Din aceste minute au fost utilizate 7:48 (e adevarat, folosesc acest telefon extrem de rar). Din ce spune oferta, ar fi trebuit sa fie reportate pentru urmatoarea perioada 60 min. ("in liminta numarului de minute incluse in abonament"). Totusi, reportate au fost 52:12 (sa inteleg ca cele 14 de luna trecuta nu au contat). Cu toate acestea, in urmatoarea factura (CSE080105889794.4) situatia minutelor nationale este: 01:00 - disponibile din perioada anterioara (erau 60 sau 52) 60:00 - luna curenta (conform ofertei) TOTAL: 61:00 Din acestea, conform facturii am utilizat 44:00 si au fost raportate 16:00. (ok, daca totatul ar fi fost 61:00); pe langa acest report de minute nationale, sunt facturate convorbiri cu Orange si Vodafone; durata acestor apeluri nu trebuia scazuta din acele minute nationale disponibile, si abia dupa epuizarea lor sa fie facturate? As dori sa verificati aceste date si sa imi explicati de ce din 60min care trebuiau reportate au ramas doar 52, apoi de ce aceste 52 s-au transformat intr-un singur minut si de ce au fost facturate convorbirile catre Orange&Vodafone desi mai erau minute nationale disponibile, conform ofertei. Totodata, daca se poate sa verificati de ce serviciul de CostControl (*151#) raportazea cost suplimentar de 3.75euro si in acelasi timp peste 30 min nationale/internationale disponibile si 500 min cosmote. Nu am folosit decat serviciul de voce, apeluri catre alte retele din Romania. Inteleg ca serviciul CostControl are caracter orientativ si factura nu. Pentru orice alte detalii sau intrebari va raspund bucuros prin email sau telefon. Va multumesc pentru timpul acordat si astept raspunsul dumneavoastra. Cu respect, raspuns primit: niciunul pana acum; si ... mai nou, la cost Control am minute nationale ramase (14:00), cost suplimentar 10.5euro (nu am sunat in ultima luna la nr internationale sau numere speciale, din tara); ce parere aveti? Problema a apaut de cand am schimbat din Cosmote 10 in Full Options 60; (inainte parea sa fie ok ...facturate minutele bine si doar dupa terminarea minutelor incluse) Stie cineva cum pot da de un operator CC acolo, ca la 1234 sa pare ca nu mai este posibiliatea asta, iar pe la ei nu prea am timp sa trec (programul meu de lucru e acelasi cu al lor) Pentru a intra mai repede in legatura cu un operator de la CC, te sfatuiesc sa suni de pe fix la 021 404 1234, nu te mai trece prin acel imbecil robot si am senzatia ca raspund si mai repede. Adevarul este ca , la capitolul Customer Service, Cosmote este foarte PRAF, daca pot sune asa, eu am fost la o reperezentanta de-a lor ( la magazinul mare de la Victoriei) am depus o cerere pentru a-mi activa o parola, cererea a fost stampilata, cu numar de ordine, mi-au dat si copie dupa ea, dupa ce am dat-o , m-am pus pe asteptat sa ma sune un operator sa imi inregistreze parola....pauza...am asteptat vreo 7 zile si nici un telefon, am sunat la R.C la ei, si mi-a zis uun ciumpalac de acolo ca de fapt cererea nu a ajuns la Cosmote si ca s-a pierdut pe undeva......cum naiba este posibil asa ceva, cerere stampilata si cu numar de ordine, deci un act oficial, sa spuna cu atata nonsalanta ca s-a pierdut....este inadminibil asa ceva.....sunt praf rau de tot, atata neseriozitate nu am vazut. Au mare noraoc ca inca mai au preturi bune si de-asta ii alege lumea (din acest motiv si numai din acest motiv i-am ales si eu), ca in rest...praf si pulbere de handicapatii aia de la R.C. Foarte neseriosi si neprofesionisti, si asta nu este singura aventura neplacuta cu ei, am mai avut cateva de genul. |
#130
Posted 27 October 2008 - 19:26
Pai nici la Vodafone cand au fost problemele cu minutele dublate nu au fost afectati toti!
Au tarife bune insa sunt nesimtiti! De unde pot sa obtin o copie a facturii din luna anterioara, exact asa cum am primit-o in posta? Ca pe ebill e altfel! |
#131
Posted 27 October 2008 - 21:02
joystick, on Oct 27 2008, 19:26, said: Pai nici la Vodafone cand au fost problemele cu minutele dublate nu au fost afectati toti! Au tarife bune insa sunt nesimtiti! De unde pot sa obtin o copie a facturii din luna anterioara, exact asa cum am primit-o in posta? Ca pe ebill e altfel! Sper sa isi rezolve problemele de soft si sa si-l schimbe, sa inlature aceste inconveniente. Edited by cuculea, 27 October 2008 - 21:03. |
#132
Posted 27 October 2008 - 21:07
Nu prea cred ca vor rezolva neajunsurile din sistem!Dupa cum mi-a recunoscut cineva de la ei,totul este pur romanesc si nu-si permit mai mult deocamdata,nici macar din Grecia...!
|
#133
Posted 27 October 2008 - 21:10
Esti obsedat cu Grecia.
- pachetul majoritar e al nemtilor - chiar si grecii sunt mult mai tari ca noi (altfel nu am da buzna in vacanta) |
#134
Posted 27 October 2008 - 21:10
Da, insa e bine ca nu apar numere de telefon in plus, apeluri pe care nu le-am efectuat!
Asa este simplu sa mergi la OPC si sa faci reclamatie. Bine, daca suma e mica si nu se intampla mereu, poti sa treci peste! Oricum, sunt si avantaje dar si multe dezavantaje! Ramane sa vedem ce ni se potriveste mai bine! Edited by joystick, 27 October 2008 - 21:12. |
#135
Posted 27 October 2008 - 21:12
#136
Posted 27 October 2008 - 21:16
Hai ca am patit-o si eu.
Pe numele meu am 2 abonamernt, unul eu, unul sotia. Abonament Full 60, mai nou cu minute (inter)nationale incluse. Bun, hai sa suna in Spania, pe un numar fix, deci inclus in alea 60 gratuite. Excelent, numai ca ma trezesc cu factura mai mare decit de obicei. Ma uit pe detaliere, o singura convorbire taxata cu 4 euro. Acelasi numar de fix. Si aveam si 16 minute (inter)national reportate. Deci a fost taxata aiurea. Trei convorbiri anterioare taxate cu zero. Sun, fac sesizare, in citeva zile se rezolva, da, se va scade din facutra urmatoare. Asa sper sa fie !!! Edited by queensoft, 27 October 2008 - 21:17. |
|
#137
Posted 27 October 2008 - 21:17
arab, on Oct 27 2008, 21:12, said: Nu au nimic nemtesc inca...ar fi fost bine! Arab (ca tu esti o persoana cu care se poate discuta), nu sunt eu patriot dar parca ma "doare" un pic cand spuneti ca romanii nu fac lucruri bune. Fac, insa in anumite conditii. Este ca si cum ai spune ca produsele chinezesti sunt proaste! GRESIT, unele sunt proaste, altele au o calitate deosebita, insa si un pret pe masura! |
#138
Posted 27 October 2008 - 21:20
Multam de apreciere!In cazul de fata,dupa cum vezi,softistii de la Cosmote,au "dat-o in bara"!Problema persista de mai mult timp si acum se pare ca e jale!
|
#139
Posted 27 October 2008 - 21:46
Pai e usor sa iti dai seama care sunt oameni cu cap si care nu....
Eu nu stiu ce sa zic, as vrea sa cred ca erorile nu sunt intentionate, insa nu am vazut pe nimeni sa spuna ca a primit mai multe minute decat trebuia. Oricum, campus+vechime+20 min nationale promo cu ab ore favorite de 7 USD (del vechi) de la vodafone este ami mult decat suficient la pretul de 3.67 euro! |
#140
Posted 27 October 2008 - 21:54
arab, on Oct 27 2008, 21:20, said: Multam de apreciere!In cazul de fata,dupa cum vezi,softistii de la Cosmote,au "dat-o in bara"!Problema persista de mai mult timp si acum se pare ca e jale! joystick, on Oct 27 2008, 21:46, said: Pai e usor sa iti dai seama care sunt oameni cu cap si care nu.... Eu nu stiu ce sa zic, as vrea sa cred ca erorile nu sunt intentionate, insa nu am vazut pe nimeni sa spuna ca a primit mai multe minute decat trebuia. Oricum, campus+vechime+20 min nationale promo cu ab ore favorite de 7 USD (del vechi) de la vodafone este ami mult decat suficient la pretul de 3.67 euro! Sper sa nu ma trezesc cu o factura de vreo cateva sute de euro numai pe aceasta tema. |
#141
Posted 27 October 2008 - 22:11
Sunt erori si invers...am auzit de persoane care chiar au vorbit si nu au fost taxate coespunzator de mult!Numai Cosmote stie care e de fapt situatia celor "fericiti" si a celor "nefericiti",sau poate nici ei...!
|
|
#142
Posted 27 October 2008 - 23:46
de o saptamana ma tot gandesc daca sa renunt la vodafone pentru cosmote. Acum o fac, peste 2 minute ma razgandesc. E grea decizia. Am aproape 3 ani vechime (fara o luna), platesc putin...insa as fi vrut sa car dupa mine o singura caramida, nu 2. Si cand ma gandesc ca acum 8 ani eram mandri sa purtam o caramida, cu 2 am fi fost si mai fericiti, mai ales ca aveam...7 minute nationale la fidelizare la dialog.
Poate isi revin. Se pare ca problema este doar la FO, nu? Tipa de la RC mi-a zis mai demult ca aceste probleme apar doar la FO. Semnaleaza cineva probleme in cazul abonamentelor vechi? Ca daca nu, poate se rezolva si pentru FO! |
#143
Posted 28 October 2008 - 00:00
krick, on Oct 27 2008, 11:39, said: Mesaj trimis la info@cosmote si clienti@cosmote, de 2 ori: o data acum 9 zile, o data acum 4 zile: [i]Buna ziua, Sunt abonat al Cosmote, serviciul de voce COSMOTE Full Option 60; numar tel: 0765.255.xxx, cod client: 1105xxxxxxx. In ultimile luni am observat cateva neclaritati in ce priveste facturarea. Din cate stiu planul tarifar "Full Option 60" contine: 60 min nationale + 500 min in retea + alte beneficii; deasemenea, "minutele naționale neconsumate se vor reportata în luna următoare, în limita numărului de minute naționale incluse în abonament". ......................... Stie cineva cum pot da de un operator CC acolo, ca la 1234 sa pare ca nu mai este posibiliatea asta, iar pe la ei nu prea am timp sa trec (programul meu de lucru e acelasi cu al lor) Nu esti nici primul nici ultimul care are probleme de genul asta. Eu am avut la CFO 60 120 de minute acumulate la un moment dat Am consumat vreo 41 Am ramas la 79 Si cand am trecut la urmatoarea perioada de facturare, in loc sa raman cu 60 min nationale, mi s-au reportat doar 19 minute. Si de raspuns la reclamatiile noastre nu isi bat ei capul sa ne raspunda ca doar nu au interes. Daca ii suni, iti baga pastile gen, serviciu cu caracter orientativ, asteptati factura si poate mai spun si ceva de genul ca mai apar erori de sistem, dar noi sa fim linistiti ca minutele sunt cele reale de care stim noi. Ce gluma buna, nu? Noi sa fim sanatosi, ca hoti sunt la greu. |
#144
Posted 28 October 2008 - 15:31
Anunturi
▶ 0 user(s) are reading this topic
0 members, 0 guests, 0 anonymous users