Probleme Orange - semnal
Last Updated: Mar 20 2015 17:19, Started by
morogan
, Jan 09 2007 19:35
·
0
#1
Posted 09 January 2007 - 19:35
Astazi cel putin intre 10 si 14 (dupa ora 14 am plecat) semnal 0 in tot Rm Sarat. Urat!
|
#2
Posted 09 January 2007 - 19:59
fericitule... in constanta... nu am semnal la birou.. cam de 3 ani... decat cu supertelefon la o linie... (zona pod butelii) si pe strada puskin... umblu dupa semnal... ca sa nu se intrerupa convorbirea...
|
#3
Posted 09 January 2007 - 20:57
Azi n-am avut semnal mai mult de-o ora cred. (bucuresti, zona iancului) Acum am semnal dar nu pot sa dau telefon, "call failed" de fiecare data..
Presupun ca a fost picat ceva sau lucreaza astia la retea... |
#5
Posted 09 January 2007 - 22:36
Ce naiba se intampla in partea aia a tarii?
In judetul "defavorizat" Hunedoara (dinala cu 25 de minute nationale in loc de 20) mi'e greu sa pierd semnalul si nici nu mai tin minte cand am primit ultima data call failed. |
#6
Posted 10 January 2007 - 01:37
#7
Posted 10 January 2007 - 01:42
Ieri, in jurul orei 18.00, in Piata Unirii, am sunat de pe Orange pe Cosmote si am primit urmatorul mesaj: "Acest serviciu este indisponibil temporar. Te rugam sa incerci mai tarziu" (?!). A mers din a doua incercare. Reteaua Orange este cea mai greoaie si cea mai plina de mesaje de tot felul.
|
#8
Posted 10 January 2007 - 01:55
Allex, on Jan 10 2007, 01:42, said: Ieri, in jurul orei 18.00, in Piata Unirii, am sunat de pe Orange pe Cosmote si am primit urmatorul mesaj: "Acest serviciu este indisponibil temporar. Te rugam sa incerci mai tarziu" (?!). A mers din a doua incercare. Reteaua Orange este cea mai greoaie si cea mai plina de mesaje de tot felul. daca tie (ca moderator) ti se pare ok sa postezi o astfel de info ... intr-o capitala europeana .... ca buc ... te invit sa mergi in alte centre din EU ... si sa vezi din a cata oara prinzi ... Daca ti se spune "Acest serviciu este indisponibil temporar. Te rugam sa incerci mai tarziu" e posibil sa intelegi (asta daca deschizi ochii ... ) ca poate serviciul (voce) este indisponibil ... si poate incerci mai tarziu ... nu? mai tarziu (la cel de al 2 lea apel) a mers, nu? te-a mintit cineva? |
#9
Posted 10 January 2007 - 02:03
Spiritul, on Jan 10 2007, 01:55, said: daca tie (ca moderator) ti se pare ok sa postezi o astfel de info ... intr-o capitala europeana .... ca buc ... te invit sa mergi in alte centre din EU ... si sa vezi din a cata oara prinzi ... Daca ti se spune "Acest serviciu este indisponibil temporar. Te rugam sa incerci mai tarziu" e posibil sa intelegi (asta daca deschizi ochii ... ) ca poate serviciul (voce) este indisponibil ... si poate incerci mai tarziu ... nu? mai tarziu (la cel de al 2 lea apel) a mers, nu? te-a mintit cineva? Folosesc sau am folosit serviciile tuturor operatorilor mobili, iar cele mai multe probleme le am in reteaua Orange. Daca unii se "basica" doar pentru ca Orange da rateuri mai des decat concurenta e problema lor. Mi se pare aberant sa primesti mesaje aiuristice cand apelezi in sau din reteaua Orange. Daca asta ar fi ceva normal aici sau in alta parte a continentului, acest fenomen l-am avea si la Vodafone, si la Cosmote, si la Zapp... Dar nu-l avem. |
#10
Posted 10 January 2007 - 02:08
Allex, on Jan 10 2007, 02:03, said: Folosesc sau am folosit serviciile tuturor operatorilor mobili, iar cele mai multe probleme le am in reteaua Orange. Daca unii se "basica" doar pentru ca Orange da rateuri mai des decat concurenta e problema lor. Mi se pare aberant sa primesti mesaje aiuristice cand apelezi in sau din reteaua Orange. Daca asta ar fi ceva normal aici sau in alta parte a continentului, acest fenomen l-am avea si la Vodafone, si la Cosmote, si la Zapp... Dar nu-l avem. Orange, Vodafone, Cosmote ... sau chiar Zapp ... nu folosesc aceleasi echipamente ca in alte tari (sunt provideri diferiti de echipamente ... si mai importtant de atat ... sunt setari diferite ale acestor echipamente ... dar noi nu intelegem dec Network Busy - desi e in engleza) |
|
#11
Posted 10 January 2007 - 02:17
#12
Posted 10 January 2007 - 10:22
nu mai am spv... orange a a venit cu oferta de rascumparare (la vavoarea de pe factura de achizitie), pret redus cu 25% la orice model disponibil in shop si cu bonus, abonament 3g gratuit 1 an. asa ca am renuntat la proces cu ei... Sa-mi traiasca avocatul si... "serviciile de calitate" CETELEC srl
dar tu in calitate de "spirit"...vad ca te bagi in seama...mult... p.s. pana de curent, nu apucasem sa scriu tot |
#13
Posted 10 January 2007 - 16:22
Allex, on Jan 10 2007, 02:03, said: Folosesc sau am folosit serviciile tuturor operatorilor mobili, iar cele mai multe probleme le am in reteaua Orange. Daca unii se "basica" doar pentru ca Orange da rateuri mai des decat concurenta e problema lor. Mi se pare aberant sa primesti mesaje aiuristice cand apelezi in sau din reteaua Orange. Daca asta ar fi ceva normal aici sau in alta parte a continentului, acest fenomen l-am avea si la Vodafone, si la Cosmote, si la Zapp... Dar nu-l avem. Tu chiar utilizezi vreo retea intens sau nu.......... Iti pot face o lista cu erorile (si cit de des) din vodafone aici in bucuresti ca sa vezi un pic ce inseamna bussines la ei.......... Iti pot face o lista cu erorile din roaming in vodafone...........(asta chiar e lunga rau) Iti pot face o lista cu serviciile care dau chix de cel putin o data pe zi.................(si iau bani pe ele) Te rog sa faci cu vodafone un proiect bussines.......si vorbim dupa aia............ Aceleasi liste pot fi facute si la ceilalti operatori............. Calitatea in RO este ultimul lucru ca obiectiv important in cadrul unei firme (chiar daca declarativ este altfel) Sint curios citi din cei de pe forum la job-ul lor se comporta profesionist si asigura servicii echivalente cu cele primite de la operatori mobili ? Am vazut cazuri prea des cind atasamentul fata de o firma sau alta depaseste limitele reale iar realitatea este cu totul alta.(pentru teste am dat bani din buzunar si acum imi pare rau).Singurul netestat si la care inca nu am pe nimeni este cosmote,de aceea nici nu imi dau cu parerea de ei. |
#14
Posted 10 January 2007 - 17:30
#15
Posted 26 January 2007 - 00:18
Van der Bilus, on Jan 10 2007, 16:22, said: Tu chiar utilizezi vreo retea intens sau nu.......... Iti pot face o lista cu erorile (si cit de des) din vodafone aici in bucuresti ca sa vezi un pic ce inseamna bussines la ei.......... Iti pot face o lista cu erorile din roaming in vodafone...........(asta chiar e lunga rau) Iti pot face o lista cu serviciile care dau chix de cel putin o data pe zi.................(si iau bani pe ele) Te rog sa faci cu vodafone un proiect bussines.......si vorbim dupa aia............ Aceleasi liste pot fi facute si la ceilalti operatori............. Calitatea in RO este ultimul lucru ca obiectiv important in cadrul unei firme (chiar daca declarativ este altfel) Sint curios citi din cei de pe forum la job-ul lor se comporta profesionist si asigura servicii echivalente cu cele primite de la operatori mobili ? Am vazut cazuri prea des cind atasamentul fata de o firma sau alta depaseste limitele reale iar realitatea este cu totul alta.(pentru teste am dat bani din buzunar si acum imi pare rau).Singurul netestat si la care inca nu am pe nimeni este cosmote,de aceea nici nu imi dau cu parerea de ei. vorbesti prostii, stii ca daca un client isi zugraveste casa in rosu si apoi lui i se pare ca are semnal mai prost din cauza culorii si suna la serviciul cu publicul se deschide un ticket si se pun in miscare o gramada de ingineri sa verifice inclusiv deplasandu-se la casa respectivului si facand survey o saptamana doua... stii cati oameni lucreaza la optimizarea radio ? stiii ca pentru fiecare echipament cazut se pun trezesc cei de pe teren la orice ora si merg si repara in maxim doua ore nu conteaza unde este echipamentul |
|
#16
Posted 26 January 2007 - 00:27
wsennin, on Jan 26 2007, 00:18, said: vorbesti prostii, stii ca daca un client isi zugraveste casa in rosu si apoi lui i se pare ca are semnal mai prost din cauza culorii si suna la serviciul cu publicul se deschide un ticket si se pun in miscare o gramada de ingineri sa verifice inclusiv deplasandu-se la casa respectivului si facand survey o saptamana doua... stii cati oameni lucreaza la optimizarea radio ? stiii ca pentru fiecare echipament cazut se pun trezesc cei de pe teren la orice ora si merg si repara in maxim doua ore nu conteaza unde este echipamentul |
#17
Posted 21 April 2007 - 13:24
Semnal Orange - "3G" - inexistent - indoor , adica in interiorul unei camere , cladirea e din caramida , peretele este de 25 de centimetri ! Este chiar foarte aproape de centrul Aradului !
|
#18
Posted 22 April 2007 - 08:50
Anunturi
Bun venit pe Forumul Softpedia!
▶ 0 user(s) are reading this topic
0 members, 0 guests, 0 anonymous users