Jump to content

SUBIECTE NOI
« 1 / 5 »
RSS
Schimbare bec far VW Touran 1T3

Plata impozit PF

Ce parere aveti de viteza/ modul ...

Love Lies Bleeding - 2024
 Cum sterg mails din Promotions

Vanzare cumparare fara transfer b...

Receptie ciudata, in functie de t...

Donez medicamente renale ptr pisica
 Ce componenta e asta si ce ziceti...

Dupa 20 ani de facultate, am uita...

Mobile.de ofera imprumut de bani ...

problema test grila
 Digi24 a disparut de pe TV Lg

Drept de proprietate intelectuala...

Jante noi shitbox

Trinitas TV 4K
 

Probleme Orange - semnal

- - - - -
  • Please log in to reply
813 replies to this topic

#19
multimediacompany2005

multimediacompany2005

    Member

  • Grup: Members
  • Posts: 357
  • Înscris: 08.08.2005
mai faceti si voi reclamatii in scris si cereti compensari, atat pe webcare (fiecare abonat sau posesor prepay, isi poate face cont) si pe site la opc sau in scris la ambele... asa isi vor face treaba mai bine, plus ca la 3 sesizari pe acceasi tema... o sa vina ei cu propuneri. de compenare...
de preferat.. ocoliti 411, ca habar nu au cu ce se mananca.. reclamatiile la 411.. nu au finalitate legala. eu fac in scris pe webcare... cam de 1 an, pentru fiecare nemultumire, si de cand fac in scris... au devenit mielusei, in cazul in care faceti pe webcare, bifati tipul de raspuns, "in scris", si daca nu raspund, faceti din nou, dar de acasta data e de preferat sa specificati si ca nu au raspuns pe sesizarea webcare si  sa puneti reclamatia la un shop. e bine sa faceti creclamatia chiar si daca problema a fost rezolvata, si sa cereti explicatii privind nefunctionarea srviciilor, mai ales ca acestea, la abonament sunt platite, ilegal, in avans, si sa cereti scaderea din abonament a zilelor de nefunctionare, triplate. eu nu mai platescdecat cam 50% din abonament, inca din 2006. nu ma intereseaza congestionarile lor... eu nu am contract... partial...   si nici nu e calamitatate.. ca sa fie clauza din contract...  
apropo... voi ai cerut modificarea contratelor, conform noilor prevederi europene?

#20
jamesbond

jamesbond

    Member

  • Grup: Members
  • Posts: 746
  • Înscris: 02.04.2007

View Postmultimediacompany2005, on Apr 22 2007, 13:13, said:

apropo... voi ai cerut modificarea contractelor, conform noilor prevederi europene?
adica? :huh:
Eu nu stiu la ce te referi.Poti da mai multe detalii ,te rog?E valabila modificarea pentru toti operatorii presupun...

Edited by jamesbond, 22 April 2007 - 12:20.


#21
multimediacompany2005

multimediacompany2005

    Member

  • Grup: Members
  • Posts: 357
  • Înscris: 08.08.2005

View Postjamesbond, on Apr 22 2007, 12:20, said:

adica?:huh
Eu nu stiu la ce te referi.Poti da mai multe detalii ,te rog?E valabil pentru toti operatorii presupun...

1. se negociaza compensarile in cazul in care operatorul nu asigura semnal de clitate in conformitate cu harta, (la monentul semnarii contractului initial), sau a hartii extinse (contract 3g... deci o noua harta cu semnal).
2. factura este calculata la cursul bnr al zilei de facturare.
3. in cazul unor lucrari (caz des invocat de catre operatori) de extindere, de inlocuiri antene, etc., acestea trebuie aduse la cunostinta beneficiarului, in termen util (de obicei 48 ore lucratoare, inainte de inceperea lucrarilor), in caz contrar trebuie sa acorde compensari si despagubiri.
3. terminalele achizitionate... certificatul are prevederi noi, si termenul de reparare SE NEGOCIAZA, componente post garantie timp de 3 ani, nu au componente... iti dau alt terminal...cu pret negociat, sau rascumpara terminalul si negociezi pretul... intrucat.. nu mai merge cu "uzura 70%".. etc.  deoarece eu vreau acel terminal.. nu unu nou.
4. la predarea la service sau la centrul de colectare, se completeaza data predarii si defectul reclamat, in fata clientului, si certificatul ramane la client, la service terminalul este insotit de procesul vervbal, pe care sunt inscrise seria, tipul, termenul de garantie, starea carcasei (zgariata, buna etc), defectul reclamat, clientul verifica datele si il semneaza, la ridicarea terminalului de asemenea, clientul verifica terminalul, daca constata ca nu a fost remediat defectul, va scrie pe procesul verbal ca nu a constatat remedierea defectului, si va refuza ridicarea acestia pe acest motiv, sau care este motivul... (ca pleaca cu tasta blocata si vine cu carcasa sparta.. )
5. in cazul in care nuplatiti factura.. trebuie sa te anunte de blocarea apelurilor... la 45 zile de la emiterea facturii, te anunta in scris ca peste o luna nu mai poti efectua apeluri.
6. nu se percep majorari de intarziere la plata, pe acest termen (45+30 zile)

etc.

#22
multimediacompany2005

multimediacompany2005

    Member

  • Grup: Members
  • Posts: 357
  • Înscris: 08.08.2005
apropo... orice terminal achizitionat de la magazin... oricare, in 2007, trebuie sa fie insotit de certificat de conformitate si garantie, cu noile prevederi. ar fi bine sa solicitati certificate noi, de la acestia... nu merge scuza ca asa au venit... nu de alta, dar eu, spre exemplu, am refuzat toate nootebook-urile, pc-urile si pda-urile, sosite in service la garantie.... i-am trimis cu ele la vanzatori

Edited by multimediacompany2005, 22 April 2007 - 12:45.


#23
polizei

polizei

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 8,291
  • Înscris: 05.06.2006
pe 22 apr ora 21-22 nu prea a fost semnal pe E85 intre buzau si urziceni  :angry:

#24
orixweb

orixweb

    Junior Member

  • Grup: Members
  • Posts: 218
  • Înscris: 04.12.2006
Si in Petrosani sunt probleme. Sunt zile in care nu ai orange 3-4 ore !

#25
ionutk9

ionutk9

    Junior Member

  • Grup: Members
  • Posts: 24
  • Înscris: 27.04.2007
stiu ca nu sunt cam din aceleasi zone cu voi dar azi si in bm am patit la fel timp de 30 de minute

#26
Teophileos

Teophileos

    I am who I am, so don't even try to think about bothering me

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 8,180
  • Înscris: 02.01.2007
In Arad nu prea sunt probleme decat foarte rar si deobicei mai mult  la WAP si internet mobil - GPRS , EDGE sau 3G si video telefonie ! :coolspeak:

Edited by Teophileos, 01 May 2007 - 19:49.


#27
ciprianborbei

ciprianborbei

    Junior Member

  • Grup: Members
  • Posts: 108
  • Înscris: 17.10.2006
De astazi dimineata orange'ul e "mort" in Oradea. Lucrez in transporturi si mi-e imposibil sa comunic cu soferii. E ora 12:00 si nici o ameliorare :angry:

#28
multimediacompany2005

multimediacompany2005

    Member

  • Grup: Members
  • Posts: 357
  • Înscris: 08.08.2005
apropo... pentru "clientii obisnuiti" de la portocala.
cand aveti probleme, sunati la 411 (abonament) 1,1,0 si solicitati sa fiti pusi in legatura cu serviciul reclamatii, pentru ca este dreptul vostru, daca vi se refuza acest drept, solicitati sa vorbiti cu un superior al acestui serviciu, pe motiv ca aveti acest drept, acestia sunt sigur pe acolo sau  solicitati sa fiti contactat in 24 ore de cineva de la reclamatii (numerele cu 074444xxxx, apartin angajatilor orange), daca vi se refuza, faceti reclamaie telefonica la serviciul clienti, pentru refuul acestora, notati-va numele celui ce a raspuns la apel, in caz c nu a facut reclamatia, reclamati-l si pe angajat, fie si in scris

Edited by multimediacompany2005, 15 May 2007 - 12:05.


#29
aum

aum

    In sfarsit, NEFUMATOR!

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 2,209
  • Înscris: 06.12.2006

View Postciprianborbei, on May 15 2007, 12:06, said:

De astazi dimineata orange'ul e "mort" in Oradea. Lucrez in transporturi si mi-e imposibil sa comunic cu soferii. E ora 12:00 si nici o ameliorare :angry:

servicii de calitate ce mai! :proud:

#30
ciprianborbei

ciprianborbei

    Junior Member

  • Grup: Members
  • Posts: 108
  • Înscris: 17.10.2006

View Postaum, on May 15 2007, 13:07, said:

servicii de calitate ce mai! :proud:
Calitate da...din cate inteleg sunt probleme si in Satu Mare! O fi toata zona Ardealului cu probleme? Oricum ajunge sa fie "paralizat" un oras intreg. E trecut de ora 13:00 si inca nimic. Rusine! :nonobad:

#31
multimediacompany2005

multimediacompany2005

    Member

  • Grup: Members
  • Posts: 357
  • Înscris: 08.08.2005
in caz ca vi se pune placa cu "avem lucrari in zona" intrebati daca sunt lucrari progamate... acestea trebuiesc anuntate cu 48 ore inainte

#32
Philips

Philips

    Active Member

  • Grup: Members
  • Posts: 1,055
  • Înscris: 29.11.2004
"Fiti milosi fata de necazul altora..." .... :notangel:

#33
multimediacompany2005

multimediacompany2005

    Member

  • Grup: Members
  • Posts: 357
  • Înscris: 08.08.2005
atentie la teminal... sunt anumite terminale (cum ete si lg seria 3g) la care chiar daca selectezi reteaua manual, in caz ca acesta "vede" semnal 3g, chiar daca este in faza de implementare (nu este oficial, operational), acesta trece pe 3g, si de aici pot fi probleme.... desii daca nu aveti simm 3g orange... nu ar trebuii.. dar intradevar face probleme... terminalul... nu reteaua

#34
Naga Queen

Naga Queen

    Active Member

  • Grup: Members
  • Posts: 1,022
  • Înscris: 03.12.2005
In Oradea e aceeasi problema inca. Nu se poate suna nicaieri.

#35
HolyGigi

HolyGigi

    Member

  • Grup: Members
  • Posts: 450
  • Înscris: 30.06.2005
In Orange sunt acum probleme, dar in vestul tarii. Caransebes, Timisoara, Deva, Hunedoara, Arad. Probelemele vin de la un update de soft in Timisoara.

#36
marescosmin

marescosmin

    Member

  • Grup: Members
  • Posts: 603
  • Înscris: 08.08.2005
Este picat MSC-ul din zona respectiva.Este posibil sa fie mai multe MSC-uri tinand cont ca nici in Oradea si nici in Timisoara nu se poate vorbi conform spuselor voastre.

Edited by Speedo, 15 May 2007 - 13:02.


Anunturi

Bun venit pe Forumul Softpedia!

0 user(s) are reading this topic

0 members, 0 guests, 0 anonymous users

Forumul Softpedia foloseste "cookies" pentru a imbunatati experienta utilizatorilor Accept
Pentru detalii si optiuni legate de cookies si datele personale, consultati Politica de utilizare cookies si Politica de confidentialitate