Probleme Orange - semnal
Last Updated: Mar 20 2015 17:19, Started by
morogan
, Jan 09 2007 19:35
·
0
#19
Posted 22 April 2007 - 12:13
mai faceti si voi reclamatii in scris si cereti compensari, atat pe webcare (fiecare abonat sau posesor prepay, isi poate face cont) si pe site la opc sau in scris la ambele... asa isi vor face treaba mai bine, plus ca la 3 sesizari pe acceasi tema... o sa vina ei cu propuneri. de compenare...
de preferat.. ocoliti 411, ca habar nu au cu ce se mananca.. reclamatiile la 411.. nu au finalitate legala. eu fac in scris pe webcare... cam de 1 an, pentru fiecare nemultumire, si de cand fac in scris... au devenit mielusei, in cazul in care faceti pe webcare, bifati tipul de raspuns, "in scris", si daca nu raspund, faceti din nou, dar de acasta data e de preferat sa specificati si ca nu au raspuns pe sesizarea webcare si sa puneti reclamatia la un shop. e bine sa faceti creclamatia chiar si daca problema a fost rezolvata, si sa cereti explicatii privind nefunctionarea srviciilor, mai ales ca acestea, la abonament sunt platite, ilegal, in avans, si sa cereti scaderea din abonament a zilelor de nefunctionare, triplate. eu nu mai platescdecat cam 50% din abonament, inca din 2006. nu ma intereseaza congestionarile lor... eu nu am contract... partial... si nici nu e calamitatate.. ca sa fie clauza din contract... apropo... voi ai cerut modificarea contratelor, conform noilor prevederi europene? |
#20
Posted 22 April 2007 - 12:20
multimediacompany2005, on Apr 22 2007, 13:13, said: apropo... voi ai cerut modificarea contractelor, conform noilor prevederi europene? Eu nu stiu la ce te referi.Poti da mai multe detalii ,te rog?E valabila modificarea pentru toti operatorii presupun... Edited by jamesbond, 22 April 2007 - 12:20. |
#21
Posted 22 April 2007 - 12:40
jamesbond, on Apr 22 2007, 12:20, said: adica?:huh Eu nu stiu la ce te referi.Poti da mai multe detalii ,te rog?E valabil pentru toti operatorii presupun... 1. se negociaza compensarile in cazul in care operatorul nu asigura semnal de clitate in conformitate cu harta, (la monentul semnarii contractului initial), sau a hartii extinse (contract 3g... deci o noua harta cu semnal). 2. factura este calculata la cursul bnr al zilei de facturare. 3. in cazul unor lucrari (caz des invocat de catre operatori) de extindere, de inlocuiri antene, etc., acestea trebuie aduse la cunostinta beneficiarului, in termen util (de obicei 48 ore lucratoare, inainte de inceperea lucrarilor), in caz contrar trebuie sa acorde compensari si despagubiri. 3. terminalele achizitionate... certificatul are prevederi noi, si termenul de reparare SE NEGOCIAZA, componente post garantie timp de 3 ani, nu au componente... iti dau alt terminal...cu pret negociat, sau rascumpara terminalul si negociezi pretul... intrucat.. nu mai merge cu "uzura 70%".. etc. deoarece eu vreau acel terminal.. nu unu nou. 4. la predarea la service sau la centrul de colectare, se completeaza data predarii si defectul reclamat, in fata clientului, si certificatul ramane la client, la service terminalul este insotit de procesul vervbal, pe care sunt inscrise seria, tipul, termenul de garantie, starea carcasei (zgariata, buna etc), defectul reclamat, clientul verifica datele si il semneaza, la ridicarea terminalului de asemenea, clientul verifica terminalul, daca constata ca nu a fost remediat defectul, va scrie pe procesul verbal ca nu a constatat remedierea defectului, si va refuza ridicarea acestia pe acest motiv, sau care este motivul... (ca pleaca cu tasta blocata si vine cu carcasa sparta.. ) 5. in cazul in care nuplatiti factura.. trebuie sa te anunte de blocarea apelurilor... la 45 zile de la emiterea facturii, te anunta in scris ca peste o luna nu mai poti efectua apeluri. 6. nu se percep majorari de intarziere la plata, pe acest termen (45+30 zile) etc. |
#22
Posted 22 April 2007 - 12:45
apropo... orice terminal achizitionat de la magazin... oricare, in 2007, trebuie sa fie insotit de certificat de conformitate si garantie, cu noile prevederi. ar fi bine sa solicitati certificate noi, de la acestia... nu merge scuza ca asa au venit... nu de alta, dar eu, spre exemplu, am refuzat toate nootebook-urile, pc-urile si pda-urile, sosite in service la garantie.... i-am trimis cu ele la vanzatori
Edited by multimediacompany2005, 22 April 2007 - 12:45. |
#23
Posted 25 April 2007 - 01:07
pe 22 apr ora 21-22 nu prea a fost semnal pe E85 intre buzau si urziceni
|
#24
Posted 01 May 2007 - 11:38
Si in Petrosani sunt probleme. Sunt zile in care nu ai orange 3-4 ore !
|
#25
Posted 01 May 2007 - 16:17
stiu ca nu sunt cam din aceleasi zone cu voi dar azi si in bm am patit la fel timp de 30 de minute
|
#26
Posted 01 May 2007 - 19:48
In Arad nu prea sunt probleme decat foarte rar si deobicei mai mult la WAP si internet mobil - GPRS , EDGE sau 3G si video telefonie !
Edited by Teophileos, 01 May 2007 - 19:49. |
#27
Posted 15 May 2007 - 11:06
De astazi dimineata orange'ul e "mort" in Oradea. Lucrez in transporturi si mi-e imposibil sa comunic cu soferii. E ora 12:00 si nici o ameliorare
|
#28
Posted 15 May 2007 - 12:03
apropo... pentru "clientii obisnuiti" de la portocala.
cand aveti probleme, sunati la 411 (abonament) 1,1,0 si solicitati sa fiti pusi in legatura cu serviciul reclamatii, pentru ca este dreptul vostru, daca vi se refuza acest drept, solicitati sa vorbiti cu un superior al acestui serviciu, pe motiv ca aveti acest drept, acestia sunt sigur pe acolo sau solicitati sa fiti contactat in 24 ore de cineva de la reclamatii (numerele cu 074444xxxx, apartin angajatilor orange), daca vi se refuza, faceti reclamaie telefonica la serviciul clienti, pentru refuul acestora, notati-va numele celui ce a raspuns la apel, in caz c nu a facut reclamatia, reclamati-l si pe angajat, fie si in scris Edited by multimediacompany2005, 15 May 2007 - 12:05. |
|
#29
Posted 15 May 2007 - 12:07
#30
Posted 15 May 2007 - 12:12
#31
Posted 15 May 2007 - 12:14
in caz ca vi se pune placa cu "avem lucrari in zona" intrebati daca sunt lucrari progamate... acestea trebuiesc anuntate cu 48 ore inainte
|
#33
Posted 15 May 2007 - 12:19
atentie la teminal... sunt anumite terminale (cum ete si lg seria 3g) la care chiar daca selectezi reteaua manual, in caz ca acesta "vede" semnal 3g, chiar daca este in faza de implementare (nu este oficial, operational), acesta trece pe 3g, si de aici pot fi probleme.... desii daca nu aveti simm 3g orange... nu ar trebuii.. dar intradevar face probleme... terminalul... nu reteaua
|
|
#34
Posted 15 May 2007 - 12:24
In Oradea e aceeasi problema inca. Nu se poate suna nicaieri.
|
#35
Posted 15 May 2007 - 12:26
In Orange sunt acum probleme, dar in vestul tarii. Caransebes, Timisoara, Deva, Hunedoara, Arad. Probelemele vin de la un update de soft in Timisoara.
|
#36
Posted 15 May 2007 - 12:49
Este picat MSC-ul din zona respectiva.Este posibil sa fie mai multe MSC-uri tinand cont ca nici in Oradea si nici in Timisoara nu se poate vorbi conform spuselor voastre.
Edited by Speedo, 15 May 2007 - 13:02. |
Anunturi
Bun venit pe Forumul Softpedia!
▶ 0 user(s) are reading this topic
0 members, 0 guests, 0 anonymous users