Jump to content

SUBIECTE NOI
« 1 / 5 »
RSS
Cum sterg mails din Promotions

Vanzare cumparare fara transfer b...

Receptie ciudata, in functie de t...

Dupa 20 ani de facultate, am uita...
 Mobile.de ofera imprumut de bani ...

problema test grila

Digi24 a disparut de pe TV Lg

Drept de proprietate intelectuala...
 Jante noi shitbox

Trinitas TV 4K

Dacia 1316 cu 6 usi ...

Frecventa modificata radio
 Un nou pericol pt batrani

Ar trebui sa vindem imobiliarele ...

Dupa renuntarea la aparat dentar

pelerinaj in Balcik
 

Urgent CARGUS - Pareri / Sugestii / Reclamatii

- - - - -
  • Please log in to reply
247 replies to this topic

#199
hydema

hydema

    Member

  • Grup: Members
  • Posts: 275
  • Înscris: 18.11.2015

View Posthydema, on 09 decembrie 2016 - 19:05, said:

Colet trimis marti din Constanța nu e de gasit in sistem. Ma cunosc cu baietii asa ca pe astia de aici nu ii bănuiesc de porcarii... Undeva pe traseu s-a rupt filmul.

Si victorie!!! Dupa 12 zile a ajuns coletul - din pacate pentru vanzator a trebuit sa-l refuz.

#200
AlexaLesby

AlexaLesby

    Member

  • Grup: Members
  • Posts: 516
  • Înscris: 18.09.2016
Pe mine m-au umplut timp o saptamana cu SMS-uri ca il livreaza "azi" si nimic..
Il sun pe curier sa vad care-i baiul, raspunde, zice ca ma suna cand ajunge in zona si iar nimic. Il sun eu din nou peste cateva ore, imi inchide tel..
Apoi dupa o saptamana ma suna cineva de la Cargus sa reprogramam livrarea pt ca ..n-am fost acasa. Stabileste o data, sunt de acord si supriza.. iar nimic. De data asta nici SMS-uri

De fiecare data cand mi s-a livrat ceva cu Cargus am avut diferite probleme, dar asta a fost picatura care a umplut paharul. De acum in colo cand cumpar ceva o sa ma asigur inainte ca livrarea sa nu se faca prin Cargus.

Edited by AlexaLesby, 20 December 2016 - 13:14.


#201
danghetau

danghetau

    Guru Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 19,698
  • Înscris: 21.08.2008
Din pacate am aflat ca un colet vine prin Cargus, desi am primit notiticare de livrare pana in ora 17 sigur va sosi maine si asta daca iau telefonul si fac putin "gat".

#202
missy0909

missy0909

    New Member

  • Grup: Junior Members
  • Posts: 1
  • Înscris: 06.02.2017
Astept un colet trimis din Germania. Conform AWB-ului, apare scanat in depozitul Cargus in data de 28 ianuarie 2017. Le-am trimis mail inca de pe 31 ianuarie unde am specificat adresa si numarul de telefon, in caz ca nu le aveau scrise corect pe pachet. Am primit si confirmare ca au primit emailul meu, in care ma asigurau ca solicitarea mea a fost primita: „Solicitarea Dvs. a fost receptionata si transmisa in atentia departamentului responsabil, urmand ca trimiterea in cauza sa fie identificata si livrata catre dvs in cel mai scurt timp”. Intre timp am mai scris trei mailuri si i-am contactat telefonic de trei ori, fara nici un rezultat. Astazi este 6 februarie, iar coletul are acelasi status pe site: „Scanat in depozit in data de 28.01”. Eu le sugerez sa elimine cuvantul „Urgent” din denumirea companiei. Nu ii caracterizeaza si este un pic penibil.
Am sunat si astazi la ei, operatorul de la call-center a luat din nou legatura cu depozitul si nu a putut sa imi confirme nici macar astazi data de livrare. Ba mai mult, am inteles ca acest colet nici nu este in momentul de fata identificat in depozit, desi a fost scanat de mai multe ori. Imi e greu sa inteleg cum e posibil asa ceva.
Este inadmisibil modul in care procedeaza si felul in care isi trateaza clientii. Oare o reclamatie la ANPC este singura modalitate prin care as putea sa mai vad vreodata acest colet? Vad aici ca problema mea nu este singulara si ca multi se plang de serviciile lor.

#203
cris2d2

cris2d2

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 3,901
  • Înscris: 16.03.2007
Ieri am primit un produs ambalat in punga Urgent Cargus, livrat acasa de masina Fancourier si cu chitanta de la Fancourier. Nu mi-am dat seama pe moment sa intreb curierul, nici nu m-am uitat ce logo apare pe masina sau pe chitanta, doar dupa ce s-a indepartat putin am vazut ce scrie pe microbus si apoi pe chitanta.

Nu a fost nici o problema cu produsul, a fost ceea ce am cumparat, dar mi s-a parut ciudat amestecul acestor doua firme...

#204
edri

edri

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 3,691
  • Înscris: 26.02.2008
Evitati Cargus. Au cele mai proaste sevicii de livrare, cat si de comunicare. Am un colet pe care de doua zile il tot plimba curierul prin oras si nu catadicseste sa vina la adresa de livrare.
Alta data au intarziat doua saptamani un colet. Eu nu voi mai cumpara nimic de la magazinele care colaboreaza cu aceasta firma.
In afara de ANPC unde se mai pot depune sesizari legate de serviciile de curierat?

Edited by edri, 01 March 2017 - 19:21.


#205
feribalint

feribalint

    Il Consigliere

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 20,458
  • Înscris: 24.05.2010
Sună curierul, zi că îi dai 10 lei șpagă....să vezi cum vine la adresă...
Glumesc, am lucrat în curierat chiar la cargus. Dacă eu sunt repartizat într-o zonă....si ajunge din greșeală un colet la mine care este în altă zonă....poti aștepta...
Este ca și cum as fi curier în zona Băneasa și coletul tău este în zona Militari sau Ghencea.....
Pune-te în locul curierului....
Sincer, nu sunt de acord cu ei....dar as dori sa lucrați măcar o săptămână în curierat și apoi mai vorbim....

#206
angelz

angelz

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 3,844
  • Înscris: 01.12.2003
Pachetele ajung altundeva pentru ca cineva este incapabil sa-si faca treaba , nu din greseala.

#207
edri

edri

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 3,691
  • Înscris: 26.02.2008
Nu este de vina curierul ca individ. Firma asta UrgentCargus  este foarte prost organizata. La numerele de telefon afisate pentru serviciu clienti cu greu raspunde cineva, iar daca o face, dupa multe incercari ale clientului, in cazul unei sesizari esti pasat la alt departament unde chiar nu raspunde nimeni, in afara de un robot care iti spune sa trimiti un e-mail. Am trimis si e-mail la care in afara de un reply automat nu a raspuns nimeni ceva legat de sesizarea pe care am facut-o privind nelivrarea coletului ajuns de cateva zile in oras. Pana cand au fost doar Urgent era ok, de cand sunt si Cargus e dezastru. De evitat!!!!

#208
rhdghdhs

rhdghdhs

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 2,462
  • Înscris: 22.05.2011
Dezastru... Am comandat o bara de masina, ma suna vanzatorul ca de ce nu ridic bara...pai eu nu am fost sunat de nimeni de la urgent cargus... ok, ma pun in masina si merg 60 km pana la resita, abia gasesc depozitul, telefon nu au... Ajung acolo trei tipi stau inauntru si discuta, nu ma baga in seama...ii spun la ce am venit, cica sa vin maine ca nu le merge aplicatia... Le explic ca nu am cum sa mai fac inca un drum...ca prin minune aplicatia porneste... Imi cere 60 lei pe transport ca cica are 15 kg, era si zgariata intr-un colt...Iau coletul, il cantaresc acasa, e 5 kg... Rusine urgentcargus, rusine la baietii din resita... Azi am comandat alte piese din tara, i-am zis la vanzator sa trimita pe oricine in afara de urgentcargus

#209
ghevasalie

ghevasalie

    Active Member

  • Grup: Members
  • Posts: 1,710
  • Înscris: 19.08.2005
Pai de ce sa faci tu 60 de km cand ei trebuie sa-ti livreze coletul la usa?
Verifica pe AWB daca aveai adresa exacta si daca era trecut numarul de telefon corect pe el. Daca da si nu ti l-au livrat acasa, reclamatie.

Mie mi se pare ca ti-au luat putin 15 kg pentru o bara de masina, daca faceau socoteala corect trebuiau sa-ti ia cel putin pentru 30 de kg. In cazul tau kilogramele fizice nu conteaza, se iau in calcul kilogramele volumetrice. Masoara lungimea, latimea si inaltimea barei, toate pe laturile cele mai lungi, inmulteste-le iar apoi rezultatul imparte-l la 6000, rotunjeste rezultatul in sus si ai kilogramele care se factureaza.


PS
Tocmai am verificat la ei pe site si cum una din laturi la bara ta depaseste 1.5 m, ar fi trebuit sa te taxeze pentru 55 de kg.

#210
edri

edri

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 3,691
  • Înscris: 26.02.2008

View Postghevasalie, on 03 martie 2017 - 21:34, said:

......Daca da si nu ti l-au livrat acasa, reclamatie.

Reclamatie, unde? In afara de ANPC, care in cel mai bun caz le da o amenda de care nu le pasa.

Si vanzatorul nu avea ce sa ia la rost cumparatorul,  conform legii vanzatorul este responsabil sa contacteze firma de curierat si sa rezolve eventualele probleme. Eventuale la altii, ca la urgentcargus sigur sunt probleme.

#211
ghevasalie

ghevasalie

    Active Member

  • Grup: Members
  • Posts: 1,710
  • Înscris: 19.08.2005
Ai dreptate cu vanzatorul insa, din moment ce transportul a fost platit de destinatar, inseamna ca a platit un serviciu de care n-a beneficiat integral.

#212
badmania98

badmania98

    Nenea

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 9,647
  • Înscris: 28.11.2001
Și eu sunt de părere că această firmă oferă cele mai proaste servicii de curierat. Plătești o groază de bani pentru ca ei să-ți facă program. Ridică coletul și-ți aduc banii când doresc și dacă doresc. Trebuie să te întâlnești cu ei doar când doresc ei altfel îți anulează comanda sau te amână pentru altă zi. Sunt execrabili din punct de vedere al serviciilor. Apelez rar la ei (când mai vând ceva prin OLX) încercând de fiecare dată să le dau credit. Doar , doar s-a mai schimbat ceva. Dar ei se țin tare și-mi demonstrează de fiecare dată că sunt neserioși iar eu un mare fraier.

#213
giancarlo2

giancarlo2

    Member

  • Grup: Members
  • Posts: 302
  • Înscris: 14.07.2008
Salutare fratilor,  eu am alta belea cu ei ! Trimit un ecran de proiectie perfect nou, ambalat in cutia originala din plastic incolor, se vede produsul.. dupa ce face cateva zile in loc de una cum era normal, pentru ca este rutat gresit , cum arata si awb-ul, ajunge la destinatie indoit, pe scurt, este o teava metalica din aluminiu , pe care este infasurata panza. Ma suna cumparatorul, imi explica situatia si ca il refuza, i-am zis sa imi faca poze ! Dupa discutii pe mail cu ei , imi zic ca e vina mea ca nu am impachetat corespunzator.. din poze reiese clar ca a fost pus pe el un palet ceva sau o greutate foarte mare! Teava din interior este destul de groasa si nu are cum sa se indoaie asa usor, Deocamdata awb-ul arata ca a fost refuzat de cumparator, motivul : deteriorat ! Eu am o poza cu un proces verbal de distrugere facut intre cumparator si un agent cargus, am poze cu el cand era perfect, si poza cum arata in acest moment. Daca imi vine cu el inapoi il refuz, si fac reclamatie.. in afara de protectia consumatorului stiti unde as putea sa ma mai duc?

#214
retele

retele

    Acest etern fabulos

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 5,788
  • Înscris: 29.04.2004
La tribunal.

#215
restest

restest

    New Member

  • Grup: Members
  • Posts: 12
  • Înscris: 04.04.2010
Da pot sa spun ca acest Cargus este de tot rahatul ,am avut de primit in 12/04/2017un colet,am primit mesaj ca va veni intre 9:00 si 17:00,nu am mai fost contactat si nici coletul n-a ajuns ,atunci i-am sunat eu ,mi-au spus ca nu este adresa buna pe colet ,le-am dat eu adresa ,au zis ca vin a doua zi dar nu a mai venit nimeni.Am sunat din nou si pentru ca aveam drum in Timisoara le-am zis ca merg eu la sediul lor sa imi spuna unde.Au zis ca ma suna cineva de la timisoara sa imi spuna ,eu am plecat in Timisoara si acolo am fost pana la ora 17:00 dar nu m-a sunat nimeni,deci am sunat eu iarasi stupoare cea care mi-a raspuns a zis ca nu mai pot merge dupa colet ca e prea tarziu ei pleaca si sa vin maine zi din nou la oras ca o sa imi spuna ei unde.Bineinteles ca nu am fost deacord si am zis sa imi trimita acasa coletul , a zis bine am notat maine primiti acasa coletul.A doua zi in loc sa vina coletul am primit mesaj sa merg dupa colet la sediul cargus bineinteles fara adresa.Am sunat imediat la cargus le-am spus ca nu merg niciunde si ca vreau sa imi aduca coletul acasa azi asa cum ne-am inteles,acestia mi-au spus ca nu au cum deoarece toti curierii sunt plecati,le-am sugerat sa se suie in masina seful locatiei si sa vina cu coletul pentru ca si eu am fost in timisoara si nu mi-au dat coletul,daca nu sa-si bage in c.r coletul ca nu mai am nevoie de el.sincer chiar am nevoie de acel colet dar refuz sa il mai ridic doar pentru ca nu sunt bataia de joc a firmei de curierat.LA URMA URMEI EU PLATESC TRANSPORTUL PANA ACASA NU ESTE GRATIS. Iar cei care lauda cargus pe aici sau pe alte forumuri va asigur ca sunt angajati cargus.

#216
MediumPlayer

MediumPlayer

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 2,338
  • Înscris: 11.08.2016
Am dat comanda la emag pt un monitor si mi-a fost atribuit curierul Cargus pt livrare la domiciliu (in Bucuresti). Cum am primit SMS-ul de la Cargus ca a fost predat produsul curierului, am sunat la nr mentionat in SMS ca sa stabilesc ziua de livrare pt ca stiam ca nu voi putea in ziua respectiva. La fel cum a fost mentionat mai sus, ora limita era 17:00. Am vrut sa stabilesc pt a 2-a zi dupa ora 17:30 (ei avand program pana la 18:00) dar curierul mi-a spus ca intre 17 si 18 ei nu mai livreaza colete, ci doar ridica de unde au de ridicat. Deci ei livreaza pana la ora la care majoritatea salariatilor sunt inca la serviciu. Posted Image A spus ca el ma trece acolo pt 17:30, dar sa vada colegul din ziua respectiva cum poate. Ma trezesc la ora 17:42, in aceeasi zi in care eu am vorbit cu acea persoana, cu un telefon de la un coleg de-al lui ca are un colet de livrat. I-am povestit ce-am vorbit cu colegul lui si mi-a spus ca el are notat pe foaie doar ca livrarea se poate face dupa 17:30, fara o zi anume*. Am stabilit din nou livrarea pt urmatoarea zi la 17:30 si... surpriza (not!): in ziua urmatoare nici telefon, nici sms, nici livrare.Posted Image  A 3-a zi s-a repetat procesul din prima cu sms-ul, insa de data asta nu am mai sunat ci am vrut sa vad ce se intampla. Pe la 17:15 ma suna curierul ca are un colet pt mine si stabilim exact ora la care sa vina. A fost bine, in final, pt ca produsul a venit intact, cu sigiliile puse peste tot.

*Pe vremea cand inca mai comandam de la Mediadot, am aflat de la curierul respectiv (angajat Mediadot, de fapt) ca noteaza numai ora pe foaie, nu si ziua, pt ca depinde ce livrari are de facut si in ce zone, in ziua respectiva, si daca poate ajunge in anumite zone. Ei ar avea timp de livrare 5 zile, de fapt, si ca nu-si pot lua un angajament in privinta unei zile anume pt ca si-ar pierde locul de munca daca nu o respecta.

Concluzia: Am impresia ca e o regula pt mai multi curieri (daca nu toti), sa nu noteze anumite zile de livrare si de aceea ne cam fac ei programul...

Nu stiu ce solutie s-ar putea gasi, pt ca oricum lor nu prea le pasa, mai ales ca sunt prost platiti (aparent, cel putin daca vedem unele dintre masinile cu care circula) si prost organizati. Se pare ca nici cu reclamatiile nu rezolvam nimic...

Edited by MediumPlayer, 19 April 2017 - 15:31.


Anunturi

Neurochirurgie minim invazivă Neurochirurgie minim invazivă

"Primum non nocere" este ideea ce a deschis drumul medicinei spre minim invaziv.

Avansul tehnologic extraordinar din ultimele decenii a permis dezvoltarea tuturor domeniilor medicinei. Microscopul operator, neuronavigația, tehnicile anestezice avansate permit intervenții chirurgicale tot mai precise, tot mai sigure. Neurochirurgia minim invazivă, sau prin "gaura cheii", oferă pacienților posibilitatea de a se opera cu riscuri minime, fie ele neurologice, infecțioase, medicale sau estetice.

www.neurohope.ro

0 user(s) are reading this topic

0 members, 0 guests, 0 anonymous users

Forumul Softpedia foloseste "cookies" pentru a imbunatati experienta utilizatorilor Accept
Pentru detalii si optiuni legate de cookies si datele personale, consultati Politica de utilizare cookies si Politica de confidentialitate