Jump to content

SUBIECTE NOI
« 1 / 5 »
RSS
Masini pe benzina usor pretabile ...

Am primit facturi dupa ce am renu...

Camere video, supraveghere curte....

Epilator care nu smulge puful
 Realizare comanda pompa submersib...

Covorase scari/trepte

Scurgeri de la etajul superior

Caut splitter semnal satelit
 Instalatii sanitare

Program de slabire cu succes gara...

Reconditionare cada baie din fonta

Problema imprimanta
 Here goes nothing

BCR sau Raiffeisen

Visual Studio 2022 instaleaza Epi...

Sfat alegere parbriz
 

Honda CBR 600 (pana in 2000) sau ce.....

- - - - -
  • Please log in to reply
14 replies to this topic

#1
danalarm

danalarm

    Junior Member

  • Grup: Members
  • Posts: 188
  • Înscris: 14.08.2005
un prieten are cbr 600 f4 si zice ca sant cele mai fiabile Honda....cei cunoscatori ce sfaturi imi dati? alte modele? nu mai mari de 120 cai

multumesc anticipat

#2
blk

blk

    Junior Member

  • Grup: Members
  • Posts: 103
  • Înscris: 10.07.2006

View Postdanalarm, on Dec 15 2006, 23:26, said:

un prieten are cbr 600 f4 si zice ca sant cele mai fiabile Honda....cei cunoscatori ce sfaturi imi dati? alte modele? nu mai mari de 120 cai

multumesc anticipat
zice bine prietenu tau,eu am o honda cbr 600 de 117 cai si fuge

#3
danalarm

danalarm

    Junior Member

  • Grup: Members
  • Posts: 188
  • Înscris: 14.08.2005
sant curios daca exista ceva similar cbr-ului 600 si la alte marci de motoare....

#4
Taw

Taw

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 2,084
  • Înscris: 14.11.2003

View Postdanalarm, on Dec 17 2006, 15:11, said:

sant curios daca exista ceva similar cbr-ului 600 si la alte marci de motoare....

Doamne, ce prostii debitati unii dintre voi.

Orice firma are modele de 600cc.Un model super sport si unul sport touring.

Suzuki : GSXR si GSXF (si RF)
Kawasaki : ZXR si ZZR
Honda :  F si RR
Yamaha : are doar super sport(daca nu ma insel) si anume R6

astea sunt doar japonezele, mai sunt italiencele, englezoaicele, etc..

Mitul "Honda e cea mai fiabila" este doar pentru copilasi care au vazut motoare doar in reviste.Tu esti incepator si vrei 120 de cai de inceput...foarte bine, o sa auzim de tine.

Edited by tau_xxx, 18 December 2006 - 23:42.


#5
anca14

anca14

    Junior Member

  • Grup: Members
  • Posts: 119
  • Înscris: 18.11.2005
Tau, nu e cazul sa discuti acum de incepatori vs cai putere/cilindree/super sport sau touring. E un subiect mult prea controversat si nu duce decat la flame.

Cat despre fiabilitate, intr-adevar, lumea spune ca Honda ar fi mai fiabila si mai docila etc. etc.

Eu nu-mi pot da cu parerea decat de moto pe care o am eu pentru ca nu am mers cu alta. Kawasaki zxr 400 e foarte buna pentru un incepator, cu mentiunea ca daca e inalt isi da cu genunchii in gura.

Am doi prieteni incepatori cu Honda CBR F3 si s-au declarat multumiti, dar sunt in aceeasi situatie. Nu au mers cu altceva.

#6
danalarm

danalarm

    Junior Member

  • Grup: Members
  • Posts: 188
  • Înscris: 14.08.2005

View Posttau_xxx, on Dec 18 2006, 12:42, said:

Doamne, ce prostii debitati unii dintre voi.

Orice firma are modele de 600cc.Un model super sport si unul sport touring.

Suzuki : GSXR si GSXF (si RF)
Kawasaki : ZXR si ZZR
Honda :  F si RR
Yamaha : are doar super sport(daca nu ma insel) si anume R6

astea sunt doar japonezele, mai sunt italiencele, englezoaicele, etc..

Mitul "Honda e cea mai fiabila" este doar pentru copilasi care au vazut motoare doar in reviste.Tu esti incepator si vrei 120 de cai de inceput...foarte bine, o sa auzim de tine.

multumesc de informatia referitoare la firme. nu vreau 120cai, m-am gandit doar pana in 120cai nu mai mult.

View Postanca14, on Dec 18 2006, 12:48, said:

Eu nu-mi pot da cu parerea decat de moto pe care o am eu pentru ca nu am mers cu alta. Kawasaki zxr 400 e foarte buna pentru un incepator, cu mentiunea ca daca e inalt isi da cu genunchii in gura.

Am doi prieteni incepatori cu Honda CBR F3 si s-au declarat multumiti, dar sunt in aceeasi situatie. Nu au mers cu altceva.

referitor la inaltime am : 185cm.
mutumesc de sprijin :peacefingers:

#7
higheaven

higheaven

    Member

  • Grup: Members
  • Posts: 490
  • Înscris: 01.09.2005
nu iti recomand in nici un caz un motor de 1oo cp pentru incepator in special daca nici macar categoria A nu ai, incepe si tu cu un scooter sau o bicicleta mai intai...sa vezi daca poti sa iti mentii echilibrul pe doua roti

#8
tashulina

tashulina

    New Member

  • Grup: Members
  • Posts: 13
  • Înscris: 23.04.2007

View Postdanalarm, on Dec 16 2006, 00:26, said:

un prieten are cbr 600 f4 si zice ca sant cele mai fiabile Honda....cei cunoscatori ce sfaturi imi dati? alte modele? nu mai mari de 120 cai

multumesc anticipat

Sunt si eu curioasa...cati ani are de mers pe motor prietenul tau? Si daca ti-e intr-adevar prieten, el ce sfat ti-a dat in privinta alegerii motocicletei care ti s-ar potrivi? Cumva el ti-a zis chestia cu 120 cai pentru un incepator??? :o
Sper ca nu si ca este pur si simplu argumentul tau teribilistic...oricum mai gandeste-te.

Numa bine.

#9
ryco78

ryco78

    Member

  • Grup: Members
  • Posts: 858
  • Înscris: 12.09.2005
permite-mi sa-ti raspund eu ca ii cunosc f bine pe amandoi!
1-dan nu vrea mai mult de 120 cai pe un motor ,nu ca celalalt iar fi recomandat asta!
2- are 3 ani de cand are motor (a avut un f3 initial si acumun f4 cbr 600 )!
3-sfaturi de ales motare primeste diverse de la diversi dar cred ca o sa se mai gandesca....!
@higheaven- a avut bicicleta multi ani !

#10
BorisFlokow

BorisFlokow

    Active Member

  • Grup: Members
  • Posts: 1,108
  • Înscris: 28.08.2004
O cunostiinta de-a mea si-a luat pentru inceput un Suzuki GSX600F de 86 de cai putere. Totul se intampla acum 2 ani, si pot spune ca am mers cu el inainte chiar sa-si ia carnetul, si motocicleta fugea rau daca ii dadeai. In vit 1 daca ii dadea pe la 7000rpm simteai ca te loveste ceva din spate si-ti iei zborul. El este viu acum ... o singura data a trantit-o in fata portii :)), la 5 km/h pe pietris. Deci treaba cu puterea e relativa, trebuie doar sa iti cunosti bine limitele si sa fi mers cu masina cativa ani inainte, fiindca in masina daca fortezi nota intr-o curba ... nu se intampla mare lucru, observi o subvirare daca are tractiune fata ... lasi acceleratia, iei mai rau de volan, te sperii rau, si gata, ai invatat ca asa nu trebuie sa faci. Daca ai tractiune spate ... dupa ce ai intors-o prima oara neintentionat, nu ti se va mai intampla. Daca te-ai hotarat sa iti cumperi o motocicleta, parerea mea este ca ar fi trebuit sa treci prin diverse experiente aproape de limita cu o masina, si sa fii constient de risc, si de care-ti sunt limitele, findca pe mototcicleta e de ajuns sa gresesti odata ;). Cel mai bine ar fi sa fii baiat linistit la inceput, si sa nu faci mari figuri ... desi odata si odata le vei face ... curiozitatea de a vedea acul turometrului pe portiunea rosie e mare ... eu iti zic din proprie experienta (cu masini).

Edited by BorisFlokow, 26 April 2007 - 06:48.


#11
ipman

ipman

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 2,810
  • Înscris: 16.05.2004
Mersul pe moto se masoara prin controlul palmei drepte. Nu exista moto de peste 600cc care sa intre pe rosu la o viteza nepericuloasa.

#12
Sasser

Sasser

    New Member

  • Grup: Members
  • Posts: 1
  • Înscris: 09.04.2007
Care e mai buna... bleah

Am permis din decembrie 2006 la fel si motocicleta, un cbr 1000f din 1987. O herghelie de 100 cp pe care m-am cocotat de Ziua Nationala.
Amicii mi-au zis ca sunt nebun, uni dintre ei, altii m-au sustinut, eu am zis asa: oameni buni, este un motor imens de mare din toate punctele de vedere .. (greutate 270kg, cc 998, 100 cp) ...  pentru mine dar atata timp cat mainile mele sunt controlate ce creier si cumpatul si teribilismul chiar si alcoolul le las acasa incuiate in dulap voi fi OK si nu voi pati nimic. Zis si facut! Am trantit saraca moto cand vroiam sa o parchez din cauza franei de fata folosita neregulamentar :P.

Concluzie ? O motocicleta super prietenoasa. pot spune echilibrata din toate unctele de vedere pt un incepator. Odihnitoate in calatorii lungi, mai putin in oras.
Nu recomand sa incepeti pe ea daca va incepeti viata pe 2 roti pt a agata gagici si a va da mari in fata altora. Clar sunteti prosti !


Acum am un cbr 600 f Sport din 2001. O sa ma intrebati de ce am lasat F-ul pt asa... Iata si raspunsul:
     F-ul era chinuit in oras mergeam subturat si in plus ma chinuia si pe mine greutatea lui.
Cu 600-le senzatie majora! Usor de manevrat in oras , O minunatie de moto. In afara orasului l-am probat duce pe la 200 si ceva mai bine de 30. Nu incercati si voi. Stie sa se aplece usor pe viraje , o minunatie :P. Cred ca e deajuns sa stiti ca poate si sa va confirme asta altcineva! Sau cum vreti voi ... doar sa nu plangeti.

Concluzie ? O moto OK

Intre timp am mers si cu un R1, putin incomod ca supersport, in rest la fel de manevrabila ca F-ul cel vechi. Doar ca e DRACUL pe 2 roti. Nu o recomand nimanui si nu zic de ce. APLAUZE pt fata ce am vazut-o prin regie plecand cu o astfel de moto, sper ca stie ce face!

Am mai mers si cu un gsxf 600 .. Urataaaaaaaa senzatie.. in viraje iti inchide ghidonul ... si nu avea probleme .. era noua ...
Concluzie ? Eu nu recomand , acum depinde de gusturile voastre si buzunar.


Asa ca omule nu mai intreba pe ici pe colo .. parerile sunt foarte impartite. Mergi probeaza moto vezi ce si cum iti place !

Si stii tu .. incheietura mainii putin sub nivelul pumnului strans ;) si vei fi ok 50% restu depinde de abilitatile tale!

#13
Kcuf_di

Kcuf_di

    Member

  • Grup: Members
  • Posts: 785
  • Înscris: 19.01.2007
Yamaha are thundercat la clasa tour.

#14
fantomel9

fantomel9

    Junior Member

  • Grup: Members
  • Posts: 28
  • Înscris: 17.05.2008

View PostSasser, on Apr 6 2008, 22:50, said:

Care e mai buna... bleah

Am permis din decembrie 2006 la fel si motocicleta, un cbr 1000f din 1987. O herghelie de 100 cp pe care m-am cocotat de Ziua Nationala.
Amicii mi-au zis ca sunt nebun, uni dintre ei, altii m-au sustinut, eu am zis asa: oameni buni, este un motor imens de mare din toate punctele de vedere .. (greutate 270kg, cc 998, 100 cp) ...  pentru mine dar atata timp cat mainile mele sunt controlate ce creier si cumpatul si teribilismul chiar si alcoolul le las acasa incuiate in dulap voi fi OK si nu voi pati nimic. Zis si facut! Am trantit saraca moto cand vroiam sa o parchez din cauza franei de fata folosita neregulamentar :P.

Concluzie ? O motocicleta super prietenoasa. pot spune echilibrata din toate unctele de vedere pt un incepator. Odihnitoate in calatorii lungi, mai putin in oras.
Nu recomand sa incepeti pe ea daca va incepeti viata pe 2 roti pt a agata gagici si a va da mari in fata altora. Clar sunteti prosti !


Acum am un cbr 600 f Sport din 2001. O sa ma intrebati de ce am lasat F-ul pt asa... Iata si raspunsul:
     F-ul era chinuit in oras mergeam subturat si in plus ma chinuia si pe mine greutatea lui.
Cu 600-le senzatie majora! Usor de manevrat in oras , O minunatie de moto. In afara orasului l-am probat duce pe la 200 si ceva mai bine de 30. Nu incercati si voi. Stie sa se aplece usor pe viraje , o minunatie :P. Cred ca e deajuns sa stiti ca poate si sa va confirme asta altcineva! Sau cum vreti voi ... doar sa nu plangeti.

Concluzie ? O moto OK

Intre timp am mers si cu un R1, putin incomod ca supersport, in rest la fel de manevrabila ca F-ul cel vechi. Doar ca e DRACUL pe 2 roti. Nu o recomand nimanui si nu zic de ce. APLAUZE pt fata ce am vazut-o prin regie plecand cu o astfel de moto, sper ca stie ce face!

Am mai mers si cu un gsxf 600 .. Urataaaaaaaa senzatie.. in viraje iti inchide ghidonul ... si nu avea probleme .. era noua ...
Concluzie ? Eu nu recomand , acum depinde de gusturile voastre si buzunar.


Asa ca omule nu mai intreba pe ici pe colo .. parerile sunt foarte impartite. Mergi probeaza moto vezi ce si cum iti place !

Si stii tu .. incheietura mainii putin sub nivelul pumnului strans ;) si vei fi ok 50% restu depinde de abilitatile tale!


frate eu am gasit o CBR 600 la 4350 euro din anul 2002.Mie mii se pare cat de cat mult, nush ce sa , zic. As dorii sa stiu unde o pot verifica.Omu zice ca am 8000 de km dar nu prea sunt sigur. Da'mi si mie un sfat ca tu ai aceeasi moto. El a scris pe site 599 cm la 120 cp.Exista asa ceva? ca eu nu am gasit nicaieri.

Astept raspuns, daca poti si pe fantomel9 i.d. meu de mes.

#15
accelerator

accelerator

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 2,146
  • Înscris: 20.03.2007
slabe sanse sa aiba 8000 real. deja cei care umbla cu chestii din astea pot sa-ti ofere si alte surprize, zi-i pas.

Anunturi

Neurochirurgie minim invazivă Neurochirurgie minim invazivă

"Primum non nocere" este ideea ce a deschis drumul medicinei spre minim invaziv.

Avansul tehnologic extraordinar din ultimele decenii a permis dezvoltarea tuturor domeniilor medicinei. Microscopul operator, neuronavigația, tehnicile anestezice avansate permit intervenții chirurgicale tot mai precise, tot mai sigure. Neurochirurgia minim invazivă, sau prin "gaura cheii", oferă pacienților posibilitatea de a se opera cu riscuri minime, fie ele neurologice, infecțioase, medicale sau estetice.

www.neurohope.ro

1 user(s) are reading this topic

0 members, 1 guests, 0 anonymous users

Forumul Softpedia foloseste "cookies" pentru a imbunatati experienta utilizatorilor Accept
Pentru detalii si optiuni legate de cookies si datele personale, consultati Politica de utilizare cookies si Politica de confidentialitate