Jump to content

SUBIECTE NOI
« 1 / 5 »
RSS
Pompa sumersibila-Pornire/Oprire

Spatiile sanitare din Romania

Se poate seta mai jos de 1940 aici?

Canon EOS R1
 System data 100GB din 256GB

Pot sa schimb routerul?

Taxa pod " Sold peaje neexpir...

Problema stabilizator tensiune cu...
 VENTILATOR

Comunicare cu animale moarte ?

Convertit sistem de navigați...

Nu am sunet pe hdmi
 Întrebare alunita

Schimbare tabla acoperis

Trotineta Bolt cu reducere de 3 lei

Aragaz cu plita pe gaz si cuptor ...
 

probleme casca bluetooth

- - - - -
  • Please log in to reply
1 reply to this topic

#1
gorki

gorki

    Junior Member

  • Grup: Members
  • Posts: 26
  • Înscris: 13.02.2005
Salut ,

am de 2 zile o casca cu bluetooth Platronics Explorer 330 pe care  nu o mai pot folosi.

nu mai este recunoscuta de telefon si are ledul albastru aprins in permanenta.

a incercat un coleg sa se foloseasca de ea , nu am apucat sa deconectez bluetooth-ul , el a apasat pe butonul casti pentru cautare terminal-si nu a reusit ,in schimb casca a ramas inerta -practic nu se mai inchide/deschide
nu mai face nimic :angry:
doar staaaaaa asa cu ledul aprins.

aveti vreo idee ce asi putea sa-i fac?

Multumesc anticipat.

#2
katox

katox

    Junior Member

  • Grup: Members
  • Posts: 54
  • Înscris: 08.10.2006

View Postgorki, on Dec 14 2006, 20:02, said:

Salut ,

am de 2 zile o casca cu bluetooth Platronics Explorer 330 pe care  nu o mai pot folosi.

nu mai este recunoscuta de telefon si are ledul albastru aprins in permanenta.

a incercat un coleg sa se foloseasca de ea , nu am apucat sa deconectez bluetooth-ul , el a apasat pe butonul casti pentru cautare terminal-si nu a reusit ,in schimb casca a ramas inerta -practic nu se mai inchide/deschide
nu mai face nimic :angry:
doar staaaaaa asa cu ledul aprins.

aveti vreo idee ce asi putea sa-i fac?

Multumesc anticipat.


E din ea . Dutr la un service autorizat. Si mai incearca si cu alt casca sa nu fie cumva si din telefon.

Anunturi

Second Opinion Second Opinion

Folosind serviciul second opinion ne puteți trimite RMN-uri, CT -uri, angiografii, fișiere .pdf, documente medicale.

Astfel vă vom putea da o opinie neurochirurgicală, fără ca aceasta să poată înlocui un consult de specialitate. Răspunsurile vor fi date prin e-mail în cel mai scurt timp posibil (de obicei în mai putin de 24 de ore, dar nu mai mult de 48 de ore). Second opinion – Neurohope este un serviciu gratuit.

www.neurohope.ro

0 user(s) are reading this topic

0 members, 0 guests, 0 anonymous users

Forumul Softpedia foloseste "cookies" pentru a imbunatati experienta utilizatorilor Accept
Pentru detalii si optiuni legate de cookies si datele personale, consultati Politica de utilizare cookies si Politica de confidentialitate