Jump to content

SUBIECTE NOI
« 1 / 5 »
RSS
Centrala Ariston Cares Premium 24...

La multi ani @Klasse!

La multi ani @shmecherul!

pareri ipad 6-2018- flip
 Cum au aparut supermarketurile in...

Campanii mincinoase Carrefour

Tv toshiba defect

touchscreen navigatie stricat
 bonsai - de unde?

Resetare Bonus Malus

Unitatea optica DVD-rw absenta pe...

Problema configurare Wireguard
 Dozatoare de apa, cu alimentare d...

Intarziere aterizare avioane

Accident masina reparata pe CASCO

Probleme Ginseng Microcarpa
 

Se poate modifica un executabil ? ATOMIX de ex ..

- - - - -
  • Please log in to reply
34 replies to this topic

#1
ryady

ryady

    Member

  • Grup: Members
  • Posts: 449
  • Înscris: 30.09.2003
Ma intreb daca se paote modifica un program care ese deja executabil ...se mai poate compila..dar cum nu am idee ..m-ar interesa daca s-ar putea pune inca vreo 2 obtiuni care sunt necesare acolo ...sunt amatori pentru aceasta treaba ? ;o) sper ca Da ;o)~

#2
Thorr

Thorr

    Active Member

  • Grup: Members
  • Posts: 1,317
  • Înscris: 16.08.2002
Operatia se numeste reverse engineering si in principiu raspunsul e nu. RE se poate face in anumite conditii, si in nici un caz nu poti obtine prin aceasta sursa programului, pentru a-l recompila.

#3
arty

arty

    Senior Member

  • Grup: Banned
  • Posts: 8,563
  • Înscris: 09.12.2001
in princiu se poate face orice. ce vrei tu sa faci e ilegal. amatori gasesti cati vrei in ro, unde ilegalitatea este... sfanta!

#4
andySF

andySF

    Member

  • Grup: Members
  • Posts: 772
  • Înscris: 03.05.2002
zice cineva ca nu poti obbtzine codul sursa al unui exe? poate nu cel original...adika sigur nu cel original....dar crede-ma ca poti obtzine unn cod de recompilare pentru orice exe...in orice limbaj vrei...chiar shi cod mashina :D

#5
bcata

bcata

    Moderator

  • Grup: Members
  • Posts: 265
  • Înscris: 04.06.2002
Yeap, la fel cum poti reconstrui o vaca din chiftele de hamburger... Procesul e asemanator.

#6