Jump to content

SUBIECTE NOI
« 1 / 5 »
RSS
Cum sterg mails din Promotions

Vanzare cumparare fara transfer b...

Receptie ciudata, in functie de t...

Dupa 20 ani de facultate, am uita...
 Mobile.de ofera imprumut de bani ...

problema test grila

Digi24 a disparut de pe TV Lg

Drept de proprietate intelectuala...
 Jante noi shitbox

Trinitas TV 4K

Dacia 1316 cu 6 usi ...

Frecventa modificata radio
 Un nou pericol pt batrani

Ar trebuii sa vindem imobiliarele...

Dupa renuntarea la aparat dentar

pelerinaj in Balcik
 

blocaj Eroii revolutiei

- - - - -
  • Please log in to reply
169 replies to this topic

#19
xtremdriving

xtremdriving

    Guru Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 19,327
  • Înscris: 18.06.2006
ai si tu dreptate, insa:
Sa spun corect ca sa nu rada nimeni, deci TUNELUL CANALULUI MANECII, are 50 km lungime, s-a efectuat plecand de pe malul francez si cel englezesc, in acelasi timp, sub apa, si s-au intersectat la mijloc, avand la dispozitie o marja de eroare de cativa centimetri. SI A DURAT DOAR 7 ANI !!
si tu sa stai 1 an si jumatate pentru 200 metri?
hai las-o ca macane...
trebuie facut cu cap...hai blochezi cate o banda, dar tu blochezi aproape toata strada? iti dai seama ce va fi seara de pe la 18 la 20 in zona aia??
am poze, dar am uitat numele site-ului unde se pot atasa...poate imi spune cineva...
azi erau 3 muncitori...2 stateau jos si unu in picioare...cel care era in picioare le povestea ceva celor care stateau jos...nu aveau nici o treaba...

#20
lucicop

lucicop

    Member

  • Grup: Members
  • Posts: 423
  • Înscris: 18.07.2006
Pai tu compari Canalul Manecii cu pasajul din Eroii Revolutiei ?  :roflmaofast:  Gandeste-te ca ala a fost facut prin colaborarea a doua tari, cu bugete mult mai mari. Aia n-aveau decat sa sape pe sub mare si atat. Astia trebuie sa sape pe sub o strada, pe langa care sunt retele de gaze, retele de energie, canalizare. Nu cunosc exact locatia, dar ganditi-va si la lucrurile astea !

#21
xtremdriving

xtremdriving

    Guru Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 19,327
  • Înscris: 18.06.2006
comparativ, crezi ca bugetul nu e asemanator? adica costurile pe 100m lungime...sau spaga...:)
sa te uiti la documentarul despre canalul manecii, sa vezi cat de greu a fost facut...
pe cand aici...incredibil, 1 an si jumatate?????? si daca se face si la piata sudului, pa.
putem sa ne luam scutere... :coolspeak:

Edited by uko, 16 November 2006 - 16:41.


#22
again

again

    WEB DUDE

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 7,068
  • Înscris: 21.10.2005
poate se gandesc astia sa lase masinile sa circule prin orasel si sa se iasa la sincai

#23
turbo trabannt

turbo trabannt

    gogule, probleme mah? no, stai sa termin berea asta

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 20,519
  • Înscris: 18.05.2006
vand masina , cumpar elicopter . in rate doar cu buletinul.

#24
$eb

$eb

    Active Member

  • Grup: Members
  • Posts: 1,916
  • Înscris: 08.06.2005

View Postturbo trabannt, on Nov 16 2006, 16:49, said:

vand masina , cumpar elicopter . in rate doar cu buletinul.
Rate iei acum, platesc nepotii si stranepotii  :lol:

#25
xtremdriving

xtremdriving

    Guru Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 19,327
  • Înscris: 18.06.2006
probabil ca in seara asta se va inchide circulatia..iata cativa dintre "inginerii" care astazi "terminau" bucata de asfalt de la intrarea in eroii revolutiei...
http://www.yourfileh...le=DSC00168.JPG

un fel de "LA TACLALE" pana se termina programul...

Edited by uko, 16 November 2006 - 18:31.


#26
abancor

abancor

    Guru Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 10,086
  • Înscris: 07.07.2006
Cred ca va panicati degeaba, si nu va inchide nimeni intersectia. Pesemne se va inchide o banda. Pasajul ala e de mult in plan, alaturi de multe alte lucrari necesare. Din pacate, banii si haosul nu permit construirea mai multor obiective simultan, asa ca vom fi un santier multi ani de acum inainte. Piata Pieptanari, ca si Sudului, sunt noduri de trafic importante. (Din cite stiu si la Sudului e planificata o parcare cu pasaj pietonal - ar cam trebui, mai ales ca si iesirea de la metrou e penibila acolo). La Pieptanari se va realiza mutarea tuturor statiilor de tramvai in mijlocul intersecitie. Avantaje: statie comuna pentru toate liniile, acces mai usor la metrou, descongestionarea Viilor, Oltenitei, Serban Voda si Giurgiului de refugii. Dezavantaje: zero. In plus, am impresia ca se va desfiinta si terminalul de tramvaie de la Sura Mare. Deci nu vad ce e nasol la lucrarea respectiva. Ba chiar ar mai fi  nevoie in multe zone de acces usor pietonal intre mijloacele de transport: la gara, la Unirii, noduri importante, unde daca ai de schimbat linia mergi mult pe jos.

Mai mult: linia de metrou Gara de Nord - Gara Progresu (care momentan e inactiva) se va intersecta cu M2 la Pieptanari, ceea ce va spori traficul pietonal in zona. Apropo, planul initial al metroului prevedea 15 trasee. Ce bine ar fi fost!

#27
xymzar

xymzar

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 9,639
  • Înscris: 14.10.2004
Uko, poza ta nu cred ca are legatura cu pasajul.
Acolo cred ca mai este un rest de lucrare al Apei Nova (poate ma insel)

Ce nu inteleg, intre calea de rulare din Pta Revolutiei si linia de metrou nu exista cumva un spatiu (in subteran)?

De ce nu il folosesc pe acesta. Ca durata a lucrarii, 1,5 ani este enorm!

PS O sa fie groaznic  (nu ca acum este prea bine la anumite ore) sa vrei ajungi din Pieptanari pe Serban Voda :(

Edited by xymzar, 17 November 2006 - 11:51.


#28
xtremdriving

xtremdriving

    Guru Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 19,327
  • Înscris: 18.06.2006
nu e apa nova...e restul de sosea de la intrarea in intersectia eroii revolutiei...
ei au anuntat ca din 8 benzi vor ramane 2...deja, mult anuntata lucrare a intarziat...nici astazi nu a inceput ( 2 zile intarziere)...sa vezi cat intarzie finalizarea...:)
Apropos vorbind de viilor...spune-mi si mie ce cap de bou a putut sa faca ce au facut ei in zona...exista 2 intrari in artera principala de la eroi catre trafic greu...si tramvaiul are statie dupa aceste intrari inainte sa aiba statia inainte de intrare.
te asiguri stanga, te asiguri ca nu vine tramvai stanga - care logic trebuia sa opreasca inainte si nu dupa - , te asiguri la tramvai dreapta, te asiguri la masini dreapta.
MAI DEVREME SAU MAI TARZIU, ACOLO SE VA INTAMPLA UN ACCIDENT CAT TOATE ZILELE!!

Edited by uko, 17 November 2006 - 12:14.


#29
abancor

abancor

    Guru Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 10,086
  • Înscris: 07.07.2006
Ce artera? Zici de intersectia Piata Pieptanari x Serban x Viilor? Unde e benzinaria pe colt?

#30
xtremdriving

xtremdriving

    Guru Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 19,327
  • Înscris: 18.06.2006
da, de la benzinarie si pana in capat, pe viilor, sunt doua iesiri...de fapt este una imediat dupa benzinarie la trecerea de pietoni, cca 100 m, apoi e a doua dupa 4-500 m...la a doua e prost pusa statia de tramvai...incearca sa traversezi de pe strada aia si sa vii spre eroi...ai 4 obstacole..2 linii de tramvai si masini din 2 sensuri. normal era sa fie statia inainte de intersectie...

#31
crz

crz

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 3,794
  • Înscris: 27.09.2005

View Postcrane, on Nov 16 2006, 15:04, said:

Uko si cei care aveti aceeasi parere: faceti o greseala mare.
Stau pe giurgiului de cand ma stiu si fac zilnic naveta cu masina in Baneasa, mai rau ca mine nu-i injura nimeni, DAR:

- am scris de 4 ani incoace la primarie pt asfaltarea Serban Voda (am zis ca ma imbat cand se va face).
Au lucrat la asta din primavara asta si tot nu e gata, mai au putin. Imi venea sa-i omor cand vedeam in ce ritm (nu) progreseaza. Insa acum poti sa mergi pe la Adesgo cu 80, fara sa mai rupi masina. -
Era mai bine sa nu se faca??

Nu era mai bine sa nu se faca. Era mai bine sa se faca mai repede!

View Postcrane, on Nov 16 2006, 15:04, said:

- sos Giurgiului este primcipala iesire din Buc spre Dunare-Bulgaria. Cate benzi pe sens sunt pe alte iesiri din buc si cate sunt pe Giurgiului? va spun eu: pe Giurgiului e UNA, plina si aia de gropi.
Poate ca nu trebuia sa faca tramvaiu' usor al lu' peste insa odata facut trebuie largita si strada neaparat.
Din pacate sunt atat de dobitoci incat o largesc cu 1/2m, nu vor fi 2 benzi pline pe sens nici dupa terminare.
Insa nu vor mai fi gropi.
Era mai bine sa o lase asa?

Nu, era mai bine sa faca largirea imediat dupa ce a fost modernizata linia de tramvai. Astfel am fi avut o sosea foarte buna SI o linie de tramvai rapida. Practic ce s-a facut a fost:
  • linie distrusa & drum prost
  • Linie perfecta & drum aproape impracticabil (cred ca vreo 2 ani)--au lasat soseaua rupta la legatura cu linia de tramvai si au aparut niste santuri imense
  • drum bun & sina de tramvai stricata la loc (de cand se circula doar pe linia de tramvai s-a deteriorat considerabil sina)
  • la sfarsit, drumul se va umple de gauri, iar linia de tramvai va fi varza
  • vor fi trecut 5 ani si se vor fi cheltuit sute de milioane de $ degeaba

View Postcrane, on Nov 16 2006, 15:04, said:

- pasaj Eroii Rev: Ceausescu n-a considerat prioritar o linie de Metrou spre gara Progresul, s-a dus cu ea la IMGB de'a'n curulea. Pe Giurgiului singurul transp public e tramvaiul. Insa, intre statia de metrou si tramvai de la Er Rev faci lejer 7 min prin ploaie, frig, noroi, zapada, etc. (Teapa - d'asta esti pieton, huh?).
Faptul ca fac un pasaj pt a ajunge de la metrou la statia de tramvai in 30 sec e ceva bun, cu toate neajunsurile care vor fi pe perioada constructiei.
Cine zice ca-l fac din cauza lu' city mall bate campii la modul grosolan. Din  contra, statiile din apripierea city mall se vor desfiinta dupa ce vor apare in mislocul pietii.

Nu spune nimeni ca nu este o investitie utila, insa termenul de executie este aberant. Si sa inchizi circulatia prin acea intersectie (de fapt sa ingustezi drumul), in conditiile in care oricum dimineata traficul este infernal pe acolo, este o imbecilitate cum numai in sect. 4 se putea intalni!


View Postcrane, on Nov 16 2006, 15:04, said:

Repet: ma racaie de mor ca zona asta imi pare cea mai neglijata din tot orasu, cu meseriasu' de inimaroiu (cu i foarte mic)  primar, dar hai sa incercam sa gandim putin la comunitatea in care traim si nu doar la dosu' nostru care merge in masina la caldura cu mepetreiu' bazaindu-i suav o manea.
Ne gandim. Daca s-ar gandi si ei (primarii si prietenii lor) ar fi mult mai bine!

View Postabancor, on Nov 17 2006, 11:36, said:

Cred ca va panicati degeaba, si nu va inchide nimeni intersectia. Pesemne se va inchide o banda. Pasajul ala e de mult in plan, alaturi de multe alte lucrari necesare. Din pacate, banii si haosul nu permit construirea mai multor obiective simultan, asa ca vom fi un santier multi ani de acum inainte. Piata Pieptanari, ca si Sudului, sunt noduri de trafic importante. (Din cite stiu si la Sudului e planificata o parcare cu pasaj pietonal - ar cam trebui, mai ales ca si iesirea de la metrou e penibila acolo). La Pieptanari se va realiza mutarea tuturor statiilor de tramvai in mijlocul intersecitie. Avantaje: statie comuna pentru toate liniile, acces mai usor la metrou, descongestionarea Viilor, Oltenitei, Serban Voda si Giurgiului de refugii. Dezavantaje: zero. In plus, am impresia ca se va desfiinta si terminalul de tramvaie de la Sura Mare. Deci nu vad ce e nasol la lucrarea respectiva. Ba chiar ar mai fi  nevoie in multe zone de acces usor pietonal intre mijloacele de transport: la gara, la Unirii, noduri importante, unde daca ai de schimbat linia mergi mult pe jos.

Mai mult: linia de metrou Gara de Nord - Gara Progresu (care momentan e inactiva) se va intersecta cu M2 la Pieptanari, ceea ce va spori traficul pietonal in zona. Apropo, planul initial al metroului prevedea 15 trasee. Ce bine ar fi fost!

Este, intr-adevar, avantajoasa aceasta mutare, dar trebuie sa se faca bine:

-nu trebuie luate cate o banda/sens pentru construirea refugiilor, pentru ca oricum abia fac fata cele 4-5 benzi cate sunt acum;
-lucrarea nu trebuie sa dureze pana in 2008;
-lucrarea ar trebui sa se desfasoare cea mai mare parte a timpului in subteran!


PS1:
Terminalul de tramvaie de la Sura Mare nu prea are cum sa fie desfiintat, pentru ca este singura legatura intre tramvaiele de pe sos. Oltenitei (care vin dinspre BIG) si Depoul Giurgiului.

PS2:

Linia aia de metrou e, in cel mai bun caz, in stadiu de vis. Momentan a fost anuntata linia prin Dr. Taberei care se spune ca va fi completata in anul 2014! Deci n-are rost sa discutam despre linia de metrou de sub Giurgiului prea curand...:(

#32
abancor

abancor

    Guru Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 10,086
  • Înscris: 07.07.2006

View Postcrz, on Nov 17 2006, 20:57, said:

[...]
-nu trebuie luate cate o banda/sens pentru construirea refugiilor, pentru ca oricum abia fac fata cele 4-5 benzi cate sunt acum;
-lucrarea nu trebuie sa dureze pana in 2008;
[...]
PS1:
Terminalul de tramvaie de la Sura Mare nu prea are cum sa fie desfiintat, pentru ca este singura legatura intre tramvaiele de pe sos. Oltenitei (care vin dinspre BIG) si Depoul Giurgiului.
[...]

Ce, vor ocupa o banda cu refugiile? Mi-e greu sa cred; ar fi o prostie, avind in vedere ca e loc in scuarul din mijloc. Pina in 2008 e termenul, sau l-ai folosit doar ca termen de comparatie?

Pot desfiinta terminalul, in sensul ca nu mai intoarce nimic acolo, dar lasa linia.

#33
crz

crz

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 3,794
  • Înscris: 27.09.2005
Partea cu ocuparea a doua benzi (cate una pe sens) este doar o speculatie de-a mea. Ma gandesc ca daca se fac acolo refugii ele trebuie sa fie destul de late, pentru a se putea face un acces decent (late=macar 2-3 metri).

Avand in vedere faptul ca suntem in noiembrie 2006 si lucrarea au spus ca dureaza 18 luni, eu cred ca abia in 2008 vor termina :D.

#34
xtremdriving

xtremdriving

    Guru Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 19,327
  • Înscris: 18.06.2006
da, mai ales ca inca nu au inceput...:)
intarziere de o saptamana deja...sa vezi cat intarzie lucrarea...

#35
xtremdriving

xtremdriving

    Guru Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 19,327
  • Înscris: 18.06.2006
GATA! A INCEPUT NEBUNIA!au blocat cate o banda pe fiecare sens...
sa vezi nebunie de maine incolo...mai ales ca si giurgiului e varza...

#36
Mig VWFan

Mig VWFan

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 5,336
  • Înscris: 01.12.2005
Pai nu spuneau ca se apuca la primavara? Eu asa l-am auzit pe videanu acum cateva saptamani.

Anunturi

Chirurgia endoscopică a hipofizei Chirurgia endoscopică a hipofizei

"Standardul de aur" în chirurgia hipofizară îl reprezintă endoscopia transnazală transsfenoidală.

Echipa NeuroHope este antrenată în unul din cele mai mari centre de chirurgie a hipofizei din Europa, Spitalul Foch din Paris, centrul în care a fost introdus pentru prima dată endoscopul în chirurgia transnazală a hipofizei, de către neurochirurgul francez Guiot. Pe lângă tumorile cu origine hipofizară, prin tehnicile endoscopice transnazale pot fi abordate numeroase alte patologii neurochirurgicale.

www.neurohope.ro

0 user(s) are reading this topic

0 members, 0 guests, 0 anonymous users

Forumul Softpedia foloseste "cookies" pentru a imbunatati experienta utilizatorilor Accept
Pentru detalii si optiuni legate de cookies si datele personale, consultati Politica de utilizare cookies si Politica de confidentialitate