Chirurgia endoscopică a hipofizei
"Standardul de aur" în chirurgia hipofizară îl reprezintă endoscopia transnazală transsfenoidală. Echipa NeuroHope este antrenată în unul din cele mai mari centre de chirurgie a hipofizei din Europa, Spitalul Foch din Paris, centrul în care a fost introdus pentru prima dată endoscopul în chirurgia transnazală a hipofizei, de către neurochirurgul francez Guiot. Pe lângă tumorile cu origine hipofizară, prin tehnicile endoscopice transnazale pot fi abordate numeroase alte patologii neurochirurgicale. www.neurohope.ro |
Experienta mea cu Renault Megane Sedan
Last Updated: May 17 2014 22:17, Started by
liviurosioara
, Nov 09 2006 09:55
·
0
#1
Posted 09 November 2006 - 09:55
Salutare tuturor,
Acum exact un an am ales sa cumpar un Megane Sedan Confort Privilege 1.5 dci, 100 cp. In prima faza, am fost extrem de incantat de ea, dar usor usor am ajuns sa descopar adevarata fata a Renault (ma refer atat la fiabilitatea masinii, cat si la "universul" service-urilor agreate Renault). La mai putin de 6 luni de la cumparare, desi am folosit masina in cele mai bune conditii, am avut prima surpriza: am observat ca vopseaua de pe capacul portbagajului incepe sa se exfolieze, sa crape etc. Problema a fost remediata ulterior in service, prin revopsirea acelui reper. Pot sa va spun ca arata dezastruos dupa revopsire! Vopseaua este matuita si zgariata! Mai apoi, in luna septembrie urma sa plec in concediu in Grecia. De aici gluma a inceput sa se ingroase, iar situatia pentru mine a devenit usor tragica. Cu doua zile inainte de plecare, mi-au aparut pe bord o serie de mesaje de eroare, alaturi de miscarea haotica a stergatoarelor, farurile ramase aprinse, iar comenzile de bord nu mai raspundeau (practic, pentru ca masina nu are cheie pentru pornire-oprire, nu puteam opri masina). Am ajuns la service cu greu cu masina si acolo s-a constatat defectarea unuia dintre calculatoarele masinii - si anume unitatea de protectie si comanda -. Evident ca piesa nu era pe stocul service-ului, asa ca au curatat pe-acolo toate contactele, au sters totul bine si mi-au dat drumul acasa, cu masina functionala, urmand sa revin pentru inlocuirea componentei peste vreo saptamana. Intre timp, am fost in concediu, evident cu o alta masina, pentru ca riscurile sa raman cu ea in drum erau uriase. Apoi, cand sa merg cu masina in service pentru schimbarea acelui calculator, masina moarta, nu misca, nu se mai aprindea nici un martor in bord, absolut nici un semn. Am fost nevoit sa apelez la serviciul de tractare pentru a transporta masina in service. Acolo mi-au schimbat piesa cu pricina, insa au mai descoperit o defectiune, tot la instalatia electrica. Asa ca specialistii Renault au decis: cablajul bord trebuie inlocuit. Scenariul se repeta, piesa nu este pe stoc, dar nici macar la depozitul din Romania, iar aprovizionarea dureaza cel putin o luna. Practic, masina a stat in service in perioada 25 septembrie - 1 noiembrie, deci 37 zile. Intre timp, m-am adresat in scris Renault Nissan Romania si ulterior ANPC. Solicitarea mea se refera la restituirea contravalorii actualizate a autoturismului in conformitate cu prevederile art. 14 din HG nr. 394/1995, in conditiile in care autoturismul a avut trei defectiuni in prima jumatate a perioadei de garantie. Pana in prezent, Renault Nissan Romania nu doreste sa dea curs solicitarii mele si evita un raspuns oficial. Mult mai receptivi au fost cei de la ANPC care mi-au comunicat ca solicitarea mea este intemeiata si au dispus ca in termen de 15 zile Renault Nissan Romania sa-mi restituie contravaloarea actualizata, conform legii. Anexez si decizia pe care mi-a comunicat-o ANPC. [attachment=168073:attachment] [attachment=168074:attachment] Am facut o mare greseala din partea mea sa platesc 16000 euro pe o masina care s-a dovedit nefiabila. Ii sfatuiesc pe cei care au decis ca e momentul sa cumpere o masina noua sa evalueze cu maxima atentie fiecare oferta. Edited by liviurosioara, 09 November 2006 - 09:57. |
#2
Posted 09 November 2006 - 10:23
liviurosioara, on Nov 9 2006, 09:55, said: Am facut o mare greseala din partea mea sa platesc 16000 euro pe o masina care s-a dovedit nefiabila. Ii sfatuiesc pe cei care au decis ca e momentul sa cumpere o masina noua sa evalueze cu maxima atentie fiecare oferta. |
#3
Posted 09 November 2006 - 10:45
Domnule, esti tare! Sa ne tii la curent daca ti-au restituit banii sau nu!
|
#4
Posted 09 November 2006 - 10:46
Promit sa va tin la curent cu noutatile in cazul meu.
|
#5
Posted 09 November 2006 - 12:08
eu is superinteresat daca chestia aia cu 3 defecte e aplicabila si in viata reala, referitor la autoturisme. Oricum, imi pare rau pentru patania ta, stiu ca nu e prea in regula ca o masina sa stea mult de tot in service, in loc sa te folosesti de ea..
|
#6
Posted 09 November 2006 - 12:10
Ai avut un ghinion crunt. La fel ca si userul cu Passatul nou...
Spor la colectat banii!!! |
#8
Posted 09 November 2006 - 12:22
Am niste prieteni care patesc ce ai patit tu si tot cu partea de inteligenta a masinii.Nici eu si nici ei nu stiam de prevederea cu cele 3 defecte!!! Intradevar esti.....bun de avocat! Azi am invatat o chestie super utila.Bravo!
Scuze de off topic. |
#9
Posted 09 November 2006 - 12:35
#10
Posted 09 November 2006 - 12:41
1. maximuse, de ce te intereseaza faza cu trei defecte? ca tu ai Logan, masina de vis care nu se strica niciodata:)
2. din pacate eu nu pot recupera banii...dupa aproape 8 luni, nu am nici cel mai mic defect, insa masina are garantie 5 ani..poate peste 2 ani va avea trei defecte si imi iau banii inapoi...BAGATI-VA LA Hyundai ACCENT...e masina care isi merita banii pe deplin... |
|
#11
Posted 09 November 2006 - 12:53
aha.. aha.. intrebam pt ca ma gandeam la cineva anume cu accent .. si da masina fara de probleme.. lol..chiar si cei de pe hyundaiclub te-au contrazis..
|
#12
Posted 09 November 2006 - 13:17
Liviu...sincer nu ma mir deloc
Acum cateva zile m-am convins de toate masinile cumparate din romania. Un prieten si-a cumparat un BMW seria 5..full option...tot...si acuma...dupa 100 000 de km...o ajuns sa aiba probleme cu suportii de la motor, placute de frana...si nu numai...si DISCURILE DE FRANA!!! si suport bara stabilizatoare...+ inca cateva chestii minore. Asa ca nu se merita sa-ti iei masina din romania...pt ca sunt facute in alte parti...mai ieftin si romanii de acolo le aduc. Liviu ti-as propune sa-ti iei de afara...pt ca, cu toate masinile luate din romania o sa ai probleme..mai devreme sau mai tarziu..si cand o sa inceapa...nu o sa mai scapi de ele...crede-ma ! |
#13
Posted 09 November 2006 - 14:23
liviurosioara, on Nov 9 2006, 21:46, said: Promit sa va tin la curent cu noutatile in cazul meu. cat despre Megane sedan , as lua oricand cu ochi inchisi un Logan . cel putin e mai ieftina .... |
#14
Posted 09 November 2006 - 18:18
Quote si acuma...dupa 100 000 de km...o ajuns sa aiba probleme cu suportii de la motor, placute de frana...si nu numai...si DISCURILE DE FRANA!!! si suport bara stabilizatoare...+ inca cateva chestii minore. Ori e vorba de 10.000 de km in loc de 100.000 km cat ai scris, ori esti un pic prea exigent... te plangi de placutele de frana si altele, dupa 100.000 km? |
#15
Posted 09 November 2006 - 21:26
sor|nn, on Nov 9 2006, 13:17, said: Liviu...sincer nu ma mir deloc Acum cateva zile m-am convins de toate masinile cumparate din romania. Un prieten si-a cumparat un BMW seria 5..full option...tot...si acuma...dupa 100 000 de km...o ajuns sa aiba probleme cu suportii de la motor, placute de frana...si nu numai...si DISCURILE DE FRANA!!! si suport bara stabilizatoare...+ inca cateva chestii minore. Asa ca nu se merita sa-ti iei masina din romania...pt ca sunt facute in alte parti...mai ieftin si romanii de acolo le aduc. Liviu ti-as propune sa-ti iei de afara...pt ca, cu toate masinile luate din romania o sa ai probleme..mai devreme sau mai tarziu..si cand o sa inceapa...nu o sa mai scapi de ele...crede-ma ! @liviurosioara : imi pare rau ca ai avut ghinion. |
|
#16
Posted 09 November 2006 - 22:51
Este vorba si de Discurile de Frana, dale drac si alea sunt consumabile acum?
Iar cu masinile facute pentru ro sunt de acord, toti producatorii au si fabrici si linii de fabricatie si noi si vechi si cred ca tin cont pentru fiecare unde va pleca masina. Unde s-au dus cele cateva mii de Octavia inundate anul trecut? Nu cred ca in Anglia mai ales ca imediat a aparut Octavia Tour in Romania la super oferta. |
#17
Posted 09 November 2006 - 22:55
Dan55, on Nov 9 2006, 22:51, said: Este vorba si de Discurile de Frana, dale drac si alea sunt consumabile acum? Iar cu masinile facute pentru ro sunt de acord, toti producatorii au si fabrici si linii de fabricatie si noi si vechi si cred ca tin cont pentru fiecare unde va pleca masina. Unde s-au dus cele cateva mii de Octavia inundate anul trecut? Nu cred ca in Anglia mai ales ca imediat a aparut Octavia Tour in Romania la super oferta. Da, probabil ca au si o echipa de contabili care au grija sa nu se incurce intre ele! Si niste banere: la stanga este linia de fabricatie cu roboti rai, la stanga e cea cu roboti buni! Dar de ce ar face asa a fabrica, de ce s-ar complica cu 2 linii de fabricatie diferite tehnologic pentru a produce aceasi masina, asta nu o stie nimeni! |
#18
Posted 09 November 2006 - 23:17
sorin mok, on Nov 9 2006, 22:55, said: Dar de ce ar face asa a fabrica, de ce s-ar complica cu 2 linii de fabricatie diferite tehnologic pentru a produce aceasi masina, asta nu o stie nimeni! |
Anunturi
▶ 1 user(s) are reading this topic
0 members, 0 guests, 0 anonymous users
Facebook (1)