Second Opinion
Folosind serviciul second opinion ne puteți trimite RMN-uri, CT -uri, angiografii, fișiere .pdf, documente medicale. Astfel vă vom putea da o opinie neurochirurgicală, fără ca aceasta să poată înlocui un consult de specialitate. Răspunsurile vor fi date prin e-mail în cel mai scurt timp posibil (de obicei în mai putin de 24 de ore, dar nu mai mult de 48 de ore). Second opinion – Neurohope este un serviciu gratuit. www.neurohope.ro |
Hover
Last Updated: Nov 25 2009 18:29, Started by
gabryell17
, Nov 01 2006 13:14
·
0
#307
Posted 23 November 2009 - 17:05
ura_romania, on 23rd November 2009, 16:52, said: nu m as urca in o masina chinezeasca nici impuscat. oricum eu aveam o parere de genul... o sa fie folosite pe la tara pentru carat varza la piata sau ceva de genul , dar cand am auzit ca au nesimtirea sa ceara peste 5000 euro pe acea mizerie deja e o ofensa la bunul simt si adresa vehiculelor pe 4 roti. PS: chiar nu ma intereseaza reclama ta orice ar fi. tu si cu ala din nainte le laudati ca le vindeti. nu tine... mai era unu pe forumu asta care mai demult isi blestema zilele ca a dat banii pe masina aia si regreta cumplit. Tu sa tii minte de la mine: NIMIC bun nu poate veni din China. TOATE produsele lor facute de ei sunt oribile. Singurle produse bunicele sunt cele facute de chinezi dar de catre o companie americana sau vest europeana , dar si alea sunt in dubii tocmai ca sunt chinezesti. Produsele lor concepute si facute de ei (falsuri , hover e furaciune dupa isuzu axiom) sunt niste mizerii eu nu m-am laudat nicaieri eu doar am incercat si voi incerca sa rezolv obiectiile voastre, atata tot... eu am impresia sincer fara sa te superi pe mine ca tu esti unul dintre acei oameni care critica orice.. Ok este parerea ta si nimeni nu iti poate impune sau sugera altceva... dar ca sa te convingi si tu ca nu e dracu asa de negru te astept la un drive test si pe urma iti poti spune parerea despre masina cat vrei tu... doresc sa te mai intreb ceva daca bineinteles se poate (pentru ca observ ca la intrebarea trecuta nu mi-ai raspns), si anume ai auzit de cineva pana acuma sa se planga de BMW x3? sau de Nissan qashqai? sau de Peugeot 4007? uite ti-am dat 3 branduri exrem de puternice in piata in Romania si implicit din Europa... Repet nu veau si nu doresc sa fiu eu cel care incepe sa critice acese modele.. pentru ca nu asta ma intereseaza pe mine ... tot ceea ce doresc este ca in moemntul cand se face o anumite afirmatie despre orice model nu numai despre over sa fie facuta in baza unei confirmari nu ca am auzit eu de la x sau de la y.... sau ca parca era odata unu care se plangea.... etc etc etc.... |
#308
Posted 23 November 2009 - 17:09
Hai sa lamurim o treaba: ori va potoliti, ori va suspend pe termen nelimitat. Si contul asta si urmatorul si apoi dau toata clasa de IP-uri Adminilor, sa fiu sigur ca nu mai calcati veci pe aici. E valabil pentru badegheo, zoster si restul clonelor.
Edited by Marius3k, 23 November 2009 - 17:10. |
#309
Posted 23 November 2009 - 17:16
ura_romania, on 23rd November 2009, 16:52, said: ..... Tu sa tii minte de la mine: NIMIC bun nu poate veni din China ...... Hai ca exagerezi. Daca ai avea un minim de cultura generala nu ai vorbi asa. Sa-l lasam pe xtremdriving sa faca testul si mai discutam. Tom cat, de ce zici ca sistemul 4x4 e facut la misto? Ai ramas cu masina prin noroi, sau ce? Detaliaza putin....... |
#310
Posted 23 November 2009 - 17:25
@ura_romania nu mai este printre noi. Asteptam noua clona, s-o banam si pe aia.
|
#311
Posted 23 November 2009 - 19:21
bully-mac, on 23rd November 2009, 17:59, said: eu zic ca acestea nu sunt DOTARI.iar daca degivrarea luneta si turometrul au ajuns sa fie DOTARI...e grav. pana acum parerea lui tom_cat e cea mai obiectiva , a facut un drive test si nu i-a placut.restul doar vb din auzite. sper sa fac neaparat un drive test dar nu sunt fan suvuri ,deci o sa testez stabilitatea |
#312
Posted 23 November 2009 - 20:15
Modelul testat era acela cu piele si un display color, motorizare pe benzina si 130CP. Luxury sa fie denumirea echiparii? Oricum, problema masinii este data de calitatea salaba a materialelor si a asamblarii. Asa cum am zis, nicio pompa, motoras electric, sau orice alt actuator (adica element de executie) nu isi face treaba in parametri : caracteristici neliniare (motorasele electrice au fluctuatii in turatie si deranjeaza), pompa de servo merge in hopuri iar la capete e o adevarat scandal si efort sa brachezi. Motorizarea cred ca este de origine Mitsubishi, asa scie pe masina, dar motorul este fara vlaga :cuplu mic si cai putere putini, orice depasire la peste 60-70 km/h are nevoie si de o dovada a existentei divinitatii. Asta daca vine ceva de pe contra sens. Daca nu, respectivul sofer este un momunent de rabdare. Pe teren accidentat este in primul rand penalizat de motorizare. Slab, nu face fata, parca se trage cu ultima suflare. Sistemul 4x4, desi teoretic pare in regula, in practica patineaza in draci pe namol, nu distribuie cuplul cum trebuie si are "talentul" sa te namoleasca mai mult decat sa te scoata. Singurul avantaj care il vad e distanta la sol fata o berlina normala, in rest nu am incredere ca am iesit cu un 4x4 la plimbare.
Traseul nu a fost unul foarte dificil, dar nici nu il faceai cu o berlina ( e vorba de Dealurile Stefanesti, drumuri de utilitate publica, namoale, vita de vie, Ghermanul pe ploaie [aici merge si cu masina mica dar te apuca dimineata]). Asadar, masina nu are finisajle pe care le doresti, nu are calitate : lufturi foarte mari, display-ul color merge foarte prost, butoanele nu sunt centrate. Motorizarea este slaba si consuma mult, sistemul 4x4 nu face fata unui traseu namolos. Masina este prea grea pentru motorizarea si reductorul pe care il are. Designul imi place, la fel si spatiul interior, dar din pacate cam atat. Edited by Tom_Cat, 23 November 2009 - 20:16. |
#313
Posted 24 November 2009 - 01:11
reviziile sa fac la 10,000km, ca doar e Mitsubishi...
revizii si intretinere hover facem abstractie de prima revizie, la 1,500km, ca doar a calatorit multe mii de km din china pina in romania... frumos totusi din partea lor ca informeaza clientul inainte de a sta de vorba cu el de aceste aspecte... alte informatii: dealerul hover din timisoara alexandros motors? cine sint ei? sint cei cu alexandrion, clona de metaxa... treaba cu clona a mers, acum vind clone de masini... superbul display high-tech: Hover_VFD.jpg 47.77K 80 downloads Edited by H725, 24 November 2009 - 01:12. |
#314
Posted 24 November 2009 - 01:31
Out Side Temp ... hmmm nu trebuia sa fie Outside Temp ?!
In alta ordine de idei, in ce alte tari mai din vest se vand masinile astea? Vad ca pe pagina anterioara tot compara cu Hyundai,sau Kia care in urma cu nu stiu cati ani erau vazute la fel,sa fim seriosi din ce an produce hyundai masini si de cand produce Great Wall. |
#315
Posted 24 November 2009 - 02:17
Diferenta intre Hyundai si Kia este ca alea au omologare si pot fi vandute si-n Americi, de exemplu, li se recunoaste o anume calitate, voi bateti mingea prin fata blocului. Ah da, se mai vand in Italia, din ce tin minte. Judecand dupa faptul ca acolo s-au vandut in draci si Ssang Yong as zice ca le plac produsele de nisa, cam ca si ale lor.
In al doilea rand, dotarile alea scrise pe o lista nu inseamna mare lucru, fara sa le si compari calitatea cu unele de la concurenta. Asa ai, de exemplu, magazie cu 6 cd si radio scris pe lista si rezultatul e atrocitatea din poza de mai sus. |
#316
Posted 24 November 2009 - 07:35
burcea_andrei, on 23rd November 2009, 14:07, said: si tine cont ca Hyundai cand a ajuns in Romania in urma cu apropae 10 ani de zile, lumea era la fel de sceptica .... si uite ca dupa foarte putin timp toti au ajuns la concluiza ca, masinile produse in korea nu sunt atat de slabe pe cat au fost ele criticate la inceput. |
|
#317
Posted 24 November 2009 - 08:36
car-man, on 24th November 2009, 07:35, said: nu uita ca acum 10 ani in Europa (inclusiv Ro) au patruns "agresiv" inca doua marci: Proton si Tata. ce s-a ales de ele? din cate cunosc eu in acest moemnt Tata se vinde destul de bine in Romania, aici ma refer strict la o singura varanta si anume la pick up.... dupa cum am zis si mai inainte cu o pagina sau doua daca nu ma insel am discutat deja cu colegul care doreste sa faca acel drive test si nici nu se pune problema sa nu il facem... tom este parerea ta insa trebuie sa tii cont de un singur lcru vorbim de o masina de 11700 de euro pret DDP... fata de un Tucson care pleaca de la 13800 cip varianta de 4x2... din cate am eu cunosinta daca nu ma insel tu ai facut acel drive test pe varianta luxury anul de productie al masini este de 2008, la modelul actual sunt sa stii cateva inbunatatiri pe partea de off road in special, ca altfel nu m-as apuca eu acuma sa imi pun piele in saramura pentru ceva ce nu ar f real. Cat despre cat de mult se vinde pai daca te vei uita pe apia o sa observi de exemplu o crestere foarte mare de vanzari in acest an fata de anul 2008. In italia dupa cum a zis si colegul de mai sus masina se vinde foarte bine si are si un pret mult mai ridicat, de ex dn ianuarie 2010 aceasta masina va fi importata in marea majoritatea tarilor Ue... incepand cu germania, anglia, franta..... Cu riscul de a ma repeta di partea mea si din punctul meu de vedere nu este nici un fel de problema daca cineva doreste sa faca un dirve test... il putem face oricand si unde drti voi... vreti dam o fuga si pana la mune si o testa asa cum trebuie oricum eu acuma astept sa primesc un raspuns de la colegul vostru care vrea saestezemasina sa mi comunice si mie perioda cand acesta ar fi liber si ar dori acest lucru. |
#318
Posted 24 November 2009 - 08:41
eu v-am mai zis. nu stiu daca aici sau pe alt topic. puneti mana si aduceti santana. lasati-i pe chinezi sa mai creasca, nu experimentati pe noi.
|
#319
Posted 24 November 2009 - 18:03
burcea_andrei, on 23rd November 2009, 14:07, said: Uite vezi exact ceea ce spuneam eu mai devreme faci tu acuma vorbesti in necunostinta de cauza....si pe aesupra arunci niste preturi care nici macar nu stii daca sunt sau nu reale... deci pretul masini de 12900 este pe modelul de full option, iar taxa de prima inmariculare este de 530 de euro nici vorba de 2880 de euro cat vorbesti tu..... Mizeria asta despre care spui tu pusa cap la cap cu o concurenta din gama sa te surprinde mai mult decat placut.... am sa iti dau un exemplu exact ca sa nu te incurc cu ceva... Hyundai Santa Fe versiunea de 4x2 pleaca de la un pret Cip de 18350 euro, avand un pret DDp de 21837 de euro (fara inmatriculare). aceasta varianta are urmatoarele dotari : 1 5 locuri 2 aer conditionat 3 airag sofer+pasager+airbag-uri laterale si tip cortina 4 abs+ebd 5 bancheta mijloc dublu rabatabila 6 geamuri actionate electric fata-spate 7 inchidere centralizata cu telecomanda si imobilizator motor 8 jante aliaj usor cu anvelope de 235/60 R18 9 oglinzi cu actionare electrica 10 proiecoare ceata 11 scaun sofer reglabil pe inaltimesi cu suport lombar 12 scu protectie caroserie 13 servodirectie si volan reglabil pe inaltime si profunzime 14 sisdem audio radiocasetofon-cd si 6 boxe cu comenzi pe volan 15 suporti portbagaj exterior 16 tractiune 2WD fata.... aceasta ete varianta de echipare de pe Santa Fe 2.2 Dsl Vgt 5 sets Gl M/T 2WD COMFORT Nu cred ca are vreun rost sa iti mai arat si versiunea de echipare la Tucson ... ca te vei soca si mai mult acuma sa luam varianta de baza de la hover.... 1 abs +ebd (cu 4 canale de disributie) 2 air bag sofer +pasager 3 Coloana de directie deformabila la impact 4 Inchidere centralizata cu actionare din telecomanda si sistem de identificare in parcare 5 Centuri de siguranta fata reglabile pe inaltime 6 Siguranta manuala pentru copii la usile din spate 7 Sistem ISO FIX de fixare a scaunului pentru copil 8 Imobilizator electronic pornire 9 Proiectoare ceata 10 Aparatoare noroi fata / spate 11 Reglaj electric faruri 12 Turometru 13 Senzor parcare 14 Actionare electrica a geamurilor, fata - spate (automat fata) 15 Coloana directie reglabila pe verticala 16 Servodirectie asistata 17 Oglinzi retrovizoare cu reglaj electric si incalzire 18 Oglinzi retrovizoare rabatabile 19 Degivrare luneta 20 Temporizator stergator parbriz, reglabil 21 Stergator / spalator luneta, temporizat 22 Husa acoperire compartiment bagaje 23 Sistem de franare cu discuri fata / spate 24 Anvelope 235 / 65 R17 25 Roata rezerva normala 26 Jante aliaj aluminiu 27 Radio CD 28 Magazie 6 CD-uri in cotiera centrala 29 Sistem aer conditionat automat 30 Senzor temperatura exterioara 31Parasolare cu oglinda de curtoazie, iluminate 32 Reglaj iluminare tablou bord 33 Oglinda interioara antireflexie 34 Cotiera fata 35 Suport de pahare pentru locurile din spate 36 Suport pahare fata 37 Pachet fumatori 38 Display VFD integrat 39 Grila cromata 40Volan imbracat in piele 41 Geamuri spate cu tenta fumurie 42 Reglaj manual scaun sofer 43 Bancheta rabatabila 1/3 - 2/3 44 Fixare ISO FIX pentru scaun copil 45 Eleron spate 46 Bare suport portbagaj exterior Aceasta varianta de echipare este de 9900 de euro Pret CIp, pretul DDP fiind de 11781 (fara inmatriculare) Cred ca nu are rost sa iti mai spun dotarile la varianta de full option unde in mare mai apar trapa electrica, senzori de ploaie, tapiteria de piele,dvd playerul cu sd card ,scaunlee fata incalzite, reglajul elecric al scaunelor din fata .... deci daca ne uitam pe dotari vom observa ca raportul calitate pret este net superior Hover.... si tine cont ca Hyundai cand a ajuns in Romania in urma cu apropae 10 ani de zile, lumea era la fel de sceptica .... si uite ca dupa foarte putin timp toti au ajuns la concluiza ca, masinile produse in korea nu sunt atat de slabe pe cat au fost ele criticate la inceput. "huvarul" full (oricum sarac echipat,degeaba iti arunca praf in ochi cu piele si dvd) este 12900e fara tva,taxa pt un motor de 2351cm ,neinmatriculat pana acum si emisii de 234g este 2536euro nu 550e ,ajunge la 17887euro ddp boon,acum concuretnta tiguan 1.4tfsi 150cp este 21000ddp g-vitara 5usi 2.0 140cp 21000ddp pug 4007 2.2hdi 156cp 20800ddp+1540e taxa yeti 2.0tdi 110cp 20100ddp actyon 2.0crdi 141cp 19900ddp (asta e full inclusiv piele si scaune electrice) si cireasa de pe tort;unul dintre colegii de forum si-a luat x-Trail cu 16200ddp 2.2dci 136cp stoc 2008 dif de 2-3000e nu inseamna nimic mai ales cand iei in calcul dotarile/siguranta si mai ales provenineta,la revanzare recuperzi cel putin de 2 ori mai mult decat dif de pret |
#320
Posted 24 November 2009 - 21:03
Am intrat pe site-ul celor de la Alexandros Motors si am ramas uimit!
Un Jeep 4x4 9.900 Euro fara TVA si taxa de poluare 0, daca vreau sa o cumpar ca si autoutilitara. Pai la banii astia nu mai zic nimic, poate o sa imi iau si eu una de la anu'. PS. Varianta 4x2 nu am gasit pe nicaieri. Exista? Multumesc. |
#321
Posted 24 November 2009 - 21:15
Vezi ca acum vreo luna aveai si un prieten care-si cumparase una. Gudbai.
|
|
#322
Posted 24 November 2009 - 22:29
pana la urma cat e taxa ?
si alta cireasa Nissan Qashqai 15.000 eur ddp luat in weeknd.din pacate colega nu le are cu masinile si nu ne-a putut spune ce motor si cam ce contine masina un alt suv este tucson Dotari standard Tucson: airbag sofer+ pasager, ABS + EBD, geamuri electrice fata -spate, oglinzi electrice incalzite, proiectoare ceata, închidere centralizata, pret 13200 fara TVA si dotari valabile pentru Tucson 2.0 DOHC MT 2WD CLASSIC. |
#323
Posted 25 November 2009 - 10:08
Am sa incerc sa raspund cat mai simplu la cele afirmate de domnul ionutIonut, va rog mult de tot daca nu cunoasteti exact nu mai vorbiti in totala necunostinta de cauza, TAXA DE PRIMA INMATRICULARE ESTE DE 530 de euro, sub nici o forma aceasta taxa de prima inmatriculare nu este de 2300 de euro.. deci pretul final care l-ati obtinut dumneavoastra nu este unul real.
pentru domnul x drive, da exista si varinata de 4x2, aceasta se poate achizitiona deja, iar termenul de livrare pentru aceasta este de maxim 10 zile lucratoare din momentul efectuarii platii totale. pentru domnul aalin, taxa de prima inmatriculare este de 530 de euro cat despre Nissan Qashqai am sa o las pe colega dumneavoastra sa vada singura ce fel de masina este aceasta, din pacate eu unul nu pot si nici nu vreau sa critic vreo marca anume sau vreun model.insa la bani aceia eu personal cred ca exstau variante mult mai bune. cat despre Tucson asa este pretul pentru versiunea prezentata de dumneavoastra este Tucson 2.0 DOHC GL M/T 2WD CLASSIC, iar pretul cip al acestia este de 13290Euro, iar pretul DDP este de 15815 euro.... atentie mare ca versiunea aceasta este 4x2 si nu 4x4.... Va multmesc! Edited by burcea_andrei, 25 November 2009 - 10:11. |
#324
Posted 25 November 2009 - 10:47
Calculator taxa inmatriculare:
http://www.autobizz....rdiesel=nu#jump 2536,44 eur pt. Hoverul 2,5i. ...si mi-aduc aminte ca de curand a inmatriculat o cunostinta o masina noua 2,5d E4 (2497 cmc mai exact) si a platit aproape 100 mil. lei asa ca despre ce naibilor vorbim cu aia 530 eur? Poti sa ne lamuresti?! Edited by fastcarjunkie, 25 November 2009 - 10:48. |
Anunturi
▶ 0 user(s) are reading this topic
0 members, 0 guests, 0 anonymous users