Second Opinion
Folosind serviciul second opinion ne puteți trimite RMN-uri, CT -uri, angiografii, fișiere .pdf, documente medicale. Astfel vă vom putea da o opinie neurochirurgicală, fără ca aceasta să poată înlocui un consult de specialitate. Răspunsurile vor fi date prin e-mail în cel mai scurt timp posibil (de obicei în mai putin de 24 de ore, dar nu mai mult de 48 de ore). Second opinion – Neurohope este un serviciu gratuit. www.neurohope.ro |
Transalpina, cea mai inalta sosea din tara
Last Updated: Sep 19 2023 08:27, Started by
Masterboy
, Sep 08 2003 20:09
·
0
#703
Posted 20 November 2007 - 10:19
roKa,mi-am permis sa descarc cateva din fotografiile postate....sper ca nu-i cu suparare!
|
#704
Posted 20 November 2007 - 11:07
#705
Posted 20 November 2007 - 15:25
dintimisoara sincer nu stiu ce poate masina aia. pe forester am tot 20cm si suspensie sport si am mers fara probleme. tu ai tractiune fata, cu niste gume bune (poate chiar de iarna, dar orice ar fi, cu talonul mai mare - eu am fost cu 55 ) cred ca ai avea sanse daca garda e 20cm, trebuie doar putina atentie. de asemenea eu nu avea scut de metal cand am urcat, acum mi-am pus de aluminiu. repet, conteaza mult si cat de tacanit e soferul, altii au renuntat dupa cativa km si greul era departe.
|
#707
Posted 21 November 2007 - 11:36
Multumesc tuturor celor care m-au felicitat pentru poze. Am avut si un pic de noroc cu cele cateva ore de vreme buna de vineri dupa-amiaza, altfel nu as fi avut de fotografiat decat valatuci de ceata. Oricum, daca stau bine sa ma gandesc, muntii aia sunt mai primitori cu fotografii decat cu soferii... Ar fi o aventura pe cinste sa fac Transalpina la volan, dar nu la volanul masinii mele, asta clar de tot, si nu pentru ca un Opel Corsa e mai putin "fortzos" decat un Matiz ci pentru ca tin la masina mea si parca nu-mi vine sa zic, la o adica, "las' ca se repara" sau "las' ca-mi cumpar alta".
|
#708
Posted 21 November 2007 - 21:54
dintimisoara, on Nov 20 2007, 10:14, said: c6t9,pai nu prea stiu ce garda la sol are Verso,dupa parerea mea cam 20 cm,poate putin mai inalta... Ei, daca avea 20 cm garda la sol, nu mai era nevoie sa te stresezi... Dar 20 cm abia are Foresterul si e mare diferenta intre masini la acest aspect. Noua Corolla are garda la sol doar 13.4 cm, asa ca eu as avea rezerve sa merg cu ea pe drumul ala. Razbesti, dar sigur o vei lovi RAU de cateva ori, asa ca mai bine incearca sa mergi cu alta mai inalta un pic... |
#709
Posted 21 November 2007 - 22:31
verso nu e un monovolum ceva mai inalt? insa nu cred sa fie garda 20 cm
|
#710
Posted 22 November 2007 - 16:16
roKa,multam' fain!Au ajuns pe desktop,asa-s de faine!
vladG,ma dau batuta....tehnica nu-i de mine,clar!. c6t9,da,Verso e un monovolum....iat-o: Attached Files |
#711
Posted 22 November 2007 - 16:18
Exact asa arata Verso care o sofez,am vrut sa pun o poza cu a noastra,insa poza are dimensiunea prea mare si nu stiu s-o micsorez....asa ca am prefera poza asta de reclama....
|
#712
Posted 22 November 2007 - 21:17
dintimisoara, on Nov 22 2007, 16:18, said: Exact asa arata Verso care o sofez,am vrut sa pun o poza cu a noastra,insa poza are dimensiunea prea mare si nu stiu s-o micsorez....asa ca am prefera poza asta de reclama.... Faina masinuta... Ar fi pacat insa sa o chinui pe acolo. Fa rost de un Logan sau chiar o Berlina, daca vrei sa mergi totusi pe TA si nu ai la dispozitie un Off-Road. Se vor descurca binisor si nu o sa-ti para prea rau daca la mai busesti un pic |
|
#713
Posted 23 November 2007 - 13:14
vlad,asa ma gandeam si eu,sa nu o chinui....cine stie?poate voi ajunge reodata pe TA cu propriul 4x4...intr-un viitor mai apropiat sau mai indepartat.
|
#714
Posted 27 November 2007 - 10:22
Salutari,
N-am mai intrat cam demult pe topic, credeam ca s-a inchis din cauza zapezii!. Ma bucur mult ca tineti subiectul "fierbinte" si ca avem ocazia de a avea poze superbe chiar daca nu sunt ele facute tocmai "acolo, sus...". Felicitari tuturor! |
#715
Posted 30 November 2007 - 18:30
Mi-am gasit ceva timp sa mai umblu prin pozele de asta-vara si vreau sa postez cateva dintre cele facute pe partea de nord a Transalpinei, adica pe portiunea Sugag - Obarsia Lotrului. E o zona foarte frumoasa si salbatica, desi mai putin spectaculoasa si "provocatoare" decat cea dintre Obarsie si Ranca. Detalii destul de amanuntite am postat la vremea respectiva, asa ca acum ma rezum doar la fotografii si la cateva mici comentarii. Pozele nu au o calitate prea grozava dar sper sa va placa...
Am putea spune ca de aici incepe Transalpina (venind dinspre nord), daca ne gandim ca nu vom mai intalni prea multa civilizatie DSC06454.JPG 348.1K 151 downloads. Un grup de ATV-isti (erau 13!) venind poate de pe Parang... DSC06457.JPG 296.94K 160 downloads Aici soseaua este inca buna DSC06477.JPG 377K 105 downloads Noroc ca furtuna fusese cu cateva zile inainte, daca ai nesansa sa te afli aici cand se intampla prea placut cu siguranta nu e! DSC06480.JPG 240.01K 113 downloads Mai este inca o gramada de drum... DSC06482.JPG 413.22K 129 downloads Barajul si Lacul Oasa DSC06489.JPG 400.71K 118 downloads DSC06492.JPG 320.09K 98 downloads DSC06498.JPG 160.39K 96 downloads Cabana Oasa a ramas in urma, drumul incepe sa coboare, si chiar daca pare bun, asfaltul (acolo unde e!) este plin de gropi! Sint foarte rare si scurte (max. 200 - 300m.) portiunile pe unde poti sa mergi cu a treia. DSC06507.JPG 446.54K 114 downloads DSC06511.JPG 358K 102 downloads DSC06514.JPG 268.44K 94 downloads DSC06516.JPG 409.2K 106 downloads De aici incepe drumul forestier de pe Valea Frumoasei DSC06523.JPG 236.62K 84 downloads DSC06528.JPG 233.85K 97 downloads DSC06530.JPG 213.24K 147 downloads O portiune superba, traversata insa de fagase destul de adanci care trebuie trecute cu atentie caci poti atinge foarte usor masina pe dedesubt DSC06533.JPG 393.98K 158 downloads DSC06538.JPG 367.63K 135 downloads DSC06542.JPG 133.13K 99 downloads In sfarsit am ajuns, dar doar ca sa incepem din nou... Pana aici, desi drumul a fost lung si prost, se poate spune ca abia ne-am facut "incalzirea" DSC06547.JPG 139.55K 197 downloads |
#716
Posted 01 December 2007 - 13:23
Bravo, @hai-hui, mi-ai trezit din nou cheful de aventura
Din poze imi dau seama ca bucata asta de drum e mult mai buna decat Obarsie-Novaci. |
#718
Posted 03 December 2007 - 10:28
vlad_G, on Dec 1 2007, 13:23, said: Bravo, @hai-hui, mi-ai trezit din nou cheful de aventura Din poze imi dau seama ca bucata asta de drum e mult mai buna decat Obarsie-Novaci. Un pic mai buna, poate, dar mult mai buna in nici un caz. Si asta pentru ca e cam de doua ori mai lunga si fiindca are si ...asfalt. Pare paradoxal, dar va asigur ca te apuca disperarea sa tot pui frane peste frane si sa schimbi de un milion de ori treapta de viteza fiindca asfaltul de care vorbim e tandari... e gaurit peste tot! Mie personal nimic nu mi se pare mai enervant si imposibil decat sa conduci pe asfalt spart! Prefer de o mie de ori un clasic drum de tara sau forestier care are tot soiul de denivelari, dar nu gropi brutale cu muchii ascutite pe care nici macar nu ai spatiu sa le poti, cat de cat, ocoli. E un drum prost si obositor. Sigur ca Parangul este mai greu, dar aici e altceva. E vorba de pietre ascutite, bolovani, fagase adanci, culmi inalte si prapastii, care toate la un loc reprezinta o intreaga provocare pentru sofer si masina. Aici psihicul iti lucreaza, deja, altfel. Aici te infrunti mai mult cu natura decat cu sacaitoare si enervante ramasite de civilizatie rutiera. E greu, dar, intr-un anume fel, tare placut!... |
#719
Posted 07 December 2007 - 14:30
hai-hui, on Dec 3 2007, 10:28, said: Un pic mai buna, poate, dar mult mai buna in nici un caz. Si asta pentru ca e cam de doua ori mai lunga si fiindca are si ...asfalt. Pare paradoxal, dar va asigur ca te apuca disperarea sa tot pui frane peste frane si sa schimbi de un milion de ori treapta de viteza fiindca asfaltul de care vorbim e tandari... e gaurit peste tot! Mie personal nimic nu mi se pare mai enervant si imposibil decat sa conduci pe asfalt spart! Prefer de o mie de ori un clasic drum de tara sau forestier care are tot soiul de denivelari, dar nu gropi brutale cu muchii ascutite pe care nici macar nu ai spatiu sa le poti, cat de cat, ocoli. E un drum prost si obositor. Sigur ca Parangul este mai greu, dar aici e altceva. E vorba de pietre ascutite, bolovani, fagase adanci, culmi inalte si prapastii, care toate la un loc reprezinta o intreaga provocare pentru sofer si masina. Aici psihicul iti lucreaza, deja, altfel. Aici te infrunti mai mult cu natura decat cu sacaitoare si enervante ramasite de civilizatie rutiera. E greu, dar, intr-un anume fel, tare placut!... Foarte frumos povestesti!...Imi vine sa mor ca nu stiu daca voi ajunge si eu vreodata pe acolo..... |
#720
Posted 07 December 2007 - 17:34
Anunturi
▶ 0 user(s) are reading this topic
0 members, 0 guests, 0 anonymous users