Neurochirurgie minim invazivă
"Primum non nocere" este ideea ce a deschis drumul medicinei spre minim invaziv. Avansul tehnologic extraordinar din ultimele decenii a permis dezvoltarea tuturor domeniilor medicinei. Microscopul operator, neuronavigația, tehnicile anestezice avansate permit intervenții chirurgicale tot mai precise, tot mai sigure. Neurochirurgia minim invazivă, sau prin "gaura cheii", oferă pacienților posibilitatea de a se opera cu riscuri minime, fie ele neurologice, infecțioase, medicale sau estetice. www.neurohope.ro |
Oldies but goldies!!!
Last Updated: Apr 13 2015 23:32, Started by
Paxus
, Sep 02 2003 11:48
·
0
#19
Posted 15 November 2005 - 22:09
#21
Posted 16 November 2005 - 01:56
Porsche 550 Spyder
[ http://www.pha.jhu.edu/~jdavies/sportscars/monterey99/Porsche_550_1955_g1b27_p18_20_BillPerrone.jpg - Pentru incarcare in pagina (embed) Click aici ] Ford GT 40 [ http://www.ssij.nu/bilder/jarmyr/gust/Helmut-Kelleners-Ford-GT-40.jpg - Pentru incarcare in pagina (embed) Click aici ] Mini Cooper [ http://www.ianhardy.net/albums/robin_hood_historic_stages_rally_2005/Robin_hood_rally_2005_0041.jpg - Pentru incarcare in pagina (embed) Click aici ] |
#22
Posted 16 November 2005 - 11:11
Attached FilesEdited by sorin mok, 16 November 2005 - 11:15. |
#23
Posted 28 July 2008 - 16:49
Mă, voi vreți să mă ucideți cu mașinile astea?!
Ador mașinile vechi... dar deocamdată nu am bani de una. Visez la un "Mercedes" Diesel din anii '50-'80, la un Cady din anii '80 (pe cât posibil tot Diesel) și la o Volga Prefer să dau 6.000-8-000 de euri pe un Mețan din ăla vechi (și paote după aia 1.000-2.000 de euro pe piese și reparații) decât pe o mașină nouă. Mașinile noi mi se par și cred că m-aș simți nasol când conduc una. |
#24
Posted 28 July 2008 - 17:37
Mercedes Grooser,cu o tehnologie hidraulica de la suspensie pana la inchiderea geanurilor si usilor.
Citroen DS ,care in anii 60 dispunea de suspensie hidraulica (chiar functionabila) si faruri adaptive. LE:un model care se produce cu aproximativ acelasi design de 40 de ani incoace nu apare aici.De ce? ' Attached FilesEdited by adid22, 28 July 2008 - 17:40. |
#25
Posted 29 July 2008 - 08:32
djl, on Jul 28 2008, 17:49, said: Mă, voi vreți să mă ucideți cu mașinile astea?! Ador mașinile vechi... dar deocamdată nu am bani de una. Visez la un "Mercedes" Diesel din anii '50-'80, la un Cady din anii '80 (pe cât posibil tot Diesel) și la o Volga Prefer să dau 6.000-8-000 de euri pe un Mețan din ăla vechi (și paote după aia 1.000-2.000 de euro pe piese și reparații) decât pe o mașină nouă. Mașinile noi mi se par și cred că m-aș simți nasol când conduc una. aprob dar nu diesel si eu iubesc masinile vechi , sunt superbe ca sa nu mai vb de Ferrari ala de la Top Gear din 1957 parca de arata mai frumos ca tot universul. astea vechi sunt facute cu pasiune si cu dedicatie si nu vor murii niciodata. astea noi sunt la numar si cu asta basta. nimeni o sa si aduca aminte de noul C classe sau de noul seri 3 , dar cu siguranta nu se va uita de 1963 S 600 cu care s au plimbat numai sefi de stat , dictatori si oameni super puternici. |
#26
Posted 01 August 2008 - 18:10
djl, on Jul 28 2008, 16:49, said: Mă, voi vreți să mă ucideți cu mașinile astea?! Ador mașinile vechi... dar deocamdată nu am bani de una. Visez la un "Mercedes" Diesel din anii '50-'80, la un Cady din anii '80 (pe cât posibil tot Diesel) și la o Volga Prefer să dau 6.000-8-000 de euri pe un Mețan din ăla vechi (și paote după aia 1.000-2.000 de euro pe piese și reparații) decât pe o mașină nouă. Mașinile noi mi se par și cred că m-aș simți nasol când conduc una. ca bine zici. d-aia le folosesc eu p-astea Attached Files |
#27
Posted 01 August 2008 - 20:20
"Citroen"-ul ăla (DS) era tare evoluat pentru vremea lui. Avea direcție hidraulică (în cazul în care se pierdea lichidul, direcția devenea mecanică), suspensiile erau hidraulice și chiar dacă mașina era încărcată, garda de sol rămânea la același nivel, volanul se dezintegra în caz de impact, avea frâne cu disc pe spate! Din păcate avea și neajunsuri: oglinda din mijlocul parbrizului era prost așezată, când porneai încălzirea se încălzea greu, la viteze mai mari ștergătoarele de parbriz se lipeau de parbriz: death:
Era mult mai evoluată decât mașinile americane (care pe vremea aia arătau bine, dar erau tare nesigure). Un lucru care nu îmi place la mașina asta e că are garda de sol tare jos - nu-mi plac mașinile cu garda de sol prea coborâtă din cauză că pe drum prost cam dau cu fundul de pâmânt sau din cauză că nu te poți sui cu ele pe trotuar. Edited by djl, 01 August 2008 - 20:23. |
#28
Posted 01 August 2008 - 20:34
#29
Posted 01 August 2008 - 23:04
Păcat că multe mașini vechi și frumoase ajung la casare
|
#30
Posted 01 August 2008 - 23:59
masina care a pus Germania pe roti dupa criza economica din 1933.Proiectata de Ferdinand Porsche ,se pare ca insusi Hitler a supervizat proiectul si a aprobat forma finala.
Dupa vreo 30 de ani devine un simbol al miscarii Flower-Power. Si mai jos fratele lui VW Bettle.masina produsa in graba la inceputul anilor 50 .Porsche 356. Attached Files |
#32
Posted 09 August 2008 - 00:06
Ford Capri !!!
Attached FilesEdited by higheaven, 09 August 2008 - 00:11. |
#35
Posted 09 August 2008 - 17:34
Anunturi
▶ 0 user(s) are reading this topic
0 members, 0 guests, 0 anonymous users