Oldies but goldies!!!
Last Updated: Apr 13 2015 23:32, Started by
Paxus
, Sep 02 2003 11:48
·
0
#37
Posted 09 August 2008 - 20:25
pirategrl_1806, on Aug 9 2008, 12:05, said: Dodge Charger R/T sau daca nu se poate,atunci Eleanor http://www.diecastfa...ges/eleanor.jpg a si in legatura cu cele 3 filme: main role ar fi in Wheels Of Terror....iar secundare: blade,in care apare un model 68' sau Grand Theft Auto,ori Finding graceland? Edited by pandyx, 09 August 2008 - 20:28. |
#38
Posted 09 August 2008 - 23:26
http://www.imcdb.org...8bd189a2c1c5a72
internet movie cars database nu stiu daca masina aia alba din death proof nu e tot charger. Nu mai am filmul sa ma uit ahhahaha Dacia in HOSTEL http://www.imcdb.org...-1300-1970.html |
#39
Posted 12 August 2008 - 20:08
Poftim un charger din '69 dc va pasioneaza anu, pe mine masina asta si tot ce inseamna american cars'(shelby, dodge )
|
#40
Posted 13 August 2008 - 03:23
Frumos rau Chargerul, dar nu poti sa nu remarci inclinatia gratioasa de balerina schioapa pe care o are in viraj. Hai sa vedem cum trebuie sa stea o masina pe viraje
Attached Files |
#41
Posted 17 August 2008 - 20:59
despre asta ce parere aveti?1970 Dodge Challenger hemi
|
#43
Posted 22 August 2008 - 22:59
Mercedes W126 500 Sec
mercedes_500_sec_1986_silber_l.jpg 18.68K 121 downloads VW Passat 32b Syncro: 2.2l 120cp sau 136cp si un sunet 001.jpg 503.45K 130 downloads VW Scirocco 1 vw_scirocco_history03s.jpg 54.16K 88 downloads Edited by N.i.c.e_B.o.y., 22 August 2008 - 23:04. |
#44
Posted 22 August 2008 - 23:39
Cady din anii '70.
Nu-i suport pe ăia de la "Volkswagen" că au lansat o utilitară numită Caddy. Cady ar trebui să fie unul singur: "Cadillac". Dar nici celor de la "Cadillac" că în ultima vreme au scos niște mașini cu ub design oribil Ce marcă englezească a lansat prin 1973 o mașină foarte avansată pentru vremea ei - avea multă electronică pe ea; trebuia să faci un curs de 2 zile ca să te obișnuiești cu ea. Attached FilesEdited by djl, 22 August 2008 - 23:51. |
#45
Posted 22 August 2008 - 23:40
pirategrl_1806, on Aug 12 2008, 14:08, said: Poftim un charger din '69 dc va pasioneaza anu, pe mine masina asta si tot ce inseamna american cars'(shelby, dodge ) Uite un Camaro din 68 pozat acum 3 luni, proprietarul era un pusti de 17 ani care primise masina la 15 ani de la bunicul lui, si care o repusese pe picioare scotand-o din rugina. Zicea ca mai are mult de munca, dar eu zic ca arata destul de bine. Picture_008.jpg 756.16K 212 downloads |
#46
Posted 28 August 2008 - 17:03
djl, on Aug 1 2008, 21:20, said: "Citroen"-ul ăla (DS) era tare evoluat pentru vremea lui. Avea direcție hidraulică (în cazul în care se pierdea lichidul, direcția devenea mecanică), suspensiile erau hidraulice și chiar dacă mașina era încărcată, garda de sol rămânea la același nivel, volanul se dezintegra în caz de impact, avea frâne cu disc pe spate! Din păcate avea și neajunsuri: oglinda din mijlocul parbrizului era prost așezată, când porneai încălzirea se încălzea greu, la viteze mai mari ștergătoarele de parbriz se lipeau de parbriz: death: Era mult mai evoluată decât mașinile americane (care pe vremea aia arătau bine, dar erau tare nesigure). Un lucru care nu îmi place la mașina asta e că are garda de sol tare jos - nu-mi plac mașinile cu garda de sol prea coborâtă din cauză că pe drum prost cam dau cu fundul de pâmânt sau din cauză că nu te poți sui cu ele pe trotuar. DS-ul avea discuri pe fata (la cutie), a fost prima masina de serie cu discuri si tamburi pe spate. Garda la sol e constanta (este aceeasi indiferent de incarcatura) si reglabila, deci stai linistit ca nu da de pamint. Stergatoarele nu se lipeau de parbriz, masina este extrem de aerodinamica chiar si dupa standardele de azi. Tot din cauza suspensiei hidraulice masina era capabila sa mearga in 3 roti (o roata spate poate lipsi cu totul). Din motivul asta presedintele de Gaulle a scapat dintr-o tentativa de asasinat. Hidraulica e in asa fel gindita incit in cazul unei pierderi de ulei servodirectia cedeaza prima si frinele ultimele. Tot din cauza suspensiei hidraulice masina nu are cric, ci un soi de proptea. Componentele de hidraulica au tolerante la nivel de micron (nu e nici o exagerare aici) si sint "for-life". Schimbarea unei roti se face astfel: se ridica masina, se pune propteaua in dreptul rotii respective si apoi masina se lasa la minim. Roata "proptita" ramine suspendata Sferele sint si ele mari, au 700 cm3 si din acest motiv comfortul este exceptional, practic masina pluteste peste denivelari. Nici o alta masina nu se ridica la acest nivel, nici macar succesorul CX. Totul este gindit pentru comfort: rotile au un talon urias, iar scaunele sint de fapt niste fotolii extrem de moi, layoutul bratelor de suspensie este absolut unic, etc.. O diferenta uriasa fata de masinile de azi. Motorul era proiectat sa alunece sub masina in caz de impact si masina a fost prevazuta cu zone de absorbite a impactului. Din acest motiv roata de rezerva se afla in fata radiatorului in pozitie inclinata. O alta curiozitate sint rulmentii de la roata fata, care sint absolut uriasi, din cauza ca etrierii sint la cutie. Ca tot vorbim de frine, placutele fata sint si ele uriase si sint prevazute cu radiatoare si din fata masinii vin doua tuneluri de aer pentru racire. Masina frineaza foarte bine, pentru ca cutia este asezata in fata motorului si nu basculeaza partea din spate a masinii, iar unele modele aveau indicator la bord cu distanta de frinare pe asfalt uscat. Modelele de top aveau faruri directionale. Practic dpv tehnic, DS-ul a fost depasit doar de SM Servodirectia DIRAVI este absolut o capodopera. Nu se transmite nici un fel de feed-back de la drum, nici chiar in cazul unei explozii de cauciuc. Si Jay Leno are una si e absolut incintat: http://www.jaylenosg...nSM_shell.shtml |
|
#47
Posted 29 August 2008 - 12:23
salut,
eu de vreo 20 de ani visez la un Chevrolet Corvette Sting Ray, model 1963. Dar inca e departe ziua cand imi voi putea permite o asemenea masina. De curand (vreo doi ani) am descoperit inca o masina care imi place (dar nu la fel de mult cat Corvette-ul), si anume Renault Alpine A110. Pe asta cred ca mi l-as permite in viitorul apropiat, dar o sa am alte prioritati decat satisfacerea unor mofturi. Asa ca ... deoacamdata ma multumesc cu machetele. cu respect, EU P.S. Apropos, stie cineva unde pot gasi o macheta de Corvette Sting Ray, dar scara 1/24? Am gasit la scara 1/18, dar celelalte machete pe care le am sunt la 1/24 si nu doresc sa stric aspectul micii mele colectii. Edited by sfantu.dracu, 29 August 2008 - 12:24. |
#49
Posted 30 August 2008 - 17:26
Aston Martin V8 Vantage Volante (fabricat intre 1986-1989)
Attached Files |
#50
Posted 30 August 2008 - 18:13
mwlambo, on Aug 30 2008, 18:26, said: Aston Martin V8 Vantage Volante (fabricat intre 1986-1989) nu seamana prea mult cu mustang? Ford_Mustang_10.jpg 29.96K 66 downloads Edited by H725, 30 August 2008 - 18:19. |
#51
Posted 30 August 2008 - 19:50
|
#54
Posted 30 August 2008 - 22:57
lambo , de Delorean ce parere ai? A aparut intr-un fil"Back in future" sau ceva de genu, mi-a placut de atunci, si am gasit-o acum cateva luni in top gear, erau cateva pagini numai despre ea , m-am indragostit de masina asta , e din anii 80
as lua maine masina asta dc s-ar putea, sper s-o am vreodata, o iubesc de cand aveam 10 ani sa specific modelul exact DeLorean DMC12 1981 |
Anunturi
Bun venit pe Forumul Softpedia!
▶ 0 user(s) are reading this topic
0 members, 0 guests, 0 anonymous users