Chirurgia spinală minim invazivă
Chirurgia spinală minim invazivă oferă pacienților oportunitatea unui tratament eficient, permițându-le o recuperare ultra rapidă și nu în ultimul rând minimizând leziunile induse chirurgical. Echipa noastră utilizează un spectru larg de tehnici minim invazive, din care enumerăm câteva: endoscopia cu variantele ei (transnazală, transtoracică, transmusculară, etc), microscopul operator, abordurile trans tubulare și nu în ultimul rând infiltrațiile la toate nivelurile coloanei vertebrale. www.neurohope.ro |
Oltcit
Last Updated: May 19 2017 16:46, Started by
romaximusro
, Aug 17 2006 14:02
·
0
#19
Posted 17 August 2006 - 23:28
mama...nici nu vreau sa ma gandesc ce va urma ...sfaturi de genul ''cumpara frate Oltcit....altceva mai bun nu gasesti in banii aia '' ...
|
#20
Posted 17 August 2006 - 23:31
romaximus mergi pe oltcit 100%, merita de 10 ori mai mult decat o berlina cazuta, e tabla buna, piese cat de cat ieftine, merge brici, si motoru boxter care cum zic toti creaza pasiuni, eu unul am fost ciupit de microb, nu am avut oltcit niciodata dar am locuit in craiova, printre oltcitari, si stiu ce inseamna, era chiar o moda cu tuning si na, aveam un vecin catalin ce participa la raliuri cu oltcitul lui super preparat, cu bani putini ai masina k lumea.
iti pot da un amic dintr-un club de oltcitisti din iasi poate te ajuta |
#21
Posted 17 August 2006 - 23:58
romaximusro, on Aug 17 2006, 15:53, said:
Acceleratii a la ferrari ? Pai sa-ti spun cum sta treaba la Oltcit, ca am avut doua. Primul Club franta si al doilea TRS. Sa-ti spun de TRS, era din 93, 60.000 Km cind l-am luat in 2000. I-am schimbat placa + disc ( Franta ), curatat carburatorul, facut ca nou, benzina super plus ( cred ca mai sint si de cei care isi aduc aminte de benzina rosie ) reglat carburatorul pe fuga + avans si alergatura nu gluma.Aveam aprindere de Skoda. In oras in regim de raliu imi lua cam 25 %, in oras mers normal cam 9 %. Mergea cu 35/h in a 5-a si maxim am prins 170 Km/h. De la 0 la 100 sub 11 secunde, era o nebunie de masina, si acum regret ca nu am putut s-o mai tin ( ce dracu, faceam trei ) Iarna pornea la sfert ( trageam socul atit cit sa porneasca in 1000 rpm ) Iarna, ulei 10 W 40, vara Bp 15 W 50. Aveam Duralube in motor ( pe atunci nu stiam de Metabond ) La vinzare au luat-o niste pusti pe care ii interesa viteza, in test am ajuns la 170 cu trei persoane. Pacat de ea, mai bine nu le-o dadeam, dupa vreo 2 saptamini, am vazut-o lovita, nu rau dar era. |
#22
Posted 18 August 2006 - 06:55
turbo trabannt, on Aug 17 2006, 15:50, said: maximus , oltcit by renault . pai se poate tu pe alte posturi tot dai cu cielo in jo si acu te gandesti la oltcit ( adica tot la olteni facut , materiale mai proaste facut ca cielo ) ? Partea care vroiam sa o subliniez e ca ceea ce sa facut atunci era de calitate si acuma Oltcit-ul meu si al altora , are tabla mai buna decat Cielo si alte marci autohtone, scoase dupa '90 incoa. Eu nu sunt fan Oltcit insa asa e.Partea proasta a lor a fost ca au carburatorul ala foarte sensibl la benzina si reglaje.Daca nu stii cum sa il reglezi, dute la un mester altfel o sa ai consum din ala.. de 20 la suta de km, ca pe TRS-ul colegului de mai sus. |
#23
Posted 18 August 2006 - 08:38
cheloo2005, on Aug 18 2006, 17:55, said: Mestere, Oltcit-ul cand sa produs .... acum multi multi ani sa stii ca era mai scump ca o Dacie, si pe cine o sa intrebi, care stie desigur, o sa iti spuna ca era masina, destul de bine privita.Ceausescu de exemplu, a cerut pe comanda un Oltcit decapotabil. Partea care vroiam sa o subliniez e ca ceea ce sa facut atunci era de calitate si acuma Oltcit-ul meu si al altora , are tabla mai buna decat Cielo si alte marci autohtone, scoase dupa '90 incoa. Eu nu sunt fan Oltcit insa asa e.Partea proasta a lor a fost ca au carburatorul ala foarte sensibl la benzina si reglaje.Daca nu stii cum sa il reglezi, dute la un mester altfel o sa ai consum din ala.. de 20 la suta de km, ca pe TRS-ul colegului de mai sus. vesnica problema la oltcit delco ul ai luat o balta stai cu feonu pe dedesubtul ei sa reporneasca. insa pana a fost remediata ( bateriei, segmenti motor, etc) m-a dus la 20 milioane. cu tot cu manopera. eu totusi as recomanda o dacie frantuzeasca cam la aceiasi bani. a si am fosti colegi cu oltcit 1996. bagau aia la bani in ele . |
#24
Posted 18 August 2006 - 09:25
turbo trabannt, on Aug 18 2006, 09:38, said: eu totusi as recomanda o dacie frantuzeasca cam la aceiasi bani. Buna idee. Am evitat sa spun asta si eu, dat fiind ca am una. Si in curand va fi de vanzare. Din pacate are zgarietura cu cheia, si o mica umflatura la buza aripii dreapta spate, in rest NU are probleme cu rugina. A fost verificata la sange acum 2 luni de mecanic. Mai tine ani buni fara nici o interventie. Cu mai mult de 130 nu am mers cu ea, dar mai poate. Are roti de 1310 tubeless, si am scapat si de problema trepidatiilor specifice daciilor....pana la 120 cel putin cu cat merg eu pe afara cu ea, nu danseaza deloc. Deci romaximusro, eu chiar ti-as recomanda masina mea. Asta daca vrei o berlina buna in care sa nu bagi 10-20 meleoane dupa 0-1-2 luni. Dar ai putea sa vii prin CJ sa o vezi sa nu zici ca iti vand baliverne aici. Edited by driverx, 18 August 2006 - 09:26. |
#26
Posted 18 August 2006 - 09:55
romaximusro, on Aug 17 2006, 15:02, said: Ma bate un mic gand la un oltcit ieftinnnnnn, ieftin , sa zicem pana in 10-15 milioane. Cat de fezabila e o asemenea nebunie? Cat de cazut oare o fi un oltcit in asemenea bani? Cum sta oltcit-ul la consum? 7-8 l la suta e realist intr-un oras ca iasi? conteaza ca nu are servo (nu vreau sa ma simt sofer de tir si sa fac muschi) Cu surprindere am vazut ca pe autovit exista un singur oltcit . Au disparut oltciturile , odata cu sursele de piese? 1- In general solutia motorului racit cu aer nu se aplica pentru motoare de peste 500cc deoarece la aceste motoare distributia temperaturilor e f. neuniforma si acest fapt genereaza uzuri mari si consumuri mari . 2- Motoarele fabricate in Ro sunt doar o imitatie jalnica a motorului care le-a inspirat , cel de Citroen 2 CV . Acel motor avea cilindrii de aluminiu acoperiti electrolitic cu o mixtura de metale numita "nicasil" si care le conferea o durabilitate f. mare ( peste 300000 km ! ) . La motoarele racite cu aer e necesar ca cilindrii sa fie de aluminiu pentru o buna racire . La noi s-au fabricat putine motoare care respectau reteta asta , cele de 652cc/34CP de pe Oltcitul Special . Tehnologia acoperirii cu nicasil nu a putut fi asimilata asa ca i-au pus cilindri mai multi si mai mici de fonta si din acest motiv racirea este deficitara . De altfel in manualul de Oltcit Club scrie ca vara , la peste 30 grade sa nu depasesti turatia de 3000 rpm ca racirea nu mai face fata ! 3- Motorul TRS e cel mai de rahat . S-a dorit Marirea puterii si in acest scop au majorat diametrele cilindrilor si pistoanelor de la 74mm la motorul de 1100 la 80mm la cel de 1300 . Cuzinetii de palier ai ambielajului au ramas insa tot aia si se uzeaza f. repede din cauza suprasolicitarii . Problema e asa de grava ca un motor din asta nou incepea sa bata doar dupa 5-6000km asa ca prin service-urile asaltate de nemultumiti se trimisese directiva ca bataile de ambielaj sunt normale la acest motor ! 4- N-am mai pomenit motor atat de impanat cu simeringuri pe toate partile , toate potentiale surse de scurgeri . In special simeringurile de la axele cu came din chiulase se coc urgent ( chiulasele sunt foarte fierbinti ) , cauciucul asi pierde elasticitatea si...gata . 5- Orice piesa de oltcit socoteste-o cam dublu ca pret fata de piesa similara de Dacia berlina . 6- Pot sa-ti dau orice detaliu pt acest motor daca vrei dar acu' nu mai am timp . |
#27
Posted 18 August 2006 - 10:11
#28
Posted 18 August 2006 - 10:23
problema principala la OLCIT este INTRETINEREA
reglajul carburatorului este destul de pretentios si se face numai pe banc de reglare - altfel totul este dupa ureche daca ai in orasul tau sau aproape un service unede poti rezolva problema asta periodic ( cam la 6 luni) merita sa cumperi un Olcit oricum , multa bafta , masina este foarte buna iar interiorul este cuadevarat ergonomic |
|
#29
Posted 18 August 2006 - 11:01
Parerile sunt impartite si e si normal sa fie asa!
Ca proprietar de Oltcit pot spune ca sunt mandru! Am fost in week-end la Cheia si sub 120/130 nu am mers! Apoi 12 TrS cum am eu este o masina stabila, tabla e buna! Drept e consum un pic cam mare in oras dar daca nu pleci ca la curse de la semafor si stii sa o tii sub 3000 de turatii consum bine! Piese gasesti acu nu este nimic ieftin.... Daca ai intrebari sau vrei sa iei legatura cu vreun mecanic sau nu gasesti piese pot sa-ti dau niste nr de telefon! Bafta! Edited by Seducatorul, 18 August 2006 - 11:03. |
#30
Posted 18 August 2006 - 12:01
Intr-adevar , piesele sunt cam scumpe insa singura chestie care ma retine sa imi refinisez Oltcit-ul e, ca nu stiu ce legi or mai da astia, ce taxe or mai pune pe la RCA, sau ce taxe suplimentare. De exemplu, cat la suta dintr-o masina Oltcit avariata iti repara astia de la RCA pentru ca am inteles ca vor sa aduca o politica noua cu privire la masinile mai vechi, cum ar fi Oltcit-ul. pentru care taxele ar fi mai mari ..sau ceva de gen asta.
Problema aceasta nu prea o cunosc foarte bine si nu am gasit nimic referitor la aceasta pe net, de aceea acum vreo 4 saptamani, cred, am creat un topic pe tema masinilor mai vechi. Daca ma intrebati de ce as pune-o la punct, e ca .. are tabla buna pe ea, consuma putin, nu (mai) caut masina noua, vreau doar una cu care sa imi fac treaba, insa nu stiu cat ne-or mai 'lasa' astia sa circulam cu ele Seducatorul, on Aug 18 2006, 12:01, said: Parerile sunt impartite si e si normal sa fie asa! Ca proprietar de Oltcit pot spune ca sunt mandru! Am fost in week-end la Cheia si sub 120/130 nu am mers! Apoi 12 TrS cum am eu este o masina stabila, tabla e buna! Drept e consum un pic cam mare in oras dar daca nu pleci ca la curse de la semafor si stii sa o tii sub 3000 de turatii consum bine! Piese gasesti acu nu este nimic ieftin.... Daca ai intrebari sau vrei sa iei legatura cu vreun mecanic sau nu gasesti piese pot sa-ti dau niste nr de telefon! Bafta! Cu privire la viteza sa stii ca are dereptate omul, si tata cand mai merge la drum lung poti sa o tii la 100-120 lejer, parca toarce , poate si din cauza ca schimbarea uleiului i se facea la 4000Km si de fiecare data i se punea imbunatatitor, si asta .... de 13 ani incoace |
#31
Posted 18 August 2006 - 12:04
yyyy, on Aug 18 2006, 10:55, said: 1- In general solutia motorului racit cu aer nu se aplica pentru motoare de peste 500cc deoarece la aceste motoare distributia temperaturilor e f. neuniforma si acest fapt genereaza uzuri mari si consumuri mari. Ia zi, exceptie facand Porsche. |
#32
Posted 18 August 2006 - 12:11
yyyy cunosti tu ce cunosti dar nu e chiar asa, trs are majoritatea pieselor frantuzesti, problema cu delco-ul se rezolva usor cu un spray sau chiar un capac, motorul este exceptional si pana sa vina Renault cu ale sale injectii facea muci orice dacie in arbore cotit, tureaza tu o dacie in turele la care ajunge oltcitu si o sa ai capota floare de la pistoanele sarite...
una peste alta e o investitie minima cu satifactii peste asteptari si investitie, cu reglajul carburatorului sunt destui oameni priceputi inca, de ex are unul chiar in iasi care cunoaste oltcitul ca pe propriul buzunar si l-am recomandat ps: tabla cat si forma caroseriei confera o protectie muuuult mai buna la impact decat berlineta si stabilitatea este net superioara chiar acu cateva zile era o poza cu un oltcit cu un sofer cascador, si a scapat.. Edited by nashu77, 18 August 2006 - 12:14. |
#33
Posted 18 August 2006 - 13:18
yyyy, on Aug 18 2006, 10:55, said: Nu arunca banii pe Oltcit . Eu lucrez intr-o intreprindere unde s-au produs o parte din piesele de Oltcit ( chiulasele si blocuri-motor ) si pot sa spun ca motorul are greseli grave de conceptie , ma si mir ca a fost atata timp fabricat . D.p.d.v. al caroseriei Oltcit e bun , ergonomia e buna , finisajul totdeauna a fost peste Dacia iar suspensiile super . Motorul insa are hibe grave si voi incerca sa evidentiez cateva . 1- In general solutia motorului racit cu aer nu se aplica pentru motoare de peste 500cc deoarece la aceste motoare distributia temperaturilor e f. neuniforma si acest fapt genereaza uzuri mari si consumuri mari . 2- Motoarele fabricate in Ro sunt doar o imitatie jalnica a motorului care le-a inspirat , cel de Citroen 2 CV . Acel motor avea cilindrii de aluminiu acoperiti electrolitic cu o mixtura de metale numita "nicasil" si care le conferea o durabilitate f. mare ( peste 300000 km ! ) . La motoarele racite cu aer e necesar ca cilindrii sa fie de aluminiu pentru o buna racire . La noi s-au fabricat putine motoare care respectau reteta asta , cele de 652cc/34CP de pe Oltcitul Special . Tehnologia acoperirii cu nicasil nu a putut fi asimilata asa ca i-au pus cilindri mai multi si mai mici de fonta si din acest motiv racirea este deficitara . De altfel in manualul de Oltcit Club scrie ca vara , la peste 30 grade sa nu depasesti turatia de 3000 rpm ca racirea nu mai face fata ! 3- Motorul TRS e cel mai de rahat . S-a dorit Marirea puterii si in acest scop au majorat diametrele cilindrilor si pistoanelor de la 74mm la motorul de 1100 la 80mm la cel de 1300 . Cuzinetii de palier ai ambielajului au ramas insa tot aia si se uzeaza f. repede din cauza suprasolicitarii . Problema e asa de grava ca un motor din asta nou incepea sa bata doar dupa 5-6000km asa ca prin service-urile asaltate de nemultumiti se trimisese directiva ca bataile de ambielaj sunt normale la acest motor ! 4- N-am mai pomenit motor atat de impanat cu simeringuri pe toate partile , toate potentiale surse de scurgeri . In special simeringurile de la axele cu came din chiulase se coc urgent ( chiulasele sunt foarte fierbinti ) , cauciucul asi pierde elasticitatea si...gata . 5- Orice piesa de oltcit socoteste-o cam dublu ca pret fata de piesa similara de Dacia berlina . 6- Pot sa-ti dau orice detaliu pt acest motor daca vrei dar acu' nu mai am timp . Iata cineva cu argumente puternice si informat, as dori mai multe detalii ca fost posesor de Oltcit am recunoscut multe din defecte. Zicea cineva mai sus de Porsche, da! cu mica mare diferenta ca pana si ei au trecut la motoare cu racire cu apa la ultimele modele de 6 ani! Tocmai daca si Porsche-ul (cei mai buni in motoare tip boxter!!!)a facut schimbarea inseamna ca-i ceva putred in Danemarca! Ca si tabla si in general forma (fier de calcat) intradevar pot spune ca este extrem de rezistent, am avut accident cu al meu la 80 km/h m-a pocnit in coltul din spate stanga un Ford Scorpio din acela greu de 2.5 mie doar mi-a indoit coltul care mi-a blocat roata (noroc, alfel intram intr-o caruta) pe cand Fordul l-au luat cu platforma de acolo, roata rupta radiator pompa de apa zob, la mine am tras cu un levier si am indreptat tabla dupa care mi-am continuat drumul. 6 stele jumate NCAP in 2010! De restul numai zic, bucsa de la volan care vara se dilata si trageai de volan ca de roata de la fantana, de scaunul defect la care numai mergea sistemul de rabatare si l-am prins cu surub (cu ocazia asta in spate intrau numai cei cu aptitudini de gimnasti) partea electrica proiectata si realizata in mod execrabil (intr-un concediu nu mi-a mai plecat deloc, desfacut motoru de tot felu de meseriasi, ba carburatorul infundat ba platinile pana cand infuriat am rugat pe cineva sa ma tracteze acasa -eram la 30km de casa- in timp ce ma tracta am tras un pumn in bord si masina a pornit - ca-n filmele cu prosti- ptr. ca mai apoi sa aflu cauza, un cablaj imprimat prost executat si prost montat in spatele vitezometrului si turometrului de la zguduieli a facut scurt circuit... se vedea locul unde facea flama- si astfel cand am dat cu pumnul s-au departat! Sau sa va mai zic de relantiu care statea numai unde si cand vroia el, ba-mi murea motoru la stopuri ba ma trezeam la treceri de pietoni ca se uita lumea la mine ca la urs ca avea motorul 4000 turatie stand pe loc, si apoi sa te mai miri ca aveam 15 pana la 20l consum uneori (mai ales iarna). Da! Eu recomand Oltcit tuturor ca prima masina si ca exemplu de asa nu! Pai dupa aia te sui in Logan si zici ca esti in limuzina! Masina construita in Romania? No thanks! Once in a lifetime is enough, destul ca trebuie sa traiesc pe aici. Dati search si gasiti pe aici ca am mai povestit si cum mi-a ars finally bijuteria. Edited by BONO, 18 August 2006 - 13:20. |
|
#34
Posted 18 August 2006 - 13:59
romaximusro
Mult prea putin. Indiferent ca e vorba de un Oltcit bun, berlina buna, sau berlina mea. Nu te supara. Oricare din masini le iei la pretul asta, practic cumperi pachet de probleme cu banii astia, la care in max 6 luni cred ca mai dai inca atat. O fi janghine deja aceste masini, dar....15 meleoane nu e pret pentru o masina care sa si vrei sa o folosesti si in conditiile in care scopul tau este sa te duca de la A la B si nu sa fie cu scop didactic pentru tine invatand mecanica de la A la Z. ...fara suparare.... |
#35
Posted 18 August 2006 - 15:57
nashu77, on Aug 18 2006, 13:11, said: yyyy cunosti tu ce cunosti dar nu e chiar asa, trs are majoritatea pieselor frantuzesti, problema cu delco-ul se rezolva usor cu un spray sau chiar un capac, motorul este exceptional si pana sa vina Renault cu ale sale injectii facea muci orice dacie in arbore cotit, tureaza tu o dacie in turele la care ajunge oltcitu si o sa ai capota floare de la pistoanele sarite... una peste alta e o investitie minima cu satifactii peste asteptari si investitie, cu reglajul carburatorului sunt destui oameni priceputi inca, de ex are unul chiar in iasi care cunoaste oltcitul ca pe propriul buzunar si l-am recomandat ps: tabla cat si forma caroseriei confera o protectie muuuult mai buna la impact decat berlineta si stabilitatea este net superioara chiar acu cateva zile era o poza cu un oltcit cu un sofer cascador, si a scapat.. |
#36
Posted 18 August 2006 - 16:55
BONO, da suparat mai esti pe Oltcit
Sa va spun de primul Oltcit, adica Club, ca de TRS v-am spus. Primul, Oltcit Club l-am luat de la socru-meu la vreo 45.000 Km si minca ulei cu galeata, carburatorul nu mergea, puntea spate scirtia in draci, dar in rest era perfect. La 60.000 ajunsesem la 500 Km facuti rapid sa consume 5 litri de ulei, si m-am hotarit sa-i bag un set de segmenti. Am desfacut motorul si era varza, era mincat din cilindru cam 0,5 mm pe raza, asa ca trebuia set motor. Am cumparat setul motor cu segmenti Gotze ( sau cum s-o scrie ) si m-am apucat de motor. Axele cu came erau perfecte. Am facut motorul si la treaba, pina l-am vindut am facut 150.000 Km si nu consuma ulei de la schimb la schimb. Carburatorul l-am schimbat, am pus de TRS, am filtru de benzina de Tico, cu platina era o problema, dar eram expert, in 10 min o schimbam. Totusi Clubu pornea greu iarna. Cu puntea pe spate, am incercat prima data sa-i bag ulei , dar nu a mers, si i-am schimbat bucsile si gata. A, uitasem m-i sau blocat placheti pe fata, vara pe caldura si de-abia tragea masina, si am curatat pistonasele. |
Anunturi
▶ 0 user(s) are reading this topic
0 members, 0 guests, 0 anonymous users